Vesnice-tunig ve stodole te to oturbění vyjde max na 15-20tis, životnost? no podle stylu jízdy a stavu motoru ( a urovne opilosti vesničana- mechanika ) to bude něco mezi 500a 5tis km

)
( pokud se to vubec rozjede, každopádně ty motory jsou levné

)
Když to budeš chtít udelat dobře, abys nemuset po pár km kupovat turbo protože to staré z una bude na sračky a repase si ti bude zdát drahá a nespolehlivá tak časem přijdeš na to že tolik turb z una na prodej není, taže dáš jiné, proste co ti zrovna přijde pod ruku ( = neustále předalávat svody, uchycení atd.. ) takže si koupíš nové turbo - no využitelné bude na hranici 15tis jen za turbo.
Taky se mi líbí jak ti krásne poradil

řekne se to krásně

dát platničku pod makovici pro snížení komprese

ale jak silnou- nebo si to ty spočteš?

kdo ti ji skutečně profesionálně vyřízne a srovná?( najdeš ale bude to taky slušně zaplacené ), na uchycení blok -tesnení-plotna-tesnění-makovice už budeš potřebovat štefty ne šrouby - set cca 3,5-5tis a je to mnoho dalšího ( btw to budeš potřebovat i u Vesnicetuning verze

)
Proste popřemejšlej jestli se ti vyplatí se s stím srát a bát se s tím vyrazit na cestu delší než 50km aby jsi náhou nezustal nekde vyset nebo to udělat pořádně. osobne bych taky spíše doporučil A4Ge + karbíky, protože NA ježdení bez zátahu turba se absolutne neslučuje s ekonomikou ( u starších motoru ) protože si uvědom že pro správnou funkčnost turba budeš muset mít otevřený výfuk ( když už tam to turbo je tak at funguje jak má ) což ti bude znamenat totálně mrtvé auto v nízkých otáčkách ( bez zátahu turba ) atd..
proste tech 65kw nebo kolik tam máš ted ty umrtvíš na nějakejch ani ne 50kW ve chvíli kd ybudeš chtít "jen popojíždet po městě"
proste je to třeba zvážit. i na tu 4AFE by šlo hodit dva solexi a slušne si s tím pohrát za 1/3 ceny co te bude stát oturbení, ale chápu .. chceš slyšet psssst a říkat že tammáš turbo ( jako mnoho jiných co sem poslední dobou zavítá..
byl jsem jako vy, a ikdyž pořád odvádím víceméně amterskou práci už chápu že to takhle nejde
Placni tam malej kompresor, s elmg spojkou, vypínatelnej, zástavba za 15tis, nárust výkonu cca 15-20ps ( mluvím o rozumném nárustu s min investicí ) a nech výfuk NA, bude ti to přidávat "jen 20Ps " al epořád tam budou a kdykoliv..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz