Styling Vs Performance

Tuningová scéna v Ostravě a okolí
Uživatelský avatar
Midas_Tkoz
Příspěvky: 369
Registrován: 20 říj 2006 10:07
Bydliště: Ostrava-Dubina
Kontaktovat uživatele:

Re: Styling Vs Performance

Příspěvek od Midas_Tkoz »

AdieuD píše:
Midas_Tkoz píše:asi tak nějak!!!!!
asi se na to vyseru a koupím si motorku :lol: :lol:
Ja uvazuju o kolobezce :lol:
založíme kolobrnda rulezz? :smich:

AdieuD
Příspěvky: 2531
Registrován: 27 črc 2006 16:26
Bydliště: V krabicce od T16
Kontaktovat uživatele:

Re: Styling Vs Performance

Příspěvek od AdieuD »

Midas_Tkoz píše:
AdieuD píše:
Midas_Tkoz píše:asi tak nějak!!!!!
asi se na to vyseru a koupím si motorku :lol: :lol:
Ja uvazuju o kolobezce :lol:
založíme kolobrnda rulezz? :smich:
Jasne, nejlepsi je, ze kazda bude mit jen 1LP (leg power :lol: )
I'm a bitch, I'm a lover
I'm a child, I'm a mother
I'm a sinner, I'm a saint
I do not feel ashamed
I'm your hell, I'm your dream
I'm nothing in between

Freeman_TKOZ
Příspěvky: 1678
Registrován: 29 bře 2006 10:16
Bydliště: Ostrava, Odry Auto: MAZDA 323f BA 1.9
Kontaktovat uživatele:

Re: Styling Vs Performance

Příspěvek od Freeman_TKOZ »

L.A.M.A. píše:80 - 150 koni na bezny provoz dostacujici? co :D na bezpecne predjedi aby kdyz kreten se nebude nechat predjet a zacne pridavat kdyz ho predjizdis to chce aspon 200 ps na tunu:) Mam slabe auta, jezdim svizne nikoliv riskatne nebo rychle, spise tam tech 100 - 110 na statovkach mam rychle. A kdyz se chci vyblbnout zajedu si na nejaky vrsek kde nemuzu nikoho srazit... jinak styling pro mne nema smysl, mam auta na jezdeni a ne aby mne sral kazdy kaminek atd.
Když se mi stane tohle tak se zařadím z5 za něj.... nemám nervy na to se s ním honit, aby mě pak srazila nějaká avie...

Navíc nepředjíždím auto, které má stejně, nebo více koní (viditělně), pokud nejede opravdu mizerně... (50 protože má propíchané gumy :lol: )

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: Styling Vs Performance

Příspěvek od blázen »

na rychlé předjetí opravu nestačí 150k o 80 žádná diskuze..
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

AdieuD
Příspěvky: 2531
Registrován: 27 črc 2006 16:26
Bydliště: V krabicce od T16
Kontaktovat uživatele:

Re: Styling Vs Performance

Příspěvek od AdieuD »

blázen píše:na rychlé předjetí opravu nestačí 150k o 80 žádná diskuze..
Jsi asi zvykly na neco jineho... Nerikam, ze mi to staci a ze je to finalni stado, ale mych 150kobyl a 1060kg se dokaze celkem svizne rozhybat.. :roll:
I'm a bitch, I'm a lover
I'm a child, I'm a mother
I'm a sinner, I'm a saint
I do not feel ashamed
I'm your hell, I'm your dream
I'm nothing in between

Freeman_TKOZ
Příspěvky: 1678
Registrován: 29 bře 2006 10:16
Bydliště: Ostrava, Odry Auto: MAZDA 323f BA 1.9
Kontaktovat uživatele:

Re: Styling Vs Performance

Příspěvek od Freeman_TKOZ »

blázen píše:na rychlé předjetí opravu nestačí 150k o 80 žádná diskuze..
Freeman_TKOZ píše:........takových 80-150 koní je na běžný provoz a akceleraci ideální 8)
Nemluvil jsem o rychlém předjetí... A nebudu předjíždět auta co mají více koní. Když mám 150 koní tak předjíždím standartní vozy typu Felicie, favorit, fabie,.... nejsem na sprintech.. a 150 koní bohatě stačí, pokud ne a napereš do avie, tak nepředjíždíš na přehledném úseku a je to tvoje vina

Uživatelský avatar
Ozzy_Vita
Moderátor
Příspěvky: 2357
Registrován: 01 dub 2006 00:24
Bydliště: Los Bukeros
Kontaktovat uživatele:

Re: Styling Vs Performance

Příspěvek od Ozzy_Vita »

blázen píše:na rychlé předjetí opravu nestačí 150k o 80 žádná diskuze..
Nesmysl. Souhlasím s Freemanem. Vy si tady totálně protiřečíte. Pokud předjíždím, tak nejspíše auto, které je předemnou pomalejší než je moje momentální rychlost. Nemyslím rychlost nad 160km/h. Tahle rychle je u nás zakázáno jezdit kdekoli. Pokud se tady bavíte o závodění na silnici v běžném provozu, pak jistě 150k nestačí. Moje auto není žádná raketa, ale prostě když chci v běžném provozu rychle zrychlit mi nedělá problém. 106PS/950kg.. A prosím nezačněte rozebírat moje auto, nejsem na to zvědavý.

A myslím, že Blázne ty asi nebudeš ten typ, co jezdí v obci nanejvýš 60. Párkrát jsem byl toho svědkem.. Ale nic ve zlém... :?:
Škoda 105 -> Opel Manta B -> Opel Vita B Sport -> Honda Accord 2.0 16V Vtec

Uživatelský avatar
Pipotuning
Moderátor
Příspěvky: 4495
Registrován: 13 lis 2005 13:04
Bydliště: Ostrava-Hlučín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pipotuning »

Ozzy moje řeč! :lol: 8)
SEAT TOLEDO-1.6i-74kw+.....
www.pipotuning.estranky.cz
ex MethanCityClub-pohřben :-(
ex Xclusivecars-............ :-)

Uživatelský avatar
JouiCZ
Příspěvky: 1171
Registrován: 28 lis 2006 05:40

Re: Styling Vs Performance

Příspěvek od JouiCZ »

Freeman_TKOZ píše:
L.A.M.A. píše:80 - 150 koni na bezny provoz dostacujici? co :D na bezpecne predjedi aby kdyz kreten se nebude nechat predjet a zacne pridavat kdyz ho predjizdis to chce aspon 200 ps na tunu:) Mam slabe auta, jezdim svizne nikoliv riskatne nebo rychle, spise tam tech 100 - 110 na statovkach mam rychle. A kdyz se chci vyblbnout zajedu si na nejaky vrsek kde nemuzu nikoho srazit... jinak styling pro mne nema smysl, mam auta na jezdeni a ne aby mne sral kazdy kaminek atd.
Když se mi stane tohle tak se zařadím z5 za něj.... nemám nervy na to se s ním honit, aby mě pak srazila nějaká avie...

Navíc nepředjíždím auto, které má stejně, nebo více koní (viditělně), pokud nejede opravdu mizerně... (50 protože má propíchané gumy :lol: )
he se za něj zařadím a trošku zrychlím a začnu blikat..ale jen tak abych ho nasral :D ..jinak po vybití zlosti nenásilnou formou zpomalím a jedu si svých 80 nebo 100-130 vpohodě :P
člen http://www.tth.gzk.cz
člen http://www.toyotaclub.cz
1,9dci 88kw MeganeII

Freeman_TKOZ
Příspěvky: 1678
Registrován: 29 bře 2006 10:16
Bydliště: Ostrava, Odry Auto: MAZDA 323f BA 1.9
Kontaktovat uživatele:

Re: Styling Vs Performance

Příspěvek od Freeman_TKOZ »

Ozzy_Vita píše:Nesmysl. Souhlasím s Freemanem. Vy si tady totálně protiřečíte. Pokud předjíždím, tak nejspíše auto, které je předemnou pomalejší než je moje momentální rychlost. Nemyslím rychlost nad 160km/h. Tahle rychle je u nás zakázáno jezdit kdekoli. Pokud se tady bavíte o závodění na silnici v běžném provozu, pak jistě 150k nestačí. Moje auto není žádná raketa, ale prostě když chci v běžném provozu rychle zrychlit mi nedělá problém. 106PS/950kg.. A prosím nezačněte rozebírat moje auto, nejsem na to zvědavý.

A myslím, že Blázne ty asi nebudeš ten typ, co jezdí v obci nanejvýš 60. Párkrát jsem byl toho svědkem.. Ale nic ve zlém... :?:

8) 8)

Uživatelský avatar
Midas_Tkoz
Příspěvky: 369
Registrován: 20 říj 2006 10:07
Bydliště: Ostrava-Dubina
Kontaktovat uživatele:

Re: Styling Vs Performance

Příspěvek od Midas_Tkoz »

Ozzy_Vita píše:
blázen píše:na rychlé předjetí opravu nestačí 150k o 80 žádná diskuze..
Nesmysl. Souhlasím s Freemanem. Vy si tady totálně protiřečíte. Pokud předjíždím, tak nejspíše auto, které je předemnou pomalejší než je moje momentální rychlost. Nemyslím rychlost nad 160km/h. Tahle rychle je u nás zakázáno jezdit kdekoli. Pokud se tady bavíte o závodění na silnici v běžném provozu, pak jistě 150k nestačí. Moje auto není žádná raketa, ale prostě když chci v běžném provozu rychle zrychlit mi nedělá problém. 106PS/950kg.. A prosím nezačněte rozebírat moje auto, nejsem na to zvědavý.

A myslím, že Blázne ty asi nebudeš ten typ, co jezdí v obci nanejvýš 60. Párkrát jsem byl toho svědkem.. Ale nic ve zlém... :?:
Je to tak 8)
:wink:

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Jeste jsem nevidel nikoho, kdo by mel silne auto, aby ho prodal se slovy, ze pro bezny provoz staci 150 koni. Ano, pokud se budu pohybovat po meste, bude mi stacit klidne i Trabant s jednim valcem zadrenym, ale ja mluvil o jinych situacich, kdy je fajn mit pod kapotou neco v zaloze. Typicky priklad - na rovnem peknem useku predjizdite kamion, mate ho uz skoro predjety, kdyz tu se v protismeru ze zatacky vynori dalsi auto. To by bylo v pohode, protoze pokud by jel predpisove, nejel by dost rychle na to, aby vas ohrozil. Problem vznikne, pokud je to debil, kterej si to sype na okresce 150kou aniz by vedel, co je za zatackou. V tomhle okamziku nema smysl brzdit, debil by to do vas napral, protoze kamion je moc dlouhej na to, aby byla sance zaradit se zpatky. Jedina zachrana je plnej plyn a rychle dokoncit predjeti kamionu nez vas debil smete (on uz totiz bude tusit, ze jde do tuhyho a zacne brzdit, tim vam udela prostor). Jestlize budu sedet v plastaku, jsem v ten okamzik uz prakticky po smrti.

A pro ty, co si proste nemuzou dovolit trvale zivit nejakou potvoru a maji svoje 150ti konove auto opakuji - tvrdit, ze protoze nemam supersport, musim ho oblecat plastama a narvat kola do podbehu az nadoraz, je ubohost. Auto, ktere jeste v pohode funguje tim znehodnotim. Pro nechapave - dat na auto s vykonem 150 koni karbonovou kapotu, poradne brzdy a kvalitni kompletni podvozek je tuning. Dat na auto s vykonem 150 koni imitaci karbonove kapoty, natrit zadni bubny na cerveno, auto shodit na zem 60ti mm snizovacima pruzinama a obout predek do pneumatik 215mm a zadek do 225mm je stupidita. Mozna bude vypadat hezky, ale bal bych se v nem jezdit nebo zkouset prejet retardery.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Freeman_TKOZ
Příspěvky: 1678
Registrován: 29 bře 2006 10:16
Bydliště: Ostrava, Odry Auto: MAZDA 323f BA 1.9
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Freeman_TKOZ »

Beaver píše:Jeste jsem nevidel nikoho, kdo by mel silne auto, aby ho prodal se slovy, ze pro bezny provoz staci 150 koni.
To bude tím že lidé co mají takové auta to nemají na běžnou jízdu.. (nejezdí s tím moc předpisově)
Beaver píše: Typicky priklad - na rovnem peknem useku predjizdite kamion, mate ho uz skoro predjety, kdyz tu se v protismeru ze zatacky vynori dalsi auto. To by bylo v pohode, protoze pokud by jel predpisove, nejel by dost rychle na to, aby vas ohrozil. Problem vznikne, pokud je to debil, kterej si to sype na okresce 150kou aniz by vedel, co je za zatackou. V tomhle okamziku nema smysl brzdit, debil by to do vas napral, protoze kamion je moc dlouhej na to, aby byla sance zaradit se zpatky. Jedina zachrana je plnej plyn a rychle dokoncit predjeti kamionu nez vas debil smete (on uz totiz bude tusit, ze jde do tuhyho a zacne brzdit, tim vam udela prostor). Jestlize budu sedet v plastaku, jsem v ten okamzik uz prakticky po smrti.
Tato tvá situace nastane jen pokud předjíždíš kamion, který jede 130... což je zbytečné, protože taková rychlost je limit a na dálnici ti nic do protivky nevjede

Když předjíždíš na dlouhém přehledném úseku, tak je dlouhý, a musíš předjíždět aspoň o 8Km/hod rychlejší rychlostí než jede kamion... pak se ti nevynoří najednou zatáčka s ávií... to jedině v případě když předjíždíš na úseku, kde vidíš že za chvylu je zatáčka a to je zase tvoje chyba...
Pokud budeš předjíždět na přehledném úseku s dostatečou rychlostí, kterou vyvine 150hp auto tak se to nestane.
Pokud Ano tak je to tvá vina, protože jsi nepředjížděl na přehledném úseku a předjížděl jsi auto na které nemáš.

Beaver píše: A pro ty, co si proste nemuzou dovolit trvale zivit nejakou potvoru a maji svoje 150ti konove auto opakuji - tvrdit, ze protoze nemam supersport, musim ho oblecat plastama a narvat kola do podbehu az nadoraz, je ubohost. Auto, ktere jeste v pohode funguje tim znehodnotim. Pro nechapave - dat na auto s vykonem 150 koni karbonovou kapotu, poradne brzdy a kvalitni kompletni podvozek je tuning. Dat na auto s vykonem 150 koni imitaci karbonove kapoty, natrit zadni bubny na cerveno, auto shodit na zem 60ti mm snizovacima pruzinama a obout predek do pneumatik 215mm a zadek do 225mm je stupidita. Mozna bude vypadat hezky, ale bal bych se v nem jezdit nebo zkouset prejet retardery.


Takhle to je všude... Jako modelky... jsou pěkné, rádi se na ně dívate, ale doma ti to moc neuvaří... ale stejnak.. kdo by nechtěl doma modelku???

Prostě proč musíš vrtat do lidí co mají své auta na okrasu? Někdo si kupuje pro styl nové věci od značkových firem, někdo je zase rád, když se lidem líbí jejich auto...

Začíná mi připadat že Tuneři vs. Styleři na sebe žárlí...

Tuneři kvůli toho že kolem stylingových aut se shlukují davy lidí co je s údivem pozorují a je jim jedno jestli se s tím na CZ silnicích blbě jezdí

A Stylingáři zase na to že je tuneři pojíždějí bez sebemenšího problému...

Ježiš.. proč se tyhle dvě odvětví nemohou dohodnout?

Uživatelský avatar
azpek1
Příspěvky: 1056
Registrován: 08 srp 2006 17:53
Bydliště: Kozmice (Hlučín)
Kontaktovat uživatele:

Re: Styling Vs Performance

Příspěvek od azpek1 »

protože by to už nebylo jak u blbých na dvorku :roll:

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Uprimne, jeste jsem nevidel performance upravce, kterej by byl nakrnutej, ze nejaci 15ti leti fakani misto na jeho motor koukaji jaky ma ten Golf vedle super siroky kola :lol: Ale napriklad Supra z F&F je celkem zdarilej priklad kombinace stylingu a tuningu, pokud teda budeme brat v uvahu tu puvodni auto majitele, co slouzilo jako predloha. Ty upravy tam mely smysl, nebyly jen kvuli pritahovani pozornosti (no budiz, dejme tomu ze trochu - polep, displej v kufru,...).
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Freeman_TKOZ
Příspěvky: 1678
Registrován: 29 bře 2006 10:16
Bydliště: Ostrava, Odry Auto: MAZDA 323f BA 1.9
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Freeman_TKOZ »

Beaver píše:Uprimne, jeste jsem nevidel performance upravce, kterej by byl nakrnutej, ze nejaci 15ti leti fakani misto na jeho motor koukaji jaky ma ten Golf vedle super siroky kola :lol: Ale napriklad Supra z F&F je celkem zdarilej priklad kombinace stylingu a tuningu, pokud teda budeme brat v uvahu tu puvodni auto majitele, co slouzilo jako predloha. Ty upravy tam mely smysl, nebyly jen kvuli pritahovani pozornosti (no budiz, dejme tomu ze trochu - polep, displej v kufru,...).
Tak proč se do nich navážíš?

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Freeman_TKOZ píše:
Beaver píše:Uprimne, jeste jsem nevidel performance upravce, kterej by byl nakrnutej, ze nejaci 15ti leti fakani misto na jeho motor koukaji jaky ma ten Golf vedle super siroky kola :lol: Ale napriklad Supra z F&F je celkem zdarilej priklad kombinace stylingu a tuningu, pokud teda budeme brat v uvahu tu puvodni auto majitele, co slouzilo jako predloha. Ty upravy tam mely smysl, nebyly jen kvuli pritahovani pozornosti (no budiz, dejme tomu ze trochu - polep, displej v kufru,...).
Tak proč se do nich navážíš?
"Navazim" se jen do tech, co z auta udelaji nepotrebnou horu plechu a laminatu :wink:
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
Scooby
Příspěvky: 115
Registrován: 16 úno 2007 20:41
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Scooby »

Nedokážu si pomoct.... navážíte se do Radimova Favorita, který je udělaný pěkně stylingově, a co se týká motorů, podvozků a brzd, to vše je taky provedené v rámci konstrukčních možností tohoto auta. Miluji tyhle kecy o hovnu. Nejde přece srovnávat Favorita a japonské auto které má v sérií a bez jakýchkoliv úprav přes 200koní... tak už si to konečně uvědomte!!! Co se týká jednoho z pisatelů těhle žvástu, myslím, že by ses měl prvně podívat na své auto http://beaver.acid.cz/ úplně běžná sériovka na které jsou neóny a pár pitomostí... kdyby to auto nemělo v sérií ten výkon tak je to podle vaších měřítek totální tuzing :smich: :smich2: Uvědom si, že on na tom autě strávil stovky hodin, má ho v bezvadném stavu a jak jsem už psal, v rámci konstrukčních možností jsou na něm provedeny i veškeré další úpravy. Ty na tom svojem autě nemáš nic a kritizuješ? Tohle nepochopím.... Takže až zase začnete příště psát tyhle sračky, tak se zamyslete co jste dokázali udělat vy. :x a hlavně :respect:
Výroba bodykitů a spoilerů
Tuningový E-shop
Tuningová prodejna
Kompletní zakázkové stavby a úpravy tuningových vozů
Zakázková výroba odehčených kompozitových dílu z laminátu a carbonu pro motorsport
www.nuclear-racing.cz

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

dostali jste mě..už sem jel obcí i 200km/h...ale to jezdí kdejaký motorkář.. obcí se většinou pohybuju těch 80km/h... kolikrát se na mě kde kdo lepí abych ho nebrzdil..ale ted si možná přihorším a přihorším i beaverovi..ale trochu musím nahrát opozici...u aut s větším kroutícím momentem,může nastat nebezpečná situace co se stala mě a to za deště,když sem chtěl předjet avii co jela asi 60km/h,tak sem se přiblížil a šekal na vhodný okamžik, turbo bylo krásně roztočené, a přidal sem zároven když jsem otočil volantem abych tu herku objel a výsledek byl že sem se otočil na silnici.. :lol: taková perlička ze života,..jinak se mi na suchým předjíždělo nádherně, v pohodě a bezpečně autobusy i kamiony i po městě, kdybych měl nějaké prdítko tak se za nima v tom smradu vleču přes celé město :wink:

nerozebírat můj styl jízdy, jezdím z 95% pomalu blízko předpisovým rychlostem :wink:
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Scooby píše:...Co se týká jednoho z pisatelů těhle žvástu, myslím, že by ses měl prvně podívat na své auto http://beaver.acid.cz/ úplně běžná sériovka na které jsou neóny a pár pitomostí... kdyby to auto nemělo v sérií ten výkon tak je to podle vaších měřítek totální tuzing :smich: :smich2:
A ? :wink: Neony jsem tam dal v jiste euforii, je to ptakovina, ale nijak jsem si tim nepohorsil nebo neomezil jizdni vlastnosti - dokonce se jim nestalo nic ani kdyz jsem na dovolene jezdil k chate prisernou cestou, kde jsem skrtal prevodovkou o zem. Jinak stranky nejsou aktualizovane uz dlouho. A co se tyka toho, jestli to je nebo neni seriovka, tak radsi setrim penize na 2JZ motor nez abych to auto zacal oblepovat nesmyslnyma spoilerama jen proto, aby nekomu pripadalo "votuneny".

blazen: Ty ses strasny hovado :lol: Jinak ja taky jezdim v drtive vetsine pripadu velice slusne, nekdy az moc, ale 200 na okresce uz mam taky vyzkousenych :D
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
Midas_Tkoz
Příspěvky: 369
Registrován: 20 říj 2006 10:07
Bydliště: Ostrava-Dubina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Midas_Tkoz »

Beaver píše:
Scooby píše:...Co se týká jednoho z pisatelů těhle žvástu, myslím, že by ses měl prvně podívat na své auto http://beaver.acid.cz/ úplně běžná sériovka na které jsou neóny a pár pitomostí... kdyby to auto nemělo v sérií ten výkon tak je to podle vaších měřítek totální tuzing :smich: :smich2:
A ? :wink: Neony jsem tam dal v jiste euforii, je to ptakovina, ale nijak jsem si tim nepohorsil nebo neomezil jizdni vlastnosti - dokonce se jim nestalo nic ani kdyz jsem na dovolene jezdil k chate prisernou cestou, kde jsem skrtal prevodovkou o zem. Jinak stranky nejsou aktualizovane uz dlouho. A co se tyka toho, jestli to je nebo neni seriovka, tak radsi setrim penize na 2JZ motor nez abych to auto zacal oblepovat nesmyslnyma spoilerama jen proto, aby nekomu pripadalo "votuneny".

blazen: Ty ses strasny hovado :lol: Jinak ja taky jezdim v drtive vetsine pripadu velice slusne, nekdy az moc, ale 200 na okresce uz mam taky vyzkousenych :D
jsem to čekal :smich:

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

Beaver píše:
Scooby píše:...Co se týká jednoho z pisatelů těhle žvástu, myslím, že by ses měl prvně podívat na své auto http://beaver.acid.cz/ úplně běžná sériovka na které jsou neóny a pár pitomostí... kdyby to auto nemělo v sérií ten výkon tak je to podle vaších měřítek totální tuzing :smich: :smich2:
A ? :wink: Neony jsem tam dal v jiste euforii, je to ptakovina, ale nijak jsem si tim nepohorsil nebo neomezil jizdni vlastnosti - dokonce se jim nestalo nic ani kdyz jsem na dovolene jezdil k chate prisernou cestou, kde jsem skrtal prevodovkou o zem. Jinak stranky nejsou aktualizovane uz dlouho. A co se tyka toho, jestli to je nebo neni seriovka, tak radsi setrim penize na 2JZ motor nez abych to auto zacal oblepovat nesmyslnyma spoilerama jen proto, aby nekomu pripadalo "votuneny".

blazen: Ty ses strasny hovado :lol: Jinak ja taky jezdim v drtive vetsine pripadu velice slusne, nekdy az moc, ale 200 na okresce uz mam taky vyzkousenych :D
jo jo...ale pořád sem pomalejší jak každý motorkář v ČR....to jsou hovada ,ne já
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
Scooby
Příspěvky: 115
Registrován: 16 úno 2007 20:41
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Scooby »

Beaver píše:
Scooby píše:...Co se týká jednoho z pisatelů těhle žvástu, myslím, že by ses měl prvně podívat na své auto http://beaver.acid.cz/ úplně běžná sériovka na které jsou neóny a pár pitomostí... kdyby to auto nemělo v sérií ten výkon tak je to podle vaších měřítek totální tuzing :smich: :smich2:
A ? :wink: Neony jsem tam dal v jiste euforii, je to ptakovina, ale nijak jsem si tim nepohorsil nebo neomezil jizdni vlastnosti - dokonce se jim nestalo nic ani kdyz jsem na dovolene jezdil k chate prisernou cestou, kde jsem skrtal prevodovkou o zem. Jinak stranky nejsou aktualizovane uz dlouho. A co se tyka toho, jestli to je nebo neni seriovka, tak radsi setrim penize na 2JZ motor nez abych to auto zacal oblepovat nesmyslnyma spoilerama jen proto, aby nekomu pripadalo "votuneny".

blazen: Ty ses strasny hovado :lol: Jinak ja taky jezdim v drtive vetsine pripadu velice slusne, nekdy az moc, ale 200 na okresce uz mam taky vyzkousenych :D[/quote

četl jsi můj příspěvek? to auto má komplet udělaný motor, podvozek, brzdy a špičkové kola!!! Takže oproti sériovce má několikanásobně lepší jízdní vlastnosti! Funkční tuning tam teda je, ty plasty jsou jen o stylingu.... takže než začneš něco kritizovat, tak se podívej co jsi udělal funkčního ty na svém autě, když se tu pořád dokola mele o tom funkčním tuningu. Máš na autě kola, podvozek, brzdy? Myslím si, že ne!!! On to na tom Favoritu narozdíl od tebe má. Jediný rozdíl je v tom, že si na rozdíl od tebe vzal jako základ tuningu starého Favorita kterého pak dotáhl k "dokonaslosti" Až provedeš na te tvé seriovce upravy v takovém rozsahu jako on, tak pak můžeš mluvit o tom, že máš funkční tuning. Nechci se do tebe tímto nijak navážet, ale uvědom si, že to auto není jenom oblepené nesmyslnými spoilery.
Výroba bodykitů a spoilerů
Tuningový E-shop
Tuningová prodejna
Kompletní zakázkové stavby a úpravy tuningových vozů
Zakázková výroba odehčených kompozitových dílu z laminátu a carbonu pro motorsport
www.nuclear-racing.cz

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

Scooby píše:
Beaver píše:
Scooby píše:...Co se týká jednoho z pisatelů těhle žvástu, myslím, že by ses měl prvně podívat na své auto http://beaver.acid.cz/ úplně běžná sériovka na které jsou neóny a pár pitomostí... kdyby to auto nemělo v sérií ten výkon tak je to podle vaších měřítek totální tuzing :smich: :smich2:
A ? :wink: Neony jsem tam dal v jiste euforii, je to ptakovina, ale nijak jsem si tim nepohorsil nebo neomezil jizdni vlastnosti - dokonce se jim nestalo nic ani kdyz jsem na dovolene jezdil k chate prisernou cestou, kde jsem skrtal prevodovkou o zem. Jinak stranky nejsou aktualizovane uz dlouho. A co se tyka toho, jestli to je nebo neni seriovka, tak radsi setrim penize na 2JZ motor nez abych to auto zacal oblepovat nesmyslnyma spoilerama jen proto, aby nekomu pripadalo "votuneny".

blazen: Ty ses strasny hovado :lol: Jinak ja taky jezdim v drtive vetsine pripadu velice slusne, nekdy az moc, ale 200 na okresce uz mam taky vyzkousenych :D[/quote

četl jsi můj příspěvek? to auto má komplet udělaný motor, podvozek, brzdy a špičkové kola!!! Takže oproti sériovce má několikanásobně lepší jízdní vlastnosti! Funkční tuning tam teda je, ty plasty jsou jen o stylingu.... takže než začneš něco kritizovat, tak se podívej co jsi udělal funkčního ty na svém autě, když se tu pořád dokola mele o tom funkčním tuningu. Máš na autě kola, podvozek, brzdy? Myslím si, že ne!!! On to na tom Favoritu narozdíl od tebe má. Jediný rozdíl je v tom, že si na rozdíl od tebe vzal jako základ tuningu starého Favorita kterého pak dotáhl k "dokonaslosti" Až provedeš na te tvé seriovce upravy v takovém rozsahu jako on, tak pak můžeš mluvit o tom, že máš funkční tuning. Nechci se do tebe tímto nijak navážet, ale uvědom si, že to auto není jenom oblepené nesmyslnými spoilery.
pokud to je mířeno mě... tak to nebudu komentovat,.. než zas tu někdo řekně,že sem zahleděný do sebe :wink:
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Scooby píše:
Beaver píše:
Scooby píše:...Co se týká jednoho z pisatelů těhle žvástu, myslím, že by ses měl prvně podívat na své auto http://beaver.acid.cz/ úplně běžná sériovka na které jsou neóny a pár pitomostí... kdyby to auto nemělo v sérií ten výkon tak je to podle vaších měřítek totální tuzing :smich: :smich2:
A ? :wink: Neony jsem tam dal v jiste euforii, je to ptakovina, ale nijak jsem si tim nepohorsil nebo neomezil jizdni vlastnosti - dokonce se jim nestalo nic ani kdyz jsem na dovolene jezdil k chate prisernou cestou, kde jsem skrtal prevodovkou o zem. Jinak stranky nejsou aktualizovane uz dlouho. A co se tyka toho, jestli to je nebo neni seriovka, tak radsi setrim penize na 2JZ motor nez abych to auto zacal oblepovat nesmyslnyma spoilerama jen proto, aby nekomu pripadalo "votuneny".

