TIGRA - Kabelaz / elektroschemy / zapojenie konetoru
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
TIGRA - Kabelaz / elektroschemy / zapojenie konetoru
predpokladam, ze tu su ludia co maju TIgru..
potreboval by som bud:
- elektroschemu vozu
- elektroschemu RJ pre motorizacie 1.6
- pinouty maleho 9pin konektoru pri riadiacej jednotke iduceho z mot. priestoru
totizto "nejaky kretän" v istej "renomovanej firme" zapajal kabelaz z C20XE na kabelaz do Tigry
a je to des a hruza. nieco je pocvikane uplne, niekde su zas k jednemu dratu pripajkovane dalsie 3 (iduce podla mna nikam)
ked pominiem fakt, ze na uspesne zapojenie a nastartovanie kabelaze z VA staci zapojit 3 draty.. (4 ak treba aj palivove cerpadlo)
a ostatne su uz len "signaly" pre budiky, klimu tak je mi z toho celeho "diela" do placu.
(na fotke konektor, ktoreho piny by som potreboval identifikovat, dakujem)
potreboval by som bud:
- elektroschemu vozu
- elektroschemu RJ pre motorizacie 1.6
- pinouty maleho 9pin konektoru pri riadiacej jednotke iduceho z mot. priestoru
totizto "nejaky kretän" v istej "renomovanej firme" zapajal kabelaz z C20XE na kabelaz do Tigry
a je to des a hruza. nieco je pocvikane uplne, niekde su zas k jednemu dratu pripajkovane dalsie 3 (iduce podla mna nikam)
ked pominiem fakt, ze na uspesne zapojenie a nastartovanie kabelaze z VA staci zapojit 3 draty.. (4 ak treba aj palivove cerpadlo)
a ostatne su uz len "signaly" pre budiky, klimu tak je mi z toho celeho "diela" do placu.
(na fotke konektor, ktoreho piny by som potreboval identifikovat, dakujem)
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: TIGRA - Kabelaz / elektroschemy / zapojenie konetoru
http://ulozto.cz/xVt8GuJt/el-zapojeni-rar
lepší momentálně nemám, normálně používám autodata, ale pod Win 8.1 se mi je nepodařilo rozjet...
lepší momentálně nemám, normálně používám autodata, ale pod Win 8.1 se mi je nepodařilo rozjet...
Tigra C20LET@180kW
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: TIGRA - Kabelaz / elektroschemy / zapojenie konetoru
dik..
ja som nasiel toto http://uloz.to/xhFLTwB/elektro-corsa-b-tigra-pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
ale ako vidim, s rozkleslenim konektorov sa proste v tej dobe este nikto neobtazoval...
ja som nasiel toto http://uloz.to/xhFLTwB/elektro-corsa-b-tigra-pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
ale ako vidim, s rozkleslenim konektorov sa proste v tej dobe este nikto neobtazoval...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: TIGRA - Kabelaz / elektroschemy / zapojenie konetoru
kabelaz verzie " From Babylon Back To Babylon"
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: TIGRA - Kabelaz / elektroschemy / zapojenie konetoru
V autodatech všechno najdeš dělal jsem to v astře, dával jsem do ní kabeláž z corsy.. a ony ty kebeláže v těch autech z té doby jsou prakticky stejné.
víceméně
zelený - otáčkoměr
hnědo bílý a hnědo žlutý - diagnostika
hnědomodrý - MIL
modročervený - pal. čerpadlo( ten silnější), nebo pal. relé (ten slabší pokud máš v zásuvce oba)
červený - stálé napájení jednotky
hnědý kostra
černý - svorka 15
Edit:
Tady máš něco z autodat.. pak už mohu dodat jen samotné schema. ale to už ti asi někdo poslal.
http://ulozto.cz/xA3WdeJA/x16xe-xps" onclick="window.open(this.href);return false;
víceméně
zelený - otáčkoměr
hnědo bílý a hnědo žlutý - diagnostika
hnědomodrý - MIL
modročervený - pal. čerpadlo( ten silnější), nebo pal. relé (ten slabší pokud máš v zásuvce oba)
červený - stálé napájení jednotky
hnědý kostra
černý - svorka 15
Edit:
Tady máš něco z autodat.. pak už mohu dodat jen samotné schema. ale to už ti asi někdo poslal.
http://ulozto.cz/xA3WdeJA/x16xe-xps" onclick="window.open(this.href);return false;
Soob 900NG B204l 136kw (zatím)
Re: TIGRA - Kabelaz / elektroschemy / zapojenie konetoru
Z autodat právě ne, protože mi na Win 8.1 nefungujou. A jsou tam i barvy jednotlivých drátů..
Tigra C20LET@180kW
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: TIGRA - Kabelaz / elektroschemy / zapojenie konetoru
uz som sa z toho vysomaril vcera.
Schemu ku kabelazi C20XE mam z VA, takze tam nebol problem s rozpoznanim.
Udivuje ma ale to, ze "niekto vo WCC" si da tu namahu, aby vyrobil (dodatocnu/druhu) kabelaz,
ktorou je treba prepojit/doviest draty z konektoru ukonceneho na pravej strane motoru / motoroveho zvezku
nas5 na lavu stranu k baterke a k ECU. A aby bola lahsia identifikacia, tak pouzije
cerveny drat, potom cerveny cerveny cerveny a nakoniec cerveny.
80-90% povodnej izolacie motorovej kabelaze bolo rozrezanej, a nasledne akotak izolackou
pomotanej a danej nas5. A kedze to bolo asi malo, tak na to dotycny navliekol este "klsicke" cierne creva. Pre istotu
Hadajte koklo vody mi z toho zacalo tiect ...
Vsetky gumenne prechodky su prerezane pozdlz a ta velka co je na prechod do kabiny ma este navyse
aj "kockaty vyrez" aby bolo kade potiahnut "tu druhu pridavnu kabelaz" .. "ktora sa vobec neprerezavala o hranu plechu"
(a este aby mala kade tiect voda do interieru)
Skratka ...
Vycviknut draty od konektora na pravej strane kabelaze ECU, pretiahnut / vytiahnut si ich z toho zvezku na lavu stranu, kde ich je treba, kde by bohate stacila ich dlzka a dali by sa krasne napojit na bateriu a konektor X6 v kabine,
je proste pre niekoho nadludsky vykon a zaroven zlozita a takmer nevykonatelna operacia
Schemu ku kabelazi C20XE mam z VA, takze tam nebol problem s rozpoznanim.
Udivuje ma ale to, ze "niekto vo WCC" si da tu namahu, aby vyrobil (dodatocnu/druhu) kabelaz,
ktorou je treba prepojit/doviest draty z konektoru ukonceneho na pravej strane motoru / motoroveho zvezku
nas5 na lavu stranu k baterke a k ECU. A aby bola lahsia identifikacia, tak pouzije
cerveny drat, potom cerveny cerveny cerveny a nakoniec cerveny.
80-90% povodnej izolacie motorovej kabelaze bolo rozrezanej, a nasledne akotak izolackou
pomotanej a danej nas5. A kedze to bolo asi malo, tak na to dotycny navliekol este "klsicke" cierne creva. Pre istotu
Hadajte koklo vody mi z toho zacalo tiect ...
Vsetky gumenne prechodky su prerezane pozdlz a ta velka co je na prechod do kabiny ma este navyse
aj "kockaty vyrez" aby bolo kade potiahnut "tu druhu pridavnu kabelaz" .. "ktora sa vobec neprerezavala o hranu plechu"
(a este aby mala kade tiect voda do interieru)
Skratka ...
Vycviknut draty od konektora na pravej strane kabelaze ECU, pretiahnut / vytiahnut si ich z toho zvezku na lavu stranu, kde ich je treba, kde by bohate stacila ich dlzka a dali by sa krasne napojit na bateriu a konektor X6 v kabine,
je proste pre niekoho nadludsky vykon a zaroven zlozita a takmer nevykonatelna operacia
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: TIGRA - Kabelaz / elektroschemy / zapojenie konetoru
tak po dvoch dnoch drbania sa s dratmi, je dufam funkcny vysledok..
a zaroven aj "navod" AKO SA TO ROBIT NEMA !!!
este pre "pobavenie verejnosti", par fotiek o kvalite prace z Berlina... a zaroven aj "navod" AKO SA TO ROBIT NEMA !!!
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: TIGRA - Kabelaz / elektroschemy / zapojenie konetoru
a este jedno male nevinne napojenie +15
(praaaamo na dratik od indukcnej cievky) skoda len, ze uz som nemal silu fotit tie zhorene draty v kabelazi..
mozem sa asi len domnievat, ze v momente, kedy sa predrala izolacia na tom "specialnom pridavnom zvezku", strcenom cez tu "specialne upravenu prechodku"
tak to akosi zacalo vyrazat poistku priameho napojenia z baterky (+30)
"co dokazal skuseny autoelektrikar" vyriesit tak, ze si priviedol +15 na tento dratik od inducky,
vycvikol v kabelazi cerveny +30 iduci od baterky, a prepojil ho s cierno-zltym dratikom +15
a cele to dokazal "zaobalit do profesionalnej modrej izolacky" priamo pri riadiacej jednotke
(prudove zatazenie a prierez vodicov su asi nepodstatne)
(praaaamo na dratik od indukcnej cievky) skoda len, ze uz som nemal silu fotit tie zhorene draty v kabelazi..
mozem sa asi len domnievat, ze v momente, kedy sa predrala izolacia na tom "specialnom pridavnom zvezku", strcenom cez tu "specialne upravenu prechodku"
tak to akosi zacalo vyrazat poistku priameho napojenia z baterky (+30)
"co dokazal skuseny autoelektrikar" vyriesit tak, ze si priviedol +15 na tento dratik od inducky,
vycvikol v kabelazi cerveny +30 iduci od baterky, a prepojil ho s cierno-zltym dratikom +15
a cele to dokazal "zaobalit do profesionalnej modrej izolacky" priamo pri riadiacej jednotke
(prudove zatazenie a prierez vodicov su asi nepodstatne)
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: TIGRA - Kabelaz / elektroschemy / zapojenie konetoru
pre uplnost..
farby a zapojenie dratov
Konektor v Tigre:
+30 (staly plus) - červená, hruby drat
Pal.čerpadlo - červeno-modrá, hruby drat
Teplotné čidlo - modrá, pripadne ma na sebe čiernu buzirku
Otáčkomer - zelená
IMMO ?? - modro-červená
Diagnostika - hnedo-biely a hnedo-žltý
Kontrolka motora - hnedo-modrá, tenká
+15 (zapalovanie) - čierna, umiestnena v motorovom priestore "pri posilovači"
"Konektor" Kabelaz ECU C20XE
+30 (stály plus) - červená, hruby drat
Pal.čerpadlo - modrá, hruby drat
Otáčkomer - zelená
Diagnostika - hnedo-biely a hnedo-žltý
Kontrolka motora - hnedo-modrá, tenká
VSS - modro-červená
Palubný počitač - biela
+15 (zapalovanie) - čierno-zltá (príp. čierna)
farby a zapojenie dratov
Konektor v Tigre:
+30 (staly plus) - červená, hruby drat
Pal.čerpadlo - červeno-modrá, hruby drat
Teplotné čidlo - modrá, pripadne ma na sebe čiernu buzirku
Otáčkomer - zelená
IMMO ?? - modro-červená
Diagnostika - hnedo-biely a hnedo-žltý
Kontrolka motora - hnedo-modrá, tenká
+15 (zapalovanie) - čierna, umiestnena v motorovom priestore "pri posilovači"
"Konektor" Kabelaz ECU C20XE
+30 (stály plus) - červená, hruby drat
Pal.čerpadlo - modrá, hruby drat
Otáčkomer - zelená
Diagnostika - hnedo-biely a hnedo-žltý
Kontrolka motora - hnedo-modrá, tenká
VSS - modro-červená
Palubný počitač - biela
+15 (zapalovanie) - čierno-zltá (príp. čierna)
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/