Oplí technická poradna

Moderátoři: Berry, m.artty

Odpovědět
Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

myslíš, že i tím dosáhneš dokonalé těsnosti?? mám takový pocit, že by úniky tlaku byly takové.. že by to nijak nejelo :( nevím no.. to by musela být fakt profi práce.. to tam dám fakt rovnou celý motor :)
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Juraj »

JAAAJ co to meles za hovadiny? :-D

za 1: pist stejne neni ukaty ale sisaty

za 2 pist ma v bloku vakl az 0.5mm

za 3 tesnost ti urcuji pistni krouzky ktere das nove.. :-)

blok se honuje kvuli udrzeni olej. filmu atd.
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Gooder
Příspěvky: 2116
Registrován: 13 zář 2011 20:48
Bydliště: Středočeský kraj

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Gooder »

Páni, Juraji, já to hledám už přes týden a Ty to máš za pár minut :D

Děkuju moc kluci :) Zkusím teda prohodit jen hlavu a uvidím, co se stane. Realizovat to teda budu až na jaře, teď přes zimu seženu chybějící díly a pokusím se vůbec zjistit, jestli mám kompletní kabeláž.

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Juraj »

jasně, přehoď to a uvidis... nejvetsi problem vidim ale v imobilizeru pro tu novou jednotku ;-)
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Gooder
Příspěvky: 2116
Registrován: 13 zář 2011 20:48
Bydliště: Středočeský kraj

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Gooder »

C14SE by imobilizér mít neměla, takže v tom by neměl být problém :)

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Juraj »

8) pokud nema tak OK :-) ja mam tuseni ze ma ;-)
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

BIGPAPA
Příspěvky: 9161
Registrován: 09 čer 2007 01:50
Bydliště: PIT-STOP
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od BIGPAPA »

neměla ho každá corsa?
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

Může to mít z Astry.. 14SE byly od 92 roku i bez alarmu :wink:
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

BIGPAPA
Příspěvky: 9161
Registrován: 09 čer 2007 01:50
Bydliště: PIT-STOP
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od BIGPAPA »

nene je to z corsy ma k tomu i stahovačky :lol:

Obrázek

Obrázek
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

proboha :roll: to někdo neměl vrtačku a 10 klíč? :mad:
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8238
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od m.artty »

Taky si říkám, že by to bylo rychlejší než to takhle párat.
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

Gooder
Příspěvky: 2116
Registrován: 13 zář 2011 20:48
Bydliště: Středočeský kraj

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Gooder »

Taky jsem koukal, když jsem si pro to byl, ale tak co... :D Navíc uvažuju nad tím, jestli to tam kvůli hmotnosti vůbec dávat, měl bych to jako Lotus :mrgreen:

S někým jsem tuhle úpravu řešil a tvrdil mi, že to imobilizér nemá :?

Uživatelský avatar
Lordík
Příspěvky: 1501
Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lordík »

to mě zajímá už jenom ze zvědavosti jak to dopadne... jakej odhadovanej výkon by to teoreticky mělo mít s použitím této hlavy? stahovačky nahoď je to komfort kterej pomalu na váze nepoznáš a když jo budeš muset zhubnout ty aby to bylo opět na nule :lol:
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!

BIGPAPA
Příspěvky: 9161
Registrován: 09 čer 2007 01:50
Bydliště: PIT-STOP
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od BIGPAPA »

teoretickej výkon je 60kW 8)
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....

Gooder
Příspěvky: 2116
Registrován: 13 zář 2011 20:48
Bydliště: Středočeský kraj

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Gooder »

Jak píše Bigpapa, 60kw a momentálně mám 44kw. Věřím, že ten rozdíl na tak lehkém autě celkem znát bude. Samozřejmě z toho nebude raketa, ale myslím si, že to bude o poznání živější a snad i klesne spotřeba, jelikož 7-8l/100km mi přijde dost na 44kw :D

V budoucnu bych se rád dostal na 100koní, či-li nárůst dalších 18koní. Myslím si, že to není nesplnitelná hranice :)

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

Raketový pocit to asi bude.. pojede to jak "pendi vjatř" :lol: 18kw... mnozí poznají otevřený konusový filtr :lol: :lol:
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Gooder
Příspěvky: 2116
Registrován: 13 zář 2011 20:48
Bydliště: Středočeský kraj

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Gooder »

Už by to mohlo být i na předjetí kamionu :lol: mimiochodem, co je to "cizí" slovo, to je něco tam u vás, vidím to prvně :mrgreen:

Konus(a myslel jsem, že odstínění mám vyřešené celkem dobře :D ) jsem v září měnil zpět za papírák a popravdě, s papírem to jde líp do otáček, ale zase mi s ním stouply otáčky asi o 200. Věřím, že konus má nějaký efekt, když je odstíněný už od výroby a když se k tomu naladí zbytek motoru. Uvažoval jsem nad tím, ale to už bude docela o penězích :)

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

Kdo nezná Struśa pędziwiatra, jakoby nebyl :lol:

Obrázek

http://www.youtube.com/watch?v=Z63LGj5pk3g" onclick="window.open(this.href);return false;

Pštros Pendivjatř :lol: :lol:
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Gooder
Příspěvky: 2116
Registrován: 13 zář 2011 20:48
Bydliště: Středočeský kraj

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Gooder »

To znám, ale jak mám tušit, jak je to polsky, my polštinu ve škole neměli :lol:

Uživatelský avatar
Ilegaltuner
Příspěvky: 3826
Registrován: 22 pro 2005 22:24
Bydliště: Český Těšín Věk:už 28
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Ilegaltuner »

zdar chlapi, nedávno jsem sehnal mladé astru F 1.7TD motor isuzu na dojíždění do práce.Nějakou dobu už s tím jezdí i já s tím občas jedu, jede...jelo to naprosto v pohodě. ALE! Včera jsem do toho nalil na benzině Vervu disel. Nebyl to ůčel,ale říkal jsem si že to nevadí, nalil jsem tam jen 4litry. auto po 15km začalo auto cukat a ztratilo výkon chvíli to jede a pak to chcípne po nastartování opět chvíli jede, nejde to točit víc jak 2000 otaček jen občas to přitočit jde. Palivový filtr jsem už vyměnil, nevíte někdo na co kouknout?

Díky moc za každou radu
Commodore B 3.0 24V Nitro
Audi A8 D3 4,2i

Uživatelský avatar
crocjirka
Příspěvky: 3627
Registrován: 05 kvě 2011 12:53
Bydliště: prágl
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od crocjirka »

a jina nafta ok? kamosovi tohle delala hlava
ex:opel tigra 1.4 16v,opel tigra 1.6 16v,peugeot 106 1.4 sport,seat leon 1.8T 200PS+,ibiza 1.9TDI 6L 170PS, octavia RS combi 1.8T
NOW: family car skoda octavia 2 RS combi 2.0TSI 200 teplejch poniku...
facebook.com/jiriprokopfotograf

Uživatelský avatar
46reddy
Příspěvky: 323
Registrován: 22 zář 2004 08:28
Bydliště: Brno

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od 46reddy »

předem se omlouvám, jestli se zde podobný problém probíral, nejsem majitelem vozu, auto je tatíka, jedna se o starší Astru Combi F, motor 1.7 TDS, rv. 1995. je to sice starší auto, roky jsou vidět, ale vzhledem k tatíkově údržbě i vypadá velmi k světu. a těď k prblému, který se týka motoru. jak jsem již uvedl, jedná se o motor ISUZU 1.7 TDS, motor dle mě super, ale v poslední době, kdy vzhledëm k tomu, že auto má tažný, si jej půjčuji, tak jsem zjistil, že motor netáhne, je bez výkonu. Vždy jsem pocítil, když turbo seplo, nyní se mě zdá, že turbo nesepíná, že motor jezdí bez turba. jsem celkem laik, o motoru vím základní věci, ale častý řazení v kopcích, který jsem ještě před půl rokem bez řazení vyjel jedna radost, jsou pryč. ptal jsem se, olej to nežere. motor má najeto cca 240tis. km, otázka je jestli poctivých, auto se kupovalo v roce 2003 s 150 tis. km. tak jen dotaz, co, jestli se to dá takhle diagnostikovat, je na motoru nebo může být špatně, popř. jestlis e to ještě vyplatí opravovat. kdyby kastla nebyla kromě jednoho lemu zdravá, tak se to snad neřeší, ale takhle....

ještě jednou omluva za dotaz, nejsem oplista, proto ani na jiný než TF nechodím a dotaz pokádám zde. možná jsem to napsal jak Lojza, ale nevím jak to líp popsat, že je auto bez výkonu

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

ono bude asi celkem zbytečné to tady řešit a rozebírat.. nikdo Ti od stolu neudělá 100% diagnostiku.. a jestli o tom nemáš ani šajn, raději to někomu svěř... to bude nějaká blbost, prasklá hadice.. nějaký podtlak, dírka v cooleru apod. Někde se ti ten tlak prostě uniká. 8)
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
Venca Brody
Příspěvky: 3338
Registrován: 09 črc 2006 18:04
Bydliště: jižní čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Venca Brody »

Také se optám. Tatík má merivu 1,7naftu 74kw. Nevim označení. Když s tim občas nyní jedu a motor je studenej, tak mám pocit, že auto nemá v nižších otáčkách tah. Dokud nezapne turbínka. Nemoh jsem ani na dvojku vyjet kopeček od baráku, musel jsem zařadit opět jedničku, rozjet a dát znovu dvojku.
Když auto na jaře kupoval, tak vše bylo ok. Ještě při studeným motoru jsou slyšet si myslim hydroštely, ale možná jen pocit. Olejové čerpadlo je údajně vyměněno.
Při teplém motoru už je vše ok..
EX citroen saxo 1,4vts,. EX bmw e36 316i,. EX BMW e36 328 iT,. EX Golf III 1,8i, OOOO A4b5 avant 1,9TDI, BMW e36 316i compakt
A teď jedna merdka OOOO A6C5 avant 2,8i quattro

Uživatelský avatar
Ilegaltuner
Příspěvky: 3826
Registrován: 22 pro 2005 22:24
Bydliště: Český Těšín Věk:už 28
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Ilegaltuner »

Tak opraveno ta verva Disel rozpustila sračky v nádrži a zacpalo to přívodní hadičku k filtru, rozebral jsem to vytáhl bordel, profoukl hadičku kompresorem+ nový filtr a opraveno :-) zase jede jak má :-)
Commodore B 3.0 24V Nitro
Audi A8 D3 4,2i

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

Juraj> měřil jsem ten odpor čidla kliky.. mám M2.8, měl by mít 500-800Ω a naměřil jsem 448Ω :?
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Juraj »

zkus si vzit multimetr sebou a zmerit to ve chvily kdy ti ten motor vcipne... :-)
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

vyměnil jsem ještě pal. relé.. tak vemu do auta multimetr a budu čekat :lol: ale i tak.. není to málo? měl bych mít ještě jedno čidlo.. změřím ho. 8)
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Juraj »

uz muze byt chybou mereni a podobne... neni to tolik abych to resil :-)
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
Venca Brody
Příspěvky: 3338
Registrován: 09 črc 2006 18:04
Bydliště: jižní čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Venca Brody »

Venca Brody píše:Také se optám. Tatík má merivu 1,7naftu 74kw. Nevim označení. Když s tim občas nyní jedu a motor je studenej, tak mám pocit, že auto nemá v nižších otáčkách tah. Dokud nezapne turbínka. Nemoh jsem ani na dvojku vyjet kopeček od baráku, musel jsem zařadit opět jedničku, rozjet a dát znovu dvojku.
Když auto na jaře kupoval, tak vše bylo ok. Ještě při studeným motoru jsou slyšet si myslim hydroštely, ale možná jen pocit. Olejové čerpadlo je údajně vyměněno.
Při teplém motoru už je vše ok..
Věděl by někdo?
EX citroen saxo 1,4vts,. EX bmw e36 316i,. EX BMW e36 328 iT,. EX Golf III 1,8i, OOOO A4b5 avant 1,9TDI, BMW e36 316i compakt
A teď jedna merdka OOOO A6C5 avant 2,8i quattro

Odpovědět

Zpět na „OPEL Cars“