popiš mi komplet GO motoru,tak trochu se o to zajímám,jak kdo postupujeFreeman_TKOZ píše:MOTOR je tam 1.8 DOHC 16V z MAZDY 323F BG GTBeaver píše:Zapomen. Motor 1.8 DOHC v BA ma 84 kW v zakladu. Jinej se tam nedaval. 1.8 GT je oznaceni pro motor 1.8 DOHC z BG, kterej ma 94 kW. Setrvak nejde zkratit, nechapu. Ojnice jsi porovnaval s cim, ze vis, ze jsou jiny ? Hlava to samy, jak vis ze je snizena ? Na 110 kW rychle zapomenNa brzde budes rad, kdyz nameris aspon 85
![]()
Fotky tu jsou tak si to klidně ověř když se vtom jak vidím vyznáš![]()
S čím jsem to porovnal? S origo ojnicí z ND![]()
Výkon je teď na ****, protože - klepou ventily, tesnění bylo v prdeli, tlaky uplně ******, proto se dělá G.O. celého motoru...![]()
P.S.: onečně už OSTRAVA zase žije...![]()
Project "Japanese MAZDA" by Freeman
-
- Příspěvky: 1678
- Registrován: 29 bře 2006 10:16
- Bydliště: Ostrava, Odry Auto: MAZDA 323f BA 1.9
- Kontaktovat uživatele:
G.O.:blázen píše:zkrácený setrvačník neexistuje,pokud já vím...ojnice jiné? no.. jedině porovnat.. a GO si představuju kapánek jinač .. tohle neberte jako rýpání
-Kompletní přetěsnění (těsnění pod hlavou, víka hlavy, vany, pístní kroužky, ....). - Hotovo
-Výměna náplní (Olej - Mobile 1, polo-syntetika - číslo ještě uvedu, brzdová kapalina, ....) - Hotovo + olej se zajede a vymění ještě jednou po výbrusu
-Výbrus - (Obroušení hlavy,....) - Bude se dělat před druhou výměnou oleje - cca 500km
-Rozvody (Výměna řemene, napínací kladky,..) - HOTOVO - DAYCO
-Výměna drážkových řemenů, právě se dělá...
Ještě něco?

-
- Příspěvky: 1678
- Registrován: 29 bře 2006 10:16
- Bydliště: Ostrava, Odry Auto: MAZDA 323f BA 1.9
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 1678
- Registrován: 29 bře 2006 10:16
- Bydliště: Ostrava, Odry Auto: MAZDA 323f BA 1.9
- Kontaktovat uživatele:
Jak jsem uvedl:Ozzy_Vita píše:Nepotřebuju se vyznat v autě, které nedokázalo předjet tak na 300 m corsu, která má 78kW, abych mohl říct, že prostě to co tady majitel prazentuje, je hovadina.
Ostatně, ten zkrácený setrvák bych taky rád viděl... tak nějak si to technicky nedovedu představit...
A po moji opravě si rád dám sprintFreeman_TKOZ píše:Výkon je teď na ****, protože - klepou ventily, tesnění bylo v prdeli, tlaky uplně ******, proto se dělá G.O. celého motoru...

2Blázen: Ještě jsem se byl ptát v servise na jednu věc... když vypneš motor tak chvylku ještě slyšíš takové sičení bylo mi řečeno že jsou to ty tlaky... ten co mi dělá g.o. mi to také potvrdil... je to ono

-
- Příspěvky: 1678
- Registrován: 29 bře 2006 10:16
- Bydliště: Ostrava, Odry Auto: MAZDA 323f BA 1.9
- Kontaktovat uživatele:
to si popsal částečnou GO vrchu motoru a výměnu oleje a rozvodů..na motoru je toho ale trošku více..Freeman_TKOZ píše:G.O.:blázen píše:zkrácený setrvačník neexistuje,pokud já vím...ojnice jiné? no.. jedině porovnat.. a GO si představuju kapánek jinač .. tohle neberte jako rýpání
-Kompletní přetěsnění (těsnění pod hlavou, víka hlavy, vany, pístní kroužky, ....). - Hotovo
-Výměna náplní (Olej - Mobile 1, polo-syntetika - číslo ještě uvedu, brzdová kapalina, ....) - Hotovo + olej se zajede a vymění ještě jednou po výbrusu
-Výbrus - (Obroušení hlavy,....) - Bude se dělat před druhou výměnou oleje - cca 500km
-Rozvody (Výměna řemene, napínací kladky,..) - HOTOVO - DAYCO
-Výměna drážkových řemenů, právě se dělá...
Ještě něco?
rozeber ho do posledního šroubku,každou věc nechej změřit a pak to skládej dle výsledků měření,..to je podle mě GO,nové věci jak jinak než origo, nebo kvalitnější od renomovaných zahraničních firem
-
- Příspěvky: 1678
- Registrován: 29 bře 2006 10:16
- Bydliště: Ostrava, Odry Auto: MAZDA 323f BA 1.9
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 815
- Registrován: 08 čer 2004 13:35
- Bydliště: Praha8/Ml.boleslav/Dolni Bousov
- Kontaktovat uživatele:
ten vykon to urcite nema..
zadnej motor z GTcka tam nemas, zvetsil sem si ty fotky a je to klasickej blok bp05 (coz ma i GT) akorad ze novejsi nema vpredu zaslepeny vystupy na olej(gtx/gtr) a hlavne tvar prevodovky napovida ze se jedna o F-series (motory GT mely G-series)..
a co z toho vyplyva? 110kw se z toho da dostat tim ze.......... to swapnes za V6tku
ze mas sotva udychanych 85kw
zadnej motor z GTcka tam nemas, zvetsil sem si ty fotky a je to klasickej blok bp05 (coz ma i GT) akorad ze novejsi nema vpredu zaslepeny vystupy na olej(gtx/gtr) a hlavne tvar prevodovky napovida ze se jedna o F-series (motory GT mely G-series)..
a co z toho vyplyva? 110kw se z toho da dostat tim ze.......... to swapnes za V6tku

ze mas sotva udychanych 85kw

-
- Příspěvky: 1678
- Registrován: 29 bře 2006 10:16
- Bydliště: Ostrava, Odry Auto: MAZDA 323f BA 1.9
- Kontaktovat uživatele:
To znamená co ještě??blázen píše: to si popsal částečnou GO vrchu motoru a výměnu oleje a rozvodů..na motoru je toho ale trošku více..
rozeber ho do posledního šroubku,každou věc nechej změřit a pak to skládej dle výsledků měření,..to je podle mě GO,nové věci jak jinak než origo, nebo kvalitnější od renomovaných zahraničních firem
I válce? Ty se prý jen brousí... ne???

-
- Příspěvky: 1678
- Registrován: 29 bře 2006 10:16
- Bydliště: Ostrava, Odry Auto: MAZDA 323f BA 1.9
- Kontaktovat uživatele:
Převodovka je origo BA v1.9Lobo píše:ten vykon to urcite nema..
zadnej motor z GTcka tam nemas, zvetsil sem si ty fotky a je to klasickej blok bp05 (coz ma i GT) akorad ze novejsi nema vpredu zaslepeny vystupy na olej(gtx/gtr) a hlavne tvar prevodovky napovida ze se jedna o F-series (motory GT mely G-series)..
a co z toho vyplyva? 110kw se z toho da dostat tim ze.......... to swapnes za V6tku
ze mas sotva udychanych 85kw

+ Ten motor kupoval z vraku 323f BG GT (R.V. nevím, zeptám se

nechat přeměřit samozřejmě i ovalitu bloku.. pak uvidíš, přeměřit kliku,ojnice.. všeFreeman_TKOZ píše:To znamená co ještě??blázen píše: to si popsal částečnou GO vrchu motoru a výměnu oleje a rozvodů..na motoru je toho ale trošku více..
rozeber ho do posledního šroubku,každou věc nechej změřit a pak to skládej dle výsledků měření,..to je podle mě GO,nové věci jak jinak než origo, nebo kvalitnější od renomovaných zahraničních firem
I válce? Ty se prý jen brousí... ne???
-
- Příspěvky: 1678
- Registrován: 29 bře 2006 10:16
- Bydliště: Ostrava, Odry Auto: MAZDA 323f BA 1.9
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 815
- Registrován: 08 čer 2004 13:35
- Bydliště: Praha8/Ml.boleslav/Dolni Bousov
- Kontaktovat uživatele:
no vsak o tom mluvim, prevodovka z BA nepasuje na BG, ma jiny uchyty a zadnej mezikus tam neni, jakhousingovej, tak motorovej...Freeman_TKOZ píše:Převodovka je origo BA v1.9Lobo píše:ten vykon to urcite nema..
zadnej motor z GTcka tam nemas, zvetsil sem si ty fotky a je to klasickej blok bp05 (coz ma i GT) akorad ze novejsi nema vpredu zaslepeny vystupy na olej(gtx/gtr) a hlavne tvar prevodovky napovida ze se jedna o F-series (motory GT mely G-series)..
a co z toho vyplyva? 110kw se z toho da dostat tim ze.......... to swapnes za V6tku
ze mas sotva udychanych 85kw
+ Ten motor kupoval z vraku 323f BG GT (R.V. nevím, zeptám se)
nemusis se ptat, takhle to je, tehle motoru sem mel par na stole

- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
já myslel, že 323F GT měli jedině 2,0 V6 ne ?Lobo píše:ten vykon to urcite nema..
zadnej motor z GTcka tam nemas, zvetsil sem si ty fotky a je to klasickej blok bp05 (coz ma i GT) akorad ze novejsi nema vpredu zaslepeny vystupy na olej(gtx/gtr) a hlavne tvar prevodovky napovida ze se jedna o F-series (motory GT mely G-series)..
a co z toho vyplyva? 110kw se z toho da dostat tim ze.......... to swapnes za V6tku
ze mas sotva udychanych 85kw
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
-
- Příspěvky: 1678
- Registrován: 29 bře 2006 10:16
- Bydliště: Ostrava, Odry Auto: MAZDA 323f BA 1.9
- Kontaktovat uživatele:
Ale z k teré verze? SedanaLobo píše:no vsak o tom mluvim, prevodovka z BA nepasuje na BG, ma jiny uchyty a zadnej mezikus tam neni, jakhousingovej, tak motorovej...
nemusis se ptat, takhle to je, tehle motoru sem mel par na stole

Ale nebudu se hádat, může být blok z GT a hlava z BA

Naposledy upravil(a) Freeman_TKOZ dne 09 led 2007 22:54, celkem upraveno 1 x.
-
- Příspěvky: 815
- Registrován: 08 čer 2004 13:35
- Bydliště: Praha8/Ml.boleslav/Dolni Bousov
- Kontaktovat uživatele:
ee, my se bavime o BG, coz je starej model, jeste mrkacka.. Ty mely pouze 1.8...MarauderZ28 píše:já myslel, že 323F GT měli jedině 2,0 V6 ne ?Lobo píše:ten vykon to urcite nema..
zadnej motor z GTcka tam nemas, zvetsil sem si ty fotky a je to klasickej blok bp05 (coz ma i GT) akorad ze novejsi nema vpredu zaslepeny vystupy na olej(gtx/gtr) a hlavne tvar prevodovky napovida ze se jedna o F-series (motory GT mely G-series)..
a co z toho vyplyva? 110kw se z toho da dostat tim ze.......... to swapnes za V6tku
ze mas sotva udychanych 85kw
BAcko (94-98) mely V6 coz bylo oznacovano taky jako GT, ale ma to jeste horsi parametry nez 1.8 ze staryho GT

-
- Příspěvky: 1678
- Registrován: 29 bře 2006 10:16
- Bydliště: Ostrava, Odry Auto: MAZDA 323f BA 1.9
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 1678
- Registrován: 29 bře 2006 10:16
- Bydliště: Ostrava, Odry Auto: MAZDA 323f BA 1.9
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 815
- Registrován: 08 čer 2004 13:35
- Bydliště: Praha8/Ml.boleslav/Dolni Bousov
- Kontaktovat uživatele:
jak rada bg tak ba, jedno jestli Fko, 3dv. nebo sedan tak nepasuje..Freeman_TKOZ píše:Ale z k teré verze? SedanaLobo píše:no vsak o tom mluvim, prevodovka z BA nepasuje na BG, ma jiny uchyty a zadnej mezikus tam neni, jakhousingovej, tak motorovej...
nemusis se ptat, takhle to je, tehle motoru sem mel par na stole![]()
Ale nebudu se hádat
nekdy v prelomovym roce 94 vybehlo par BAcek s g-series prevodovkou, ale je skoro vzacnosti takovy najit.
Podle foto mas F-series

