Osobně se mi to nezdá vhodné, radši bych zákazníkovi doporučil kevlarové ale vzhledem k tomu že vím o brzdách ho*no tak proste nevím co mu na to říci

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma
bud to blbě překládám nebo se výrobce trošku seklBřéťa píše:A ja mel za to ze klasicke kotouce jsou litinove, o ocelovych slysim poprvy...
no j epotřeba aby brzdy dlouho vydržely a vydržely i vysokou teplotu a dlouhodoubou zátež ( okruhové ježdění, spíše endurance jízdy ), práve rozhoduej mezi keramikou a kevlarem..Brutus píše:záleží na použití
anebo slitiny železa at je to kompletníBrutus píše:No rozhodně ocel je steel...iron je železo nebo litina
..a proc?Shr3k píše:Pane, kombinace EBC gold zinc plated, slotted kotoučů versus jakýchkoliv závodních brzdových materiálů je vražedná. Na takové relativně obyčejné kotouče patří Red nebo Green desky od EBC a je to. Pokud chce zákazník brzdit s racing deskama (nevím teda od koho) na vytrvalostních závodech, tak na takové desky patří plovoucí kotouče s duralovým středem, jinak ty obyčejné kotouče utaví. Viz. Galfer Racing, Tar-ox Racing...
No právě že EBC Green a Red Stuff jsou hodnocený jako docela naprd a skvěle sedí k "docela naprd" okrasným kotoučům EBC. Aspoň tak mi to doporučili, když jsem se na ptal na http://www.ebcbrakesdirect.com/ na zinc platted & slotted koutouče + Red desky na svou Mazdu jako takovou lepší kombinaci cit. "for street use".GTRunner píše:..a proc?no prave ze Green-stuff a Red-stuff desky jsou hodnoceny jako docela naprd..(ja bych je pouzil tak maximalne na zadni napravu).
Právě zákazník má silne omezené finace a s kompletním kitem brzd počítá avšak udajně až po květnu, do té doby potřebuej něco co mu vydrží jeden závod a jeho poptávka znela čistě na EBCGTRunner píše:..a proc?Shr3k píše:Pane, kombinace EBC gold zinc plated, slotted kotoučů versus jakýchkoliv závodních brzdových materiálů je vražedná. Na takové relativně obyčejné kotouče patří Red nebo Green desky od EBC a je to. Pokud chce zákazník brzdit s racing deskama (nevím teda od koho) na vytrvalostních závodech, tak na takové desky patří plovoucí kotouče s duralovým středem, jinak ty obyčejné kotouče utaví. Viz. Galfer Racing, Tar-ox Racing...no prave ze Green-stuff a Red-stuff desky jsou hodnoceny jako docela naprd..(ja bych je pouzil tak maximalne na zadni napravu).
To ze je kotouc plovouci s duralovym stredem jeste neznamena, ze jsou odolne vuci "utaveni"...i klasickej kotouc muze velice dobre fungovat (pokud je z kvalitniho materialu) s "racing" destickama a naopak, i plovouci se muze (a ze se to stava casto) zkroutit a popraskat.
Jinak tyhle kotouce Tar-ox na obrazku nejsou plovouci