Uklidni seMirek999 píše:a co placam ty čuráku tak mi to napis co řikam za píčoviny
Blbý dotaz - Oplik Corsa B - spammed :o/
Moderátor: Idaho
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
no vpodstatě vše co jsi zde vyplodil ze svýho chorobnýho mozku v kterým máš namontovanej ten omezovač o kterým prohlašuješ, že ho má každý autoMirek999 píše:a co placam ty čuráku tak mi to napis co řikam za píčoviny
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
Ahá jo ták takže nakonec blbý jsme my..... Mno když myslísh......Butcho píše:Každý auto musí mít omezovač, kdys ho tam neměl tak ti hrozí že ten motor přetočíš a tím pádem se ti potkají písty z ventylama. Samozdřejmě každý motor má svou hranici, pokud chceš točit 10 000 otaček tak musíš postavyt uplně novej motor, všechno druhý
Omezovač mají uplně všechny auta... jo... včetně šáde....... a proč teda tady jeden člen (nevzpomenu si na nick, sry chlape
BMW...V8...
Tak to by mně zajímalo, v kolika otáčkách teda omezovač u Favorita funguje. Potkat by se mohl, kdybys Favouchem skočil přes horizont a držel ho pod plynem - to se ti odlehčenej vytočí tak krásně, že se to potká úplně v pohodě.Butcho píše:Každý auto musí mít omezovač, kdys ho tam neměl tak ti hrozí že ten motor přetočíš a tím pádem se ti potkají písty z ventylama. Samozdřejmě každý motor má svou hranici, pokud chceš točit 10 000 otaček tak musíš postavyt uplně novej motor, všechno druhý
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
-
Mirek999
- Moderátor
- Příspěvky: 2331
- Registrován: 28 pro 2004 17:40
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
tady jsou tak vsichni chytry kazdej auto olepi srackama od benzinky a mysli si ze na to zbali kazdou picu z vesnice ale co jsou auta tady v cesku tak to neni tuning to je tuzing a i tohle forum by jse melo jmeno vat tuzing forum nikdo tady nevi o tech autech nic jak vubec funguji proste kazdy si da radio na plny koule a mysli si ze je mistr sveta to vyzejo kreteni 
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
další jelito, bože bože ...Butcho píše:Každý auto musí mít omezovač, kdys ho tam neměl tak ti hrozí že ten motor přetočíš a tím pádem se ti potkají písty z ventylama. Samozdřejmě každý motor má svou hranici, pokud chceš točit 10 000 otaček tak musíš postavyt uplně novej motor, všechno druhý
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
Pánové taky vidíte podobu Mashiny a T2RC?Mirek999 píše:tady jsou tak vsichni chytry kazdej auto olepi srackama od benzinky a mysli si ze na to zbali kazdou picu z vesnice ale co jsou auta tady v cesku tak to neni tuning to je tuzing a i tohle forum by jse melo jmeno vat tuzing forum nikdo tady nevi o tech autech nic jak vubec funguji proste kazdy si da radio na plny koule a mysli si ze je mistr sveta to vyzejo kreteni
Tak proč sem teda chodíš? Jsi si radši tůnit síma na drag
A vůbec, dost OT... nebo se chcete bavit?
BMW...V8...
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
jasně zato ty jsi tuningu král když tu meleš totální hovna o tom jak každej motor má omezovač to může napsat jen jelito kterýmu je 15 let a o motorech četl v ABCMirek999 píše:tady jsou tak vsichni chytry kazdej auto olepi srackama od benzinky a mysli si ze na to zbali kazdou picu z vesnice ale co jsou auta tady v cesku tak to neni tuning to je tuzing a i tohle forum by jse melo jmeno vat tuzing forum nikdo tady nevi o tech autech nic jak vubec funguji proste kazdy si da radio na plny koule a mysli si ze je mistr sveta to vyzejo kreteni
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
Jinak než sprostě se vyjádřit neumíš? Asi docházej argumenty..Mirek999 píše:ty si dobrej taky čurák di do piči ty kretene
Prostě je to blbost tak si nic nenamlouvej...
(btw - projdi si odzačátku tenhle thread a pořádně.. Upřímně si myslim že kluci o tom ví poněkud víc než ty... stačí jejich podpisy...
BMW...V8...
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Blbý dotaz - Oplik Corsa B - spammed :o/
jen ho nech ať to nástiletý hovádko všem dokáže jakej je to pablb co ví totální prd a schovává to za tu svojí sprostou držku, zatím je jen k smíchu ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
Re: Blbý dotaz - Oplik Corsa B - spammed :o/
Teda, tady je někdo chytrej jak vopice 
Každý auto NEMÁ omezovač !!!
