Oplí technická poradna

Moderátoři: Berry, m.artty

Odpovědět
Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

Nechápu jak to myslíš, jak jako sekci na foru, kde ověříš VIN a histroii, to jako že je tady mezi náma kouzelná babička a podle VINka Ti řekne kdo s tím autem kam jezdil, nebo co :D na webu je toho hafo

http://www.cardetect.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;

ale zjistíš tam max. zda vůz není v pátrání, zda není zabaven apod.. nic víc :D
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
Berry
Moderátor
Příspěvky: 8395
Registrován: 30 kvě 2005 20:05
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Berry »

Presunuto 8)
Seat Ibiza 6L1 1.4 16V Reference
Skoda Octavia II FL 1.2 TSI Elegance
Skoda Rapid 1.2 TSI StylePlus
Skoda Octavia RS III 2.0 TDI RS Challange

Uživatelský avatar
Lordík
Příspěvky: 1501
Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lordík »

tak místní skupino (s)opláků :lol:

teď vážně... mám pět jednoduchých otázek :mavani:

*slyšel jsem že když pořídím katík v turbo nebo z V6 (třeba z calibry) vnitřek je železný že se nevysype a je více průchozí a namontuju ho na x20xev či c20xe přitom když vyhážu tlumiče bude to krásně stejně fungovat přitom by to mělo mít lepší odezvu na sešlápnutí co je na tom pravdy?

*další ''lajcká'' otázka svody z c20xe jsou vyrobeny z čeho? potřebuju na ně vyrobit přírubu na x20xev tak abych věděl čím to svařovat atd...

*balubka z VB dá se zní samostatně odmontovat spodek tý palubovky? příklad člověk si koupí verzi stou světlou kůží kde spodek palubky je taky světlej jestli se ta světlá část dá samostatně odmontovat nebo jestli to musí z celou palubkou?

*určitě tu spousta z vás generálkovala svoje XE ti kdo měnili šály na klice a pístní kroužky dělali jste výbrus? nebo jste jen prohodili staré kroužky za nové a v pohodě?

*snižování hlavy u motorů x20xev a c20xe o kolik je možno ubrat? teoreticky o tolik než začnou ventili narážet do pístů? :?

díky hošani moc mi tím pomůžete... 8)
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!

Uživatelský avatar
xciba
Příspěvky: 1694
Registrován: 30 pro 2010 22:12
Bydliště: Praha

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od xciba »

Lordik: na jednu otazku muzu odpovedet urcite V6 maji kat keramicky :lol: a udajne kdyz se vyndaj vsechny tlumice a necha se kat jede to prej lepe odspoda nevim nemohu posoudit :)
Vauxhall omega 2.5V6 ->VXR edition -> crazy omega https://www.youtube.com/watch?v=cd65a5H3yHI -> MV6
Ford Fiesta ST150
Golf VI GTI

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

Lordík> vymýšlíš kraviny 8)

Svody XE jsou z nějaké oceli, chytnou povrchovou rez, ale taky se dají vyleštit.

Katalyzátor z turba je přínos.. bude mít lepší průchodnost 8) nic víc od něj nečekej

Výbrus u XE se bězně nedělá.. v bloku nejsou vložky 8) všeobecně je známo, že dokud to jezdí tak do toho nerýpat 8)

Snižovat hlavu u C20XE je taky nesmysl, písty už tak mají vybrání pro ventily. 8)
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
FubuTomas
Příspěvky: 2092
Registrován: 09 led 2009 12:15
Bydliště: Jihlava - Staré hory
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od FubuTomas »

Na každým bloku uděláš výbrus 8) počítej cca 1000Kč za válec..... a na většině hlav je značka na kterou můžeš jít MAX!!! ale přehnaně velká komprese nic asi taky neřeší :(
ex:Opel Calibra 2.0i 4x4
akt:BMW 525TDS E39

((( NÁHRADNÍ DÍLY OPEL CALIBRA )))

Uživatelský avatar
crocjirka
Příspěvky: 3627
Registrován: 05 kvě 2011 12:53
Bydliště: prágl
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od crocjirka »

hele kuci.. znate nekoho v praze kdo ma rad opliki a dela servisek? potreboval bych zmerit tlaky v motoru :) a asi vymenit lambdu.. :)
ex:opel tigra 1.4 16v,opel tigra 1.6 16v,peugeot 106 1.4 sport,seat leon 1.8T 200PS+,ibiza 1.9TDI 6L 170PS, octavia RS combi 1.8T
NOW: family car skoda octavia 2 RS combi 2.0TSI 200 teplejch poniku...
facebook.com/jiriprokopfotograf

Uživatelský avatar
kubi
Příspěvky: 7665
Registrován: 05 pro 2006 21:25
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od kubi »

Oplik Jenik, mail máš v SZ
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan

Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ

Vita 2000
Příspěvky: 55
Registrován: 03 led 2012 22:13

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Vita 2000 »

kluci mam problém mam vectru A 2000 16v včera z ničeho nic se mi začala dusit škubat aa nejede Plní se my lišta vzduchem a né benzínem hadičky nový trubičky nikde neprolínaj filtr novej hadičky kolem nádrže nový a všechny dotažený a prostě pořád chvíli jede a pak se zadusí a konečná neví někdo co by tam mohlo bejt za příčinu?? může tam bejt něco v nádrži v čudu? :( :( díky za každou radu

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

řekl bych že pal. regulátor neudří tlak v liště 8) co když ti auto stojí přes noc.. nebo celý den a zkusíš zatlačit ten ventilek na liště ?
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Vita 2000
Příspěvky: 55
Registrován: 03 led 2012 22:13

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Vita 2000 »

když ho takle nechám tak zněj de tlak vzduchu

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

Hoši, tak jak je to s těma převodovkama.. mohl bych do F16 dát 5té kolo z F20, nebo jak ?
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

BIGPAPA
Příspěvky: 9161
Registrován: 09 čer 2007 01:50
Bydliště: PIT-STOP
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od BIGPAPA »

vyměň celou nebude to snažší 8)
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....

Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8238
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od m.artty »

Důvod výměny? Já mám F16 v Kadettu a jsem maximálně spokojen :) Tedy asi záleží jakou tam přesně máš....
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

No jo, ty máš C20NE a auto na víkendy.. chtěl jsem na XEčku zkusit kratší převodovku než je F20, ale k vůli dálkové trasy bych chtěl pětku normální.
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8238
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od m.artty »

Když s tím nejezdím po dálnici, tak je to v klídku. Na dálnici je pravda, že je krátká... sice to jede 195 km/h, ale od 130 km/h letí spotřeba nahoru. Každopádně bych nejraději dal ještě kratší F16 z 18E :lol:

Každopádně když jsem rozebíral převodovku do šrotu, tak jsem si řekl, že v tom se nikdy štourat nebudu a měnit bude maximálně kus za kus :lol:
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

Tak jako pri 90 na petku si pripadam jak na trojku :(
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Dj.Skip1
Příspěvky: 8
Registrován: 31 bře 2012 14:50

kadett c20let

Příspěvek od Dj.Skip1 »

ahoj chci se zeptat jestli nemate skusenost s prestavbou na turbo. Dal jsem tam motor s calibry ale nejde mi nastartovat nevim co s eletrikou diky za rady

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: kadett c20let

Příspěvek od JRD McLAREN »

hehe...
zapojit tusim 3 draty...

http://forum.opelclub.sk/viewtopic.php?t=1136" onclick="window.open(this.href);return false;

stiahni si navod... je to na VA, ale tam elektrika k LETku
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Dj.Skip1
Příspěvky: 8
Registrován: 31 bře 2012 14:50

Re: kadett c20let

Příspěvek od Dj.Skip1 »

Nahodou nevis jaky nejde mi to stahnout

Uživatelský avatar
janos666
Příspěvky: 219
Registrován: 12 čer 2011 13:18
Bydliště: Kašperské Hory

Re: kadett c20let

Příspěvek od janos666 »

Byt tebou bych stahnul normalni datasheet k te jednotce, tušim že motronic ale nevim jakej typ, a tam mas popsane vsechny konektory co jdou z jednotky, podle toho jsem zapojoval 16v do kadetta ja. hlavne jde o ruzny spinany proudy a zemnici kabely...
Subaru Impreza GT (víkendovka)
Opel Manta B GT/E 2.0i 8v
Honda Accord 2.0is (daily)
Škoda Superb II, 2.0TDI 125kw (daily nr.2)
Opel Manta B 400 + c20xe (zatím pouze polotovar)...

Uživatelský avatar
janos666
Příspěvky: 219
Registrován: 12 čer 2011 13:18
Bydliště: Kašperské Hory

Re: kadett c20let

Příspěvek od janos666 »

Jeste tady jsem nasel peknej odkaz, bohuzel je to nemecky, ale podle obrazku se to da poznat...
http://www.mantablog.nl/motronic-c20let/" onclick="window.open(this.href);return false;
Subaru Impreza GT (víkendovka)
Opel Manta B GT/E 2.0i 8v
Honda Accord 2.0is (daily)
Škoda Superb II, 2.0TDI 125kw (daily nr.2)
Opel Manta B 400 + c20xe (zatím pouze polotovar)...

Dj.Skip1
Příspěvky: 8
Registrován: 31 bře 2012 14:50

Re: kadett c20let

Příspěvek od Dj.Skip1 »

dik to je super mam to zapojeny ale jak je na te prvni fotce ten cernej a zelenej konektor tak to tam nemam zapojeni protoze to v kadetu neni a nevim jestli je to dulezity. Benzin mi jde ale nehaze to jiskru

Uživatelský avatar
janos666
Příspěvky: 219
Registrován: 12 čer 2011 13:18
Bydliště: Kašperské Hory

Re: kadett c20let

Příspěvek od janos666 »

Dj.Skip1 píše:dik to je super mam to zapojeny ale jak je na te prvni fotce ten cernej a zelenej konektor tak to tam nemam zapojeni protoze to v kadetu neni a nevim jestli je to dulezity. Benzin mi jde ale nehaze to jiskru
Bohuzel se takhle spatne na dalku radi, ale tak zkus odpojit hlavni konektror k řj a ze zkouseckou promerit jaky jsou to cisla konektoru od řj k těm zasuvkam ktere nemas jeste zapojene a podle toho spodniho nakresu zjistit k cemu jsou.
Subaru Impreza GT (víkendovka)
Opel Manta B GT/E 2.0i 8v
Honda Accord 2.0is (daily)
Škoda Superb II, 2.0TDI 125kw (daily nr.2)
Opel Manta B 400 + c20xe (zatím pouze polotovar)...

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: kadett c20let

Příspěvek od JRD McLAREN »

to je "nepodstatne" tie ostatne male zasuvky... diagnostika, ovladanie klimy, 4x4, kontrolka motora.. a pod..
na start staci mat ten jeden drat na palivove cerpadlo...

na tom 4pinovom konektore u inducky musi byt plus minus a jedno je +5Vsig. z riaidacky..
zeleny je tusim dratik na otackomer..

skus to zkontrolovat...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
janos666
Příspěvky: 219
Registrován: 12 čer 2011 13:18
Bydliště: Kašperské Hory

Re: kadett c20let

Příspěvek od janos666 »

jeste jedna vec, mozna je to blbost, ale nevim jak u c20let vychazi delka kabelu, ale zkus jeste prekontrolovat zapojeni napriklad zapojeni snimacu kliky a vacky, hall sensoru nebo nevim co tam presne je, nektere konektory mam zato ze jsou zamenne. protoze to vypada jako kdyby řj nemela info o otačkach...
Subaru Impreza GT (víkendovka)
Opel Manta B GT/E 2.0i 8v
Honda Accord 2.0is (daily)
Škoda Superb II, 2.0TDI 125kw (daily nr.2)
Opel Manta B 400 + c20xe (zatím pouze polotovar)...

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: kadett c20let

Příspěvek od JRD McLAREN »

no mna napada v suvislosti s tymto..
ze boli dva typy snimacov otacok kluky.. a neboli zamenitelne...
hoci konektory a prevedenie vyzeralo rovnako...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
janos666
Příspěvky: 219
Registrován: 12 čer 2011 13:18
Bydliště: Kašperské Hory

Re: kadett c20let

Příspěvek od janos666 »

JRD McLAREN píše:no mna napada v suvislosti s tymto..
ze boli dva typy snimacov otacok kluky.. a neboli zamenitelne...
hoci konektory a prevedenie vyzeralo rovnako...
No asi jsou dva typy, bud indukční nebo snimac s Hall effect ale ruku bych za to do ohne nedal... :D
Subaru Impreza GT (víkendovka)
Opel Manta B GT/E 2.0i 8v
Honda Accord 2.0is (daily)
Škoda Superb II, 2.0TDI 125kw (daily nr.2)
Opel Manta B 400 + c20xe (zatím pouze polotovar)...

Dj.Skip1
Příspěvky: 8
Registrován: 31 bře 2012 14:50

Re: kadett c20let

Příspěvek od Dj.Skip1 »

ten motor jsem predelal s auta ktere mormalne jelo takze ty snimace jsou dobry a jestli ty konektory jsou nepodstany tak bude problem nekde jinde

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: kadett c20let

Příspěvek od JRD McLAREN »

jo..
kablovy zvekok mash z vecry ci calibry ..??
a daval si do kadetta ..???

pofot nieco.. nech vidime ..
lebo zapajat elektriku po internete..je blbost..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Odpovědět

Zpět na „OPEL Cars“