Přechod na plnou syntetiku?
Moderátor: Idaho
Přechod na plnou syntetiku?
Zdravím všechny a prosím o radu. Mam 3 roky starou Astru G 1,6 a doteď jsem používal Polosyntetické oleje. Teď bych chtěl přejít na plnou syntetiku a tak by me zajímalo jestli s tím nebudou nějaké problémy jako netesnosti atd. Moc dik za případné rady a tipy.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 4134
- Registrován: 12 úno 2004 21:09
- Bydliště: Mindžapůr
- Kontaktovat uživatele:




www.astra-g.cz BAD TOYS FOR FAT BOYS
www.cartechgroup.cz Vše pro vaší káru
www.autovit.cz Servis vozidel opel
U 3 roky starýho auta co jezdilo na polosyntetiku by to nemuselo být tak zlý, hlavně pokud se používal kvalitní olej.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
je to nesmysl, zvlášť v těhle vedrech
neboť to co považuješ za plnou syntetiku budou patrně oleje dle SAE 0W-30, 5W40 atd.
když už, tak na zimu, kde to má nějaký efekt
a koneckonců podívej se co ti předepisuje výrobce
budeš tam mít uvedeno nějaké API a ACEA, to jsou hlavní parametry, viskozita dle SAE je skoro poslední sledovaný údaj, který se řídí hlavně místem a druhem používání !
neboť to co považuješ za plnou syntetiku budou patrně oleje dle SAE 0W-30, 5W40 atd.
když už, tak na zimu, kde to má nějaký efekt
a koneckonců podívej se co ti předepisuje výrobce
budeš tam mít uvedeno nějaké API a ACEA, to jsou hlavní parametry, viskozita dle SAE je skoro poslední sledovaný údaj, který se řídí hlavně místem a druhem používání !
vzdělání není zárukou inteligence
napiš co je podle tebe PLNÁ SYNTETIKA !
vysoké teploty nejlíp snáší minerální oleje, neboť když u nich dojde k přetížení, tak po schladnutí se jim vrátí mazací schopnosti. ne tak syntetickým olejům
ale to jen tak na okraj
koukni na http://www.oleje.cz
vysoké teploty nejlíp snáší minerální oleje, neboť když u nich dojde k přetížení, tak po schladnutí se jim vrátí mazací schopnosti. ne tak syntetickým olejům
ale to jen tak na okraj
koukni na http://www.oleje.cz
vzdělání není zárukou inteligence
Dik za ten link www.oleje.cz , tim se vsechno resi!
Po precteni par clanku vim, ze je vpodstate jedno co tam naleju!
Thx to all!!
A ted neco mimo misu, mate nekdo zkusenost s chiptuningem od BitPower?



Stejně tak je ale potřeba minerál řádně prohřát než se motoru přiloží pod kotel, jinak bude nedostatečně mazat. Po zahřátí na provozní teplotu jsou mazací schopnosti kvalitního minerálu rovnocený s mazacíma schopnostma polosyntetiky. Plná syntetika je asi ideální pro celoroční použití a do nových motorů, nicméně v dobách dávno minulých se jezdilo na minerální oleje celoročně a ty motory brázdí naše silnice dodnes, takže ani tam to není takovej strašák jak si někdo myslí.Boháček píše:napiš co je podle tebe PLNÁ SYNTETIKA !
vysoké teploty nejlíp snáší minerální oleje, neboť když u nich dojde k přetížení, tak po schladnutí se jim vrátí mazací schopnosti. ne tak syntetickým olejům
ale to jen tak na okraj
koukni na http://www.oleje.cz
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"