Tak teda nevím, ale mělo by to být asi takto:
1. Při rozjezdu držet otáčky na max. kroutáku.
2. Spojku pouštět tak, aby došlo k prokluzu pneu (když označíme bezmocné hrabání na ledu za 100%, tak by to mělo být cca 30%) na popsané hranici, kdy mají údajně mít pneu největší adhezy. Jenže jak to chceš změřit??
3. Řadit co nejpresněji u max. výkonu tak, aby otáčky neklesly pod max. krouťák (držet to mezi max. krouťákem a max. výkonem).
Pozn.:Možná se dá řadit i bez ubrání plynu, když necháš motor přetočit. Ale to bych neriskoval, pokud nemáš, jak jinak se dostat domů.
Tak tak nějak je to TEORETICKY. Prakticky to na 100% nezajedeš nikdy
Čerpánu z knihy Horký volant-je to splácané dohromady, "optimalizováno" pro sprinty a "vyblitý" na net člověkem, který nemá řidičák v nepracovní den, večer 