Opel Astra GSi 16V M2.8 92"

Moderátoři: Berry, m.artty

Odpovědět
Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Opel Astra GSi 16V M2.8 92"

Příspěvek od Lukin_GSi »

Posilovač i HBV Astra, nic jsem neměnil. :)
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Gooder
Příspěvky: 2116
Registrován: 13 zář 2011 20:48
Bydliště: Středočeský kraj

Re: Opel Astra GSi 16V M2.8 92"

Příspěvek od Gooder »

Tak to mám radost, v tom případě mi bude stačit posilovač z Astry na zadní kotouče a předek Cali :potlesk:

Jinak ty brzdiče máš fakt pěkné :wink:

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Opel Astra GSi 16V M2.8 92"

Příspěvek od Lukin_GSi »

Nějaké ty nutné rejsigové prvky

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

všimne si někdo, co je na poslední fotce zvláštního :D :D
Naposledy upravil(a) Lukin_GSi dne 27 dub 2013 11:59, celkem upraveno 1 x.
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8238
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: Opel Astra GSi 16V M2.8 92"

Příspěvek od m.artty »

Všimne :lol:
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

Uživatelský avatar
Rolljoin
Příspěvky: 1779
Registrován: 26 lis 2006 17:39
Bydliště: BV city?
Kontaktovat uživatele:

Re: Opel Astra GSi 16V M2.8 92"

Příspěvek od Rolljoin »

Ty dva stabilizátory na sobě? Jsem myslel ze na tuhle tuhou vlecnou nápravu se nedávají stabilizatory.
EX: Audi A4 Avant 1,9TDi quattro
NOW: TDpoVWa GIII

Uživatelský avatar
kubi
Příspěvky: 7665
Registrován: 05 pro 2006 21:25
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: Opel Astra GSi 16V M2.8 92"

Příspěvek od kubi »

vida, a ona má v základu u 16v dva.... jeden vevnitř, druhý tak jak vidíš.... a teď třetí..... asi ta traverza bude málo tuhá :D
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan

Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Opel Astra GSi 16V M2.8 92"

Příspěvek od Lukin_GSi »

je málo tuhá, ještě by to chtělo jeden v místě uchycení tlumičů, nebo tak.. jak to sem dával Juraj :) aspoň to s těma dvěma trochu víc tlačí na zem to nadlehčené kolo v zatáčce.
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8238
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: Opel Astra GSi 16V M2.8 92"

Příspěvek od m.artty »

A co z otevřeného profilu udělat uzavřený? Tím by se tuhost podstatně zvýšila :wink:
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Opel Astra GSi 16V M2.8 92"

Příspěvek od Juraj »

kluci kluci... U profil je schvalne aby to MOHLO PRUZIT!!! a ono to MUSI PRUZIT!!! jinak to praskne ;-) ta napravnice senormalne v zatacce krouti a TO JE JEJI UCEL! takze, pridat stabiky ano... ale urcite ne ji nejak uzavirat... 8)
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8238
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: Opel Astra GSi 16V M2.8 92"

Příspěvek od m.artty »

To byl jen nápad, já bych to rozhodně nedělal. Na to moje ježdění to stačí i bez vnějšího stabíku....
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Opel Astra GSi 16V M2.8 92"

Příspěvek od Lukin_GSi »

není to špatné ty dva stabilizátory.. v takových rychlých ostrých zatáčkach to nadlehčené kolo víc tlačí na zem 8)

tady ještě přidávám potřebné středící kroužky př. brdových kotoučů

Obrázek

kdyby to někdo chtěl dělat 8) ...je to první Astra o které fakt můžu říct, že brzdí :)
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Opel Astra GSi 16V M2.8 92"

Příspěvek od Juraj »

Lukin_GSi píše:není to špatné ty dva stabilizátory.. v takových rychlých ostrých zatáčkach to nadlehčené kolo víc tlačí na zem 8)
he he prave ze naopak ne? :-D odlehcene zadni kolo to v zatacce jeste vice zveda dovzduchu ;-)

jelikoz ti jde zatizená kolo silou dovnitr do podbehu tak se diky stabiku zveda automaticky i kolo protilehle aby nedoslo ke krizeni napravy a naklapeni vozidla ;-)

malokdo ale veri ze na 3 kolech auto sedi lepe jak na 4rech :-D ale ono to tak je ;-)
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
tholis
Moderátor
Příspěvky: 3014
Registrován: 16 dub 2009 07:33

Re: Opel Astra GSi 16V M2.8 92"

Příspěvek od tholis »

Kamarad mel vlecnou zavarenou a kolo mel ve vzduchu i pri malych rychlostech. Kazdopadne nepraskla;)
" www.autowerks.cz "

Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8238
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: Opel Astra GSi 16V M2.8 92"

Příspěvek od m.artty »

Lukin_GSi píše:není to špatné ty dva stabilizátory.. v takových rychlých ostrých zatáčkach to nadlehčené kolo víc tlačí na zem 8)
Myslíš při takových zatáčkách? http://www.youtube.com/watch?v=mw4HxIEt ... tg&index=2" onclick="window.open(this.href);return false;
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

Uživatelský avatar
kubi
Příspěvky: 7665
Registrován: 05 pro 2006 21:25
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: Opel Astra GSi 16V M2.8 92"

Příspěvek od kubi »

Tak ono i Monteirovi se to staví na dvě... mona taky přidat stabík :lol:

Obrázek
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan

Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Opel Astra GSi 16V M2.8 92"

Příspěvek od Lukin_GSi »

Juraj> mě právě připadá, že právě s tím jedním stabilizátorem se to kolo od země odlepovalo víc. Ještě bych rád udělal unibalové uložení př. tlumičů.. jsem už to psal do poradny. To orig. řešení je nešťastné.. když celá váha předku visí na pitomé gumě.. každou nerovnost absorbuje prvně ta guma a pak až pružina s tlumičem :( Až bude trochu víc času, vytáhnem to na Vsetínsko, kde se jezdí Barumka.. ať se ukáže co tomu ještě chybí... asi výkon :lol:
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8238
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: Opel Astra GSi 16V M2.8 92"

Příspěvek od m.artty »

Škoda, že se tam nedá dát nezásvislý zavěšení z Calibry výměnou kus za kus... taky to mohli udělat víc variabilní, jako to dělaj u VW :lol: Myslím si, že by to bylo hned jiné.
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Opel Astra GSi 16V M2.8 92"

Příspěvek od Lukin_GSi »

To víš, že by to bylo úplně o něčem jiném.. ono to jde vyměnit kus za kus.. ale kus podlahy z Astry za kus podlahy z Calibry.. však Miras o tom za chvilku napíše příručku :lol:
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8238
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: Opel Astra GSi 16V M2.8 92"

Příspěvek od m.artty »

No právě, kdyby se nemusel měnit ten kus podlahy....
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

Uživatelský avatar
kubi
Příspěvky: 7665
Registrován: 05 pro 2006 21:25
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: Opel Astra GSi 16V M2.8 92"

Příspěvek od kubi »

Tak než se s tím srát, tak si raději koupím Calibru, odlehčím, poladím, a pojede to možná líp jak ta Astra :mavani: a taky je to daleko hezčí :D
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan

Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ

Gooder
Příspěvky: 2116
Registrován: 13 zář 2011 20:48
Bydliště: Středočeský kraj

Re: Opel Astra GSi 16V M2.8 92"

Příspěvek od Gooder »

To bych se hádal :-D Mně se víc líbí Astra. Calibra se mi moc nelíbí, pokud se nejedná o DTM :-D

Lukin: Proč zrovna až tam? Valašku máš blíže, ne? Spíš bych si našel nějaký kopec na závody do vrchu ;)

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Opel Astra GSi 16V M2.8 92"

Příspěvek od Lukin_GSi »

Gooder> tady se právé vůůbec nic nejezdí.. nemáme tady jediný takový kopec.. až leda na Opavsku, nebo Vsetínsku 8)

a taky se mi víc líbí Astra, ta Calibra by musela být aspoň Clif... :oops:

kubi> přebodovat dno kufru zabere někomu šikovnému max. jeden víkend? Že to říkáš zrovna Ty, který 3 roky skládal něco, co si mohl v klidu rovnou koupit :D takže to musí někoho bavit, kdo chce mít vzadu ramena.. tak se do toho s radostí pustí.
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
kubi
Příspěvky: 7665
Registrován: 05 pro 2006 21:25
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: Opel Astra GSi 16V M2.8 92"

Příspěvek od kubi »

Jenže pěkné 5dv GSi sehnat nešlo, nejde, a ani nepůjde už.... to je rozdíl. Pěkná Calibra sehnat jde. Viz Oplíci z inzerce.
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan

Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ

Uživatelský avatar
LiberaleMiguel
Příspěvky: 3089
Registrován: 04 srp 2011 19:12
Bydliště: Havířov

Re: Opel Astra GSi 16V M2.8 92"

Příspěvek od LiberaleMiguel »

Kdyz nepotrebujes aby ty zadni kola byly pohanene a nepotrebujes resit interier tak je to prace na max tyden aji s lakovanim/naterem/atp. Dyt na tom prece neni nic sloziteho. Osobne bych to ale radsi delal na stolici, at z toho pak neni 4 stope vozidlo :lol:
Keep /-/atin'

Cokoliv Polsky, Allegro -> SZ nebo ideálně rovnou Facebook

Skořepiny na míru

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Opel Astra GSi 16V M2.8 92"

Příspěvek od Lukin_GSi »

kubi> Nikdy neříkej nikdy :D taky jsem si myslel, že neseženu Astru GSi po dědovi.. a vida :lol:

LiberaleMiguel> jó.. však na stolici by to byla pohodová práce na týden.. třeba se do toho někdy pustím :D
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
LiberaleMiguel
Příspěvky: 3089
Registrován: 04 srp 2011 19:12
Bydliště: Havířov

Re: Opel Astra GSi 16V M2.8 92"

Příspěvek od LiberaleMiguel »

tyden na stolici ? :shock: Moje auto po bouracce bylo na stolici 4 dny a to tam bylo mnohem vic prace :D
Keep /-/atin'

Cokoliv Polsky, Allegro -> SZ nebo ideálně rovnou Facebook

Skořepiny na míru

Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8238
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: Opel Astra GSi 16V M2.8 92"

Příspěvek od m.artty »

Ono je to asi tak, že GSička jsou malá, lehká a hravá.... Calibra je velká a těžká. GSičko je fajn na okrsky, kopce, zatáčky... Calibra je dobrá na dálnice, je pohodlná na dlouhou jízdu a cestování...ikdyž se snaží vypadat jako sporťák.

Proto chápu, že se vaří do Aster a Kadettů podlahy z Calibry, přehazují se motory atd.
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Opel Astra GSi 16V M2.8 92"

Příspěvek od Lukin_GSi »

jojo Calibra je přesně jak Astra Coupe, dobrá na rychlé cestování 8)

Dneska jsem sestrojil T kus s čidlem tlaku a snímačem teploty oleje

Obrázek

Obrázek

pro ty moje VDO budíky..

Obrázek

jen ještě nevím, jestli tam tenhle rámeček takhle dám.. jestli by nebylo lepší tu díru v plastu nechat zavařit a udělat do toho díry pro ty budíky.. ať to vypadá celistvě. :roll:
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
Bobek
Příspěvky: 1205
Registrován: 30 led 2012 18:11
Bydliště: Morava

Re: Opel Astra GSi 16V M2.8 92"

Příspěvek od Bobek »

Super 8)

Nepůjdou potom vidět sváry?
Renault Laguna III phase 3, Initiale Paris, 110kw
Renault Mégane Grandtour GT, 151kw
Renault Mégane Grandtour GT220 162kw
Opel Vectra B Caravan 92kw

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Opel Astra GSi 16V M2.8 92"

Příspěvek od Lukin_GSi »

Jako když nechám zavařit ten plast? To bych lehce natmelil a zamaskoval.. nastříkal černým matem a hotovo 8) ani nejde moc najít inspirace :roll:
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Odpovědět

Zpět na „OPEL Cars“