Přechod na plnou syntetiku?

Máš nebo jsi měl problém s autem? Zde ti ho pomůžeme vyřešit :)

Moderátor: Idaho

Odpovědět
Dawdler

Přechod na plnou syntetiku?

Příspěvek od Dawdler »

Zdravím všechny a prosím o radu. Mam 3 roky starou Astru G 1,6 a doteď jsem používal Polosyntetické oleje. Teď bych chtěl přejít na plnou syntetiku a tak by me zajímalo jestli s tím nebudou nějaké problémy jako netesnosti atd. Moc dik za případné rady a tipy.

YANEK
Moderátor
Příspěvky: 4134
Registrován: 12 úno 2004 21:09
Bydliště: Mindžapůr
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od YANEK »

:( no kor u astry 1.6 bych se bál ale tam byly špatný ty 16tiventily tak nevim :?:
:silly:Obrázek
www.astra-g.cz BAD TOYS FOR FAT BOYS
www.cartechgroup.cz Vše pro vaší káru
www.autovit.cz Servis vozidel opel

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

U 3 roky starýho auta co jezdilo na polosyntetiku by to nemuselo být tak zlý, hlavně pokud se používal kvalitní olej.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
Boháček
Příspěvky: 406
Registrován: 24 kvě 2005 00:00

Příspěvek od Boháček »

je to nesmysl, zvlášť v těhle vedrech
neboť to co považuješ za plnou syntetiku budou patrně oleje dle SAE 0W-30, 5W40 atd.
když už, tak na zimu, kde to má nějaký efekt
a koneckonců podívej se co ti předepisuje výrobce
budeš tam mít uvedeno nějaké API a ACEA, to jsou hlavní parametry, viskozita dle SAE je skoro poslední sledovaný údaj, který se řídí hlavně místem a druhem používání !
vzdělání není zárukou inteligence

Uživatelský avatar
Bulda
V.I.P.
Příspěvky: 1640
Registrován: 01 dub 2005 20:48

Příspěvek od Bulda »

to je v poho niceho se neboj ja to liju do 9 let staryho auta

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

Dik za první ohlasy! Chci to měnit hlavně kvuli přečipování motoru, protože plná syntetika by měla údajně líp snášet vyšší teploty a vyšší otáčky motoru. A BitPower ji taky doporučuje, tak nevím! :)

Dawdler
Příspěvky: 2
Registrován: 29 črc 2005 14:24
Bydliště: Hlučín

Příspěvek od Dawdler »

Sorač to jsem byl já, nepřihlášen! :)

Uživatelský avatar
Boháček
Příspěvky: 406
Registrován: 24 kvě 2005 00:00

Příspěvek od Boháček »

napiš co je podle tebe PLNÁ SYNTETIKA !

vysoké teploty nejlíp snáší minerální oleje, neboť když u nich dojde k přetížení, tak po schladnutí se jim vrátí mazací schopnosti. ne tak syntetickým olejům
ale to jen tak na okraj

koukni na http://www.oleje.cz
vzdělání není zárukou inteligence

Dawdler
Příspěvky: 2
Registrován: 29 črc 2005 14:24
Bydliště: Hlučín

Příspěvek od Dawdler »

Dik za ten link www.oleje.cz , tim se vsechno resi! 8) Po precteni par clanku vim, ze je vpodstate jedno co tam naleju! :) Thx to all!! 8) A ted neco mimo misu, mate nekdo zkusenost s chiptuningem od BitPower?

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Boháček píše:napiš co je podle tebe PLNÁ SYNTETIKA !

vysoké teploty nejlíp snáší minerální oleje, neboť když u nich dojde k přetížení, tak po schladnutí se jim vrátí mazací schopnosti. ne tak syntetickým olejům
ale to jen tak na okraj

koukni na http://www.oleje.cz
Stejně tak je ale potřeba minerál řádně prohřát než se motoru přiloží pod kotel, jinak bude nedostatečně mazat. Po zahřátí na provozní teplotu jsou mazací schopnosti kvalitního minerálu rovnocený s mazacíma schopnostma polosyntetiky. Plná syntetika je asi ideální pro celoroční použití a do nových motorů, nicméně v dobách dávno minulých se jezdilo na minerální oleje celoročně a ty motory brázdí naše silnice dodnes, takže ani tam to není takovej strašák jak si někdo myslí.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Odpovědět

Zpět na „Poruchy, závady, rady, tipy“