KOmbinace kotoučů a desek
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma
KOmbinace kotoučů a desek
Co říkáte na kombinaci kasických ocelových kotoučů ( vetraných s drážkama a otvory ) např. EBC Sport rotors nebo Power Slot spolu s keramickými deskami?? Je to použitelné ?
Osobně se mi to nezdá vhodné, radši bych zákazníkovi doporučil kevlarové ale vzhledem k tomu že vím o brzdách ho*no tak proste nevím co mu na to říci
Osobně se mi to nezdá vhodné, radši bych zákazníkovi doporučil kevlarové ale vzhledem k tomu že vím o brzdách ho*no tak proste nevím co mu na to říci
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: KOmbinace kotoučů a desek
A ja mel za to ze klasicke kotouce jsou litinove, o ocelovych slysim poprvy...
Clio RS 2.0 16V 239Hp 233Nm 860kg, Autodrom Most 1:54:35 http://www.ClioSport.cz
Re: KOmbinace kotoučů a desek
bud to blbě překládám nebo se výrobce trošku seklBřéťa píše:A ja mel za to ze klasicke kotouce jsou litinove, o ocelovych slysim poprvy...
Rotor Material: Iron
Rotor Finish: Gold zinc plated
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: KOmbinace kotoučů a desek
Iron je litina
Cryogenic treatment
http://www.cryo-centrum.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.cryo-centrum.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- Brutus
- Moderátor
- Příspěvky: 1419
- Registrován: 23 pro 2004 22:47
- Bydliště: Crash bar
- Kontaktovat uživatele:
Re: KOmbinace kotoučů a desek
No rozhodně ocel je steel...iron je železo nebo litina
E30 kundokábrolap
www.mrdna.cz
www.mrdna.cz
- sotomaior
- Příspěvky: 1217
- Registrován: 12 úno 2004 22:09
- Bydliště: Český Těšín
- Kontaktovat uživatele:
Re: KOmbinace kotoučů a desek
iron je zelezo-litina,, a litina je ted uz tak propracovana ze mnohdy ma lepsi vlastnosti nez ocel,viz treba LKG,ADI apod. litiny...
Škoda Octavia 1.9TDIFUN 4x4
Re: KOmbinace kotoučů a desek
no j epotřeba aby brzdy dlouho vydržely a vydržely i vysokou teplotu a dlouhodoubou zátež ( okruhové ježdění, spíše endurance jízdy ), práve rozhoduej mezi keramikou a kevlarem..Brutus píše:záleží na použití
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: KOmbinace kotoučů a desek
anebo slitiny železa at je to kompletníBrutus píše:No rozhodně ocel je steel...iron je železo nebo litina
a metal je kov
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory
http://www.odtahove-sluzby.cz
http://www.odtahove-sluzby.cz
- sotomaior
- Příspěvky: 1217
- Registrován: 12 úno 2004 22:09
- Bydliště: Český Těšín
- Kontaktovat uživatele:
Re: KOmbinace kotoučů a desek
on se na brzdy dava kevlar??? kdyz porsche lamba apod stoji keramicke brzdy take prachy tak to rozhodne neco vydrzi( ale je pravda ze prvni gen. u porsche na okruhu zhorela - co sem cetl)
Škoda Octavia 1.9TDIFUN 4x4
Re: KOmbinace kotoučů a desek
kevlarové desky sou celkem už běžná záležitost, otázka zda na kotouče bdeu lepší kevlar enbo keramika, životnost kotoučů neřeším, jde spíše o to jak se to bude chovat na vytrvalostních závodech
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
hmmmmmmm a cena ?
Cena těchto keramických desek ? od seriových
Re: KOmbinace kotoučů a desek
Pane, kombinace EBC gold zinc plated, slotted kotoučů versus jakýchkoliv závodních brzdových materiálů je vražedná. Na takové relativně obyčejné kotouče patří Red nebo Green desky od EBC a je to. Pokud chce zákazník brzdit s racing deskama (nevím teda od koho) na vytrvalostních závodech, tak na takové desky patří plovoucí kotouče s duralovým středem, jinak ty obyčejné kotouče utaví. Viz. Galfer Racing, Tar-ox Racing...
... atd
... atd
Gr33N MoNsT3R
Re: KOmbinace kotoučů a desek
..a proc? no prave ze Green-stuff a Red-stuff desky jsou hodnoceny jako docela naprd..(ja bych je pouzil tak maximalne na zadni napravu).Shr3k píše:Pane, kombinace EBC gold zinc plated, slotted kotoučů versus jakýchkoliv závodních brzdových materiálů je vražedná. Na takové relativně obyčejné kotouče patří Red nebo Green desky od EBC a je to. Pokud chce zákazník brzdit s racing deskama (nevím teda od koho) na vytrvalostních závodech, tak na takové desky patří plovoucí kotouče s duralovým středem, jinak ty obyčejné kotouče utaví. Viz. Galfer Racing, Tar-ox Racing...
To ze je kotouc plovouci s duralovym stredem jeste neznamena, ze jsou odolne vuci "utaveni"...i klasickej kotouc muze velice dobre fungovat (pokud je z kvalitniho materialu) s "racing" destickama a naopak, i plovouci se muze (a ze se to stava casto) zkroutit a popraskat.
Jinak tyhle kotouce Tar-ox na obrazku nejsou plovouci
Lexus GS300
Nissan 200sx S14
Nissan 200sx S14
Re: KOmbinace kotoučů a desek
No právě že EBC Green a Red Stuff jsou hodnocený jako docela naprd a skvěle sedí k "docela naprd" okrasným kotoučům EBC. Aspoň tak mi to doporučili, když jsem se na ptal na http://www.ebcbrakesdirect.com/ na zinc platted & slotted koutouče + Red desky na svou Mazdu jako takovou lepší kombinaci cit. "for street use".GTRunner píše:..a proc? no prave ze Green-stuff a Red-stuff desky jsou hodnoceny jako docela naprd..(ja bych je pouzil tak maximalne na zadni napravu).
Jistě, dvoudílné kotouče nejsou pravidlem a ani nic nezachrání, nejlepší asi bude použít takovou kombinaci racing destiček/kotoučů, kterou doporučuje výrobce. Tzn. jako Galfer X-Treme, Tar-Ox Track Day Kit apod.
Ale teď jsem se schválně mkrnul k EBC, mají tam nový evropský katalog na 2007 a už asi vím odkud vítr vane. Oni tam právě Red Stuff označují jako CERAMIC verzi takže odtud jsou asi ty "keramické" destičky Idaha. A ty "karbonové" jsou ve skutečnosti EBC DPC "CARBON" pro dodávky a náklaďáky - s prodlouženou životností.
Takže závěr je, pokud ony keramické destičky jsou Red Stuff od EBC, bez problémů lze použít na ony pozinkované zlaté kotouče EBC Turbo. Nicméně k závodnímu použití má tato kombinace trochu daleko.
Gr33N MoNsT3R
Re: KOmbinace kotoučů a desek
Právě zákazník má silne omezené finace a s kompletním kitem brzd počítá avšak udajně až po květnu, do té doby potřebuej něco co mu vydrží jeden závod a jeho poptávka znela čistě na EBCGTRunner píše:..a proc? no prave ze Green-stuff a Red-stuff desky jsou hodnoceny jako docela naprd..(ja bych je pouzil tak maximalne na zadni napravu).Shr3k píše:Pane, kombinace EBC gold zinc plated, slotted kotoučů versus jakýchkoliv závodních brzdových materiálů je vražedná. Na takové relativně obyčejné kotouče patří Red nebo Green desky od EBC a je to. Pokud chce zákazník brzdit s racing deskama (nevím teda od koho) na vytrvalostních závodech, tak na takové desky patří plovoucí kotouče s duralovým středem, jinak ty obyčejné kotouče utaví. Viz. Galfer Racing, Tar-ox Racing...
To ze je kotouc plovouci s duralovym stredem jeste neznamena, ze jsou odolne vuci "utaveni"...i klasickej kotouc muze velice dobre fungovat (pokud je z kvalitniho materialu) s "racing" destickama a naopak, i plovouci se muze (a ze se to stava casto) zkroutit a popraskat.
Jinak tyhle kotouce Tar-ox na obrazku nejsou plovouci
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Brzdy na 205GTI
Zdravim, chci misto stavajicich vetranych kotoucu poridit nejake sportovni. Puvodne jsem chtel poridit klasicke OMP pro skupinu N (3560.-Kč + 2.173,-Kč desky do 971°C ) dale jsem zjistil, ze OMP dela i tzv radu tuning ( kotouče 4.126,-Kč + desky 985,- Kč) tyto tuningove kotouce by mely byt oproti eN-kovym drazkovane a vrtane (ale nevim, jakou snesou zatez). Tak se chci zeptat, ktere by mely byt lepsi pro sportovni vyuziti, jestli mate s OMPckama zkusenosti. Dale by me zajimalo, srovnani OMP a kotoucu Zimmerman. Proste piste, sve zkusenosti, diky.
- Vecernicek
- Příspěvky: 982
- Registrován: 29 říj 2005 09:54
- Bydliště: Btrnio
- Kontaktovat uživatele:
Re: KOmbinace kotoučů a desek
litina je tvrdší oproti pružné oceli to je jasné. Ale taky je křehká. Jinak by se už dávno používala ve stavebninách. Ale baráky musí být pružný tudíž ocel.
Brzdy by neměly být pružný proto tvrdé materiály... keramika, litina, kevlar...
Brzdy by neměly být pružný proto tvrdé materiály... keramika, litina, kevlar...
VW Golf 2♂ 1,8 8V 66kW/90PS/5250 137Nm/3000
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV