TIGRA - Kabelaz / elektroschemy / zapojenie konetoru

Moderátoři: Berry, m.artty

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4062
Registrován: 16 črc 2006 21:39

TIGRA - Kabelaz / elektroschemy / zapojenie konetoru

Příspěvek od JRD McLAREN »

predpokladam, ze tu su ludia co maju TIgru..
potreboval by som bud:

- elektroschemu vozu
- elektroschemu RJ pre motorizacie 1.6
- pinouty maleho 9pin konektoru pri riadiacej jednotke iduceho z mot. priestoru

totizto "nejaky kretän" v istej "renomovanej firme" zapajal kabelaz z C20XE na kabelaz do Tigry
a je to des a hruza. nieco je pocvikane uplne, niekde su zas k jednemu dratu pripajkovane dalsie 3 (iduce podla mna nikam)

ked pominiem fakt, ze na uspesne zapojenie a nastartovanie kabelaze z VA staci zapojit 3 draty.. (4 ak treba aj palivove cerpadlo)
a ostatne su uz len "signaly" pre budiky, klimu tak je mi z toho celeho "diela" do placu.

(na fotke konektor, ktoreho piny by som potreboval identifikovat, dakujem)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Lio666
Příspěvky: 81
Registrován: 11 úno 2012 17:21

Re: TIGRA - Kabelaz / elektroschemy / zapojenie konetoru

Příspěvek od Lio666 »

http://ulozto.cz/xVt8GuJt/el-zapojeni-rar
lepší momentálně nemám, normálně používám autodata, ale pod Win 8.1 se mi je nepodařilo rozjet...
Tigra C20LET@180kW

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4062
Registrován: 16 črc 2006 21:39

Re: TIGRA - Kabelaz / elektroschemy / zapojenie konetoru

Příspěvek od JRD McLAREN »

dik..
ja som nasiel toto http://uloz.to/xhFLTwB/elektro-corsa-b-tigra-pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

ale ako vidim, s rozkleslenim konektorov sa proste v tej dobe este nikto neobtazoval...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4062
Registrován: 16 črc 2006 21:39

Re: TIGRA - Kabelaz / elektroschemy / zapojenie konetoru

Příspěvek od JRD McLAREN »

kabelaz verzie " From Babylon Back To Babylon"
:cry: :kladivo:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
ernst
Příspěvky: 376
Registrován: 26 čer 2012 11:30

Re: TIGRA - Kabelaz / elektroschemy / zapojenie konetoru

Příspěvek od ernst »

V autodatech všechno najdeš :) dělal jsem to v astře, dával jsem do ní kabeláž z corsy.. a ony ty kebeláže v těch autech z té doby jsou prakticky stejné.

víceméně

zelený - otáčkoměr
hnědo bílý a hnědo žlutý - diagnostika
hnědomodrý - MIL
modročervený - pal. čerpadlo( ten silnější), nebo pal. relé (ten slabší pokud máš v zásuvce oba)
červený - stálé napájení jednotky
hnědý kostra
černý - svorka 15


Edit:
Tady máš něco z autodat.. pak už mohu dodat jen samotné schema. ale to už ti asi někdo poslal.
http://ulozto.cz/xA3WdeJA/x16xe-xps" onclick="window.open(this.href);return false;
Soob 900NG B204l 136kw (zatím)

Uživatelský avatar
Lio666
Příspěvky: 81
Registrován: 11 úno 2012 17:21

Re: TIGRA - Kabelaz / elektroschemy / zapojenie konetoru

Příspěvek od Lio666 »

Z autodat právě ne, protože mi na Win 8.1 nefungujou. A jsou tam i barvy jednotlivých drátů..
Tigra C20LET@180kW

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4062
Registrován: 16 črc 2006 21:39

Re: TIGRA - Kabelaz / elektroschemy / zapojenie konetoru

Příspěvek od JRD McLAREN »

uz som sa z toho vysomaril vcera.

Schemu ku kabelazi C20XE mam z VA, takze tam nebol problem s rozpoznanim.

Udivuje ma ale to, ze "niekto vo WCC" si da tu namahu, aby vyrobil (dodatocnu/druhu) kabelaz,
ktorou je treba prepojit/doviest draty z konektoru ukonceneho na pravej strane motoru / motoroveho zvezku
nas5 na lavu stranu k baterke a k ECU. A aby bola lahsia identifikacia, tak pouzije
cerveny drat, potom cerveny cerveny cerveny a nakoniec cerveny.
80-90% povodnej izolacie motorovej kabelaze bolo rozrezanej, a nasledne akotak izolackou
pomotanej a danej nas5. A kedze to bolo asi malo, tak na to dotycny navliekol este "klsicke" cierne creva. Pre istotu
Hadajte koklo vody mi z toho zacalo tiect ...
Vsetky gumenne prechodky su prerezane pozdlz a ta velka co je na prechod do kabiny ma este navyse
aj "kockaty vyrez" aby bolo kade potiahnut "tu druhu pridavnu kabelaz" .. "ktora sa vobec neprerezavala o hranu plechu"
(a este aby mala kade tiect voda do interieru)

Skratka ...
Vycviknut draty od konektora na pravej strane kabelaze ECU, pretiahnut / vytiahnut si ich z toho zvezku na lavu stranu, kde ich je treba, kde by bohate stacila ich dlzka a dali by sa krasne napojit na bateriu a konektor X6 v kabine,
je proste pre niekoho nadludsky vykon a zaroven zlozita a takmer nevykonatelna operacia
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4062
Registrován: 16 črc 2006 21:39

Re: TIGRA - Kabelaz / elektroschemy / zapojenie konetoru

Příspěvek od JRD McLAREN »

tak po dvoch dnoch drbania sa s dratmi, je dufam funkcny vysledok..
DSCN3376s.JPG
este pre "pobavenie verejnosti", par fotiek o kvalite prace z Berlina... :roll:
a zaroven aj "navod" AKO SA TO ROBIT NEMA !!!
DSCN3358s.JPG
DSCN3359s.JPG
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4062
Registrován: 16 črc 2006 21:39

Re: TIGRA - Kabelaz / elektroschemy / zapojenie konetoru

Příspěvek od JRD McLAREN »

a este jedno male nevinne napojenie +15
(praaaamo na dratik od indukcnej cievky)
DSCN3360s.JPG
skoda len, ze uz som nemal silu fotit tie zhorene draty v kabelazi..

mozem sa asi len domnievat, ze v momente, kedy sa predrala izolacia na tom "specialnom pridavnom zvezku", strcenom cez tu "specialne upravenu prechodku"
tak to akosi zacalo vyrazat poistku priameho napojenia z baterky (+30)
"co dokazal skuseny autoelektrikar" vyriesit tak, ze si priviedol +15 na tento dratik od inducky,
vycvikol v kabelazi cerveny +30 iduci od baterky, a prepojil ho s cierno-zltym dratikom +15
a cele to dokazal "zaobalit do profesionalnej modrej izolacky" priamo pri riadiacej jednotke
(prudove zatazenie a prierez vodicov su asi nepodstatne)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4062
Registrován: 16 črc 2006 21:39

Re: TIGRA - Kabelaz / elektroschemy / zapojenie konetoru

Příspěvek od JRD McLAREN »

pre uplnost..
farby a zapojenie dratov

Konektor v Tigre:
+30 (staly plus) - červená, hruby drat
Pal.čerpadlo - červeno-modrá, hruby drat
Teplotné čidlo - modrá, pripadne ma na sebe čiernu buzirku
Otáčkomer - zelená
IMMO ?? - modro-červená
Diagnostika - hnedo-biely a hnedo-žltý
Kontrolka motora - hnedo-modrá, tenká
+15 (zapalovanie) - čierna, umiestnena v motorovom priestore "pri posilovači"

"Konektor" Kabelaz ECU C20XE
+30 (stály plus) - červená, hruby drat
Pal.čerpadlo - modrá, hruby drat
Otáčkomer - zelená
Diagnostika - hnedo-biely a hnedo-žltý
Kontrolka motora - hnedo-modrá, tenká
VSS - modro-červená
Palubný počitač - biela
+15 (zapalovanie) - čierno-zltá (príp. čierna)
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Zpět na „OPEL Cars“