Oplí technická poradna

Moderátoři: Berry, m.artty

Odpovědět
Uživatelský avatar
kubi
Příspěvky: 7665
Registrován: 05 pro 2006 21:25
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od kubi »

jak vídám ty kliky v koncernech, tak to je všecko ošmajdané... a vůbec, chrom není v módě, měls je polepit volep*čo strickerama přece :lol:
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan

Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

ja teda nevim v cem jsi to videl, ale v nasem golfu z 99 roku to je jak nove a to je denne max. vyuzity
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

kybork23
Příspěvky: 52
Registrován: 20 črc 2011 19:30

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od kybork23 »

mám problém s astrou F 1.8 16v, nejdřív mi postupem času odcházelo benzínové čerpadlo, koupeno nové, ale astra nejezdila tak jak měla, slabý výkon a do 2000 ot/min studená cukala, tak sem koupil na vrakovišti jiné čerpadlo, astra jezdí jak má, ale né vždy... V půlce cesty zdechne a když jí chci znova natočit tak čerpadlo není slyšet a samozřejmě nenastartuju... Po cca. 5 minutách zkusim znovu a auto opět jezdí úplně bez problémů... Relátka jsou ok, kabely jsou podle mně taky ok, protože na nové čerpadlo to jezdilo pořád, ale zlobilo... Já už fakt nevím... imobilizér??? ale to bych to čerpadlo aspoň slyšel když nechce nastartovat... I když na liště u vstřiků odpustím tlak, tak čerpadlo po dobu těch 5 min. prostě neběhá...
clio 1.8 16v
octavia combi 2003 1.8T

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

Kdyz startujes a nechce chytit, sviti ti pri tom kontrolka motoru? Pripadne sviti i za jizdy? Nechapu co by porad melo odpalovat ty cerpadla, nejezdis na min. benalu v nadrzi ?
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

kybork23
Příspěvky: 52
Registrován: 20 črc 2011 19:30

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od kybork23 »

při startu svítí a někdy se rozsvicovala když sem jezdil na to nové čerpadlo... Tankuji vždy plnou, když se rozsvítí rezerva... Už nevim co stím mám dělat... Jak odpalovat čerpadla???
clio 1.8 16v
octavia combi 2003 1.8T

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

tak vyblikej pamet zavad

http://opelastra.cz/technika/zavady.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

pak sem napis kody.
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
miras3000
Příspěvky: 580
Registrován: 02 pro 2011 21:04
Bydliště: kousek od Mostu

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od miras3000 »

zkontroluj v nádrži ,aby ti zpátečka vracela benzín do sacího koše k čerpadlu ,nesmí ho dávat mimo. vlasní zkušenost :wink:
i ta kontrolka pak zhasla :wink:
Opel Astra F C20XE

kybork23
Příspěvky: 52
Registrován: 20 črc 2011 19:30

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od kybork23 »

díky, udělám zítra a napíšu sem
clio 1.8 16v
octavia combi 2003 1.8T

Uživatelský avatar
Venca Brody
Příspěvky: 3338
Registrován: 09 črc 2006 18:04
Bydliště: jižní čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Venca Brody »

Zdravim oplaře. Táta si koupil merivu 1,7cdti 74kw rok 2004 a objevují se nějaké ty mouchy. Nejvíc mě štve netěsnost motoru. Už jsme utáhly hadici co vede z vany tušim k filtru, ale pořád to někde sákne. Navíc nyní se po startu začala dýl zhasínat kontrolka mazání. Prý tyto motory trpý na olej. čerpadlo, ale to je měněný. Tak mě napadlo čidlo na olej. V opláckejch motorech se neorijentuju, tak vůbec netušim kde hledat.. Jinak motor nekouří, jede pěkně..
Napadá někoho něco?
EX citroen saxo 1,4vts,. EX bmw e36 316i,. EX BMW e36 328 iT,. EX Golf III 1,8i, OOOO A4b5 avant 1,9TDI, BMW e36 316i compakt
A teď jedna merdka OOOO A6C5 avant 2,8i quattro

Smithy
Příspěvky: 1881
Registrován: 11 kvě 2005 21:26

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Smithy »

Cidlo tlaku oleje to muze bejt, me to na corse B odeslo uz 2x, nijak se mi to neohlasi na palubce, ze je KO a olej si vesele chcije, bud maly mnozstvi, ze o tom nevis nebo najednou kaluz oleje pod autem.......

moje vypada takhle

Obrázek
500 0,9T

Uživatelský avatar
Venca Brody
Příspěvky: 3338
Registrován: 09 črc 2006 18:04
Bydliště: jižní čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Venca Brody »

To sáknutí mě nyní moc netrápí. Spíše mě sere ta kontrolka mazání..
EX citroen saxo 1,4vts,. EX bmw e36 316i,. EX BMW e36 328 iT,. EX Golf III 1,8i, OOOO A4b5 avant 1,9TDI, BMW e36 316i compakt
A teď jedna merdka OOOO A6C5 avant 2,8i quattro

kybork23
Příspěvky: 52
Registrován: 20 črc 2011 19:30

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od kybork23 »

Lukin_GSi píše:tak vyblikej pamet zavad

http://opelastra.cz/technika/zavady.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

pak sem napis kody.
tak na mě vyjela akorát lambda sonda... sem z toho úplně blbej...
clio 1.8 16v
octavia combi 2003 1.8T

Uživatelský avatar
miras3000
Příspěvky: 580
Registrován: 02 pro 2011 21:04
Bydliště: kousek od Mostu

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od miras3000 »

jo ,to mě taky při týhle poruše vyjela lambda, asi kvůli tomu benzínu,... chudá směs?
koukal jsi už na ty hadice v nádrži?
Opel Astra F C20XE

kybork23
Příspěvky: 52
Registrován: 20 črc 2011 19:30

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od kybork23 »

tak zapomněl sem napsat, že jde o caravan, má čerpadlo z boku nádrže a přepad není možnej u kombika aby šel do sacího koše, zpátečka je úplně jinde umístěná v nádrži. Jinak už ujeto 210 km bez problémů 8)
Ale stejně to za chvíliu přijde zase...
clio 1.8 16v
octavia combi 2003 1.8T

Uživatelský avatar
miras3000
Příspěvky: 580
Registrován: 02 pro 2011 21:04
Bydliště: kousek od Mostu

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od miras3000 »

no my to měli taky na combi, měli jsme ale čerpadlo v nádrži. ty ho máš mimo? čerpadlo jsme měli jakoby ze předu nádrže a vracečka byla z boku kousek u hadice z hrdla nádrže. jenomže ta vracečka je vevnitř v nádrži propojená právě do toho sacího koše. musel by jsi sundat nádrž. celý nám to trvalo cca hodinu v klidu :wink:
Opel Astra F C20XE

kybork23
Příspěvky: 52
Registrován: 20 črc 2011 19:30

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od kybork23 »

čerpadlo mam vevnitř, je z boku nádrže směrem k přední nápravě, zpátečku mam tak jak píšeš... pumpu sem měl za poslední dobu venku asi 20x a žádná hadice do koše nevedla... možná uhnila nebo nevím... až bude čas, navedu hadičku přímo do sacího koše jak píšeš, snad to pomůže... moc ti díky
clio 1.8 16v
octavia combi 2003 1.8T

Uživatelský avatar
miras3000
Příspěvky: 580
Registrován: 02 pro 2011 21:04
Bydliště: kousek od Mostu

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od miras3000 »

ona ta hadice je z vnější strany ,z boku ze spoda toho koše právě. nejlepší bude, když seženeš někoho s hubenou packou, který ti projede trasu té hadičky.já to taky přehlídnul ,ale naštěstí si toho kámoš všiml, jde to fakt blbě vidět
Opel Astra F C20XE

Uživatelský avatar
Venca Brody
Příspěvky: 3338
Registrován: 09 črc 2006 18:04
Bydliště: jižní čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Venca Brody »

Dnes jsem probnul dva starty. Poprvé kontrolka svítila cca ty 4vteřiny a cca po 5 minutách jsem startoval znovu a kontrolka zhasla okamžitě. Takže mě napadá, že po vypnutí motoru a delším stání olej steče všechen do vany. Nevim jak to mají řešeny oply s tlakovým ventilem. Jestli je to spojené s olej filtrem, nebo jako u mojí e36ky mimo.
EX citroen saxo 1,4vts,. EX bmw e36 316i,. EX BMW e36 328 iT,. EX Golf III 1,8i, OOOO A4b5 avant 1,9TDI, BMW e36 316i compakt
A teď jedna merdka OOOO A6C5 avant 2,8i quattro

Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8238
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od m.artty »

Je normální, že po vypnutí motoru spadne tlak v liště na 0. Motor C25XE.
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

nevim jak je to u C25XE, ale u C20XE mi regulator tlaku ten tlak drzi porad.
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8238
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od m.artty »

Právě, podle mě by měl držet pořád... Když běží motor, je tak cca 3 bary, když prutce přidám, trošku to klesne. Jak motor chcípnu, hned tlak padá na 0... :(
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

Musi pak dele tocit ne? Asi vadny ten regulator no, nebo propousti vstriky.
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8238
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od m.artty »

Právě že blbě startuje, tak se hledala dneska příčina a zatím jsme u tohoto.
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

Uživatelský avatar
xciba
Příspěvky: 1694
Registrován: 30 pro 2010 22:12
Bydliště: Praha

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od xciba »

ja menil i regulator i vstriky, a na start nemelo vliv..teple ti to ale naskoci hned ne?
Vauxhall omega 2.5V6 ->VXR edition -> crazy omega https://www.youtube.com/watch?v=cd65a5H3yHI -> MV6
Ford Fiesta ST150
Golf VI GTI

Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8238
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od m.artty »

Myslím, že to teplé chytne rychleji.... ale rozhodně ne, jak bych si představoval.
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

ja bych tim regulatorem zacal 8)
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
crazyape
Příspěvky: 1610
Registrován: 25 říj 2005 20:55
Bydliště: doma

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od crazyape »

Mate nekdo zkusenost s touto firmou ( http://blog.ridici-jednotky.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; ) a opravou jednotky? Chci tam poslat jednotku z motoru x14xe, dava blbe vstrikum....

diky

Uživatelský avatar
miras3000
Příspěvky: 580
Registrován: 02 pro 2011 21:04
Bydliště: kousek od Mostu

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od miras3000 »

tlak v palivovém systému, drží i zpětný ventilek v podávacím čerpadle :wink:
Opel Astra F C20XE

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

jo na ten jsem zapomel, pres ten to taky muze prepoustet 8) 8)
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
Lordík
Příspěvky: 1501
Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lordík »

místní guruové nevíte výrobce nebo odkaz kde sehnat? vlastně celkově kde se tam vzalo to křidélko? nikde jsem na to nenarazil což mě dost s*re protože ho chci :D 8) nechci to vyrábět z ničeho :lol:
Přílohy
559146.jpg
559146.jpg (27.07 KiB) Zobrazeno 2001 x
553483.jpg
553483.jpg (33.49 KiB) Zobrazeno 2001 x
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!

Odpovědět

Zpět na „OPEL Cars“