Oplí technická poradna
Re: Oplí technická poradna
tak proc to nechytlo pred rozltacenim? Ano jiskru to hazi.
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
- Chosse
- Příspěvky: 3622
- Registrován: 19 led 2006 07:17
- Bydliště: u Prostějova...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oplí technická poradna
Takže palivo tam jde, jiskra taky... To tak vypadá, že to pálí jindy než v HÚ a proto ten chod... To bude nějaká prkotina ale přijít na to...
Není třeba...
Re: Oplí technická poradna
Dal jsem tam zpatky lambdu, vycistil svicky a zkusil to.. opet to nechytlo a hlasi to 65 - potenciometr volnobeznych otacek - prilis nizke napeti
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
Re: Oplí technická poradna
alternátor????
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....
- Chosse
- Příspěvky: 3622
- Registrován: 19 led 2006 07:17
- Bydliště: u Prostějova...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oplí technická poradna
Mrkni na svorkovnice - hlavní ke vstřikům a u ECU (mě to dělalo po dešti a od té doby to občas prostříknu kontaktolem a je klid) 

Není třeba...
Re: Oplí technická poradna
BIGPAPA> vlez zase zpatky do te rakve co mas na obrazku prosimte
Pepa> zkusim, ale ten motor byl pred 4 mesicema venku, kostry jsem cistil..

Pepa> zkusim, ale ten motor byl pred 4 mesicema venku, kostry jsem cistil..
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
Re: Oplí technická poradna
Co se koster týče, tak jsme se bavili s Tigerem, že měl taky problém se starty, tak přehodil kostru přímo na hrnec tlumiče (nevim, zda ji má Astra tam jak Kadett) a starty se mu citelně zlepšily... tvůj problém to asi nevyřeší ale jen tak mimo řeč kdyby si někdo chtěl pohrát 

Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
Re: Oplí technická poradna
jou jou ty mi taky mužeš polibit zadekLukin_GSi píše:BIGPAPA> vlez zase zpatky do te rakve co mas na obrazku prosimte![]()


Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....
Re: Oplí technická poradna
BIGPAPA> radeji uz nenavstevuj sekci technicke poradny prosimte 

Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
Re: Oplí technická poradna
jistě ty nejchytřejší a nejzkušenější
lol jesně mi tu budou řikat kam mužu a kam ne
ale když jsem se tu na něco zeptal já nebylo mi odpovězeno tak už se ptat nebudu



lol jesně mi tu budou řikat kam mužu a kam ne

ale když jsem se tu na něco zeptal já nebylo mi odpovězeno tak už se ptat nebudu
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....
Re: Oplí technická poradna
jo, protoze jsi rekl takove kulo az to neni mozne.. na co ses ptal ty?
Takže dneska jsem se na to podíval znova, sundal vstřik, vyčistil, znova vyčistil svíčky, zkontroloval kabely atd.. Znova jsem zapojil lambdu a dal kabeláž do původního stavu, na váze nastavil 0V a zkusil nastartovat.. bezvýsledně.. opět zalité svíčky a nic z toho.. zkusil jsem odpojit váhu vzduchu a potenciometr klapky, vyčistil svíčky a startoval znova.. chvilku to točilo, pak to chytlo.. kupodivu to šlo vytočit.. a při vyšších otáčkach už to mělo i pravidelný chod, akorát to kouřilo jako blázen, běžel asi 20s, pak se zadusil a zdechl.. od té doby to zase nechytá.. připojil jsem váhu i potík, na váze nastavil 1.6V a zkusil startovat znova.. nechytlo, ale paměť závad už nic nehlásí.. jen se to pořád přechlastáva a nechytá. Potřeboval bych vědět jaké má být dafaultně nastavené napětí na té váze vzduchu. A pak jediné co mě napadá je ještě odpojit vrácečku paliva.. ta jde přes regulátor? nebo to je ta druhá hadice?
Takže dneska jsem se na to podíval znova, sundal vstřik, vyčistil, znova vyčistil svíčky, zkontroloval kabely atd.. Znova jsem zapojil lambdu a dal kabeláž do původního stavu, na váze nastavil 0V a zkusil nastartovat.. bezvýsledně.. opět zalité svíčky a nic z toho.. zkusil jsem odpojit váhu vzduchu a potenciometr klapky, vyčistil svíčky a startoval znova.. chvilku to točilo, pak to chytlo.. kupodivu to šlo vytočit.. a při vyšších otáčkach už to mělo i pravidelný chod, akorát to kouřilo jako blázen, běžel asi 20s, pak se zadusil a zdechl.. od té doby to zase nechytá.. připojil jsem váhu i potík, na váze nastavil 1.6V a zkusil startovat znova.. nechytlo, ale paměť závad už nic nehlásí.. jen se to pořád přechlastáva a nechytá. Potřeboval bych vědět jaké má být dafaultně nastavené napětí na té váze vzduchu. A pak jediné co mě napadá je ještě odpojit vrácečku paliva.. ta jde přes regulátor? nebo to je ta druhá hadice?
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oplí technická poradna
Vracečka jde přes regulátor, kterej udržuje konstatní tlak na liště. Mohla by být ucpaná vracečka nebo špatnej regulátor.... poznatky z NE, XE snad bude stejné.
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Re: Oplí technická poradna
to je jedina vec co me taky jeste napada, zitra ji zkusim vyhodit
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oplí technická poradna
Je to ovšem divné, co se ti s tím děje. Vůbec nemám nápady, co by mohlo být špatně. XE má taky regulátor tlaku i u čerpadla? Protože pokud by odešel ten, je možné, že na liště bude větší tlak tlak než má být a tím pádem se to bude tlačit přes vstřiky....
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Re: Oplí technická poradna
nene, regulator tlaku je prave primo na liste. Ale rikam, jeden start a svicky jsou mokre..
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oplí technická poradna
To buď palí kdy nemá nebo je slabá jiskra nebo tam jde moc paliva. Máš možnost změřit tlak paliva?
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
- Chosse
- Příspěvky: 3622
- Registrován: 19 led 2006 07:17
- Bydliště: u Prostějova...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oplí technická poradna
Martty mám stejnej názor a spíš bych šel po palivu, když je to pak tak zalitý...
(jinak jiskra - sytě fialová s praskavým zvukem)

Není třeba...
- FubuTomas
- Příspěvky: 2092
- Registrován: 09 led 2009 12:15
- Bydliště: Jihlava - Staré hory
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oplí technická poradna
Lukin: To co je u čerpadla ten "Regulátor tlaku" tak by měl ve zkutečnosti pouze vyrovnávat poklesy tlaku a pohlcovat rázy... je to takovej "tlumič" u hodně Opelů je na sračku zarezlej a tak jde do popelnice i u mojí Calibry šel pryč a na nic vliv to nemělo. Auto normálně jezdilo,startovalo atd... mraky lidí to tak dělá... Tobě jde o ten regulátor u vstřikovací lišty,kterej ti drží tlak v tý liště.Když ti to chytlo a hulilo to,tak podle mýho to znamená že je špatný spalování a hledal bych spíš chybu v zapalování (dává jiskru ve špatný moment).Auto musí nastartovat a jet i s odpojenou váhou vzduchu a lambda sondou,takže to bych taky vyloučil... Zkus pořádnou diagnostiku,vyblikání je takovej základ a dobrej pomocník při řešení problémů. Ty už máš bezkontaktní zapalování že? Co čidlo kliky?Cívka,kabely,svíčky (ty nepodceňovat,už jsem si s nima taky naběhl
) máte vrakoviště Dětmarky sakra
tak zkuste měnit jedno po druhým... ono se to prokáže 



ex:Opel Calibra 2.0i 4x4
akt:BMW 525TDS E39
((( NÁHRADNÍ DÍLY OPEL CALIBRA )))
akt:BMW 525TDS E39
((( NÁHRADNÍ DÍLY OPEL CALIBRA )))
Re: Oplí technická poradna
Tome zapalovani jsem kontroloval.. kabely a svicky mam nove, palec a vicko rozdelovace taky.. nemam jeste bezkontakt, ale klasickou civku. Zkusim jeste odpojit tu vracecku paliva.. skoda ze nemam ten regulator paliva nahradni 

Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
Re: Oplí technická poradna
Chosse píše:Kadett E -
1x nádobka s aktivním uhlím



ex. : Škoda 120L
ex. : Opel Kadett 1.6 3dv
ex. : BMW 316i sedan
Akt. : BMW 325 TDS 170 PS
Akt. : OPEL KADETT GSI 150PS ....??
ex. : Opel Kadett 1.6 3dv
ex. : BMW 316i sedan
Akt. : BMW 325 TDS 170 PS
Akt. : OPEL KADETT GSI 150PS ....??
Re: Oplí technická poradna
k ekologickemu odvetrani nadrze 

Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
Re: Oplí technická poradna
a když to tam nebude ? vadí to něčemu ? 

ex. : Škoda 120L
ex. : Opel Kadett 1.6 3dv
ex. : BMW 316i sedan
Akt. : BMW 325 TDS 170 PS
Akt. : OPEL KADETT GSI 150PS ....??
ex. : Opel Kadett 1.6 3dv
ex. : BMW 316i sedan
Akt. : BMW 325 TDS 170 PS
Akt. : OPEL KADETT GSI 150PS ....??
Re: Oplí technická poradna
ne
ale od ekologu dostanes bacane 


Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
Re: Oplí technická poradna
víš o čem je vubec ekologie???



Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....
Re: Oplí technická poradna
strana zelenych a euro 4?
greenpeace apod 


Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
- Michelin
- Příspěvky: 705
- Registrován: 24 říj 2004 18:43
- Bydliště: Prague, North Moravia
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oplí technická poradna
Lze zamenit budiky z C20xe na C20ne? Respektive jde o to jestli budou ukazovat spravny hodnoty. 240/8tis ma XE a 220/7tis ma NE
Naposledy upravil(a) Michelin dne 18 zář 2011 06:28, celkem upraveno 1 x.
babyCupra
Re: Oplí technická poradna
Myslíš-li Kadetta tak já mám na XE budíky z NE a vše to ukazuje správně, jen u rychlosti si nejsem úplně jist jestli to neukazuje s drobnou odchylkou ale to nebude vina budíků jako takových ty jsou dle mého naprosto stejné, neboť jdou dát i na jednašvestky a i tam ukazují dobře 

Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
Re: Oplí technická poradna
kubi> Kadett 16V netočí 8tis
Michelin> zaměnit to lze bez problému, kdybys točil víc než 7tis.. tak ta ručička prostě půjde za vyznačené hodnoty

Michelin> zaměnit to lze bez problému, kdybys točil víc než 7tis.. tak ta ručička prostě půjde za vyznačené hodnoty

Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
Re: Oplí technická poradna
tak to nemá s ekologií nic společnýhoLukin_GSi píše:strana zelenych a euro 4?greenpeace apod

Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....