dík tu redukci jsem splácal s dílů co jsi mi nechal k budíku teď už jen vymyslet tu kapličku. Ty brzdy konečně pořádně brzdí, nechápu proč to tak nevyráběli rovnou
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan Gallery:kubi-gsi.rajce.idnes.cz NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
Fehler, ale letí mu to dobře... ten alespoň o závodění jen nekecá ale opravdu to dělá
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan Gallery:kubi-gsi.rajce.idnes.cz NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
Současnost:Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD Minulost:Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Astra cabrio má černé? Nevím jak u Astry, ale u Kadetta jsou cabrio clonítka jiná než u klasiky. Tak na to pozor
Současnost:Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD Minulost:Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Kadettí jsou také na pohled stejné, jen mají větší díru na boku, jak je šroubovací držák. Tím pádem do cabria nedáš z klasiky, do klasiky z cabria dáš, ale lítá to v tom. Kdyžtak to ti vyfotím až budu doma.
Minimum moderních aut má celočerné interiéry, ikdyž z mého pohledu je to daleko lepší než černej spodek a světlej vršek.
Současnost:Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD Minulost:Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Ale pokud použiju clonítko i s drzáčky, tak by neměl být problém ne? Já jsem spíš na tmavý interiér.. ten konstrast mi dělá světlý koberec na který jsem ještě objednal originální koberečky.
Já tedy pořád vycházím z Kadetta, ale tam je právě ten držák jiný (z toho důvodu je asi jiná i ta díra) a zaměnit to nejde.
Současnost:Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD Minulost:Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Díru ve stínítku do které vrazíš tu ohlou "tyčku" co vyváří ten držák směrem blíže ke dveřím. Já to ti vyfotím až se dostanu do garáže.
Současnost:Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD Minulost:Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
jo ták.. to jsem snad nikdy nerozebíral.. vždycky to měním celé i s těma držáčkama.. takže předpokládám, že když to opět seženu komplet, tak to do střechy namontuju bez problémů
Včera jsem namontoval silentbloky motoru vyplněné polyuretanem.. je to parádní změna.
taky jsme zamotali svody thermo páskou.. funguje bezvadně, je to paráda si v noci zalítat.. otevřít kapotu a vidět červenou lambdu a přírubu u katu
a namontoval jsem ten kryt pod motor.. na to, že mám pružiny kratší o 35mm je to nic moc.. raději bych to tak o 10mm zvedl, abych tím krytem nikde neškrtnul.
Ten obal na baterku je původní Astrácký? Mám takovej v Omeze a Calibře, ale v Astře nebyl.
Současnost:Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD Minulost:Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
jak se to najednou chová s tím upraveným silentblokem? jednou jsem to viděl i v jednom polským projektu u vektry B s LET, tak jestli se to vyplatí mít snahu to taky porobit kde máš pořešený odklony jde to udělat? skutečně první věc co mě opravdu zajímá
Chová se to parádně, vůbec ten motor nehoupe, má to perfektní odezvu od plynového pedálu a při podřazování ve vysokých otáčkách je to jak v bavlnce. Navíc to vůbec neškube s řadící pákou. Odklony se v sérii nastovovat nedají, to se bude řešit až při montáži unibalového uložení tlumičů.