Oplí technická poradna

Moderátoři: Berry, m.artty

Odpovědět
Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8238
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od m.artty »

C16SE - 8 ventil, 4 bodovej vstřik narozdíl od C16NZ, kterej je pouze jednobodovej.
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

Uživatelský avatar
fereros2
Příspěvky: 320
Registrován: 08 říj 2012 12:19
Bydliště: Cheb

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od fereros2 »

díky moc 8)

Uživatelský avatar
omega
Příspěvky: 191
Registrován: 01 zář 2009 12:45

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od omega »

Zdravim na omeze mi podle diagnostiky nefunguje výhřev lambda sondy , od kud se bere napětí na výhřev sondy ?

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

z pal. relátka?
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
gsi22
Příspěvky: 1002
Registrován: 12 úno 2011 11:23
Bydliště: poblíž Olomouce

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od gsi22 »

Pánové prosím o radu. Při čištění motoru c20XE z mého prvního kadettu jsem zjistil, že na bloku je naraženo C20XEJ..... Věděl jsem že existuje 20XE jako vývozní pro Itálii, Španělsko....

Ale o XEJ jsem neměl ani ponětí......

Může mi to někdo osvětlit. Děkuji. 8)
Přílohy
20130621_151234.jpg
Opel Kadett GSi C20XE 1989 R.I.P
Opel Kadett GSi C20LET 1990 (Champion)
Opel Calibra C20XE 1991 Prodáno
Opel Calibra Turbo 4x4 1993


Best GTi is GSi

Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8238
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od m.artty »

20XE
Bauform: R4
Steuerung: DOHC
Anzahl der Ventile: 16
Bohrung (mm): 86,0
Hub (mm): 86,0
Volumen (cm³): 1998
Leistung (kW bei min-1): 115 / 6000
Drehmoment (Nm bei min-1): 203 / 4800
Verdichtung: 10,5 : 1
Motormanagement: Bosch Motronic M 2.5
Oktanzahlbedarf: 95 / 98v, klopfgeregelt
Steuerung: Zahnriemen
Abgasanlage: kein Katalysator
Besonderheiten: Na-Auslassventile
Verwendung: Kadett E (F20CR)

20XEJ
Bauform: R4
Steuerung: DOHC
Anzahl der Ventile: 16
Bohrung (mm): 86,0
Hub (mm): 86,0
Volumen (cm³): 1998
Leistung (kW bei min-1): 110 / 6000
Drehmoment (Nm bei min-1): 196 / 4800
Verdichtung: 10,5 : 1
Motormanagement: Bosch Motronic M 2.5
Oktanzahlbedarf: 95 / 98v, klopfgeregelt
Steuerung: Zahnriemen
Abgasanlage: kein Katalysator
Besonderheiten: Na-Auslassventile
Verwendung: Kadett E (F20CR), Vectra A (F20CR)

C20XE
Bauform: R4
Steuerung: DOHC
Anzahl der Ventile: 16
Bohrung (mm): 86,0
Hub (mm): 86,0
Volumen (cm³): 1998
Leistung (kW bei min-1): 110 / 6000
Drehmoment (Nm bei min-1): 196 / 4800, ab MJ93 196 / 4600
Verdichtung: 10,5 : 1
Motormanagement: Bosch Motronic M 2.5, ab MJ93 Bosch Motronic M 2.8
Oktanzahlbedarf: 95 / 98 / 91, klopfgeregelt
Steuerung: Zahnriemen
Abgasanlage: geregelter Katalysator
Besonderheiten: Na-Auslassventile
Verwendung: Astra F (F20CR, F18+CR), Calibra (F20CR, F18+CR), Kadett E (F20CR), Vectra A (F18+CR, F20CR)

"J" na 6. pozici znamená - snížený výkon

Tím pádem jde o 20XE se sníženým výkonem.... a od C20XE se to liší tím, že nemají katík.
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

Uživatelský avatar
gsi22
Příspěvky: 1002
Registrován: 12 úno 2011 11:23
Bydliště: poblíž Olomouce

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od gsi22 »

Díky Martty:) Takže se dá se říct že je to předchůdce C20XE... Myslel jsem že je tam víc rozdílů:)
Opel Kadett GSi C20XE 1989 R.I.P
Opel Kadett GSi C20LET 1990 (Champion)
Opel Calibra C20XE 1991 Prodáno
Opel Calibra Turbo 4x4 1993


Best GTi is GSi

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od JRD McLAREN »

mne to pride jako 20XEJ .. z dorazenym C
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
gsi22
Příspěvky: 1002
Registrován: 12 úno 2011 11:23
Bydliště: poblíž Olomouce

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od gsi22 »

JRD McLAREN píše:mne to pride jako 20XEJ .. z dorazenym C
No to vypadá, ale v servisní knize je napsáno c20xe a přesné číslo co je vyraženo na bloku. Bůh ví :)
Opel Kadett GSi C20XE 1989 R.I.P
Opel Kadett GSi C20LET 1990 (Champion)
Opel Calibra C20XE 1991 Prodáno
Opel Calibra Turbo 4x4 1993


Best GTi is GSi

Uživatelský avatar
gsi22
Příspěvky: 1002
Registrován: 12 úno 2011 11:23
Bydliště: poblíž Olomouce

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od gsi22 »

Plus....... ještě při kompletaci nám přebývá tenhle díl ..... Zatím jsme nepřišli, nač může být poradí někdo? První dva jsou jasný posilovač brzd. Předem díky kluci. :wink:
Přílohy
P6050130.JPG
Opel Kadett GSi C20XE 1989 R.I.P
Opel Kadett GSi C20LET 1990 (Champion)
Opel Calibra C20XE 1991 Prodáno
Opel Calibra Turbo 4x4 1993


Best GTi is GSi

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od JRD McLAREN »

ten je tiez na posilovac brzd..
http://195.28.90.62/dohc/c20xe/DSCN2134.JPG
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
gsi22
Příspěvky: 1002
Registrován: 12 úno 2011 11:23
Bydliště: poblíž Olomouce

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od gsi22 »

Díky JRD ! 8)
Opel Kadett GSi C20XE 1989 R.I.P
Opel Kadett GSi C20LET 1990 (Champion)
Opel Calibra C20XE 1991 Prodáno
Opel Calibra Turbo 4x4 1993


Best GTi is GSi

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od JRD McLAREN »

az by xel aj vacsi z nexie...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Venca Brody
Příspěvky: 3338
Registrován: 09 črc 2006 18:04
Bydliště: jižní čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Venca Brody »

Tak další chujovina co se nám stala na merivě. Nesvítí třetí brzdové světlo- Nejde do něj proud. Je možnost, že by to mohl být kabel v průchodce mezi střechou a vratama? Nebo kam ten kabel vede dál?
EX citroen saxo 1,4vts,. EX bmw e36 316i,. EX BMW e36 328 iT,. EX Golf III 1,8i, OOOO A4b5 avant 1,9TDI, BMW e36 316i compakt
A teď jedna merdka OOOO A6C5 avant 2,8i quattro

BIGPAPA
Příspěvky: 9161
Registrován: 09 čer 2007 01:50
Bydliště: PIT-STOP
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od BIGPAPA »

tak tak pruchodka 8)
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....

Uživatelský avatar
Venca Brody
Příspěvky: 3338
Registrován: 09 črc 2006 18:04
Bydliště: jižní čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Venca Brody »

Já si to myslel, tatík si to nedá rozmluvit a chce rozebírat celé auto. :-D :lol:
EX citroen saxo 1,4vts,. EX bmw e36 316i,. EX BMW e36 328 iT,. EX Golf III 1,8i, OOOO A4b5 avant 1,9TDI, BMW e36 316i compakt
A teď jedna merdka OOOO A6C5 avant 2,8i quattro

Uživatelský avatar
Bufik
Příspěvky: 439
Registrován: 19 srp 2013 12:53
Bydliště: Kladno

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Bufik »

Jaký zapalovací kabely byste mi doporučili pro C20XE? :)
The Ultimate Driving Machine. (OO=[][]=OO)

Lukinho
Příspěvky: 2445
Registrován: 10 kvě 2012 16:08

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukinho »

OEM 8)

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od JRD McLAREN »

ja mam tesly..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Bufik
Příspěvky: 439
Registrován: 19 srp 2013 12:53
Bydliště: Kladno

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Bufik »

Na Tesly jsem slyšel i chválu i kritiku, že se prý trhají ve fajfce. OEM ani nechci vědět kolik stojej když druhoška je kolem 1500,-
Naposledy upravil(a) Bufik dne 29 srp 2013 07:51, celkem upraveno 1 x.
The Ultimate Driving Machine. (OO=[][]=OO)

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

Máš nějaké vysoké ceny, většinou mám kabely Bosch, nebo Beru, vlezu se do 8 stovek :)
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
Bufik
Příspěvky: 439
Registrován: 19 srp 2013 12:53
Bydliště: Kladno

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Bufik »

Na 8v ano, na 16v ne. Nicméně jsem objednal Starliny, jsou to přebalený měděný Tesly a cena 950,- :)
The Ultimate Driving Machine. (OO=[][]=OO)

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od JRD McLAREN »

medenne kable by som (v modernych vozoch) zrovna nepouzival...

http://www.tesla-blatna.cz/cs/zapalovac ... 10#results" onclick="window.open(this.href);return false;
Popis sady: sada z černého ø7mm kabelu s odporovým jádrem, plášť z materiálu silikon, pro teploty -40 až +220°C
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Bufik
Příspěvky: 439
Registrován: 19 srp 2013 12:53
Bydliště: Kladno

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Bufik »

A důvod?

"Předností kovových kabelů je kromě prakticky neomezené životnosti hlavně vzájemná shodnost odporu všech zapalovacích kabelů a tudíž i stejné jiskry ve všech válcích!"
Citace z http://www.calibra.cz/index.php?menu=11 ... vani_1.php

Po práci si jdu vyzvednout do kelly ZK 8711. Měli by to být tyhle: http://www.tesla-blatna.cz/cs/zapalovac ... 44#results U tesly značený jako original, oproti tomu ty s tím uhlíkovým jádrem co jsi dával jsou vedený jako alternative. :mavani:
The Ultimate Driving Machine. (OO=[][]=OO)

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od JRD McLAREN »

mas "capice" ci "fajky" co maju v sebe (predradny) odpor ..??
alebo tie kable ich budu mat ..??
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Bufik
Příspěvky: 439
Registrován: 19 srp 2013 12:53
Bydliště: Kladno

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Bufik »

Vcelku. Ještě jsem neviděl, že by někdo dodával kabely jinak než plug&play :wink:
The Ultimate Driving Machine. (OO=[][]=OO)

Uživatelský avatar
Lio666
Příspěvky: 81
Registrován: 11 úno 2012 17:21

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lio666 »

Já koupil Tesly na XEčko a vydržely asi týden, pak jsem se dva měsíce trápil, než jsem zjistil, že to dělají ty nové kabely. Koupil jsem Bosch a dobrý..
Tigra C20LET@180kW

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od JRD McLAREN »

:wc:
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Bufik
Příspěvky: 439
Registrován: 19 srp 2013 12:53
Bydliště: Kladno

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Bufik »

Je to tak, prebaleny tesly, napis made in usa.
The Ultimate Driving Machine. (OO=[][]=OO)

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od JRD McLAREN »

kur\/a nede o to ci to je prebalene alebo nie..
ale ide oto, ci to ma odrusenie, alebo nie...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Odpovědět

Zpět na „OPEL Cars“