
Opel Astra GSi 16V M2.8 92"
Re: Opel Astra GSi 16V M2.8 92"
Posilovač i HBV Astra, nic jsem neměnil. 

Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
Re: Opel Astra GSi 16V M2.8 92"
Tak to mám radost, v tom případě mi bude stačit posilovač z Astry na zadní kotouče a předek Cali
Jinak ty brzdiče máš fakt pěkné

Jinak ty brzdiče máš fakt pěkné

Re: Opel Astra GSi 16V M2.8 92"
Nějaké ty nutné rejsigové prvky




všimne si někdo, co je na poslední fotce zvláštního





všimne si někdo, co je na poslední fotce zvláštního


Naposledy upravil(a) Lukin_GSi dne 27 dub 2013 11:59, celkem upraveno 1 x.
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Opel Astra GSi 16V M2.8 92"
Všimne 

Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Re: Opel Astra GSi 16V M2.8 92"
Ty dva stabilizátory na sobě? Jsem myslel ze na tuhle tuhou vlecnou nápravu se nedávají stabilizatory.
EX: Audi A4 Avant 1,9TDi quattro
NOW: TDpoVWa GIII
NOW: TDpoVWa GIII
Re: Opel Astra GSi 16V M2.8 92"
vida, a ona má v základu u 16v dva.... jeden vevnitř, druhý tak jak vidíš.... a teď třetí..... asi ta traverza bude málo tuhá 

Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
Re: Opel Astra GSi 16V M2.8 92"
je málo tuhá, ještě by to chtělo jeden v místě uchycení tlumičů, nebo tak.. jak to sem dával Juraj
aspoň to s těma dvěma trochu víc tlačí na zem to nadlehčené kolo v zatáčce.

Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Opel Astra GSi 16V M2.8 92"
A co z otevřeného profilu udělat uzavřený? Tím by se tuhost podstatně zvýšila 

Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Re: Opel Astra GSi 16V M2.8 92"
kluci kluci... U profil je schvalne aby to MOHLO PRUZIT!!! a ono to MUSI PRUZIT!!! jinak to praskne
ta napravnice senormalne v zatacce krouti a TO JE JEJI UCEL! takze, pridat stabiky ano... ale urcite ne ji nejak uzavirat... 


Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Opel Astra GSi 16V M2.8 92"
To byl jen nápad, já bych to rozhodně nedělal. Na to moje ježdění to stačí i bez vnějšího stabíku....
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Re: Opel Astra GSi 16V M2.8 92"
není to špatné ty dva stabilizátory.. v takových rychlých ostrých zatáčkach to nadlehčené kolo víc tlačí na zem
tady ještě přidávám potřebné středící kroužky př. brdových kotoučů

kdyby to někdo chtěl dělat
...je to první Astra o které fakt můžu říct, že brzdí 

tady ještě přidávám potřebné středící kroužky př. brdových kotoučů

kdyby to někdo chtěl dělat


Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
Re: Opel Astra GSi 16V M2.8 92"
he he prave ze naopak ne?Lukin_GSi píše:není to špatné ty dva stabilizátory.. v takových rychlých ostrých zatáčkach to nadlehčené kolo víc tlačí na zem


jelikoz ti jde zatizená kolo silou dovnitr do podbehu tak se diky stabiku zveda automaticky i kolo protilehle aby nedoslo ke krizeni napravy a naklapeni vozidla

malokdo ale veri ze na 3 kolech auto sedi lepe jak na 4rech


Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: Opel Astra GSi 16V M2.8 92"
Kamarad mel vlecnou zavarenou a kolo mel ve vzduchu i pri malych rychlostech. Kazdopadne nepraskla;)
" www.autowerks.cz "
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Opel Astra GSi 16V M2.8 92"
Myslíš při takových zatáčkách? http://www.youtube.com/watch?v=mw4HxIEt ... tg&index=2" onclick="window.open(this.href);return false;Lukin_GSi píše:není to špatné ty dva stabilizátory.. v takových rychlých ostrých zatáčkach to nadlehčené kolo víc tlačí na zem![]()
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Re: Opel Astra GSi 16V M2.8 92"
Tak ono i Monteirovi se to staví na dvě... mona taky přidat stabík



Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
Re: Opel Astra GSi 16V M2.8 92"
Juraj> mě právě připadá, že právě s tím jedním stabilizátorem se to kolo od země odlepovalo víc. Ještě bych rád udělal unibalové uložení př. tlumičů.. jsem už to psal do poradny. To orig. řešení je nešťastné.. když celá váha předku visí na pitomé gumě.. každou nerovnost absorbuje prvně ta guma a pak až pružina s tlumičem
Až bude trochu víc času, vytáhnem to na Vsetínsko, kde se jezdí Barumka.. ať se ukáže co tomu ještě chybí... asi výkon 


Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Opel Astra GSi 16V M2.8 92"
Škoda, že se tam nedá dát nezásvislý zavěšení z Calibry výměnou kus za kus... taky to mohli udělat víc variabilní, jako to dělaj u VW
Myslím si, že by to bylo hned jiné.

Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Re: Opel Astra GSi 16V M2.8 92"
To víš, že by to bylo úplně o něčem jiném.. ono to jde vyměnit kus za kus.. ale kus podlahy z Astry za kus podlahy z Calibry.. však Miras o tom za chvilku napíše příručku 

Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Opel Astra GSi 16V M2.8 92"
No právě, kdyby se nemusel měnit ten kus podlahy....
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Re: Opel Astra GSi 16V M2.8 92"
Tak než se s tím srát, tak si raději koupím Calibru, odlehčím, poladím, a pojede to možná líp jak ta Astra
a taky je to daleko hezčí 


Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
Re: Opel Astra GSi 16V M2.8 92"
To bych se hádal
Mně se víc líbí Astra. Calibra se mi moc nelíbí, pokud se nejedná o DTM 
Lukin: Proč zrovna až tam? Valašku máš blíže, ne? Spíš bych si našel nějaký kopec na závody do vrchu


Lukin: Proč zrovna až tam? Valašku máš blíže, ne? Spíš bych si našel nějaký kopec na závody do vrchu

Re: Opel Astra GSi 16V M2.8 92"
Gooder> tady se právé vůůbec nic nejezdí.. nemáme tady jediný takový kopec.. až leda na Opavsku, nebo Vsetínsku
a taky se mi víc líbí Astra, ta Calibra by musela být aspoň Clif...
kubi> přebodovat dno kufru zabere někomu šikovnému max. jeden víkend? Že to říkáš zrovna Ty, který 3 roky skládal něco, co si mohl v klidu rovnou koupit
takže to musí někoho bavit, kdo chce mít vzadu ramena.. tak se do toho s radostí pustí.

a taky se mi víc líbí Astra, ta Calibra by musela být aspoň Clif...

kubi> přebodovat dno kufru zabere někomu šikovnému max. jeden víkend? Že to říkáš zrovna Ty, který 3 roky skládal něco, co si mohl v klidu rovnou koupit

Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
Re: Opel Astra GSi 16V M2.8 92"
Jenže pěkné 5dv GSi sehnat nešlo, nejde, a ani nepůjde už.... to je rozdíl. Pěkná Calibra sehnat jde. Viz Oplíci z inzerce.
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: Opel Astra GSi 16V M2.8 92"
Kdyz nepotrebujes aby ty zadni kola byly pohanene a nepotrebujes resit interier tak je to prace na max tyden aji s lakovanim/naterem/atp. Dyt na tom prece neni nic sloziteho. Osobne bych to ale radsi delal na stolici, at z toho pak neni 4 stope vozidlo 

Re: Opel Astra GSi 16V M2.8 92"
kubi> Nikdy neříkej nikdy
taky jsem si myslel, že neseženu Astru GSi po dědovi.. a vida
LiberaleMiguel> jó.. však na stolici by to byla pohodová práce na týden.. třeba se do toho někdy pustím


LiberaleMiguel> jó.. však na stolici by to byla pohodová práce na týden.. třeba se do toho někdy pustím

Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: Opel Astra GSi 16V M2.8 92"
tyden na stolici ?
Moje auto po bouracce bylo na stolici 4 dny a to tam bylo mnohem vic prace 


- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Opel Astra GSi 16V M2.8 92"
Ono je to asi tak, že GSička jsou malá, lehká a hravá.... Calibra je velká a těžká. GSičko je fajn na okrsky, kopce, zatáčky... Calibra je dobrá na dálnice, je pohodlná na dlouhou jízdu a cestování...ikdyž se snaží vypadat jako sporťák.
Proto chápu, že se vaří do Aster a Kadettů podlahy z Calibry, přehazují se motory atd.
Proto chápu, že se vaří do Aster a Kadettů podlahy z Calibry, přehazují se motory atd.
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Re: Opel Astra GSi 16V M2.8 92"
jojo Calibra je přesně jak Astra Coupe, dobrá na rychlé cestování
Dneska jsem sestrojil T kus s čidlem tlaku a snímačem teploty oleje


pro ty moje VDO budíky..

jen ještě nevím, jestli tam tenhle rámeček takhle dám.. jestli by nebylo lepší tu díru v plastu nechat zavařit a udělat do toho díry pro ty budíky.. ať to vypadá celistvě.

Dneska jsem sestrojil T kus s čidlem tlaku a snímačem teploty oleje


pro ty moje VDO budíky..

jen ještě nevím, jestli tam tenhle rámeček takhle dám.. jestli by nebylo lepší tu díru v plastu nechat zavařit a udělat do toho díry pro ty budíky.. ať to vypadá celistvě.

Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
Re: Opel Astra GSi 16V M2.8 92"
Super
Nepůjdou potom vidět sváry?

Nepůjdou potom vidět sváry?
Renault Laguna III phase 3, Initiale Paris, 110kw
Renault Mégane Grandtour GT, 151kw
Renault Mégane Grandtour GT220 162kw
Opel Vectra B Caravan 92kw
Renault Mégane Grandtour GT, 151kw
Renault Mégane Grandtour GT220 162kw
Opel Vectra B Caravan 92kw
Re: Opel Astra GSi 16V M2.8 92"
Jako když nechám zavařit ten plast? To bych lehce natmelil a zamaskoval.. nastříkal černým matem a hotovo
ani nejde moc najít inspirace 


Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside