>>Naši oplíci sem<<

Moderátoři: Berry, m.artty

Odpovědět
Uživatelský avatar
xciba
Příspěvky: 1694
Registrován: 30 pro 2010 22:12
Bydliště: Praha

Re: >>Naši oplíci sem<<

Příspěvek od xciba »

joo taky me ted ceka go ramen 8)
u me aktualne takto Obrázek
a pristi tyden si konecne pojedu pro novej motor :potlesk:
Vauxhall omega 2.5V6 ->VXR edition -> crazy omega https://www.youtube.com/watch?v=cd65a5H3yHI -> MV6
Ford Fiesta ST150
Golf VI GTI

Uživatelský avatar
Lordík
Příspěvky: 1501
Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city

Re: >>Naši oplíci sem<<

Příspěvek od Lordík »

že by konečně x30xe? :lol: já ať dělám co dělám obepsal jsem asi 10 inzerátů na tenhle motor.. z toho 5 měli jako starej inzerát kterej ty blazni nejsou schopní smazat... 2 ty motory jsou KO 1 po komplet generálce nechal frajer sešrotovat z důvodu že mu to doma překáželo a na ten poslední ještě nebylo odepsáno... :kladivo: z čeho vyplívá sháňka mv6 bude těžší než jsem si představoval... nevíte někdo o něčem rozumným? 8)
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!

Uživatelský avatar
xciba
Příspěvky: 1694
Registrován: 30 pro 2010 22:12
Bydliště: Praha

Re: >>Naši oplíci sem<<

Příspěvek od xciba »

Lordik hold musis sehnat idealne celou omegu, nebo ho koupit z polska se zarukou ale za 10.. :kladivo: ja ten motor shanim tak 3/4 roku tak nejak letmo ruzne odepisuju a volam a najit neco normalniho je docela boj ale furt ta 2.5V6 jezdi takze nez tam ten motor pujde tak si jeste uzije peci :lol:
Vauxhall omega 2.5V6 ->VXR edition -> crazy omega https://www.youtube.com/watch?v=cd65a5H3yHI -> MV6
Ford Fiesta ST150
Golf VI GTI

Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8238
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: >>Naši oplíci sem<<

Příspěvek od m.artty »

Jen se kluci připravte, že je to celkem těžké.... ve čtvrtek jsem dovezl C25XE (nastrojený, spojený s převodovkou a s poloosama).... naložili jsme to v pohodě, jeřábem na motory, ale s vyndaváním to byla sranda...
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

Uživatelský avatar
xciba
Příspěvky: 1694
Registrován: 30 pro 2010 22:12
Bydliště: Praha

Re: >>Naši oplíci sem<<

Příspěvek od xciba »

ja uz jsem nakladal jak motor X30XE tak 2.5TD bez jerabku a docela masakr:)
kazdopadne zmena planu pan mi to opet odrekl tak si koupim od kamose X30XE po go:) :potlesk:
Vauxhall omega 2.5V6 ->VXR edition -> crazy omega https://www.youtube.com/watch?v=cd65a5H3yHI -> MV6
Ford Fiesta ST150
Golf VI GTI

BiGaSi
Příspěvky: 144
Registrován: 25 čer 2010 00:15
Bydliště: Mladoboleslavsko

Re: >>Naši oplíci sem<<

Příspěvek od BiGaSi »

Tiger.s píše:
BiGaSi píše:
Lukin_GSi píše:
BiGaSi> člověče proč rveš takovou kasu do takového nijakého motoru :? :? a to už mi ani neříkej, že jsi koupil nové nechlazené kotouče dopředu :D :D
Do mejch třmenu se bohužel chlazený nevlezou takže šli bremba kotouče a texar desky... a c16se dělám proto že jich je tady celkem málo.. C20XE má každej... předpokládanej výkon na ethanol je nějakejch 85kW takže to taky pojede hezky... Ono c20xe z 200tisícema zasebou určitě nebude mít těch 110kW co by mělo myslim že tak 20kw už vám poumíralo a ještě k tomu je ten motor těžší.. Až mě přestane bavit SEčko naseru ho do corsy co mám v práci s KO 1,2 8V a do astry seženu LET =)

Chci jít prostě jinou cestou než většina oplistů co mají kadetty nebo astry... C20XE je okoukaný =)
Je trochu nesmyslný cpát peníze do c16se když c20xe má mnohem více koní v serii a velice rád si něchá k dalším koníkům snadno pomoct. To že ho má každej něco asi o tom motoru nasvědčuje. :D
Je to prostě moje volba co chci mít v autě za motor.. Chci pěkně jedoucí 1,6 a proto padla volba na SE... X16XE/XEL nechci takže jediná možnost byla C16SE..
Astra F 1,6Si 74kW
NEW Astra G Caravan 2,0 DI ROPA POWER :lol:

Uživatelský avatar
Lordík
Příspěvky: 1501
Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city

Re: >>Naši oplíci sem<<

Příspěvek od Lordík »

tak já určitě nebudu kupovat auto jenom kvůli motoru co bych s tím krámem pak dělal? na to abych to rozprodal nemám čas náladu ani prostor... :lol: jinak motor po GO fakt závidím už mám výkonovou injekci tohoto motoru (sice to bude stát nemalé peníze, ale co se dá dělat :evil: ) na kolik takovej motor po GO vůbec vyjde?
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!

Uživatelský avatar
xciba
Příspěvky: 1694
Registrován: 30 pro 2010 22:12
Bydliště: Praha

Re: >>Naši oplíci sem<<

Příspěvek od xciba »

Lordik vyjde me na 8micku jenom 8) a jeste budu mit od nej papir se zarukou co vse udelal a ze ma najeto jen 110tis :potlesk: stavel ho pro sebe ale ted koupil A8
Vauxhall omega 2.5V6 ->VXR edition -> crazy omega https://www.youtube.com/watch?v=cd65a5H3yHI -> MV6
Ford Fiesta ST150
Golf VI GTI

Uživatelský avatar
Lordík
Příspěvky: 1501
Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city

Re: >>Naši oplíci sem<<

Příspěvek od Lordík »

no hold dobrej kup 8) když nebudeš vědět co s tím já se ho klidně ujmu na moje plánované úpravy je to parádní adept :) já se bojím když ho vemu někde z vrakáče tak oni jsou strašně chytrý vyrachtanej motor pro ně znamená dobrá stav a u všech motorů mají nalítáno jen 170tis podle další z jejich keců navíc to prodávájí za ceny kterým stav ani celková hodnota neodpovídá... a dělat výbrusy válců a přebroušení kliky to se mi opravdu nechce... na co u takového motoru dát pozor při koupi?
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!

Uživatelský avatar
xciba
Příspěvky: 1694
Registrován: 30 pro 2010 22:12
Bydliště: Praha

Re: >>Naši oplíci sem<<

Příspěvek od xciba »

Lordik: ja bych rekl ze staci kdyz si ho poslechnes nemel by byt vubec slyset kdyz zavres kapotu..potom zkouknout rozvody a hlavne zmerit tlaky podle toho se dost pozna..jinak je ta V6 relativne odolna !az na chladic oleje mezi hlavama! :D akorat na ty upravy moc neni jedina rozumna uprava je ten box co mam trochu vejfuk a zvedne to cca o 20 koni nebo kolik to bylo a pak uz jedine kompresor jinak se s tim moc delat neda..bez katu to nejede a podobne pitchoviny :kladivo: hold je to eco motor :kladivo: z vrakace jedine ze bys jim ho pak vratil ale montovat to 2x je nic moc :kladivo:
jinak jo no kup dobrej ale jeden X30XE uz jsem mel a preprodal jsem ho blbec :lol:
Vauxhall omega 2.5V6 ->VXR edition -> crazy omega https://www.youtube.com/watch?v=cd65a5H3yHI -> MV6
Ford Fiesta ST150
Golf VI GTI

Uživatelský avatar
Lordík
Příspěvky: 1501
Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city

Re: >>Naši oplíci sem<<

Příspěvek od Lordík »

jednou jsem viděl projekt kde x30xe prohodil místo x20xev nic upravovat nemusel sedl na držáky i převodovku... jen ta elektrika 8) měl tam origo sání z omegy poladěný jen spotrovním filtrem KN a od předu až do zádu nerez výfuk dělanej doma motor na brzdě měl 254koní... kdybych našel toho správného adepta chtěl bych to rozebral vypucovat, srovnat (snížit) hlavy i blok, slícovat ventily, břebrousit vačky na ostřejší, trocha toho nerezu na výfuku, rozvody a olej a finálně to nechat softwarově naladit žádnej placebo čip kterej nic nedá... v téhle sestavě by tam mělo bejt koní více až až 8) zatím to vidím jak hurvínek válku jenže potřebuju ten motor abych to mohl začít tím pádem se dostávám k tomu za kolik mi ten motor přeprodáš :lol:
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!

BIGPAPA
Příspěvky: 9161
Registrován: 09 čer 2007 01:50
Bydliště: PIT-STOP
Kontaktovat uživatele:

Re: >>Naši oplíci sem<<

Příspěvek od BIGPAPA »

ser na těžkej šestihrnek naser tam turbínu.....
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....

Uživatelský avatar
Lordík
Příspěvky: 1501
Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city

Re: >>Naši oplíci sem<<

Příspěvek od Lordík »

zapoměl sem odlehčenej setrvačník možné problémy z volnoběhem by byly vyřešeny ostřejšími vačkami díky kterým bude volnoběh větší jak v originálním nastavení 8) LETko je drahý a když se posere nestojí zrovna málo :lol: zatím co mv6 cena pořízení minimální a motor je tam takovej napěchovanej 8)
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!

Uživatelský avatar
xciba
Příspěvky: 1694
Registrován: 30 pro 2010 22:12
Bydliště: Praha

Re: >>Naši oplíci sem<<

Příspěvek od xciba »

on ma pravdu ta V6 je fakt tezka..kazdopadne to mas hezky naplanovane ale jestli budes chtit poradne naladit tak jinou RJ a pak se muzes pustit do toho vejfuku lepsich svodu a tak:)jinak tyhle veci nemaj smysl..ja bych mel mit 230 koni zakladu doufam :lol: necham pak zmerit a chip na to nema moc cenu jedine ten z policejni omegy jinak se musi tak ci tak menit ten svab co tam je nejde to nahrat pres zasuvku :lol:
kazdopadne jsem zvedavej co temhle tvejm upravam jako odlehcenej setrvak a tak reknou rozvody :lol: a vacky bych nekde sehnal z i500 a budes mit klid..
Vauxhall omega 2.5V6 ->VXR edition -> crazy omega https://www.youtube.com/watch?v=cd65a5H3yHI -> MV6
Ford Fiesta ST150
Golf VI GTI

Uživatelský avatar
Lordík
Příspěvky: 1501
Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city

Re: >>Naši oplíci sem<<

Příspěvek od Lordík »

co tomu řeknou nevím uvidíme přinejhorším se to potká a já jdu hodit :sibenice:
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!

Uživatelský avatar
xciba
Příspěvky: 1694
Registrován: 30 pro 2010 22:12
Bydliště: Praha

Re: >>Naši oplíci sem<<

Příspěvek od xciba »

tjn potkava se to pomerne casto:)ale myslim ze i v zakladu jestli si nekdy jel ve VB s mv6 tak hrabe i na 3jku a to v serii :kladivo: potom pri tomhle vykonu bych si mozna vyvedl ten olejovej chladic ven a ne mezi hlavy nebo bych si koupil dalsi do zasoby 8)
Vauxhall omega 2.5V6 ->VXR edition -> crazy omega https://www.youtube.com/watch?v=cd65a5H3yHI -> MV6
Ford Fiesta ST150
Golf VI GTI

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: >>Naši oplíci sem<<

Příspěvek od Lukin_GSi »

Lordík píše:jednou jsem viděl projekt kde x30xe prohodil místo x20xev nic upravovat nemusel sedl na držáky i převodovku...
pak ses probral a měl jsi pod sebou hromádku, co 8)
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
xciba
Příspěvky: 1694
Registrován: 30 pro 2010 22:12
Bydliště: Praha

Re: >>Naši oplíci sem<<

Příspěvek od xciba »

taky je mi to divny...u omegy V6 je treba jina zadni naprava a drzaky motoru taky jiny a prevodovky taky..
Vauxhall omega 2.5V6 ->VXR edition -> crazy omega https://www.youtube.com/watch?v=cd65a5H3yHI -> MV6
Ford Fiesta ST150
Golf VI GTI

Uživatelský avatar
Lordík
Příspěvky: 1501
Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city

Re: >>Naši oplíci sem<<

Příspěvek od Lordík »

se sám podívej ty bambulo: http://www.mickey-garage.pl/projekty/24 ... 54km-315nm" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mickey-garage.pl/projekty/28 ... 45km-299nm" onclick="window.open(this.href);return false;

s prstu si to netahám ty hromádko :lol:
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!

Uživatelský avatar
Lordík
Příspěvky: 1501
Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city

Re: >>Naši oplíci sem<<

Příspěvek od Lordík »

to je sice pravda jenže kdo říká že tyhle další věci se z omegy použijou x30xe podélný motor a totožný s motorem x25xe z vectry b která ho má napříč 8) v těch projektech je fotka po fotce s přestavby proto jsem se taky rozhodnul pro tuto variantu :wink:
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!

Uživatelský avatar
xciba
Příspěvky: 1694
Registrován: 30 pro 2010 22:12
Bydliště: Praha

Re: >>Naši oplíci sem<<

Příspěvek od xciba »

ale za ty sport filtry neodstinene bych je nakopal do pr... ono to fakt pak nejede od spoda vubec kdyz to nemas zakryte to je zoufalost ve vedru.. vlastni zkusenost :lol:
kazdopadne ja vsechny ty upravy co jsem na V6 udelal a laboruju s tim stejnak delam na spotrebu :lol: a to ze to i lip jede je jen odmena 8)
Vauxhall omega 2.5V6 ->VXR edition -> crazy omega https://www.youtube.com/watch?v=cd65a5H3yHI -> MV6
Ford Fiesta ST150
Golf VI GTI

qpc
Příspěvky: 1459
Registrován: 18 lis 2005 18:41
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: >>Naši oplíci sem<<

Příspěvek od qpc »

a o jednu hezkou Vectru méně :kladivo: :(

http://auto.bazos.cz/inzerat/18058298/O ... -25-v6.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Vectra i500(bejvalka)
Astra OPC (206kw,390Nm)

Uživatelský avatar
xciba
Příspěvky: 1694
Registrován: 30 pro 2010 22:12
Bydliště: Praha

Re: >>Naši oplíci sem<<

Příspěvek od xciba »

tak jo vymena lamdy se trosku zkomplikovala nesla ven dostala pred tim nekde tafku takze se to muselo fest nahrejvat a protahnout znova zavit.. :kladivo:
a nakonec go ramen se odklada protoze mam v haji opet tycky stabiku jsou asi 4 mesice stare a najeto mam na nich sotva 3tis km :lol: no chtel jsem ty nejlepsi taky jsem za ne zaplatil a kde nic tu nic bezva:)
Obrázek
Vauxhall omega 2.5V6 ->VXR edition -> crazy omega https://www.youtube.com/watch?v=cd65a5H3yHI -> MV6
Ford Fiesta ST150
Golf VI GTI

Uživatelský avatar
xciba
Příspěvky: 1694
Registrován: 30 pro 2010 22:12
Bydliště: Praha

Re: >>Naši oplíci sem<<

Příspěvek od xciba »

double smazat:)
Naposledy upravil(a) xciba dne 03 zář 2012 19:03, celkem upraveno 1 x.
Vauxhall omega 2.5V6 ->VXR edition -> crazy omega https://www.youtube.com/watch?v=cd65a5H3yHI -> MV6
Ford Fiesta ST150
Golf VI GTI

BIGPAPA
Příspěvky: 9161
Registrován: 09 čer 2007 01:50
Bydliště: PIT-STOP
Kontaktovat uživatele:

Re: >>Naši oplíci sem<<

Příspěvek od BIGPAPA »

mona to všechno souvisí s těma ramenama 8)
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....

Uživatelský avatar
xciba
Příspěvky: 1694
Registrován: 30 pro 2010 22:12
Bydliště: Praha

Re: >>Naši oplíci sem<<

Příspěvek od xciba »

Jak na STK tak ani uz 3ti servisak mi to kontroloval a nemam tam zadne vule a ramena prej ok ze bych je menil zbytecne..tak to necham na pristi rok ono se tem repas ramenum nic nestane 8)
spis mi rikal ze to vypada na tycky ala starline :roll: takze jsem sel reklamovat ty veci ze mi to odeslo aniz bych vlastne jezdil :kladivo:
Vauxhall omega 2.5V6 ->VXR edition -> crazy omega https://www.youtube.com/watch?v=cd65a5H3yHI -> MV6
Ford Fiesta ST150
Golf VI GTI

Uživatelský avatar
petanek192
Příspěvky: 393
Registrován: 31 led 2010 15:21

Re: >>Naši oplíci sem<<

Příspěvek od petanek192 »

S toho si nic nedelej cepy swag 14 dni a museli ven jeste na byvalem aute .
Jinak zajimalo jestli existuje nejakej prumerny najezd km na 17kach 225 45 nebo 215 45 na jedny cepy atp pri normalnich tlumicich i pruzinach ?
Švédská kvalita...to není turek u mašiny v Německu co si myslí, že DAS auto se spokojí se svým jménem z dob co to dělal Herr Němec

Saab 2,3Turbo AERO , POWERFLEX , EBC , WEBASTO , NIVOMAT

Uživatelský avatar
xciba
Příspěvky: 1694
Registrován: 30 pro 2010 22:12
Bydliště: Praha

Re: >>Naši oplíci sem<<

Příspěvek od xciba »

Tak treba omega na ten predek s V6 proste trpi ale ty puvodni tycky 3 roky a 60tis km v pohode tyhle fakt nic a to jezdim jak kloubouk a jeste sem skoro nejezdil :kladivo: ale co se tyce vydrze na 15tkach a 17 tkach ti muzu rict pristi rok 8) ale nerekl bych ze to bude nejak moc razantni pokud nemas sport podvozek k tomu jeste..bratr jezdi na 18tkach a jeste na nic krom tycek nesahal ma najeto 30tis :lol:
Vauxhall omega 2.5V6 ->VXR edition -> crazy omega https://www.youtube.com/watch?v=cd65a5H3yHI -> MV6
Ford Fiesta ST150
Golf VI GTI

BIGPAPA
Příspěvky: 9161
Registrován: 09 čer 2007 01:50
Bydliště: PIT-STOP
Kontaktovat uživatele:

Re: >>Naši oplíci sem<<

Příspěvek od BIGPAPA »

petanek192 píše:S toho si nic nedelej cepy swag 14 dni a museli ven jeste na byvalem aute .
Jinak zajimalo jestli existuje nejakej prumerny najezd km na 17kach 225 45 nebo 215 45 na jedny cepy atp pri normalnich tlumicich i pruzinach ?
pokud je seriovej podvozek a jsou to tyčky, který tam maj být tak životnost není nijak snížená 8)
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....

Uživatelský avatar
petanek192
Příspěvky: 393
Registrován: 31 led 2010 15:21

Re: >>Naši oplíci sem<<

Příspěvek od petanek192 »

Nemyslím ze by na zivotnost cepu meli vliv ty tycky zejmena tlumice bych rekl. Vzpominam na ex wagen tenkrat my tam stabik prasknul tak sem jezdil bez nez se sehnal jinej .
Švédská kvalita...to není turek u mašiny v Německu co si myslí, že DAS auto se spokojí se svým jménem z dob co to dělal Herr Němec

Saab 2,3Turbo AERO , POWERFLEX , EBC , WEBASTO , NIVOMAT

Odpovědět

Zpět na „OPEL Cars“