



Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Je pravda, že já jsem kupoval ten bílej. Jinak byla to taky pěkná pakárna a ještě jsem to dělal na autě.MarauderZ28 píše:tyhle grafitový když se namočej tak se udělá takový bahýnko a tím se to krapet spojí, nicméně rozmotání se nebojím co sem koukal tak v USA to někdy ani nahoře u příruby nezajišťujou sponkama jen dole ...
takze bez problemu? v tom pripade to asi stoji za risk...to diky za reference...jen doufam ze ty svody budou bez problemu kdyz jsou delany pro slabsi motor ale pokud jsou svody identicky melo by to bejt bez problemu...MarauderZ28 píše:já dovezl asi desatery od ssautochrome v průběhu 3 let bez sebemenšího problému je fakt že ne na turbo resp.ano, ale ne od týhle značky, ale od OBX
ja si myslim ze to bude asi fakt jedno jestli tam budou svody z 5s-feMarauderZ28 píše:Toyota Celica GT | 4-1 R Spec design 90-93 mimo header new performance
Stejnej názor a pokuď chceš vědět proč, tak použij funkci HLEDAT. Už se to tu řešilo mockrát. Jen já jsem to psal min. 3x.MarauderZ28 píše:ano ...
Otázka je, co je to za rozumné peníze.MedaRF píše:Je to trosku mimo, ale koukam, ze se tu v tom umite hejbat.. Daji se sehnat za rozumny penize svody na MB 124 3.0 24v? Dikec
kuli rychlosti proudeni ven....a ze nebudes mit pod kapotou rožeňDanecek píše:K cemu je to dobry? Prispeje to k tomu, aby se ty vyfukovy plyny, tak rychle neochladily a lip proudily pryc, nebo si to myslim spatne?Amater, proto se ptam
Nejdůležitější je za 2.MarauderZ28 píše:1, plyny neztrácejí teplotu a tím pádem rychlost
2, pokles teploty pod haubnou
3, bezpečnost že si neseškvaříš ruce když se v tom hrabeš