založíme kolobrnda rulezz?AdieuD píše:Ja uvazuju o kolobezceMidas_Tkoz píše:asi tak nějak!!!!!
asi se na to vyseru a koupím si motorku![]()

založíme kolobrnda rulezz?AdieuD píše:Ja uvazuju o kolobezceMidas_Tkoz píše:asi tak nějak!!!!!
asi se na to vyseru a koupím si motorku![]()
Jasne, nejlepsi je, ze kazda bude mit jen 1LP (leg powerMidas_Tkoz píše:založíme kolobrnda rulezz?AdieuD píše:Ja uvazuju o kolobezceMidas_Tkoz píše:asi tak nějak!!!!!
asi se na to vyseru a koupím si motorku![]()
Když se mi stane tohle tak se zařadím z5 za něj.... nemám nervy na to se s ním honit, aby mě pak srazila nějaká avie...L.A.M.A. píše:80 - 150 koni na bezny provoz dostacujici? cona bezpecne predjedi aby kdyz kreten se nebude nechat predjet a zacne pridavat kdyz ho predjizdis to chce aspon 200 ps na tunu:) Mam slabe auta, jezdim svizne nikoliv riskatne nebo rychle, spise tam tech 100 - 110 na statovkach mam rychle. A kdyz se chci vyblbnout zajedu si na nejaky vrsek kde nemuzu nikoho srazit... jinak styling pro mne nema smysl, mam auta na jezdeni a ne aby mne sral kazdy kaminek atd.
Jsi asi zvykly na neco jineho... Nerikam, ze mi to staci a ze je to finalni stado, ale mych 150kobyl a 1060kg se dokaze celkem svizne rozhybat..blázen píše:na rychlé předjetí opravu nestačí 150k o 80 žádná diskuze..
blázen píše:na rychlé předjetí opravu nestačí 150k o 80 žádná diskuze..
Nemluvil jsem o rychlém předjetí... A nebudu předjíždět auta co mají více koní. Když mám 150 koní tak předjíždím standartní vozy typu Felicie, favorit, fabie,.... nejsem na sprintech.. a 150 koní bohatě stačí, pokud ne a napereš do avie, tak nepředjíždíš na přehledném úseku a je to tvoje vinaFreeman_TKOZ píše:........takových 80-150 koní je na běžný provoz a akceleraci ideální
Nesmysl. Souhlasím s Freemanem. Vy si tady totálně protiřečíte. Pokud předjíždím, tak nejspíše auto, které je předemnou pomalejší než je moje momentální rychlost. Nemyslím rychlost nad 160km/h. Tahle rychle je u nás zakázáno jezdit kdekoli. Pokud se tady bavíte o závodění na silnici v běžném provozu, pak jistě 150k nestačí. Moje auto není žádná raketa, ale prostě když chci v běžném provozu rychle zrychlit mi nedělá problém. 106PS/950kg.. A prosím nezačněte rozebírat moje auto, nejsem na to zvědavý.blázen píše:na rychlé předjetí opravu nestačí 150k o 80 žádná diskuze..
he se za něj zařadím a trošku zrychlím a začnu blikat..ale jen tak abych ho nasralFreeman_TKOZ píše:Když se mi stane tohle tak se zařadím z5 za něj.... nemám nervy na to se s ním honit, aby mě pak srazila nějaká avie...L.A.M.A. píše:80 - 150 koni na bezny provoz dostacujici? cona bezpecne predjedi aby kdyz kreten se nebude nechat predjet a zacne pridavat kdyz ho predjizdis to chce aspon 200 ps na tunu:) Mam slabe auta, jezdim svizne nikoliv riskatne nebo rychle, spise tam tech 100 - 110 na statovkach mam rychle. A kdyz se chci vyblbnout zajedu si na nejaky vrsek kde nemuzu nikoho srazit... jinak styling pro mne nema smysl, mam auta na jezdeni a ne aby mne sral kazdy kaminek atd.