Proč se asi začal omezovač do aut dávat? Protože se hromadily případy, že to někdo neodhadl (imho totální blb) a prostě to přetočil.
Byl bych rád, kdyby mě Butcho vysvětlil ten jeho omezovač v rozdělovači na tom jeho Fáčku
Každý auto NEMÁ omezovač !!!
Proč se asi začal omezovač do aut dávat? Protože se hromadily případy, že to někdo neodhadl (imho totální blb) a prostě to přetočil.
Byl bych rád, kdyby mě Butcho vysvětlil ten jeho omezovač v rozdělovači na tom jeho Fáčku
EXPRESNÍ PŘEPRAVA KUSOVÝCH ZÁSILEK NA TRASE BRNO - PRAHA - BRNO TÝŽ DEN OD PODÁNÍ - INFO: 608 771 206
Re: Blbý dotaz - Oplik Corsa B - spammed :o/
Byl bych rád, kdyby mě Butcho vysvětlil ten jeho omezovač v rozdělovači na tom jeho Fáčku
[/quote]
Normalne, kdyz se zacne motor nadmerne trast tak elektronika zjisti, ze je motor v moooc vysokej otackach a el. impuls vyhodi pojistku v pojist. skrince. U novejsich faboritu se rozpoji na cca 10 sekund kladivko nez klesnou otacky
))
Normalne, kdyz se zacne motor nadmerne trast tak elektronika zjisti, ze je motor v moooc vysokej otackach a el. impuls vyhodi pojistku v pojist. skrince. U novejsich faboritu se rozpoji na cca 10 sekund kladivko nez klesnou otacky
Bóóóže klucí, vy to nechápete: normálně je v rozdělovači schován Wattův odstředivý regulátor a ten, když se ten motorfaktkurwavostřepyčo vytočí, tak těma rotujícíma závažíva, který se zvedají dle rychlosti otáčení, rozmlátí rozdělovač na sr*čky a tím omezí maximální otáčky motoru
Sry, prostě musel jsem...
Jinak: nejsem si vůbec jist, zda např Fiesty MkII / III kterýma jsem dost jezdil(a ještě i jezdím) měli ve svých EEC IV nějakej omezovač. Jedna 1.4 motor se nějak při předjíždění "zapoměl" a neustále se chtěl vytáčet(hajzlík jeden, jak je to možné...) a když jsem zahlédl ručku otáčkoměru dooost vysoko(už se blížíla k 7tis
), nějak mi bylo špatně a nevypadalo to, jako kdyby něco chtělo omezit ty otáčky
Jo, a v trábošu a Š100 jsem taky omezovač neměl... Asi jsem č*rák
Sry, prostě musel jsem...
Jinak: nejsem si vůbec jist, zda např Fiesty MkII / III kterýma jsem dost jezdil(a ještě i jezdím) měli ve svých EEC IV nějakej omezovač. Jedna 1.4 motor se nějak při předjíždění "zapoměl" a neustále se chtěl vytáčet(hajzlík jeden, jak je to možné...) a když jsem zahlédl ručku otáčkoměru dooost vysoko(už se blížíla k 7tis
Jo, a v trábošu a Š100 jsem taky omezovač neměl... Asi jsem č*rák
- Stanleysniper
- Příspěvky: 149
- Registrován: 11 led 2006 01:12
- Bydliště: Plzeň
Tak to je hustý,jsem tu po týdnu,ale Mirek 999,se nějak rozjel.Jezdil jsem se šůtama 8 let,od 100-až po Rapida.Omezovač nemněla ani jedna.Proč mi vyskočila asi klikovka?
A hlavně FUJ,FUJ,FUJ ty výrazy FUJ.
FUJ.[/b]
A hlavně FUJ,FUJ,FUJ ty výrazy FUJ.
Rozhod jsem se skončit s Tuningem a začít dělat PERFORMANCE!!! Ale po zjištění,že toto slovo používají lidé,kteří ani neví co znamená,tak ještě nevím.
Ty jsi dost dobrej debílek co? Raději drž hubu ať lidi nepoznají ýe máš v hlavě nasráno.. BTW: být tebou tak raději mlčím a rád se něco přiučím,alespoň takhle to někdy dělám já.. Né ale ty musíš odpovědět an vše a totálně mimo.. Jdi si ladit síma at jsi Cool a neomezenej..Mirek999 píše:tady jsou tak vsichni chytry kazdej auto olepi srackama od benzinky a mysli si ze na to zbali kazdou picu z vesnice ale co jsou auta tady v cesku tak to neni tuning to je tuzing a i tohle forum by jse melo jmeno vat tuzing forum nikdo tady nevi o tech autech nic jak vubec funguji proste kazdy si da radio na plny koule a mysli si ze je mistr sveta to vyzejo kreteni
Scooter Yamaha aerox 50ccm : momentálně 16Hp a Vmax 130 dle brzdy... 