-
- Příspěvky: 1678
- Registrován: 29 bře 2006 10:16
- Bydliště: Ostrava, Odry Auto: MAZDA 323f BA 1.9
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 815
- Registrován: 08 čer 2004 13:35
- Bydliště: Praha8/Ml.boleslav/Dolni Bousov
- Kontaktovat uživatele:
blok je "stejny" lisi jen par drobnostmi (treba vyvody oleje) a uchycenim prevodovky..Freeman_TKOZ píše:Takže F-series nejde s G-series? Blok je stejný ne?Lobo píše:jak rada bg tak ba, jedno jestli Fko, 3dv. nebo sedan tak nepasuje..
nekdy v prelomovym roce 94 vybehlo par BAcek s g-series prevodovkou, ale je skoro vzacnosti takovy najit.
Podle foto mas F-series
![]()
Jen tak je na GT jiný drážkový řemen?
F nedas na motor kde byl puvodne G a obracene to samy. Jedinou moznosti je udelat housingovy mezikus, ovsem se i lisi uchyty k ramenum apod..
remeny jsou kategorie sama pro sebe, napriklad me nepasuje z GT, ale kamaradovy jo

urcite na BA pasujou 4PK890/990/1000

-
- Příspěvky: 1678
- Registrován: 29 bře 2006 10:16
- Bydliště: Ostrava, Odry Auto: MAZDA 323f BA 1.9
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 1678
- Registrován: 29 bře 2006 10:16
- Bydliště: Ostrava, Odry Auto: MAZDA 323f BA 1.9
- Kontaktovat uživatele:
Kolika zub??? To je drážkový ne? Tuším že 2 nebo 3 drážky... ale teď bych kecal... když tak to zítra nafotím a nahodím fota...Lobo píše:zvlastni, kolika zub to je co tam mas?
Potvrdí to i midas a mcmartin... kupoval jsem ten řemen s nima a nepasu je tam, je dleší...
Jinak jak si přišel na F-series, když tam nemám fotky převodovky

-
- Příspěvky: 815
- Registrován: 08 čer 2004 13:35
- Bydliště: Praha8/Ml.boleslav/Dolni Bousov
- Kontaktovat uživatele:
podle uchytu na motoruFreeman_TKOZ píše:Kolika zub??? To je drážkový ne? Tuším že 2 nebo 3 drážky... ale teď bych kecal... když tak to zítra nafotím a nahodím fota...Lobo píše:zvlastni, kolika zub to je co tam mas?
Potvrdí to i midas a mcmartin... kupoval jsem ten řemen s nima a nepasu je tam, je dleší...
Jinak jak si přišel na F-series, když tam nemám fotky převodovky

-
- Příspěvky: 1678
- Registrován: 29 bře 2006 10:16
- Bydliště: Ostrava, Odry Auto: MAZDA 323f BA 1.9
- Kontaktovat uživatele:
Motor byl vyndán 323f BG GT, a s předěláním dán do 323F BA (jaké předělání a jestli i s převodovkou tak to nevím, zeptám se a popíši. Do motoru pasuje řemen z GT, tak jak uvedl prodejce.. z BA 1.8 tam nesedí, ten je větší a nejde dotáhnout).Lobo píše:podle uchytu na motoruFreeman_TKOZ píše:Kolika zub??? To je drážkový ne? Tuším že 2 nebo 3 drážky... ale teď bych kecal... když tak to zítra nafotím a nahodím fota...Lobo píše:zvlastni, kolika zub to je co tam mas?
Potvrdí to i midas a mcmartin... kupoval jsem ten řemen s nima a nepasu je tam, je dleší...
Jinak jak si přišel na F-series, když tam nemám fotky převodovky
Takže co chceš fotnout? Někde bych měl mít i fota spojky a převodovky

- Midas_Tkoz
- Příspěvky: 369
- Registrován: 20 říj 2006 10:07
- Bydliště: Ostrava-Dubina
- Kontaktovat uživatele:
Freeman_TKOZ píše:Lobo píše:zvlastni, kolika zub to je co tam mas?
Potvrdí to i midas a mcmartin... kupoval jsem ten řemen s nima a nepasu je tam, je dleší...
no jo no...ale tak vědět přesný původ motoru.Teď se konečně potvrdilo to co jsem ti říkál...že je divné aby to auto mělo 110kW...
A jak si to čtu pořád dokola......tvoje úpravy...nebo teda úpravy na mazdě...které jak jsem pochopil asi dělal Medvěd(předchozí majtel)...
trochu nechápů pojem zkrácený setrvačník![]()
Ojnice?Vždyť si říkal že na ty jsi nešahal....teda pokud si dobře pamatuju...nahoď fotky těch ojnic...myslím že kdybych byl majtel tehle mazde a dělal bych "G.O." motoru....tak bych si určitě nenechal ujít pohled na písty a ojnice....určitě bych to fotnul...tak jestli máš nějakou fotku....že by se to dalo přirovnat...