Navíc nepředjíždím auto, které má stejně, nebo více koní (viditělně), pokud nejede opravdu mizerně... (50 protože má propíchané gumy)
Ozzy_Vita píše:Nesmysl. Souhlasím s Freemanem. Vy si tady totálně protiřečíte. Pokud předjíždím, tak nejspíše auto, které je předemnou pomalejší než je moje momentální rychlost. Nemyslím rychlost nad 160km/h. Tahle rychle je u nás zakázáno jezdit kdekoli. Pokud se tady bavíte o závodění na silnici v běžném provozu, pak jistě 150k nestačí. Moje auto není žádná raketa, ale prostě když chci v běžném provozu rychle zrychlit mi nedělá problém. 106PS/950kg.. A prosím nezačněte rozebírat moje auto, nejsem na to zvědavý.
A myslím, že Blázne ty asi nebudeš ten typ, co jezdí v obci nanejvýš 60. Párkrát jsem byl toho svědkem.. Ale nic ve zlém...
Je to takOzzy_Vita píše:Nesmysl. Souhlasím s Freemanem. Vy si tady totálně protiřečíte. Pokud předjíždím, tak nejspíše auto, které je předemnou pomalejší než je moje momentální rychlost. Nemyslím rychlost nad 160km/h. Tahle rychle je u nás zakázáno jezdit kdekoli. Pokud se tady bavíte o závodění na silnici v běžném provozu, pak jistě 150k nestačí. Moje auto není žádná raketa, ale prostě když chci v běžném provozu rychle zrychlit mi nedělá problém. 106PS/950kg.. A prosím nezačněte rozebírat moje auto, nejsem na to zvědavý.blázen píše:na rychlé předjetí opravu nestačí 150k o 80 žádná diskuze..
A myslím, že Blázne ty asi nebudeš ten typ, co jezdí v obci nanejvýš 60. Párkrát jsem byl toho svědkem.. Ale nic ve zlém...
To bude tím že lidé co mají takové auta to nemají na běžnou jízdu.. (nejezdí s tím moc předpisově)Beaver píše:Jeste jsem nevidel nikoho, kdo by mel silne auto, aby ho prodal se slovy, ze pro bezny provoz staci 150 koni.
Tato tvá situace nastane jen pokud předjíždíš kamion, který jede 130... což je zbytečné, protože taková rychlost je limit a na dálnici ti nic do protivky nevjedeBeaver píše: Typicky priklad - na rovnem peknem useku predjizdite kamion, mate ho uz skoro predjety, kdyz tu se v protismeru ze zatacky vynori dalsi auto. To by bylo v pohode, protoze pokud by jel predpisove, nejel by dost rychle na to, aby vas ohrozil. Problem vznikne, pokud je to debil, kterej si to sype na okresce 150kou aniz by vedel, co je za zatackou. V tomhle okamziku nema smysl brzdit, debil by to do vas napral, protoze kamion je moc dlouhej na to, aby byla sance zaradit se zpatky. Jedina zachrana je plnej plyn a rychle dokoncit predjeti kamionu nez vas debil smete (on uz totiz bude tusit, ze jde do tuhyho a zacne brzdit, tim vam udela prostor). Jestlize budu sedet v plastaku, jsem v ten okamzik uz prakticky po smrti.
Beaver píše: A pro ty, co si proste nemuzou dovolit trvale zivit nejakou potvoru a maji svoje 150ti konove auto opakuji - tvrdit, ze protoze nemam supersport, musim ho oblecat plastama a narvat kola do podbehu az nadoraz, je ubohost. Auto, ktere jeste v pohode funguje tim znehodnotim. Pro nechapave - dat na auto s vykonem 150 koni karbonovou kapotu, poradne brzdy a kvalitni kompletni podvozek je tuning. Dat na auto s vykonem 150 koni imitaci karbonove kapoty, natrit zadni bubny na cerveno, auto shodit na zem 60ti mm snizovacima pruzinama a obout predek do pneumatik 215mm a zadek do 225mm je stupidita. Mozna bude vypadat hezky, ale bal bych se v nem jezdit nebo zkouset prejet retardery.
