Nevím kdo taková hovna vypouští z úst na druhou stranu, jednou jsem vystoupil z auta vysmátý
při kontrole a hned jsem dostal test na drogy, jestli prý něco neberu. ten svět je strašně negativní dneska
No a taky jsem si chtěl ty love užít než bude válka
Pane co to? Tímto stylem za chvilku bude na díly Až se stane, tak bych pár věcí vzal
EX citroen saxo 1,4vts,. EX bmw e36 316i,. EX BMW e36 328 iT,. EX Golf III 1,8i, OOOO A4b5 avant 1,9TDI, BMW e36 316i compakt
A teď jedna merdka OOOO A6C5 avant 2,8i quattro
1.4 TSI/90kW DSG - musím říct, že přezdívka "Kinder RS" docela sedí. Se svou 103kW Octou by mi asi ve většině případů natrhnul prdel. A neviděl jsem ani zásadní rozdíl mezi "low xenonama" v tomhle a normálníma, co mám v Octě...
Za kvalitu fotek sorry, mám náhradní telefon a je to výživné...
Přílohy
Bad things happen when good people pretend nothing is wrong. - Corey Mother Fuckin´Taylor
Mít na to prašule, tak bych si to i pořídil. Už jsem na to koukal a i se svezl v něčem podobném.
EX citroen saxo 1,4vts,. EX bmw e36 316i,. EX BMW e36 328 iT,. EX Golf III 1,8i, OOOO A4b5 avant 1,9TDI, BMW e36 316i compakt
A teď jedna merdka OOOO A6C5 avant 2,8i quattro
EX citroen saxo 1,4vts,. EX bmw e36 316i,. EX BMW e36 328 iT,. EX Golf III 1,8i, OOOO A4b5 avant 1,9TDI, BMW e36 316i compakt
A teď jedna merdka OOOO A6C5 avant 2,8i quattro
Jojo, je to vyřešený. Každopádně se to stejně řeší na záruku a výměna těsnění je asi na 5 minut. Každý auto má něco a tohle je z kategorie těch banalit...
Jinak tvrdší to je, ale v kombinaci se Sportsitze to není nepříjemný...
Bad things happen when good people pretend nothing is wrong. - Corey Mother Fuckin´Taylor
Já když jsem se rozhodoval tak jsem raději vzal liftback. Ten hatch/combi bo co to je mi přišel fakt humus a 1.4 jsem se vzdal právě kvůli nutnosti mít automat (přitom se dělaji u jinych modelu verze s 6q manual).
Předek tvrdej vubec neni, to naopak. Zadek je tvrdej jak kráva diky ochuceny torze, ktera to nese.
Ale i tak musim konstatovat, že za ty penize mame doma auto skoro v plny palbě (až na par trivialit) a cena se pohybovala na úrovni začátku octavii v polosocial výbavě.
ŠkodaRAPID 1.2 TSI 77kw Škoda Fabia I. - Hromada Technických Problémů - bejvávalo :/
MartyCZe píše:Já když jsem se rozhodoval tak jsem raději vzal liftback. Ten hatch/combi bo co to je mi přišel fakt humus a 1.4 jsem se vzdal právě kvůli nutnosti mít automat (přitom se dělaji u jinych modelu verze s 6q manual).
Předek tvrdej vubec neni, to naopak. Zadek je tvrdej jak kráva diky ochuceny torze, ktera to nese.
Ale i tak musim konstatovat, že za ty penize mame doma auto skoro v plny palbě (až na par trivialit) a cena se pohybovala na úrovni začátku octavii v polosocial výbavě.
Záleží na modelovým roku, od 2014 už má předělanou zadní nápravu a jinej posilovač řízení.
@markus: Dává se i do klasickýho liftbacku. DSG tam vůbec neberu jako minus, naopak. Jediný, co je limitující, je cena, která jde díky DSG dost nahoru. Ale samotný spojení motoru a automatu je za mě cajk
Bad things happen when good people pretend nothing is wrong. - Corey Mother Fuckin´Taylor
MartyCZe píše:Já když jsem se rozhodoval tak jsem raději vzal liftback. Ten hatch/combi bo co to je mi přišel fakt humus a 1.4 jsem se vzdal právě kvůli nutnosti mít automat (přitom se dělaji u jinych modelu verze s 6q manual).
Předek tvrdej vubec neni, to naopak. Zadek je tvrdej jak kráva diky ochuceny torze, ktera to nese.
Ale i tak musim konstatovat, že za ty penize mame doma auto skoro v plny palbě (až na par trivialit) a cena se pohybovala na úrovni začátku octavii v polosocial výbavě.
Záleží na modelovým roku, od 2014 už má předělanou zadní nápravu a jinej posilovač řízení.
@markus: Dává se i do klasickýho liftbacku. DSG tam vůbec neberu jako minus, naopak. Jediný, co je limitující, je cena, která jde díky DSG dost nahoru. Ale samotný spojení motoru a automatu je za mě cajk
Mam modelovy rok 2015 i tak je to vzadu tvrdy. Co se týče posilovače o tom sem vubec nemluvil, ale je hezky čitelnej a spokojenost.
ŠkodaRAPID 1.2 TSI 77kw Škoda Fabia I. - Hromada Technických Problémů - bejvávalo :/
Kane13 píše:Jojo, je to vyřešený. Každopádně se to stejně řeší na záruku a výměna těsnění je asi na 5 minut. Každý auto má něco a tohle je z kategorie těch banalit...
Jinak tvrdší to je, ale v kombinaci se Sportsitze to není nepříjemný...
Výměna těsnění? Dobrý vtip, normálně vyříznou těsnění u odtokového kanálku.
MartyCZe píše:Já když jsem se rozhodoval tak jsem raději vzal liftback. Ten hatch/combi bo co to je mi přišel fakt humus a 1.4 jsem se vzdal právě kvůli nutnosti mít automat (přitom se dělaji u jinych modelu verze s 6q manual).
Předek tvrdej vubec neni, to naopak. Zadek je tvrdej jak kráva diky ochuceny torze, ktera to nese.
Ale i tak musim konstatovat, že za ty penize mame doma auto skoro v plny palbě (až na par trivialit) a cena se pohybovala na úrovni začátku octavii v polosocial výbavě.
Záleží na modelovým roku, od 2014 už má předělanou zadní nápravu a jinej posilovač řízení.
@markus: Dává se i do klasickýho liftbacku. DSG tam vůbec neberu jako minus, naopak. Jediný, co je limitující, je cena, která jde díky DSG dost nahoru. Ale samotný spojení motoru a automatu je za mě cajk
Mám m.r. 2014 a mám jiné pouze tlumiče. Posilovač se měnil myslím až od 10/2013.
No já si taky myslim, že se davaly jen jiny tlumiče. Když jsem měl zkušební jízdu v rapidu z roku 2012 bylo to vepředu i vzadu totožny s tim co mam teď. Navic mam zvedlou světlou vyšku vozu o 20mm
ŠkodaRAPID 1.2 TSI 77kw Škoda Fabia I. - Hromada Technických Problémů - bejvávalo :/
Dle mých informací se měnily jak tlumiče, tak se modifikovala náprava. Ale to se asi ven moc nekomunikuje. Posilovač i zadní náprava se měnily s příchodem Spacebacku, takže cca 10/2013...
Marty a jak to máš zvedlý??
Bad things happen when good people pretend nothing is wrong. - Corey Mother Fuckin´Taylor