
Před a po
Moderátoři: Eiffel, Fáboš, Bohuš, Berry, habitat3, Tommy1978, Kane13, Ritchma
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Před a po
Možná mohla být jiná barevná kombinace, bílé s černou už bylo dost. Každopádně super proměna, víc takových 

Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
- fonz
- Moderátor
- Příspěvky: 4914
- Registrován: 13 zář 2006 22:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Před a po
konecne 323 co vypada dobre 

91' Escort RS2000 · 2.0 110kWFazeey píše:tunynk pyčo ne, nezáleží jak to jede, jak to sedí, ale na tom, jak to vypadá
92' Escort RS2000 · 2.0 110kW
93' e36 cabrio · 325í 141kW
https://www.facebook.com/n7aPower/
Re: Před a po
jo, bílá s černou to je nevídaná kombinace
ale fakt v době kdy jsem na tom začal dělat nic takového nejezdilo (tak 3 roky zpátky jsem se rozhodl pro komplet přestavbu a design byl předem vymyšlený) no aspoň je to teď moderní, když auta v téhle kombinaci dnes vyjíždí přím z fabriky 


323F GTV6
Re: Před a po
Nightmare:pěkná.Chválím ten swamp.Já mám v Xedos 9 KF, takže trochu nepoměr
Ale todle musí jet moc dobře, ikdyž být tam spíš ta 2.3 a převodovka se špérou z 2.5......ale fakt krasavica, chválím 


svět dospělých je pro mne záhadou......
Re: Před a po
hmmm, fakt hezký F
... černá s bílou je boží, škoda že už je tak profláklá, ale stejně si tak asi taky jedno auto udělám 


Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Re: Před a po
Na to, jak mi tahle Mazda přijde ošklivá, tak tahle je nádherná 

Re: Před a po
Breakthru: jo, Miller motor mě hodně lákal, ale zas o tolik lepší (o kolik víc průserů by nastalo s tím kompresorem) by to asi nebylo. navíc na tom motoru jsou 2 intercoolery tak podivně nabastlené, že bych měl asi problém to do té 323 narvat. I to KLko byl problém - zezadu mi sání naráželo do přepážky za motorem a vpředu se musely vyhodit větráky z chladiče atd atd. komplet tahání elektriky byl už jen bonus na konec 
Když už se v těch fotkách hrabu tak teda poslední před-po, ať tady nespamuju


a když už se posiluje motor.. je vhodné i brzdy
-rozměr kotoučů z 323F 1,5 a můj kotouč. brzdy jsou přestavěné kompletně, nepoužil se žádný sériový díl ani vpředu ani vzadu


Když už se v těch fotkách hrabu tak teda poslední před-po, ať tady nespamuju


a když už se posiluje motor.. je vhodné i brzdy

-rozměr kotoučů z 323F 1,5 a můj kotouč. brzdy jsou přestavěné kompletně, nepoužil se žádný sériový díl ani vpředu ani vzadu

323F GTV6
Re: Před a po
wow mazec
Co takhle se trochu rozepsat a naházet postup a fotky do projektů? vypadá to že je na tom odvedená hromada práce a určitě to máš i pěkně zdokumentované.

Co takhle se trochu rozepsat a naházet postup a fotky do projektů? vypadá to že je na tom odvedená hromada práce a určitě to máš i pěkně zdokumentované.
EX: Audi A4 Avant 1,9TDi quattro
NOW: TDpoVWa GIII
NOW: TDpoVWa GIII
Re: Před a po
to auto už tě přežije
super práce
(jak je na tom motor výkonově? jen tak pro info)


aktual: ŠKODA OCTAVIA II
ex: VW GOLF MKV
ex: VW GOLF MKV
Re: Před a po
No ty voe, do projektů jako hned, to by mělo bejt za BAN, že to tam ještě nemáš
na ty brzdy jsem zvedavej, to je asi slušná změna, když vidim ten tác vedle kotouče z kočárku

na ty brzdy jsem zvedavej, to je asi slušná změna, když vidim ten tác vedle kotouče z kočárku

Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Re: Před a po
Nightmare:tomu věřím.Já u xedose měnil motor.Je tam dvoulitr, takže z devítky KF neseženeš, páč jich je míň než Millerů
prostě KF jedině z nějaký rozbořený šestky nebo 323.No, taky prdel v kolika, a že jich nebylo málo, drobnostech se tyhle motory lišijou.Pak ten motor zapojovat byla bomba.Tři prdele hadic, podtlaků atd......ale zas si ymyslím, že napáchat tam to KL je lepší než rvát love do toho KF.....
A na technický na motoru stejně jen tak typ mtoru nenajdou

A na technický na motoru stejně jen tak typ mtoru nenajdou

svět dospělých je pro mne záhadou......
Re: Před a po
Mazda vypadá moc pěkně. Jenom mi nějak neladí předek a zadek. Ty červený světla to tam kazí 

Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form
- Jirka.Kolouch
- Příspěvky: 1630
- Registrován: 27 úno 2008 20:56
Re: Před a po
PŘED

MEZI

MEZI

PO


MEZI

MEZI

PO

Bramborák f paketu s motorem - bejvávalo
Český sen a pár dalších krámů
Český sen a pár dalších krámů
Re: Před a po
Opatrně s těma opravama, aby to v tom průjezdu náhodou nezůstalo 

EXPRESNÍ PŘEPRAVA KUSOVÝCH ZÁSILEK NA TRASE BRNO - PRAHA - BRNO TÝŽ DEN OD PODÁNÍ - INFO: 608 771 206
Re: Před a po
to slicovani kolem svetla... no no 

Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
- Jirka.Kolouch
- Příspěvky: 1630
- Registrován: 27 úno 2008 20:56
Re: Před a po

Bramborák f paketu s motorem - bejvávalo
Český sen a pár dalších krámů
Český sen a pár dalších krámů
Re: Před a po
Levé světlo vrchní strana. Navíc je zub mezí víkem kufru a blatníkem. Světlo vypadá jak kdyby bylo padlé na pravou stranu...
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form
- Jirka.Kolouch
- Příspěvky: 1630
- Registrován: 27 úno 2008 20:56
Re: Před a po
Ono to totiž není sešroubené, jenom nasucho naházené
A zrovna ten "rožek blatníku, co čumí do světla" není rožek blatníku, ale gumička kolem světla
Stejně tak kufr nemá seštelovaný zámek. Z této fotky to není vidět, ale poskočený navrch je kufr i na druhé straně.
Zítra s tím musím jet pryč, takže je to sházené do kopy jen tak hrc prc, aby to bylo, páč odpoledne už to zase budu rozhazovat a krájet lemy


Zítra s tím musím jet pryč, takže je to sházené do kopy jen tak hrc prc, aby to bylo, páč odpoledne už to zase budu rozhazovat a krájet lemy
Bramborák f paketu s motorem - bejvávalo
Český sen a pár dalších krámů
Český sen a pár dalších krámů
Re: Před a po


Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
- Venca Brody
- Příspěvky: 3338
- Registrován: 09 črc 2006 18:04
- Bydliště: jižní čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Před a po
Ta mazdice se mi moc líbí



EX citroen saxo 1,4vts,. EX bmw e36 316i,. EX BMW e36 328 iT,. EX Golf III 1,8i, OOOO A4b5 avant 1,9TDI, BMW e36 316i compakt
A teď jedna merdka OOOO A6C5 avant 2,8i quattro
A teď jedna merdka OOOO A6C5 avant 2,8i quattro
Re: Před a po
radost koukat na to auto a bila tomu slusi . Taky budu trochu predelavat svou e90 , mam tady pripravene na leto nove koupene originalni kola Breyton Spirit 18" 9.5" , limce necham lestene a stredy pujdou do barvy GunMetal , na predni m-packetovy naraznik pujdou karbonove performance splittery , kufr dostane malickou decentni odtrhovou hranu take z karbonu , m-packetovy podvozek pujde jeste trochu snizit a jeste par malickosti . Jinak 320D 120kw je dobrej motor , zere prd , jede pekne a kdyz ti to nebude stacit , tak tam muzes nahodit 200 poniku a 430 koutaku .Nightmare píše:setik: díky, jinak můj další projekt je BMW E91původně to bylo v plánu jako daily car, ale jelikož nejsem normální, tak mazda je zazimovaná, báwo rozebrané a bez motoru (já jsem bez auta) a na jaře snad stihnu celolak.. ale mám jen 320d takže žádné performance věci se nekonají
100 lidi , 100 chuti
BMW e90 320D M-Packet /// Decent Styling
BMW e90 320D M-Packet /// Decent Styling
Re: Před a po
Borec na slovenskem foru ma udelane na sve e90 320D 163k v zakladu soft od firmy MMracing a ted tam ma 210k . Je s tim spokojeny a lita mu to pekne
100 lidi , 100 chuti
BMW e90 320D M-Packet /// Decent Styling
BMW e90 320D M-Packet /// Decent Styling
- pavelini
- Příspěvky: 2637
- Registrován: 27 lis 2007 12:53
- Bydliště: Karlovy Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: Před a po
Treba zde, muzu doporucit.
http://www.autochip.eu/cz/chiptuning/ta ... 0-d-163hp/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autochip.eu/cz/chiptuning/ta ... 0-d-163hp/" onclick="window.open(this.href);return false;
Nejezdím rychleji než létá můj anděl strážný.
Vše zustalo, jen se doma zabydlelo něco rodinného pro kočárek a konečně něco RS a M
Vše zustalo, jen se doma zabydlelo něco rodinného pro kočárek a konečně něco RS a M
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: Před a po
Mluvis mi z duse, az jsem se nestacil divit jaky rozdil to udela, kdyz je deka prycNightmare píše:jediný efekt deky je hluková izolace. což je přímo svatokrádež - izolovat se od krásného zvuku V6

Jinak mas to paradni, jak se mi normalne todle auto nelibi, tak to tvoje se mi libi fest. Akorat skoda te proflaknute barvy, ale ja s tim svojim pruhem nemam moc co rikat

Re: Před a po
s merenim na zkusebne pred a po , je ta cena 6 490kc paradni . Mas s nimi zkusenost ?pavelini píše:Treba zde, muzu doporucit.
http://www.autochip.eu/cz/chiptuning/ta ... 0-d-163hp/" onclick="window.open(this.href);return false;
100 lidi , 100 chuti
BMW e90 320D M-Packet /// Decent Styling
BMW e90 320D M-Packet /// Decent Styling
- pavelini
- Příspěvky: 2637
- Registrován: 27 lis 2007 12:53
- Bydliště: Karlovy Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: Před a po
Jojo, doporucuji jen to, co mam sam dlouhodobe odzkousene. Krome nekolika klientskych vozu se loni delalo i 530xd me pritelkyne a tatovo X6. Mereni pred a po bylo samozrejmosti.
P.S. Chce si to ohlidat i slevove akce, muzes tak hodne usetrit
P.S. Chce si to ohlidat i slevove akce, muzes tak hodne usetrit

Nejezdím rychleji než létá můj anděl strážný.
Vše zustalo, jen se doma zabydlelo něco rodinného pro kočárek a konečně něco RS a M
Vše zustalo, jen se doma zabydlelo něco rodinného pro kočárek a konečně něco RS a M
Re: Před a po
Díky za doporučení
uložím si to.. Normálně bych se o "pyčočyp" nezajímal, ale pokud jsou v našich končinách i lidi co ví co dělají, né jen zaklínači jednotek, tak do toho asi časem pudu.
jinak 320d 120 kw jsem si vybral záměrně - ta 130kw verze se mi vůbec nelíbila. taky jsem na slovenském foru a mají s tím dost problémy, hlavně rozvodový řetěz, který je na tom motoru na opačné straně- u spojky. každému v tom něco klepe :/
jinak moje úpravy spočívají v přestavbě na facelift Mpacket - kapota, nárazníky, 5.dveře, led světla a vše okolo. teda koupil jsem záměrně bouchlé auto ať nemusím kuchat a lakovat auto v pěkném stavu. navíc ty předface NE-EM díly jsou dost neprodejné. takže hlavě z finančních důvodů.
Mazdu teda nahážu do projektů jak bude chvíle času, když vidím, že dost lidí zaujala

jinak 320d 120 kw jsem si vybral záměrně - ta 130kw verze se mi vůbec nelíbila. taky jsem na slovenském foru a mají s tím dost problémy, hlavně rozvodový řetěz, který je na tom motoru na opačné straně- u spojky. každému v tom něco klepe :/
jinak moje úpravy spočívají v přestavbě na facelift Mpacket - kapota, nárazníky, 5.dveře, led světla a vše okolo. teda koupil jsem záměrně bouchlé auto ať nemusím kuchat a lakovat auto v pěkném stavu. navíc ty předface NE-EM díly jsou dost neprodejné. takže hlavě z finančních důvodů.
Mazdu teda nahážu do projektů jak bude chvíle času, když vidím, že dost lidí zaujala
323F GTV6
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Před a po
a květen 2012 

Zrovna tu koukám na nějaké fotky a takhle se sem tak pěkně hodila
jinak samozřejmě OT, není to jeho auto.


Zrovna tu koukám na nějaké fotky a takhle se sem tak pěkně hodila

Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly