Jajin: No tak mas serii, ja to koupil upraveny a citil jsem se jak na Enterprise. furt to na me hazleo nejake svetylka a upozrneni, se divim ze to nemluvilo a nerikalo stity 50% no a zralo to 10litru pri duchodci a 14pri pohode takze bylo na case rici papa.

Kdyz jsem menil olejovej filtr tak jsem se pravidelne poskrabal o vetrak, meneni remenu od altiku s kladkou taky nic moc. Ale co se tyka mista kolem motoru tak mam dojem ze na tom je FRS jeste hur

Hold opice-banany. Ted co bych rval do benzinu a usetrim na nafte rvu do uprava oprav takze je to vsechno jedno
edit: S Jajinem nesouhlasim. Radej koupit vylitanou vranu, usetrit a vsepak udelat nez za raketu koupi "proverene" auto a pak se divit

Ja takhle koupil za 170tis FRS kdyz stali 210 s tim ze jsem vedel o podvozku a nejakych tech skrabancich a pak sem tech 40tis do vseho nahazel s tim ze znam puvod apod. Ve finale to bylo se serviskou a jasnym puvodem a odesla klima a dvouhmota

Neudelas nic. Vzdy dat mene a opravit.. U koncernu se da vsechno vymenit jak lego, dulezite je nemit bourane nosni casti nebo utopence..vse ostatni uz jen vymenis kus za kus.. Vsak 1,8T se da za 20tis sehnat ne?