- Mike Mad
- Moderátor
- Příspěvky: 2347
- Registrován: 11 kvě 2004 10:59
- Bydliště: Sleepy Hollow - Dux
- Kontaktovat uživatele:
Re: Blbý dotaz - Oplik Corsa B - spammed :o/
teoreticky se to da spocitat...kdyz vezmes obvod kola, prevodovy pomer na treba 2ku a kouknes v jaky rychlosti ti zacne motor kopat...nejakym vypoctem zjistits otacky....na sprintu sem parkrat omezovac pokopal cca v 85km/h na 2ku....ale jak rikam mam 1.2i 8v c12nz nebo x12sz (to si nejsem jistej a velkej technicak mam u nasich) ... rokv 96...
Termiku> pokud vim tak uz sis ten otackomer koupil, tak neni nic jednodussiho ne z nechat zahrat motor a pomalu to roztocit a koukat v kolika ti to zacne kopat, ja to u corsy poznam bo je to fakt cejtit...jinak shift light si nastav tak na 5000, vic to nema cenu tocit, vykon uz neroste a prudce klesa
Termiku> pokud vim tak uz sis ten otackomer koupil, tak neni nic jednodussiho ne z nechat zahrat motor a pomalu to roztocit a koukat v kolika ti to zacne kopat, ja to u corsy poznam bo je to fakt cejtit...jinak shift light si nastav tak na 5000, vic to nema cenu tocit, vykon uz neroste a prudce klesa
Volkswagen Jetta Mk2 Coupe US&A 2.0 16V ABF ... reconstruction
Volkswagen Bora Variant 1.9TDI ARL ... daily
Volkswagen Bora Variant 1.9TDI ARL ... daily
Valentino "Mirek" Rosi "999"
pochopil jsme z tvých příspěvků že se asi učíš na automechanika...praxe tě naučí, že ne všechno co ti komunistický mistr vtluče do palice, je tak...
Čerpej tady vědomosti a ohrom ve škole mistra svýmz znalostmi...
...máš docela odvahu se navážet do vážených členů fóra...všechno co jsi komu tady napsal jsi ty, ale mnohonásobně větší...neurážej nikoho...smíř se s tím že víš hovno a tiše menstruuj doma u PC!!!
pochopil jsme z tvých příspěvků že se asi učíš na automechanika...praxe tě naučí, že ne všechno co ti komunistický mistr vtluče do palice, je tak...
Čerpej tady vědomosti a ohrom ve škole mistra svýmz znalostmi...
...máš docela odvahu se navážet do vážených členů fóra...všechno co jsi komu tady napsal jsi ty, ale mnohonásobně větší...neurážej nikoho...smíř se s tím že víš hovno a tiše menstruuj doma u PC!!!
VW Passat Variant Tdi
Suzuki Swišť GTi
Autoúvěry od 6%
Zprostředkování prodeje lehkých užitkových i nákladních aut IVECO a tereních Nissanů
Suzuki Swišť GTi
Autoúvěry od 6%
Zprostředkování prodeje lehkých užitkových i nákladních aut IVECO a tereních Nissanů
-
Tom_
- Moderátor
- Příspěvky: 3732
- Registrován: 05 srp 2005 14:31
- Bydliště: Český Těšín
- Kontaktovat uživatele:
neni to tomu tak davno co si Ty daval tema do pokecu " PROHLASENI" a omlouval ses za to co si rikal predtim.Jak vidim tak to je ta sama pisnicka...Nepise tebe taky nahodou nejaky 9 lety bracha obcas?Jinak se omlouvam termiku za OTMirek999 píše:ty si dobrej taky čurák di do piči ty kretene
Naposledy upravil(a) Tom_ dne 24 úno 2006 13:46, celkem upraveno 1 x.
Audi Coupe Quattro
Mirek999 píše:hmm tak ty jsi mi to teda nandal ale nemyslim si ze mas to pravo rikat ze umim hovno protoze me neznas takze se do me neser dekuji
VW Passat Variant Tdi
Suzuki Swišť GTi
Autoúvěry od 6%
Zprostředkování prodeje lehkých užitkových i nákladních aut IVECO a tereních Nissanů
Suzuki Swišť GTi
Autoúvěry od 6%
Zprostředkování prodeje lehkých užitkových i nákladních aut IVECO a tereních Nissanů
