zahřátý motor zhasíná

Máš nebo jsi měl problém s autem? Zde ti ho pomůžeme vyřešit :)

Moderátor: Idaho

Odpovědět
kopy
Příspěvky: 8
Registrován: 08 lis 2005 09:03
Bydliště: Lázně Bohdaneč
Kontaktovat uživatele:

zahřátý motor zhasíná

Příspěvek od kopy »

Mám problém s Hondou Prelude, motor B20A3. Když nastartuji studené auto vše je v pohodě. Motor běží na cca 2000 ot./min (automatický sitič asi). Ale ve chvíli, kdy se motor zahřeje (sitič vypne asi) najednou zhasne. Potom už jde nastartovat jen s plynem, když plyn pustím okamžitě zhasne. :?

Uživatelský avatar
DaveS
Příspěvky: 1277
Registrován: 18 črc 2005 20:54
Bydliště: Praha - Český Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: zahřátý motor zhasíná

Příspěvek od DaveS »

no na studenej motor se ti zapne automaticky sitic.... ktery pak sam vypne. Podle me to muze bejt bud spatnej volnobeh, privod paliva, .... spatna vaha vzduchu je asi blbost. nevim nic vic me nenapada. skus
www.honda-club.cz tam ti urcite taky poradi.
Honda prelude 2.0i 16V - minulost .....BMW e46 320D - pritomnost..... KTM exc 200-2001-35KW....

Uživatelský avatar
Stanleysniper
Příspěvky: 149
Registrován: 11 led 2006 01:12
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Stanleysniper »

Jaman spek to mi dělalo Fiště 1.3 benz/karburátor a byl to kondenzátor na rozdělovači,taky možná cívka :ja_nic: snad jsem pomohl

Uživatelský avatar
kentoya
Příspěvky: 1279
Registrován: 02 pro 2005 23:55
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od kentoya »

nevím píšeš asi sytič tzn že máš karbec, protože vstřiky nemají sytič, vstřiky dávají více paliva, chce to upřesnit jestli máš mpi nebo karbec, mě číslo motoru hondy moc neříká,
ale v každým případě se vyplatí nový svíčky ty dělají hodně, pokud je to karbec (myslim si že není (nevím)) tak to může být ucpaná tryska volnoběhu, pokud je to mpi tak to může dělat snímač otevření vzduchové klapky (ne váha vzduchu), to je ta klapka za co jí ovládá plynové lanko, může udávat jiné údaje a tudíž je tam málo anebo moc vzduchu, a jinak příčin může být dalších 10, to chce vidět a laborovat, anebo diagnostika
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory :D
http://www.odtahove-sluzby.cz

kopy
Příspěvky: 8
Registrován: 08 lis 2005 09:03
Bydliště: Lázně Bohdaneč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kopy »

Je to karbec, svíčky i kabely jsem měnil, ještě vyměním palivovej filtr. Zkusím tu trysku volnoběhu.

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Může být i zanesenej vzduchovej filtr.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: zahřátý motor zhasíná

Příspěvek od Idaho »

B20A3 karbík?? ehm no nevím, nevím :) ten typ máš v TP nebo namotoru? :) to spíš vypadá že máš n ato m hozenou hlavu z B20A2 a níže.. B20A3 by měla být katová stříkačka, ne? :)

( ehm taky mám v TP motor B20A4 a v accorvovi mi sedí blok B20A4 - kvuli evidenci - ale střeva jsou A20A4a hlava A20A3 :))
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

kopy
Příspěvky: 8
Registrován: 08 lis 2005 09:03
Bydliště: Lázně Bohdaneč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kopy »

EX 2.0 12V
Motor vodou chlazený čtyřdobý čtyřválec rozvod SOHC
vrtání / zdvih: 81 x 95 mm
objem: 1944 cm3
kompresní poměr: 9.1 : 1

Výkon (DIN) 80 kW při 5.800 ot./min.
maximální kroutící moment 154 Nm při 4.000 ot./min.
Palivový systém dva karburátory CV (Constant Velocity)
:lol:

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: zahřátý motor zhasíná

Příspěvek od Idaho »

Kopy : super. .další bod ve kterém se liší motory accorda a Preludky :) nevím jsi někdy četl moje rozborky accordu ale dlouho se vedla na hodnaclubu debata na téma čím se liší B20Ax v prelude od stejně označeného B20Axv Accordu.

nejen že všichni tvrdili že B20A2 ( příklad ) bude vždy ten samej B20A2 at je v prelude nebo accordu dost lidí si na tom i nabylo hubu :)

B20A motory v prelude mají agregáty na druhé straně oproti US B20A v accordu :) a ted jsi ty sám potvrdil další věc.. B20A3 v prelude je karbík, zatímco B20A3 v accordu zavrhnul karburátor a dal se cestou DOHC stříkačky:)

jen mne napadá to co jsi tam pastnul je popis 2.0ex.. určitě má 2.0 ex motor B20A3 ? nikde to v tom výpisu zmíněné není ..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: zahřátý motor zhasíná

Příspěvek od Idaho »

jinak koukni na http://www.pauldesign.ru/honda/about.html tam je specifikace pro accordy a již b20a2 je stříkačka jak v US tak evropské verzi ( v polovine stránky )
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

kopy
Příspěvky: 8
Registrován: 08 lis 2005 09:03
Bydliště: Lázně Bohdaneč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kopy »

EX je jen modelove oznaceni..........EX se delal jak 12V karbec, tak 16V strikacka.

Odpovědět

Zpět na „Poruchy, závady, rady, tipy“