Oplí technická poradna

Moderátoři: Berry, m.artty

Odpovědět
Uživatelský avatar
ernst
Příspěvky: 376
Registrován: 26 čer 2012 11:30

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od ernst »

Měnili jste někdo vačku na osmiventilu? (C16SE)

jestli se dá vytáhnout i nějakým rychlejším způsobem, než demontáží komplet hlavy?

vačka jde vysunout zadem hlavy,pokud je část hlavy suložením vačky venku, těsnění je dělané před pár měsíci a nechce se mi ho znovu dělat.
Ve vytažení mi samozřejmě zavazí vahadla ty je třeba stlačit, ale jak na všech 4řech válcích zaráz? nebo jsou vytáhnout i z pod vačky?
Soob 900NG B204l 136kw (zatím)

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od JRD McLAREN »

urob si pripravok z joklacu, ktorym vies zatlacit misku na pruzinu a vybrat vahadlo...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
ernst
Příspěvky: 376
Registrován: 26 čer 2012 11:30

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od ernst »

Díky, pokusím se, jen aby tam bylo dost místa na vytažení, vršek hlavy je relativně uzkej.
Soob 900NG B204l 136kw (zatím)

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od JRD McLAREN »

no je to piplacka..ale da sa to...
pokial to ma este take tie "vysoke" podlozky, na tych vahadlach ..na ventiloch...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
ernst
Příspěvky: 376
Registrován: 26 čer 2012 11:30

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od ernst »

ne tady jsou už ty odlehčené, s těmi to asi bude jednodušší.
Soob 900NG B204l 136kw (zatím)

Uživatelský avatar
ernst
Příspěvky: 376
Registrován: 26 čer 2012 11:30

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od ernst »

Tak jsem akorát nasranej :oops:

stará vačka šla ven pěkně, ale zpátky se už vahadlům nechtělo.. teda hlavně těm podložkám mezi ventilem a vahadlem..

hodinu a půl jsem se drbal s podložkou co mi padla do odtokového kanálu....

takže jsem dnes nasadil vahadla na hotovo jen na 2 ventilech.. zbytek jsem už nechal být protože mi byla zima,tma a po asi 150 neuspěšném pokusu o nasazení podložky jsem to vzdal.

asi jsem měl opravdu sundat celou hlavu.. a obětovat těch 5 stovek do nového těsnění...
Soob 900NG B204l 136kw (zatím)

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od JRD McLAREN »

mmmm...
ono volakedy sa dali kupit origo pripravky...ale aj tak to bola piplacka...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
ernst
Příspěvky: 376
Registrován: 26 čer 2012 11:30

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od ernst »

prípravek jsem si svařil.. o to nejde.. ale ventil stlačím bez problému nadoraz ale.. spíš málo ruk.. ale zase na víc ruk málo místa:D

zítra se na to vrnu za světla.. snad to pujde.
Soob 900NG B204l 136kw (zatím)

Uživatelský avatar
janos666
Příspěvky: 219
Registrován: 12 čer 2011 13:18
Bydliště: Kašperské Hory

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od janos666 »

jeden malý dotaz, ví někdo zda li jde namontovat zadní náprava ze 3dv. Astry GSi na verzi kombi? Dnes totiž na mě padl tento dotaz od potenciálního zájemce na mnou prodávanou nápravu. děkuji za případné odpovědi... :D
Subaru Impreza GT (víkendovka)
Opel Manta B GT/E 2.0i 8v
Honda Accord 2.0is (daily)
Škoda Superb II, 2.0TDI 125kw (daily nr.2)
Opel Manta B 400 + c20xe (zatím pouze polotovar)...

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

Náprava je jiná, přehodil by pouze náboje..
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
janos666
Příspěvky: 219
Registrován: 12 čer 2011 13:18
Bydliště: Kašperské Hory

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od janos666 »

Ok, diky za info.
Subaru Impreza GT (víkendovka)
Opel Manta B GT/E 2.0i 8v
Honda Accord 2.0is (daily)
Škoda Superb II, 2.0TDI 125kw (daily nr.2)
Opel Manta B 400 + c20xe (zatím pouze polotovar)...

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

nebyl by zlý 8)

Obrázek
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
kubi
Příspěvky: 7665
Registrován: 05 pro 2006 21:25
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od kubi »

já bych skoro řekl, že to bude záměrně dělané tak aby to při nějaké extrémnější zátěži bylo pořád trošku pružný 8)
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan

Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

jako který?
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
janos666
Příspěvky: 219
Registrován: 12 čer 2011 13:18
Bydliště: Kašperské Hory

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od janos666 »

no ta trubka si myslim ze bude o neco tužší, tedy jestli je to trubka
Subaru Impreza GT (víkendovka)
Opel Manta B GT/E 2.0i 8v
Honda Accord 2.0is (daily)
Škoda Superb II, 2.0TDI 125kw (daily nr.2)
Opel Manta B 400 + c20xe (zatím pouze polotovar)...

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od JRD McLAREN »

podla ohybu bych to tipnul na plnu gulatinu...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
janos666
Příspěvky: 219
Registrován: 12 čer 2011 13:18
Bydliště: Kašperské Hory

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od janos666 »

JRD McLAREN píše:podla ohybu bych to tipnul na plnu gulatinu...
rychleji pisu nez myslim, trubka je asi blbost sice me zarazi, proc tedy neudelal to uchyceni jako u serioveho stabilizatoru
Subaru Impreza GT (víkendovka)
Opel Manta B GT/E 2.0i 8v
Honda Accord 2.0is (daily)
Škoda Superb II, 2.0TDI 125kw (daily nr.2)
Opel Manta B 400 + c20xe (zatím pouze polotovar)...

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

janos666> tohle je originál výrobek, ten navařený plocháč je lepší řešení, než oslabená kulatina dvěma dírama.
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
janos666
Příspěvky: 219
Registrován: 12 čer 2011 13:18
Bydliště: Kašperské Hory

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od janos666 »

To zřejmě jo, a je to tedy plna kulatina nebo trubka, když už jsem na to narazil?
Subaru Impreza GT (víkendovka)
Opel Manta B GT/E 2.0i 8v
Honda Accord 2.0is (daily)
Škoda Superb II, 2.0TDI 125kw (daily nr.2)
Opel Manta B 400 + c20xe (zatím pouze polotovar)...

Uživatelský avatar
Kuno
Příspěvky: 199
Registrován: 02 pro 2013 20:15
Bydliště: Zlín-Malenovice

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Kuno »

Stabilizátor z trubky? :D

Ten zesílený stabilizator má i po navaření těch úchytů stejnou pružnost? Nepopustil se material díky tomu vaření?
Chysler PT Cruiser,Mitsubishi 3000GT,VW Transporter,Renault Kangoo.
Bylo:R.Megane II 1.9DCI,VW Passat,R.Scenic,R.5,Š.Octavia 1.9tdi,Honda CRX VTEC,VW Vento,Lancia Delta 2000 HF Turbo.....a x dalších aut různých značek. :)))

BIGPAPA
Příspěvky: 9161
Registrován: 09 čer 2007 01:50
Bydliště: PIT-STOP
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od BIGPAPA »

změna vlastností materialu proběhla pouze v okolí svaru 8) popřípadě mohl celý kus vyžíhat aby se zabránilo nepříjemným negativním vlivům 8)
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....

Uživatelský avatar
ernst
Příspěvky: 376
Registrován: 26 čer 2012 11:30

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od ernst »

Co by mohlo způsobovat náhodné rožnutí kontrolky ? (C16SE r.1995)

Stává se to náhodně, na volnoběh nebo za jízdy ... není naprosto nijak znát rozdíl v chování ani výkonu motoru, kontrolka se rozsvítí a za nějakou chvíli sama zhasne (10 - 30 sekund,jak kdy), takže je prakticky nemožné diagnostikovat ve chvíli když svítí,
Vyblikávání závad neřekne vůbec nic (kod 12) a diagnostika (Bosch KTS540 ani Magneti Marelli logic) také nic.

diagnostiku jsem samozřejmě dělal, když kontrolka nesvítila a ono je to celkem nemožné vyčítat závady ve chvíli když svítí :D

Je nová Lambda, MAPko, čidlo teploty nasávaného vzduchu, zapal. cívka, povyměňované vstřiky,
kontroloval jsem už i napájení, kostření jednotky ale na nic jsem nepřišel..
jinak je všecko je v originále, až na plechové svody těmi to ale není, protože jsou namontované 14 dní a kontrolka takhle bliká už asi 2 měsíce.

fakt by mě zajímalo čím to může být, a ta kontrolka mě už celkem se*e :D
Soob 900NG B204l 136kw (zatím)

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Juraj »

ji odpoj. :lol:
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
ernst
Příspěvky: 376
Registrován: 26 čer 2012 11:30

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od ernst »

:lol: :D tak to je jedno z řešení které bych nechal až na konec :D

dneska jsem najel lehce přes 140 km , a.. nic :D
Soob 900NG B204l 136kw (zatím)

Uživatelský avatar
janos666
Příspěvky: 219
Registrován: 12 čer 2011 13:18
Bydliště: Kašperské Hory

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od janos666 »

Kuno píše:Stabilizátor z trubky? :D

Ten zesílený stabilizator má i po navaření těch úchytů stejnou pružnost? Nepopustil se material díky tomu vaření?
A proč by ne? vlastnosti krouceni by mel naprosto stejny a pri tomhle prumeru by mohl mit stejnou nebo vetsi tuhost jako plnej seriovej... a bonusem by byla mensi hmotnost :lol:
Subaru Impreza GT (víkendovka)
Opel Manta B GT/E 2.0i 8v
Honda Accord 2.0is (daily)
Škoda Superb II, 2.0TDI 125kw (daily nr.2)
Opel Manta B 400 + c20xe (zatím pouze polotovar)...

Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8238
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od m.artty »

janos666: To chceš říct, že tenkostěný průřez a plný průřez mají stejné vlastnosti? Určitě to nebude mít stejnou tuhost při stejném vnějším průměru. To uchycení je podle mě víceméně jedno, jelikož kroucení by mělo probíhat na té delší části, nikoliv na úchytech.
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

Uživatelský avatar
janos666
Příspěvky: 219
Registrován: 12 čer 2011 13:18
Bydliště: Kašperské Hory

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od janos666 »

No co se týče tuhosti ano, ale ta trubka musi byt o neco vetsi v urcitem pomeru nez ten plny material, vypocet na par radek, vychazi to z prubehu tecneho napeti, kdy nejvetsi napetí más na povrchu toho profilu, takže určitou část toho prostředku plne kulatiny nahradis o neco vetsim prumerem te dute trubky. nic nepochopitelnyho.
Subaru Impreza GT (víkendovka)
Opel Manta B GT/E 2.0i 8v
Honda Accord 2.0is (daily)
Škoda Superb II, 2.0TDI 125kw (daily nr.2)
Opel Manta B 400 + c20xe (zatím pouze polotovar)...

Uživatelský avatar
janos666
Příspěvky: 219
Registrován: 12 čer 2011 13:18
Bydliště: Kašperské Hory

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od janos666 »

Tak ja taky nikde netvrdil ze budou mit stejny vnejsi prumer, ja jsem narazel na tu fotku, tam by to treba vyslo. tezko to odhadnout.
Subaru Impreza GT (víkendovka)
Opel Manta B GT/E 2.0i 8v
Honda Accord 2.0is (daily)
Škoda Superb II, 2.0TDI 125kw (daily nr.2)
Opel Manta B 400 + c20xe (zatím pouze polotovar)...

Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8238
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od m.artty »

Já myslel, že se bavíme o fotce... kde ten průměr vypadá stejný, možná maličko silnější ten originální stabík.
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

Co říkáte na LED H4

http://aukro.cz/led-sada-h4-6000k-cree- ... 77004.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Odpovědět

Zpět na „OPEL Cars“