Tak proč se do nich navážíš?Beaver píše:Uprimne, jeste jsem nevidel performance upravce, kterej by byl nakrnutej, ze nejaci 15ti leti fakani misto na jeho motor koukaji jaky ma ten Golf vedle super siroky kolaAle napriklad Supra z F&F je celkem zdarilej priklad kombinace stylingu a tuningu, pokud teda budeme brat v uvahu tu puvodni auto majitele, co slouzilo jako predloha. Ty upravy tam mely smysl, nebyly jen kvuli pritahovani pozornosti (no budiz, dejme tomu ze trochu - polep, displej v kufru,...).
"Navazim" se jen do tech, co z auta udelaji nepotrebnou horu plechu a laminatuFreeman_TKOZ píše:Tak proč se do nich navážíš?Beaver píše:Uprimne, jeste jsem nevidel performance upravce, kterej by byl nakrnutej, ze nejaci 15ti leti fakani misto na jeho motor koukaji jaky ma ten Golf vedle super siroky kolaAle napriklad Supra z F&F je celkem zdarilej priklad kombinace stylingu a tuningu, pokud teda budeme brat v uvahu tu puvodni auto majitele, co slouzilo jako predloha. Ty upravy tam mely smysl, nebyly jen kvuli pritahovani pozornosti (no budiz, dejme tomu ze trochu - polep, displej v kufru,...).
A ?Scooby píše:...Co se týká jednoho z pisatelů těhle žvástu, myslím, že by ses měl prvně podívat na své auto http://beaver.acid.cz/ úplně běžná sériovka na které jsou neóny a pár pitomostí... kdyby to auto nemělo v sérií ten výkon tak je to podle vaších měřítek totální tuzing![]()
![]()
jsem to čekalBeaver píše:A ?Scooby píše:...Co se týká jednoho z pisatelů těhle žvástu, myslím, že by ses měl prvně podívat na své auto http://beaver.acid.cz/ úplně běžná sériovka na které jsou neóny a pár pitomostí... kdyby to auto nemělo v sérií ten výkon tak je to podle vaších měřítek totální tuzing![]()
![]()
Neony jsem tam dal v jiste euforii, je to ptakovina, ale nijak jsem si tim nepohorsil nebo neomezil jizdni vlastnosti - dokonce se jim nestalo nic ani kdyz jsem na dovolene jezdil k chate prisernou cestou, kde jsem skrtal prevodovkou o zem. Jinak stranky nejsou aktualizovane uz dlouho. A co se tyka toho, jestli to je nebo neni seriovka, tak radsi setrim penize na 2JZ motor nez abych to auto zacal oblepovat nesmyslnyma spoilerama jen proto, aby nekomu pripadalo "votuneny".
blazen: Ty ses strasny hovadoJinak ja taky jezdim v drtive vetsine pripadu velice slusne, nekdy az moc, ale 200 na okresce uz mam taky vyzkousenych
jo jo...ale pořád sem pomalejší jak každý motorkář v ČR....to jsou hovada ,ne jáBeaver píše:A ?Scooby píše:...Co se týká jednoho z pisatelů těhle žvástu, myslím, že by ses měl prvně podívat na své auto http://beaver.acid.cz/ úplně běžná sériovka na které jsou neóny a pár pitomostí... kdyby to auto nemělo v sérií ten výkon tak je to podle vaších měřítek totální tuzing![]()
![]()
Neony jsem tam dal v jiste euforii, je to ptakovina, ale nijak jsem si tim nepohorsil nebo neomezil jizdni vlastnosti - dokonce se jim nestalo nic ani kdyz jsem na dovolene jezdil k chate prisernou cestou, kde jsem skrtal prevodovkou o zem. Jinak stranky nejsou aktualizovane uz dlouho. A co se tyka toho, jestli to je nebo neni seriovka, tak radsi setrim penize na 2JZ motor nez abych to auto zacal oblepovat nesmyslnyma spoilerama jen proto, aby nekomu pripadalo "votuneny".
blazen: Ty ses strasny hovadoJinak ja taky jezdim v drtive vetsine pripadu velice slusne, nekdy az moc, ale 200 na okresce uz mam taky vyzkousenych
A ?Beaver píše:Scooby píše:...Co se týká jednoho z pisatelů těhle žvástu, myslím, že by ses měl prvně podívat na své auto http://beaver.acid.cz/ úplně běžná sériovka na které jsou neóny a pár pitomostí... kdyby to auto nemělo v sérií ten výkon tak je to podle vaších měřítek totální tuzing![]()
![]()
pokud to je mířeno mě... tak to nebudu komentovat,.. než zas tu někdo řekně,že sem zahleděný do sebeScooby píše:Beaver píše:A ?Scooby píše:...Co se týká jednoho z pisatelů těhle žvástu, myslím, že by ses měl prvně podívat na své auto http://beaver.acid.cz/ úplně běžná sériovka na které jsou neóny a pár pitomostí... kdyby to auto nemělo v sérií ten výkon tak je to podle vaších měřítek totální tuzing![]()
![]()
Neony jsem tam dal v jiste euforii, je to ptakovina, ale nijak jsem si tim nepohorsil nebo neomezil jizdni vlastnosti - dokonce se jim nestalo nic ani kdyz jsem na dovolene jezdil k chate prisernou cestou, kde jsem skrtal prevodovkou o zem. Jinak stranky nejsou aktualizovane uz dlouho. A co se tyka toho, jestli to je nebo neni seriovka, tak radsi setrim penize na 2JZ motor nez abych to auto zacal oblepovat nesmyslnyma spoilerama jen proto, aby nekomu pripadalo "votuneny".
blazen: Ty ses strasny hovadoJinak ja taky jezdim v drtive vetsine pripadu velice slusne, nekdy az moc, ale 200 na okresce uz mam taky vyzkousenych
[/quote
četl jsi můj příspěvek? to auto má komplet udělaný motor, podvozek, brzdy a špičkové kola!!! Takže oproti sériovce má několikanásobně lepší jízdní vlastnosti! Funkční tuning tam teda je, ty plasty jsou jen o stylingu.... takže než začneš něco kritizovat, tak se podívej co jsi udělal funkčního ty na svém autě, když se tu pořád dokola mele o tom funkčním tuningu. Máš na autě kola, podvozek, brzdy? Myslím si, že ne!!! On to na tom Favoritu narozdíl od tebe má. Jediný rozdíl je v tom, že si na rozdíl od tebe vzal jako základ tuningu starého Favorita kterého pak dotáhl k "dokonaslosti" Až provedeš na te tvé seriovce upravy v takovém rozsahu jako on, tak pak můžeš mluvit o tom, že máš funkční tuning. Nechci se do tebe tímto nijak navážet, ale uvědom si, že to auto není jenom oblepené nesmyslnými spoilery.
Zajimavy je, ze pises, ze o tom aute nic nevim a vzapeti pises neco o mym aute, ktery jsi taky ani nevidel.Scooby píše:četl jsi můj příspěvek? to auto má komplet udělaný motor, podvozek, brzdy a špičkové kola!!! Takže oproti sériovce má několikanásobně lepší jízdní vlastnosti! Funkční tuning tam teda je, ty plasty jsou jen o stylingu.... takže než začneš něco kritizovat, tak se podívej co jsi udělal funkčního ty na svém autě, když se tu pořád dokola mele o tom funkčním tuningu. Máš na autě kola, podvozek, brzdy? Myslím si, že ne!!! On to na tom Favoritu narozdíl od tebe má. Jediný rozdíl je v tom, že si na rozdíl od tebe vzal jako základ tuningu starého Favorita kterého pak dotáhl k "dokonaslosti" Až provedeš na te tvé seriovce upravy v takovém rozsahu jako on, tak pak můžeš mluvit o tom, že máš funkční tuning. Nechci se do tebe tímto nijak navážet, ale uvědom si, že to auto není jenom oblepené nesmyslnými spoilery.Beaver píše:A ?Scooby píše:...Co se týká jednoho z pisatelů těhle žvástu, myslím, že by ses měl prvně podívat na své auto http://beaver.acid.cz/ úplně běžná sériovka na které jsou neóny a pár pitomostí... kdyby to auto nemělo v sérií ten výkon tak je to podle vaších měřítek totální tuzing![]()
![]()
Neony jsem tam dal v jiste euforii, je to ptakovina, ale nijak jsem si tim nepohorsil nebo neomezil jizdni vlastnosti - dokonce se jim nestalo nic ani kdyz jsem na dovolene jezdil k chate prisernou cestou, kde jsem skrtal prevodovkou o zem. Jinak stranky nejsou aktualizovane uz dlouho. A co se tyka toho, jestli to je nebo neni seriovka, tak radsi setrim penize na 2JZ motor nez abych to auto zacal oblepovat nesmyslnyma spoilerama jen proto, aby nekomu pripadalo "votuneny".
blazen: Ty ses strasny hovadoJinak ja taky jezdim v drtive vetsine pripadu velice slusne, nekdy az moc, ale 200 na okresce uz mam taky vyzkousenych
Scooby píše:četl jsi můj příspěvek? to auto má komplet udělaný motor, podvozek, brzdy a špičkové kola!!! Takže oproti sériovce má několikanásobně lepší jízdní vlastnosti! Funkční tuning tam teda je, ty plasty jsou jen o stylingu.... takže než začneš něco kritizovat, tak se podívej co jsi udělal funkčního ty na svém autě, když se tu pořád dokola mele o tom funkčním tuningu. Máš na autě kola, podvozek, brzdy? Myslím si, že ne!!! On to na tom Favoritu narozdíl od tebe má. Jediný rozdíl je v tom, že si na rozdíl od tebe vzal jako základ tuningu starého Favorita kterého pak dotáhl k "dokonaslosti" Až provedeš na te tvé seriovce upravy v takovém rozsahu jako on, tak pak můžeš mluvit o tom, že máš funkční tuning. Nechci se do tebe tímto nijak navážet, ale uvědom si, že to auto není jenom oblepené nesmyslnými spoilery.Beaver píše:A ?Scooby píše:...Co se týká jednoho z pisatelů těhle žvástu, myslím, že by ses měl prvně podívat na své auto http://beaver.acid.cz/ úplně běžná sériovka na které jsou neóny a pár pitomostí... kdyby to auto nemělo v sérií ten výkon tak je to podle vaších měřítek totální tuzing![]()
![]()
Neony jsem tam dal v jiste euforii, je to ptakovina, ale nijak jsem si tim nepohorsil nebo neomezil jizdni vlastnosti - dokonce se jim nestalo nic ani kdyz jsem na dovolene jezdil k chate prisernou cestou, kde jsem skrtal prevodovkou o zem. Jinak stranky nejsou aktualizovane uz dlouho. A co se tyka toho, jestli to je nebo neni seriovka, tak radsi setrim penize na 2JZ motor nez abych to auto zacal oblepovat nesmyslnyma spoilerama jen proto, aby nekomu pripadalo "votuneny".
