Deku pod kapotou jsem byl nucen vyhodit.. měla několik výrazných nedostatků
1- chutná to kunám, takže je to táhne do auta a pak to vypadá hrozně když se do toho pustí.
2- na té origo dece byl čtvercový výřez (kvůli airboxu) no a jakmile člověk večer vypnul motor a na auto padla rosa, celá kapota byla klasicky orosená, jen tam kde byl ten výřez se to odapřilo. takže to vypadalo opravdu vtipně, mít každý večer na kapotě čtverec

3 - nejpádnější důvod - izoluje to teplo. a on ten motor je tam fakt nacpaný do posledního milimetru a chlazení zadních 3 válců je známý problém. natož s komplet upraveným motorem (nerezové svody, upravené hlavy, větší kanály atd..) takže ne jen že jsem deku vyhodil ale ještě se dělal výdech, nad zadní řadu válců.
jediný efekt deky je hluková izolace. což je přímo svatokrádež - izolovat se od krásného zvuku V6
takže tolik o dece
tak ještě teda jedno před-po..
po
setik: díky, jinak můj další projekt je BMW E91

původně to bylo v plánu jako daily car, ale jelikož nejsem normální, tak mazda je zazimovaná, báwo rozebrané a bez motoru (já jsem bez auta) a na jaře snad stihnu celolak.. ale mám jen 320d takže žádné performance věci se nekonají