blazen: Ty ses strasny hovado :lol: Jinak ja taky jezdim v drtive vetsine pripadu velice slusne, nekdy az moc, ale 200 na okresce uz mam taky vyzkousenych :D
četl jsi můj příspěvek? to auto má komplet udělaný motor, podvozek, brzdy a špičkové kola!!! Takže oproti sériovce má několikanásobně lepší jízdní vlastnosti! Funkční tuning tam teda je, ty plasty jsou jen o stylingu.... takže než začneš něco kritizovat, tak se podívej co jsi udělal funkčního ty na svém autě, když se tu pořád dokola mele o tom funkčním tuningu. Máš na autě kola, podvozek, brzdy? Myslím si, že ne!!! On to na tom Favoritu narozdíl od tebe má. Jediný rozdíl je v tom, že si na rozdíl od tebe vzal jako základ tuningu starého Favorita kterého pak dotáhl k "dokonaslosti" Až provedeš na te tvé seriovce upravy v takovém rozsahu jako on, tak pak můžeš mluvit o tom, že máš funkční tuning. Nechci se do tebe tímto nijak navážet, ale uvědom si, že to auto není jenom oblepené nesmyslnými spoilery.
Zajimavy je, ze pises, ze o tom aute nic nevim a vzapeti pises neco o mym aute, ktery jsi taky ani nevidel. :wink:
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
Midas_Tkoz
Příspěvky: 369
Registrován: 20 říj 2006 10:07
Bydliště: Ostrava-Dubina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Midas_Tkoz »

Scooby píše:
Beaver píše:
Scooby píše:...Co se týká jednoho z pisatelů těhle žvástu, myslím, že by ses měl prvně podívat na své auto http://beaver.acid.cz/ úplně běžná sériovka na které jsou neóny a pár pitomostí... kdyby to auto nemělo v sérií ten výkon tak je to podle vaších měřítek totální tuzing :smich: :smich2:
A ? :wink: Neony jsem tam dal v jiste euforii, je to ptakovina, ale nijak jsem si tim nepohorsil nebo neomezil jizdni vlastnosti - dokonce se jim nestalo nic ani kdyz jsem na dovolene jezdil k chate prisernou cestou, kde jsem skrtal prevodovkou o zem. Jinak stranky nejsou aktualizovane uz dlouho. A co se tyka toho, jestli to je nebo neni seriovka, tak radsi setrim penize na 2JZ motor nez abych to auto zacal oblepovat nesmyslnyma spoilerama jen proto, aby nekomu pripadalo "votuneny".

blazen: Ty ses strasny hovado :lol: Jinak ja taky jezdim v drtive vetsine pripadu velice slusne, nekdy az moc, ale 200 na okresce uz mam taky vyzkousenych :D
četl jsi můj příspěvek? to auto má komplet udělaný motor, podvozek, brzdy a špičkové kola!!! Takže oproti sériovce má několikanásobně lepší jízdní vlastnosti! Funkční tuning tam teda je, ty plasty jsou jen o stylingu.... takže než začneš něco kritizovat, tak se podívej co jsi udělal funkčního ty na svém autě, když se tu pořád dokola mele o tom funkčním tuningu. Máš na autě kola, podvozek, brzdy? Myslím si, že ne!!! On to na tom Favoritu narozdíl od tebe má. Jediný rozdíl je v tom, že si na rozdíl od tebe vzal jako základ tuningu starého Favorita kterého pak dotáhl k "dokonaslosti" Až provedeš na te tvé seriovce upravy v takovém rozsahu jako on, tak pak můžeš mluvit o tom, že máš funkční tuning. Nechci se do tebe tímto nijak navážet, ale uvědom si, že to auto není jenom oblepené nesmyslnými spoilery.

jojo...je to taaaaak...a...ALE SRÁÁÁT...
to už je horko těžko něco objasňovat! :?:

Uživatelský avatar
Midas_Tkoz
Příspěvky: 369
Registrován: 20 říj 2006 10:07
Bydliště: Ostrava-Dubina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Midas_Tkoz »

Beaver píše:
Scooby píše:
Beaver píše: A ? :wink: Neony jsem tam dal v jiste euforii, je to ptakovina, ale nijak jsem si tim nepohorsil nebo neomezil jizdni vlastnosti - dokonce se jim nestalo nic ani kdyz jsem na dovolene jezdil k chate prisernou cestou, kde jsem skrtal prevodovkou o zem. Jinak stranky nejsou aktualizovane uz dlouho. A co se tyka toho, jestli to je nebo neni seriovka, tak radsi setrim penize na 2JZ motor nez abych to auto zacal oblepovat nesmyslnyma spoilerama jen proto, aby nekomu pripadalo "votuneny".

blazen: Ty ses strasny hovado :lol: Jinak ja taky jezdim v drtive vetsine pripadu velice slusne, nekdy az moc, ale 200 na okresce uz mam taky vyzkousenych :D
četl jsi můj příspěvek? to auto má komplet udělaný motor, podvozek, brzdy a špičkové kola!!! Takže oproti sériovce má několikanásobně lepší jízdní vlastnosti! Funkční tuning tam teda je, ty plasty jsou jen o stylingu.... takže než začneš něco kritizovat, tak se podívej co jsi udělal funkčního ty na svém autě, když se tu pořád dokola mele o tom funkčním tuningu. Máš na autě kola, podvozek, brzdy? Myslím si, že ne!!! On to na tom Favoritu narozdíl od tebe má. Jediný rozdíl je v tom, že si na rozdíl od tebe vzal jako základ tuningu starého Favorita kterého pak dotáhl k "dokonaslosti" Až provedeš na te tvé seriovce upravy v takovém rozsahu jako on, tak pak můžeš mluvit o tom, že máš funkční tuning. Nechci se do tebe tímto nijak navážet, ale uvědom si, že to auto není jenom oblepené nesmyslnými spoilery.
Zajimavy je, ze pises, ze o tom aute nic nevim a vzapeti pises neco o mym aute, ktery jsi taky ani nevidel. :wink:
tak snad si nebudeš lhát na stránkách ne

Uživatelský avatar
Scooby
Příspěvky: 115
Registrován: 16 úno 2007 20:41
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Scooby »

blázen píše:
Scooby píše:
Beaver píše: A ? :wink: Neony jsem tam dal v jiste euforii, je to ptakovina, ale nijak jsem si tim nepohorsil nebo neomezil jizdni vlastnosti - dokonce se jim nestalo nic ani kdyz jsem na dovolene jezdil k chate prisernou cestou, kde jsem skrtal prevodovkou o zem. Jinak stranky nejsou aktualizovane uz dlouho. A co se tyka toho, jestli to je nebo neni seriovka, tak radsi setrim penize na 2JZ motor nez abych to auto zacal oblepovat nesmyslnyma spoilerama jen proto, aby nekomu pripadalo "votuneny".

blazen: Ty ses strasny hovado :lol: Jinak ja taky jezdim v drtive vetsine pripadu velice slusne, nekdy az moc, ale 200 na okresce uz mam taky vyzkousenych :D[/quote

četl jsi můj příspěvek? to auto má komplet udělaný motor, podvozek, brzdy a špičkové kola!!! Takže oproti sériovce má několikanásobně lepší jízdní vlastnosti! Funkční tuning tam teda je, ty plasty jsou jen o stylingu.... takže než začneš něco kritizovat, tak se podívej co jsi udělal funkčního ty na svém autě, když se tu pořád dokola mele o tom funkčním tuningu. Máš na autě kola, podvozek, brzdy? Myslím si, že ne!!! On to na tom Favoritu narozdíl od tebe má. Jediný rozdíl je v tom, že si na rozdíl od tebe vzal jako základ tuningu starého Favorita kterého pak dotáhl k "dokonaslosti" Až provedeš na te tvé seriovce upravy v takovém rozsahu jako on, tak pak můžeš mluvit o tom, že máš funkční tuning. Nechci se do tebe tímto nijak navážet, ale uvědom si, že to auto není jenom oblepené nesmyslnými spoilery.
pokud to je mířeno mě... tak to nebudu komentovat,.. než zas tu někdo řekně,že sem zahleděný do sebe :wink:
ne, tobě jsem to nepsal. díval jsem se, jakým způsobem stavíš auto a doufám, že to dotáhneš do konce at si mám s kým zasprintovat...
Výroba bodykitů a spoilerů
Tuningový E-shop
Tuningová prodejna
Kompletní zakázkové stavby a úpravy tuningových vozů
Zakázková výroba odehčených kompozitových dílu z laminátu a carbonu pro motorsport
www.nuclear-racing.cz

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Midas_Tkoz píše:tak snad si nebudeš lhát na stránkách ne
To sice nebudu, ale posledni aktualizace viz datum a protoze jsem po dohode se znamym odsunul svuj web na jinou lokaci, tak sem uz ani nemam pristup a jsem linej mu napsat, at to cely ze serveru smaze :wink: Takze tady pejsek Scooby Dooby nemuze vedet, jestli treba nemam na motoru uz davno 600 koni a kovokeramicky brzdy :wink: Mimochodem, kdyz jsem se ptal, co je na tom Favoritu teda udelanyho, tak mi to nikdo nenapsal. Jakej ma motor, jaky brzdy, jaky kola ? Nic. Klidne mi to vypiste, rad se priucim.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Odpovědět

Zpět na „Ostrava“