blazen: Ty ses strasny hovadoJinak ja taky jezdim v drtive vetsine pripadu velice slusne, nekdy az moc, ale 200 na okresce uz mam taky vyzkousenych
tak snad si nebudeš lhát na stránkách neBeaver píše:Zajimavy je, ze pises, ze o tom aute nic nevim a vzapeti pises neco o mym aute, ktery jsi taky ani nevidel.Scooby píše:četl jsi můj příspěvek? to auto má komplet udělaný motor, podvozek, brzdy a špičkové kola!!! Takže oproti sériovce má několikanásobně lepší jízdní vlastnosti! Funkční tuning tam teda je, ty plasty jsou jen o stylingu.... takže než začneš něco kritizovat, tak se podívej co jsi udělal funkčního ty na svém autě, když se tu pořád dokola mele o tom funkčním tuningu. Máš na autě kola, podvozek, brzdy? Myslím si, že ne!!! On to na tom Favoritu narozdíl od tebe má. Jediný rozdíl je v tom, že si na rozdíl od tebe vzal jako základ tuningu starého Favorita kterého pak dotáhl k "dokonaslosti" Až provedeš na te tvé seriovce upravy v takovém rozsahu jako on, tak pak můžeš mluvit o tom, že máš funkční tuning. Nechci se do tebe tímto nijak navážet, ale uvědom si, že to auto není jenom oblepené nesmyslnými spoilery.Beaver píše: A ?Neony jsem tam dal v jiste euforii, je to ptakovina, ale nijak jsem si tim nepohorsil nebo neomezil jizdni vlastnosti - dokonce se jim nestalo nic ani kdyz jsem na dovolene jezdil k chate prisernou cestou, kde jsem skrtal prevodovkou o zem. Jinak stranky nejsou aktualizovane uz dlouho. A co se tyka toho, jestli to je nebo neni seriovka, tak radsi setrim penize na 2JZ motor nez abych to auto zacal oblepovat nesmyslnyma spoilerama jen proto, aby nekomu pripadalo "votuneny".
blazen: Ty ses strasny hovadoJinak ja taky jezdim v drtive vetsine pripadu velice slusne, nekdy az moc, ale 200 na okresce uz mam taky vyzkousenych
ne, tobě jsem to nepsal. díval jsem se, jakým způsobem stavíš auto a doufám, že to dotáhneš do konce at si mám s kým zasprintovat...blázen píše:Scooby píše:pokud to je mířeno mě... tak to nebudu komentovat,.. než zas tu někdo řekně,že sem zahleděný do sebeBeaver píše: A ?Neony jsem tam dal v jiste euforii, je to ptakovina, ale nijak jsem si tim nepohorsil nebo neomezil jizdni vlastnosti - dokonce se jim nestalo nic ani kdyz jsem na dovolene jezdil k chate prisernou cestou, kde jsem skrtal prevodovkou o zem. Jinak stranky nejsou aktualizovane uz dlouho. A co se tyka toho, jestli to je nebo neni seriovka, tak radsi setrim penize na 2JZ motor nez abych to auto zacal oblepovat nesmyslnyma spoilerama jen proto, aby nekomu pripadalo "votuneny".
blazen: Ty ses strasny hovadoJinak ja taky jezdim v drtive vetsine pripadu velice slusne, nekdy az moc, ale 200 na okresce uz mam taky vyzkousenych
[/quote
četl jsi můj příspěvek? to auto má komplet udělaný motor, podvozek, brzdy a špičkové kola!!! Takže oproti sériovce má několikanásobně lepší jízdní vlastnosti! Funkční tuning tam teda je, ty plasty jsou jen o stylingu.... takže než začneš něco kritizovat, tak se podívej co jsi udělal funkčního ty na svém autě, když se tu pořád dokola mele o tom funkčním tuningu. Máš na autě kola, podvozek, brzdy? Myslím si, že ne!!! On to na tom Favoritu narozdíl od tebe má. Jediný rozdíl je v tom, že si na rozdíl od tebe vzal jako základ tuningu starého Favorita kterého pak dotáhl k "dokonaslosti" Až provedeš na te tvé seriovce upravy v takovém rozsahu jako on, tak pak můžeš mluvit o tom, že máš funkční tuning. Nechci se do tebe tímto nijak navážet, ale uvědom si, že to auto není jenom oblepené nesmyslnými spoilery.
To sice nebudu, ale posledni aktualizace viz datum a protoze jsem po dohode se znamym odsunul svuj web na jinou lokaci, tak sem uz ani nemam pristup a jsem linej mu napsat, at to cely ze serveru smazeMidas_Tkoz píše:tak snad si nebudeš lhát na stránkách ne