vždyť mají pravdu prosimtě, dej sem fotku auta jak jsi ho koupil a jak vypadá teďka Každý správný "český" tuner svým zásahem to auto akorát d*j*b* na funkčnosti a udělá z něj kýčovité těžítko na srazy.. Co to je za sr*čku nějaké laminátové nárazníky, širší prahy, velké křídla.. NA CO?? k čemu jako?? univerzální výfuky, kuželové filtry.. asi těžko tím něco dosáhneš. Tím videem se každý účinkující "tuner" zesměšnil sám.. obzvlášt celý tuning club Břeclav. Vždyť už je doba úplně jinde, dneska se odlišíš Tím, že vlastníš opravdu nějakou pilu, která se jen tak nevidí, ale né že prodloužíš nárazníky a uděláš nádor na střeše. Takový ten "tuning" 80" let je stejně jen mindrák majitelů slabých motorů
Díky za link, docela zážitek. Musím souhlasit s těmi redaktory a za ty expemláře vybraných "tunerů" se stydím - toto je také ostatně důvod, proč se vyhýbám komerčním tuning srazům...
mě samo o sobě je jedno do čeho lidi cpou nesmyslně peníze, chápu že to má někdo jako koníček ale souhlasím s tím, že si takoví ti rádoby tuneři měli uvědomit do čeho můžou zasahovat
těch upravcu co si doma ladí podvozky a zasahujou do karoserie a pak skonči někde na sračky rozmazli o strom protože si myslí, že mají tímto excelentně nadupanou káru ze škodovky je hafo
Kdyz se zminil o nemecku tak zapomel dodat ze spoustu uprav v pohodě dostanou do tp . Tudíž v D maji velkou motivaci si koupit kvalitni vec s homologaci a hlavne oni na to maji . Vlastne sme vsichni gauneri pac vsecko tak jak ma byt nemame nikdo .
Švédská kvalita...to není turek u mašiny v Německu co si myslí, že DAS auto se spokojí se svým jménem z dob co to dělal Herr Němec
Zase tu budeme básnit o zemi německé, kde je všechno dobré? Ono to taky není všechno tak jednoduché a supr, jak si čecháček myslí.... Jinak u nás úpravy zapisovat jsou, sice né tak jednoduše jako v DE, ale jde to (http://www.dekra-automobil.cz/index.php ... tuning.php" onclick="window.open(this.href);return false;).
Co mi nejvíce vadí je to, že tuning je v čechách doménou především lidí, co na to nemají ani znalosti, ani technické vybavení a konec konců ani peníze. Každý "tuner" si myslí, že postaví svépomocí srazovku na parkovišti před panelákem a že ho to vyjde na 25 tisíc. Těm pár lidem, co to myslí vážně a staví si opravdu kvalitní auta pro sebe je to jedno (né kvůli tomu aby byli "kůl" před kámošema) je to v celku jedno jak to ostatní bastlí, jen z nich mají srandu (třeba jako mě přijdou vtipné nějaké snahy a následné řeči, zde na foru). Je jedno jestli se jedná jen o styling nebo o komplexně upravené auto nebo o čistý závoďák, ale pokud to není kvalitně zpracované, tak věřte, že to nemá smysl. Tato práce "pro oko" je v ČR daná asi nějakým genem, protože nemusíme chodit daleko - stačí zajít na náměstí v téměř každém městě a podívat se na domy zepředu a pak to obejít a podívat se zedadu... přesně podle stejného "myšlení" se staví i "tuningové káry".
Současnost:Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD Minulost:Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly