riesim jednu taku dilemu .. a sice 4-piestiky vs. smer otacanie vs. ulozenie platniciek vs. slaby vykon brzd..
Brzdice su Brembo 4 piest, 2x maly piest 2x velky piest
a brzdny ucinok je dost mizerny.
Kedze som kdesi v sedej pamati mal neaku debatu, ohladne smeru otacania kotuca a jeho "nabehu medzi platnicky" ..
a nebol som si isty, ako ma kotuc nabiehat medzi platnicky, ci najprv medzi velke alebo medzi male piestiky..
tak sme nastartovali internety a vyguglili tento obrazek ...
http://www.jegs.com/photos/900/950/950-W6Aspecs.gif
Takze teraz uz mam istotu v tom, ze kotuc ma najprv nabiehat medzi male piestiky... a vybiehat z velkych ..
Istotu mam aj v tom, ze na voze to je presne opacne..
Takze otazka znie, ako velky dopad ma tato situtacia na brzdny ucinok ..??
Pomoze ked "prerobime brzdice" tak aby kotuc nabiehal na mensie piestiky ..??
(alebo to cele bude mat vplyv len na nerovnomerne zjizdanie brzdovych dosticiek...)