Project "Japanese MAZDA" by Freeman

Tuningová scéna v Ostravě a okolí
Odpovědět
blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

Freeman_TKOZ píše:
Beaver píše:Zapomen. Motor 1.8 DOHC v BA ma 84 kW v zakladu. Jinej se tam nedaval. 1.8 GT je oznaceni pro motor 1.8 DOHC z BG, kterej ma 94 kW. Setrvak nejde zkratit, nechapu. Ojnice jsi porovnaval s cim, ze vis, ze jsou jiny ? Hlava to samy, jak vis ze je snizena ? Na 110 kW rychle zapomen :wink: Na brzde budes rad, kdyz nameris aspon 85 :lol:
MOTOR je tam 1.8 DOHC 16V z MAZDY 323F BG GT :lol:
Fotky tu jsou tak si to klidně ověř když se vtom jak vidím vyznáš 8)

S čím jsem to porovnal? S origo ojnicí z ND :smich:

Výkon je teď na ****, protože - klepou ventily, tesnění bylo v prdeli, tlaky uplně ******, proto se dělá G.O. celého motoru... :smich:

P.S.: onečně už OSTRAVA zase žije... 8)
popiš mi komplet GO motoru,tak trochu se o to zajímám,jak kdo postupuje
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Freeman_TKOZ
Příspěvky: 1678
Registrován: 29 bře 2006 10:16
Bydliště: Ostrava, Odry Auto: MAZDA 323f BA 1.9
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Freeman_TKOZ »

blázen píše:zkrácený setrvačník neexistuje,pokud já vím...ojnice jiné? no.. jedině porovnat.. a GO si představuju kapánek jinač .. tohle neberte jako rýpání
G.O.:
-Kompletní přetěsnění (těsnění pod hlavou, víka hlavy, vany, pístní kroužky, ....). - Hotovo
-Výměna náplní (Olej - Mobile 1, polo-syntetika - číslo ještě uvedu, brzdová kapalina, ....) - Hotovo + olej se zajede a vymění ještě jednou po výbrusu
-Výbrus - (Obroušení hlavy,....) - Bude se dělat před druhou výměnou oleje - cca 500km
-Rozvody (Výměna řemene, napínací kladky,..) - HOTOVO - DAYCO
-Výměna drážkových řemenů, právě se dělá...


Ještě něco? 8)

Freeman_TKOZ
Příspěvky: 1678
Registrován: 29 bře 2006 10:16
Bydliště: Ostrava, Odry Auto: MAZDA 323f BA 1.9
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Freeman_TKOZ »

2Blázen: Nevím jestli je to KOMPLET G.O., ale je to to co teď dělám a na co mám prostředky... pokud mi poradíte co ještě udělat budu rád! 8)

Uživatelský avatar
Ozzy_Vita
Moderátor
Příspěvky: 2357
Registrován: 01 dub 2006 00:24
Bydliště: Los Bukeros
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ozzy_Vita »

Ale stejně pořád nechápu ten výkon... vysvětli mi to .. prosím. nejspíš budu mít upravený motor v autě asi já... Jinak si to prostě nedokážu vysvětlit.... Na druhou stranu, aspoň se mám čím chlubit. :lol:
Škoda 105 -> Opel Manta B -> Opel Vita B Sport -> Honda Accord 2.0 16V Vtec

Freeman_TKOZ
Příspěvky: 1678
Registrován: 29 bře 2006 10:16
Bydliště: Ostrava, Odry Auto: MAZDA 323f BA 1.9
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Freeman_TKOZ »

Ozzy_Vita píše:Nepotřebuju se vyznat v autě, které nedokázalo předjet tak na 300 m corsu, která má 78kW, abych mohl říct, že prostě to co tady majitel prazentuje, je hovadina.

Ostatně, ten zkrácený setrvák bych taky rád viděl... tak nějak si to technicky nedovedu představit...
Jak jsem uvedl:
Freeman_TKOZ píše:Výkon je teď na ****, protože - klepou ventily, tesnění bylo v prdeli, tlaky uplně ******, proto se dělá G.O. celého motoru... :smich:
A po moji opravě si rád dám sprint 8)

2Blázen: Ještě jsem se byl ptát v servise na jednu věc... když vypneš motor tak chvylku ještě slyšíš takové sičení bylo mi řečeno že jsou to ty tlaky... ten co mi dělá g.o. mi to také potvrdil... je to ono :?

Uživatelský avatar
Ozzy_Vita
Moderátor
Příspěvky: 2357
Registrován: 01 dub 2006 00:24
Bydliště: Los Bukeros
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ozzy_Vita »

Freeman_TKOZ píše:
A po moji opravě si rád dám sprint 8)

Rád to opět prubnu.. 8)
Škoda 105 -> Opel Manta B -> Opel Vita B Sport -> Honda Accord 2.0 16V Vtec

Freeman_TKOZ
Příspěvky: 1678
Registrován: 29 bře 2006 10:16
Bydliště: Ostrava, Odry Auto: MAZDA 323f BA 1.9
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Freeman_TKOZ »

Jinak s těmi tlaky a vším je to hnus, jednou to jede skvěle a jednou to nechce táhnout... :cry: Už se nemůžu dočkat na to až to bude dodělané...

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

Freeman_TKOZ píše:
blázen píše:zkrácený setrvačník neexistuje,pokud já vím...ojnice jiné? no.. jedině porovnat.. a GO si představuju kapánek jinač .. tohle neberte jako rýpání
G.O.:
-Kompletní přetěsnění (těsnění pod hlavou, víka hlavy, vany, pístní kroužky, ....). - Hotovo
-Výměna náplní (Olej - Mobile 1, polo-syntetika - číslo ještě uvedu, brzdová kapalina, ....) - Hotovo + olej se zajede a vymění ještě jednou po výbrusu
-Výbrus - (Obroušení hlavy,....) - Bude se dělat před druhou výměnou oleje - cca 500km
-Rozvody (Výměna řemene, napínací kladky,..) - HOTOVO - DAYCO
-Výměna drážkových řemenů, právě se dělá...


Ještě něco? 8)
to si popsal částečnou GO vrchu motoru a výměnu oleje a rozvodů..na motoru je toho ale trošku více..
rozeber ho do posledního šroubku,každou věc nechej změřit a pak to skládej dle výsledků měření,..to je podle mě GO,nové věci jak jinak než origo, nebo kvalitnější od renomovaných zahraničních firem
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Freeman_TKOZ
Příspěvky: 1678
Registrován: 29 bře 2006 10:16
Bydliště: Ostrava, Odry Auto: MAZDA 323f BA 1.9
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Freeman_TKOZ »

Jinak sorry ale možná jsem to spletl (teď si to uvědomuji) není to ojnice, ale setrvák že? :oops:

Lobo
Příspěvky: 815
Registrován: 08 čer 2004 13:35
Bydliště: Praha8/Ml.boleslav/Dolni Bousov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lobo »

ten vykon to urcite nema..
zadnej motor z GTcka tam nemas, zvetsil sem si ty fotky a je to klasickej blok bp05 (coz ma i GT) akorad ze novejsi nema vpredu zaslepeny vystupy na olej(gtx/gtr) a hlavne tvar prevodovky napovida ze se jedna o F-series (motory GT mely G-series)..
a co z toho vyplyva? 110kw se z toho da dostat tim ze.......... to swapnes za V6tku :)

ze mas sotva udychanych 85kw :D

Freeman_TKOZ
Příspěvky: 1678
Registrován: 29 bře 2006 10:16
Bydliště: Ostrava, Odry Auto: MAZDA 323f BA 1.9
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Freeman_TKOZ »

blázen píše: to si popsal částečnou GO vrchu motoru a výměnu oleje a rozvodů..na motoru je toho ale trošku více..
rozeber ho do posledního šroubku,každou věc nechej změřit a pak to skládej dle výsledků měření,..to je podle mě GO,nové věci jak jinak než origo, nebo kvalitnější od renomovaných zahraničních firem
To znamená co ještě??
I válce? Ty se prý jen brousí... ne??? :?

Freeman_TKOZ
Příspěvky: 1678
Registrován: 29 bře 2006 10:16
Bydliště: Ostrava, Odry Auto: MAZDA 323f BA 1.9
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Freeman_TKOZ »

Lobo píše:ten vykon to urcite nema..
zadnej motor z GTcka tam nemas, zvetsil sem si ty fotky a je to klasickej blok bp05 (coz ma i GT) akorad ze novejsi nema vpredu zaslepeny vystupy na olej(gtx/gtr) a hlavne tvar prevodovky napovida ze se jedna o F-series (motory GT mely G-series)..
a co z toho vyplyva? 110kw se z toho da dostat tim ze.......... to swapnes za V6tku :)

ze mas sotva udychanych 85kw :D
Převodovka je origo BA v1.9 :lol:

+ Ten motor kupoval z vraku 323f BG GT (R.V. nevím, zeptám se 8) )

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

Freeman_TKOZ píše:
blázen píše: to si popsal částečnou GO vrchu motoru a výměnu oleje a rozvodů..na motoru je toho ale trošku více..
rozeber ho do posledního šroubku,každou věc nechej změřit a pak to skládej dle výsledků měření,..to je podle mě GO,nové věci jak jinak než origo, nebo kvalitnější od renomovaných zahraničních firem
To znamená co ještě??
I válce? Ty se prý jen brousí... ne??? :?
nechat přeměřit samozřejmě i ovalitu bloku.. pak uvidíš, přeměřit kliku,ojnice.. vše
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Freeman_TKOZ
Příspěvky: 1678
Registrován: 29 bře 2006 10:16
Bydliště: Ostrava, Odry Auto: MAZDA 323f BA 1.9
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Freeman_TKOZ »

blázen píše:nechat přeměřit samozřejmě i ovalitu bloku.. pak uvidíš, přeměřit kliku,ojnice.. vše
Díky... zařídím a nafotím i s měřením.. 8) (tenhle projekt chcu mít zdokumentovany od začátku, pokud mi to fórum nevymaže.. :smich: )

Lobo
Příspěvky: 815
Registrován: 08 čer 2004 13:35
Bydliště: Praha8/Ml.boleslav/Dolni Bousov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lobo »

Freeman_TKOZ píše:
Lobo píše:ten vykon to urcite nema..
zadnej motor z GTcka tam nemas, zvetsil sem si ty fotky a je to klasickej blok bp05 (coz ma i GT) akorad ze novejsi nema vpredu zaslepeny vystupy na olej(gtx/gtr) a hlavne tvar prevodovky napovida ze se jedna o F-series (motory GT mely G-series)..
a co z toho vyplyva? 110kw se z toho da dostat tim ze.......... to swapnes za V6tku :)

ze mas sotva udychanych 85kw :D
Převodovka je origo BA v1.9 :lol:

+ Ten motor kupoval z vraku 323f BG GT (R.V. nevím, zeptám se 8) )
no vsak o tom mluvim, prevodovka z BA nepasuje na BG, ma jiny uchyty a zadnej mezikus tam neni, jakhousingovej, tak motorovej...
nemusis se ptat, takhle to je, tehle motoru sem mel par na stole :wink:

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

Lobo píše:ten vykon to urcite nema..
zadnej motor z GTcka tam nemas, zvetsil sem si ty fotky a je to klasickej blok bp05 (coz ma i GT) akorad ze novejsi nema vpredu zaslepeny vystupy na olej(gtx/gtr) a hlavne tvar prevodovky napovida ze se jedna o F-series (motory GT mely G-series)..
a co z toho vyplyva? 110kw se z toho da dostat tim ze.......... to swapnes za V6tku :)

ze mas sotva udychanych 85kw :D
já myslel, že 323F GT měli jedině 2,0 V6 ne ?
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Freeman_TKOZ
Příspěvky: 1678
Registrován: 29 bře 2006 10:16
Bydliště: Ostrava, Odry Auto: MAZDA 323f BA 1.9
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Freeman_TKOZ »

Lobo píše:no vsak o tom mluvim, prevodovka z BA nepasuje na BG, ma jiny uchyty a zadnej mezikus tam neni, jakhousingovej, tak motorovej...
nemusis se ptat, takhle to je, tehle motoru sem mel par na stole :wink:
Ale z k teré verze? Sedana :D
Ale nebudu se hádat, může být blok z GT a hlava z BA :?
Naposledy upravil(a) Freeman_TKOZ dne 09 led 2007 22:54, celkem upraveno 1 x.

Lobo
Příspěvky: 815
Registrován: 08 čer 2004 13:35
Bydliště: Praha8/Ml.boleslav/Dolni Bousov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lobo »

MarauderZ28 píše:
Lobo píše:ten vykon to urcite nema..
zadnej motor z GTcka tam nemas, zvetsil sem si ty fotky a je to klasickej blok bp05 (coz ma i GT) akorad ze novejsi nema vpredu zaslepeny vystupy na olej(gtx/gtr) a hlavne tvar prevodovky napovida ze se jedna o F-series (motory GT mely G-series)..
a co z toho vyplyva? 110kw se z toho da dostat tim ze.......... to swapnes za V6tku :)

ze mas sotva udychanych 85kw :D
já myslel, že 323F GT měli jedině 2,0 V6 ne ?
ee, my se bavime o BG, coz je starej model, jeste mrkacka.. Ty mely pouze 1.8...
BAcko (94-98) mely V6 coz bylo oznacovano taky jako GT, ale ma to jeste horsi parametry nez 1.8 ze staryho GT :lol: tuhle downgradaci hold u mazdy nejde chapat..

Freeman_TKOZ
Příspěvky: 1678
Registrován: 29 bře 2006 10:16
Bydliště: Ostrava, Odry Auto: MAZDA 323f BA 1.9
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Freeman_TKOZ »

MarauderZ28 píše:já myslel, že 323F GT měli jedině 2,0 V6 ne ?
No já jsem zase názoru že GT bylo jen 1.8 a 1.8 Turbo... 2.0 V6 byla už BA šestikýbl... 8)

Freeman_TKOZ
Příspěvky: 1678
Registrován: 29 bře 2006 10:16
Bydliště: Ostrava, Odry Auto: MAZDA 323f BA 1.9
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Freeman_TKOZ »

Počkej tam nejde dát mezikus :?

Lobo
Příspěvky: 815
Registrován: 08 čer 2004 13:35
Bydliště: Praha8/Ml.boleslav/Dolni Bousov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lobo »

Freeman_TKOZ píše:
Lobo píše:no vsak o tom mluvim, prevodovka z BA nepasuje na BG, ma jiny uchyty a zadnej mezikus tam neni, jakhousingovej, tak motorovej...
nemusis se ptat, takhle to je, tehle motoru sem mel par na stole :wink:
Ale z k teré verze? Sedana :D
Ale nebudu se hádat 8)
jak rada bg tak ba, jedno jestli Fko, 3dv. nebo sedan tak nepasuje..
nekdy v prelomovym roce 94 vybehlo par BAcek s g-series prevodovkou, ale je skoro vzacnosti takovy najit.
Podle foto mas F-series :D

Freeman_TKOZ
Příspěvky: 1678
Registrován: 29 bře 2006 10:16
Bydliště: Ostrava, Odry Auto: MAZDA 323f BA 1.9
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Freeman_TKOZ »

Lobo píše:jak rada bg tak ba, jedno jestli Fko, 3dv. nebo sedan tak nepasuje..
nekdy v prelomovym roce 94 vybehlo par BAcek s g-series prevodovkou, ale je skoro vzacnosti takovy najit.
Podle foto mas F-series :D
Takže F-series nejde s G-series? Blok je stejný ne?

8)

Jen tak je na GT jiný drážkový řemen?

Lobo
Příspěvky: 815
Registrován: 08 čer 2004 13:35
Bydliště: Praha8/Ml.boleslav/Dolni Bousov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lobo »

Freeman_TKOZ píše:
Lobo píše:jak rada bg tak ba, jedno jestli Fko, 3dv. nebo sedan tak nepasuje..
nekdy v prelomovym roce 94 vybehlo par BAcek s g-series prevodovkou, ale je skoro vzacnosti takovy najit.
Podle foto mas F-series :D
Takže F-series nejde s G-series? Blok je stejný ne?

8)

Jen tak je na GT jiný drážkový řemen?
blok je "stejny" lisi jen par drobnostmi (treba vyvody oleje) a uchycenim prevodovky..

F nedas na motor kde byl puvodne G a obracene to samy. Jedinou moznosti je udelat housingovy mezikus, ovsem se i lisi uchyty k ramenum apod..

remeny jsou kategorie sama pro sebe, napriklad me nepasuje z GT, ale kamaradovy jo :D
urcite na BA pasujou 4PK890/990/1000 :D

Freeman_TKOZ
Příspěvky: 1678
Registrován: 29 bře 2006 10:16
Bydliště: Ostrava, Odry Auto: MAZDA 323f BA 1.9
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Freeman_TKOZ »

Lobo píše:urcite na BA pasujou 4PK890/990/1000 :D
Tak a mám tě... :lol:
Pasuje tam totiž origo GT, když jsem koupil na BA 4PK890/990/1000 Tak tam nepasuje ani jeden... :lol:

Číslo opíšu a uvedu... 8)

Lobo
Příspěvky: 815
Registrován: 08 čer 2004 13:35
Bydliště: Praha8/Ml.boleslav/Dolni Bousov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lobo »

Freeman_TKOZ píše:
Lobo píše:urcite na BA pasujou 4PK890/990/1000 :D
Tak a mám tě... :lol:
Pasuje tam totiž origo GT, když jsem koupil na BA 4PK890/990/1000 Tak tam nepasuje ani jeden... :lol:

Číslo opíšu a uvedu... 8)
zvlastni, kolika zub to je co tam mas?

Freeman_TKOZ
Příspěvky: 1678
Registrován: 29 bře 2006 10:16
Bydliště: Ostrava, Odry Auto: MAZDA 323f BA 1.9
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Freeman_TKOZ »

Lobo píše:zvlastni, kolika zub to je co tam mas?
Kolika zub??? To je drážkový ne? Tuším že 2 nebo 3 drážky... ale teď bych kecal... když tak to zítra nafotím a nahodím fota...
Potvrdí to i midas a mcmartin... kupoval jsem ten řemen s nima a nepasu je tam, je dleší...
Jinak jak si přišel na F-series, když tam nemám fotky převodovky :?

Lobo
Příspěvky: 815
Registrován: 08 čer 2004 13:35
Bydliště: Praha8/Ml.boleslav/Dolni Bousov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lobo »

Freeman_TKOZ píše:
Lobo píše:zvlastni, kolika zub to je co tam mas?
Kolika zub??? To je drážkový ne? Tuším že 2 nebo 3 drážky... ale teď bych kecal... když tak to zítra nafotím a nahodím fota...
Potvrdí to i midas a mcmartin... kupoval jsem ten řemen s nima a nepasu je tam, je dleší...
Jinak jak si přišel na F-series, když tam nemám fotky převodovky :?
podle uchytu na motoru :D

Freeman_TKOZ
Příspěvky: 1678
Registrován: 29 bře 2006 10:16
Bydliště: Ostrava, Odry Auto: MAZDA 323f BA 1.9
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Freeman_TKOZ »

Lobo píše:
Freeman_TKOZ píše:
Lobo píše:zvlastni, kolika zub to je co tam mas?
Kolika zub??? To je drážkový ne? Tuším že 2 nebo 3 drážky... ale teď bych kecal... když tak to zítra nafotím a nahodím fota...
Potvrdí to i midas a mcmartin... kupoval jsem ten řemen s nima a nepasu je tam, je dleší...
Jinak jak si přišel na F-series, když tam nemám fotky převodovky :?
podle uchytu na motoru :D
Motor byl vyndán 323f BG GT, a s předěláním dán do 323F BA (jaké předělání a jestli i s převodovkou tak to nevím, zeptám se a popíši. Do motoru pasuje řemen z GT, tak jak uvedl prodejce.. z BA 1.8 tam nesedí, ten je větší a nejde dotáhnout).
Takže co chceš fotnout? Někde bych měl mít i fota spojky a převodovky 8)

Lobo
Příspěvky: 815
Registrován: 08 čer 2004 13:35
Bydliště: Praha8/Ml.boleslav/Dolni Bousov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lobo »

vyfot to co mas v aute jako celek, pak sundej levy kolo a podbeh a vyfot tvar prevodovky (je na ni takovej cernej kryt).
Pak muzes vyfotit pravou cast bloku vedle svodu, smerem k prevodovce.

Uživatelský avatar
Midas_Tkoz
Příspěvky: 369
Registrován: 20 říj 2006 10:07
Bydliště: Ostrava-Dubina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Midas_Tkoz »

Freeman_TKOZ píše:
Lobo píše:zvlastni, kolika zub to je co tam mas?

Potvrdí to i midas a mcmartin... kupoval jsem ten řemen s nima a nepasu je tam, je dleší...


no jo no...ale tak vědět přesný původ motoru.Teď se konečně potvrdilo to co jsem ti říkál...že je divné aby to auto mělo 110kW...
A jak si to čtu pořád dokola......tvoje úpravy...nebo teda úpravy na mazdě...které jak jsem pochopil asi dělal Medvěd(předchozí majtel)...
trochu nechápů pojem zkrácený setrvačník :?
Ojnice?Vždyť si říkal že na ty jsi nešahal....teda pokud si dobře pamatuju...nahoď fotky těch ojnic...myslím že kdybych byl majtel tehle mazde a dělal bych "G.O." motoru....tak bych si určitě nenechal ujít pohled na písty a ojnice....určitě bych to fotnul...tak jestli máš nějakou fotku....že by se to dalo přirovnat... :wink:

Odpovědět

Zpět na „Ostrava“