Di3go píše:Jinak ještě by mě zajímalo kde se dají sehnat tyhle světla...prve sem si to chtěl udělat ale tady to vypadá jako nějaká sériovka..Nevíte někdo kde to vedou??
tyhle světla jsou prakticky nesehnatelný,ale něco podobnýho dělá MKKoša
edit: nereozvý svode nee sežeň si svody z kit caru
VW Touran '08 DSG BMW E10 '02 Seat Cordoba SDI NÁHRADNÍ DÍLY, DIAGNOSTIKA, PNEUSERVIS, AUTOSERVIS. STK, DOVOZ AUT - MOST 777525325
jede to i bez horkýho vzdchu...pokud chceš pravovat motor, tak tuto jednotku vho´dven a dej tam buď karbec či předělat komplet na MPi( radši rovnou 50kW motor) ten koupíš za 3000,- v hodně slušném stavu.
Starlet píše:Tak u tohohle motoru nevim, ale to čidlo bych tam nechal...nějak to vyřešit třeba leštěnejma trubkama a to čidlo do toho zakomponovat, kužel za světlo a je to...Vyndání katu myslim může pomoct, ne vždycky je to prospěšný, ale chce to zkusit. Já ho mam venku a myslim drobný +.Samotný otevřený sání objektivně nepocítíš, motor půjde trošku líp do otáček. Toť můj názor. A jestli budeš vyhazovat kat, tak tam dej trubku, rezonátor jsou vyhozený peníze
Rezonátor abych pravdu řek ani nevim pořádně k čemu je..pokud by se na to sehnala finance tak bych tam chtěl nerezový svody..ale nevim jesi to taky nejsou vyhozený peníze..Aby to fako vůbec oceilo
Rezonátor je na dvě věci. Na ....... a ............ Mám potvrzeno od 2 odborníků, co staví závodní motory.
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
Fiesta píše:jede to i bez horkýho vzdchu...pokud chceš pravovat motor, tak tuto jednotku vho´dven a dej tam buď karbec či předělat komplet na MPi( radši rovnou 50kW motor) ten koupíš za 3000,- v hodně slušném stavu.
no jak to tak čtu tak se asi rovnou vyplatí koupit motor z feliny ne?? a ten pak nechat trochu poladit..
Starlet píše:Tak u tohohle motoru nevim, ale to čidlo bych tam nechal...nějak to vyřešit třeba leštěnejma trubkama a to čidlo do toho zakomponovat, kužel za světlo a je to...Vyndání katu myslim může pomoct, ne vždycky je to prospěšný, ale chce to zkusit. Já ho mam venku a myslim drobný +.Samotný otevřený sání objektivně nepocítíš, motor půjde trošku líp do otáček. Toť můj názor. A jestli budeš vyhazovat kat, tak tam dej trubku, rezonátor jsou vyhozený peníze
Rezonátor abych pravdu řek ani nevim pořádně k čemu je..pokud by se na to sehnala finance tak bych tam chtěl nerezový svody..ale nevim jesi to taky nejsou vyhozený peníze..Aby to fako vůbec oceilo
Rezonátor je na dvě věci. Na ....... a ............ Mám potvrzeno od 2 odborníků, co staví závodní motory.
Fiesta píše:jede to i bez horkýho vzdchu...pokud chceš pravovat motor, tak tuto jednotku vho´dven a dej tam buď karbec či předělat komplet na MPi( radši rovnou 50kW motor) ten koupíš za 3000,- v hodně slušném stavu.
no jak to tak čtu tak se asi rovnou vyplatí koupit motor z feliny ne?? a ten pak nechat trochu poladit..
a uplně nejlepší je dát tam MPI
ale nakonec ti to stejně přestane stačit a budeš chtít víc a víc
VW Touran '08 DSG BMW E10 '02 Seat Cordoba SDI NÁHRADNÍ DÍLY, DIAGNOSTIKA, PNEUSERVIS, AUTOSERVIS. STK, DOVOZ AUT - MOST 777525325
Fiesta píše:jede to i bez horkýho vzdchu...pokud chceš pravovat motor, tak tuto jednotku vho´dven a dej tam buď karbec či předělat komplet na MPi( radši rovnou 50kW motor) ten koupíš za 3000,- v hodně slušném stavu.
no jak to tak čtu tak se asi rovnou vyplatí koupit motor z feliny ne?? a ten pak nechat trochu poladit..
a uplně nejlepší je dát tam MPI
ale nakonec ti to stejně přestane stačit a budeš chtít víc a víc
no hele MPI má kámoš na Laurinu a je z toho nešťastnej věčně v servisu a pokaždý něco jinýho..tak nevim..prej nejlepší motory byly ty první 95ky..Nj to vim..ale neni na to sem si čuchnul k RX7 tak na fako je to skok ale bohužel byla známýho a teď už je bůhví kde...
BALI píše:dík za pochvalu čirá optika je ve výrobě a brzo bude
k těm úpravám motoru ti řeknu to samý co ti napsal Fiesta a hlavně předělat na 50kW verzi a překopat na karbec
s timhle souhlasim, mě kleknula 46kw a dala se tam 50kw z polsedního fáva s karburátorem a sám tomu pořád nevěřim ale jede to jak do prdele střelený Já plánoval tolik úprav když sem si vybavil naší felinu 50kw starou (ne MPi) a teď sem s tim spokojenej aniž bych něco upravoval
Build shit car,call everyone haters.... Function > Form
BALI píše:dík za pochvalu čirá optika je ve výrobě a brzo bude
k těm úpravám motoru ti řeknu to samý co ti napsal Fiesta a hlavně předělat na 50kW verzi a překopat na karbec
s timhle souhlasim, mě kleknula 46kw a dala se tam 50kw z polsedního fáva s karburátorem a sám tomu pořád nevěřim ale jede to jak do prdele střelený Já plánoval tolik úprav když sem si vybavil naší felinu 50kw starou (ne MPi) a teď sem s tim spokojenej aniž bych něco upravoval
Já měl doteď feldu..95ku a byl to děsnej přizdisráč...nevim jak to ale zezačátku lítala jak divá..160 v klidu a teď posledních pár měsíců nic..při 130 řvala jak šílená..odpich byl tatam, jakmile přišlo stoupání tak sem pomalu musel jít tlačit...a to sem jí krmil Vpowerem a BP volejema..tak to by ten motor měl jet jak hodinky...Skusim udělat úpravu by Fiesta a uvidim co to udělá....
Tak rezonátor má asi jedinou funkci, a to vytáhnout nám prachy z kapsy
Fiat UNO Logo 1.3 D R.I.P
Toyota Starlet 1.3 16V R.I.P
Opel Zafira A 2.0 16v DTi
www.blackhawks.cz
www.fitnessworld.cz
výživa QNT, Peak Sport Nutriton a doplňky Mad Max za super ceny 500PS 4x4 na všechny korejské vozy za hubičku
Di3go píše:
no hele MPI má kámoš na Laurinu a je z toho nešťastnej věčně v servisu a pokaždý něco jinýho..tak nevim..prej nejlepší motory byly ty první 95ky..Nj to vim..ale neni na to sem si čuchnul k RX7 tak na fako je to skok ale bohužel byla známýho a teď už je bůhví kde...
MPi je hodně spolehlivý....kámoš má asi olítanou Feldu nebo hold špatnej kus. Já mám natočený již přes 200tis a bez jediného problému.
Di3go píše:
no hele MPI má kámoš na Laurinu a je z toho nešťastnej věčně v servisu a pokaždý něco jinýho..tak nevim..prej nejlepší motory byly ty první 95ky..Nj to vim..ale neni na to sem si čuchnul k RX7 tak na fako je to skok ale bohužel byla známýho a teď už je bůhví kde...
MPi je hodně spolehlivý....kámoš má asi olítanou Feldu nebo hold špatnej kus. Já mám natočený již přes 200tis a bez jediného problému.
To jedině no..no má jí z áček ale asi to bude olítaný..asi 3 týdny mu chodila jak nová a pak se to sralo jedno za druhym...
Di3go píše:Jinak ještě by mě zajímalo kde se dají sehnat tyhle světla...prve sem si to chtěl udělat ale tady to vypadá jako nějaká sériovka..Nevíte někdo kde to vedou??
měl bych něco takovýho v garáži, ale je to rezdělaný. Můžu to dolaminovat, mám s tím problém jen časovej.... Tady najdeš nějaký foto, je to poslední, co mi zbylo po Fáčku http://skoda.stable.cz/cz/index.php?id= ... 5&id3=2150
jo mám, z užovky, včetně toho plechu, na kterým to drží a kabelovýho svazku s favo štekrem. Jedno světlo má cinklý sklo, ale můžu v pohodě sehnat jiný . Určo se nějak domluvíme
Starlet píše:Tak rezonátor má asi jedinou funkci, a to vytáhnout nám prachy z kapsy
To že rezonátor nepřidá ani se nijak nepodepíše negativne na výkonu ( při troše štěstí to opravdu jde ) neznamená že je k ničemu. Rezonátor primárně slouží k uprave zvukového efektu výfuku a to sice ne ak "aby to více řvalo" jak si mnoho lirí z názvu myslí, ale práve pro snížení hlučnosti případně vyhlazení "střílejicich " zvuku při použítí plně pruchozích výfuku u NA motorů.
Takže na seriovém potrubé neudelá nic, pokud vyrveš všechyn tlumiče, katíky a necháš pruchozí trubku a jen koncový tlumič ( mluvím o NA motoru ) pomuže ti utlumit hluk a vyhladit rezonance ve výfukové soustavě.
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
No tak to v krouzku je klapka na sani tepleho vzduchu nez se motor ohreje, pak by se to melo prepnout. Taky se to ovlada podtlakem v sani.
Cidlo teploty nasavaneho vzduchu je v tom telese CFI - jednobodovy vstrik.
Vahu vzduchu tyhle motory nemaj, maj ale neco jineho - MAP ... snimac podtlaku v sani, ve spolupraci s uhlem klapky a teplotou nasavaneho vzduchu to dopocitava(RJ) zpetne objem vzduchu. Vesmes staci i signal z toho MAPu, ale pak to pojede "v nouzovem".
Map bude napojen nekde ze sani az za klapkou CFI
Starlet píše:Tak rezonátor má asi jedinou funkci, a to vytáhnout nám prachy z kapsy
To že rezonátor nepřidá ani se nijak nepodepíše negativne na výkonu ( při troše štěstí to opravdu jde ) neznamená že je k ničemu. Rezonátor primárně slouží k uprave zvukového efektu výfuku a to sice ne ak "aby to více řvalo" jak si mnoho lirí z názvu myslí, ale práve pro snížení hlučnosti případně vyhlazení "střílejicich " zvuku při použítí plně pruchozích výfuku u NA motorů.
Takže na seriovém potrubé neudelá nic, pokud vyrveš všechyn tlumiče, katíky a necháš pruchozí trubku a jen koncový tlumič ( mluvím o NA motoru ) pomuže ti utlumit hluk a vyhladit rezonance ve výfukové soustavě.
Když už jsi to nakous, co udělá čistý potrubí bez ohybů jen s koncovym tlumičem? Myslim s výkonem, to že to bude rachot je mi jasný:)
Fiat UNO Logo 1.3 D R.I.P
Toyota Starlet 1.3 16V R.I.P
Opel Zafira A 2.0 16v DTi
www.blackhawks.cz
www.fitnessworld.cz
výživa QNT, Peak Sport Nutriton a doplňky Mad Max za super ceny 500PS 4x4 na všechny korejské vozy za hubičku
Fiat UNO Logo 1.3 D R.I.P
Toyota Starlet 1.3 16V R.I.P
Opel Zafira A 2.0 16v DTi
www.blackhawks.cz
www.fitnessworld.cz
výživa QNT, Peak Sport Nutriton a doplňky Mad Max za super ceny 500PS 4x4 na všechny korejské vozy za hubičku
Atmosférovej motor potřebuje pro svou dobrou funkci určité protitlaky, které výfukovému potrubí právě dodávají ty tlumiče. Jinej případ už jsou NA extrémnější motory kde se to projeví ( já to měl na cca 150PS 2,0 12V z Hondy - co byl už hlouběji ( ael přesto amatérsky upravenej ) a skutečně to jelo lépe, ale randál děsnej a krásnej efekt měly ty planemy z výfuku při přeřazení.
otázkou ej zda by to jelo lépe s tlumičema, protože já po upravě nasadil rovnou pruchozí výfuk protože na profi vedení nebylo a se seriovým to netáhlo.
pruchozí výfuk s eplne využije jen u turbínových motoru ( kde má i opodstatnění ) protože rychlejší odvod výfukových plynů zbytečně nebrzdí turbínku.
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Já mam jen 1.3 16V, takže by to nemělo žádnej kladnej efekt? Od svodů trubka, rovná + koncák(průchozí)??
Fiat UNO Logo 1.3 D R.I.P
Toyota Starlet 1.3 16V R.I.P
Opel Zafira A 2.0 16v DTi
www.blackhawks.cz
www.fitnessworld.cz
výživa QNT, Peak Sport Nutriton a doplňky Mad Max za super ceny 500PS 4x4 na všechny korejské vozy za hubičku
Já sem popužil na coupe Rezonátor firmy dynomax a perfektně to vyhladilo zvuk který je i nadále dost hlučný(což mi vyhovuje) výfuk je poskládán ze svodů,terba a 2,5" potrubí......na konci je akorát koncovka......Zvuk bych přirovnal ke střelbě z kulometu.......
Atmosférovej motor potřebuje pro svou dobrou funkci určité protitlaky, které výfukovému potrubí právě dodávají ty tlumiče. Jinej případ už jsou NA extrémnější motory kde se to projeví ( já to měl na cca 150PS 2,0 12V z Hondy - co byl už hlouběji ( ael přesto amatérsky upravenej ) a skutečně to jelo lépe, ale randál děsnej a krásnej efekt měly ty planemy z výfuku při přeřazení.
otázkou ej zda by to jelo lépe s tlumičema, protože já po upravě nasadil rovnou pruchozí výfuk protože na profi vedení nebylo a se seriovým to netáhlo.
pruchozí výfuk s eplne využije jen u turbínových motoru ( kde má i opodstatnění ) protože rychlejší odvod výfukových plynů zbytečně nebrzdí turbínku.
protitlak potřebuje každý motor, u přeplnovaného motoru ho vytváří turbo...
s plněprůchozím výfukem u NA motorů, můžeš taky docílit znatelného poklesu výkonu
Di3go píše:Jinak ještě by mě zajímalo kde se dají sehnat tyhle světla...prve sem si to chtěl udělat ale tady to vypadá jako nějaká sériovka..Nevíte někdo kde to vedou??
měl bych něco takovýho v garáži, ale je to rezdělaný. Můžu to dolaminovat, mám s tím problém jen časovej.... Tady najdeš nějaký foto, je to poslední, co mi zbylo po Fáčku http://skoda.stable.cz/cz/index.php?id= ... 5&id3=2150
sakra chvilku sem tu nebyl a už sem to propás..nemoh bys z toho udělat ještě kopyta s náznakem děr??zbytek bych si už dodělal..ale laminace neni moje silná stránka
zdravim , chtel bych se taky optat ohledne sani, chci dat otevreny sani ale bojim se toho ze to bude zrat teplej vzduch, ale kdyz mam prej intercooler tak to nevadi,
a je pravda ze tim muzu ztratit treba 20koni ?
diky
Starlet píše:Tak rezonátor má asi jedinou funkci, a to vytáhnout nám prachy z kapsy
To že rezonátor nepřidá ani se nijak nepodepíše negativne na výkonu ( při troše štěstí to opravdu jde ) neznamená že je k ničemu. Rezonátor primárně slouží k uprave zvukového efektu výfuku a to sice ne ak "aby to více řvalo" jak si mnoho lirí z názvu myslí, ale práve pro snížení hlučnosti případně vyhlazení "střílejicich " zvuku při použítí plně pruchozích výfuku u NA motorů.
Takže na seriovém potrubé neudelá nic, pokud vyrveš všechyn tlumiče, katíky a necháš pruchozí trubku a jen koncový tlumič ( mluvím o NA motoru ) pomuže ti utlumit hluk a vyhladit rezonance ve výfukové soustavě.
Když už jsi to nakous, co udělá čistý potrubí bez ohybů jen s koncovym tlumičem? Myslim s výkonem, to že to bude rachot je mi jasný:)
u turbíny to bude to nejlepší co mužeš udelat u NAčka to bude nahovno.. bude to stejné jako s rezonátorem, jen to bude střílet a vydávat pazvuky, která by jinak reozátorutlumil, a navc to bude hlučnejší..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz