S recenzemi se roztrhl pytel: F&F TD

Tiskové zprávy, novinky na auto trhu, technika, srazy a nejen to :o)

Moderátor: Eiffel

Odpovědět
Uživatelský avatar
Eiffel
Moderátor
Příspěvky: 5541
Registrován: 13 říj 2004 10:14
Bydliště: Hodně nestálé Anamnéza: Magor
Kontaktovat uživatele:

S recenzemi se roztrhl pytel: F&F TD

Příspěvek od Eiffel »

Obrázek

A je tady další recenze. Nejedná se o Fobii & F TurboDýzlu, ale o již delší dobu natočený počin Rychle & Zběsile, Tokio Drift (někde uváděná Tokijská Jízda).
Až nyní jsem se odhodlal tento film shlédnout a překvapivě jsem byl potěšen. Dílko určitě není čekatelem na oskara, ale i tak si troufám tvrdit, že je i v celku povedené.

Jednoduché rozebrání příběhu, pokud jste viděli, přeskočte: Tuner toho času ještě nepřekročivší 18 narozeniny se nechá vyprovokovat k nelegálnímu závodu na uzavřeném staveništi, od namachrovaného blbce v drahým bouráku co se mu asi nepostaví, tudíž si svou mužnost dokazuje agresivní jízdou ve svém autě s cudnou blondýnkou, která dá jen tomu, kdo si slušně řekne.
Náš hlavní hrdina který na autě nechal svoje ruce závod vyhraje, ale oba závodníci svá auta rozsekají. Ne o sebe.
Na policejní stanici se dozvíme, že náš milý tuner je vcelku průserář a už mu hrozí dvě věci. Buď lapák a nebo vypadnout, bo matinka se už nechce stěhovat do jinýho státu ameriky.
Ještě pořád je to celkem reálný, takže pokračujeme dál. Synek, jelikož je z klasické americké rozvrácené rodiny, jede ke svému otci (matinka asi sbalila policajta na služebně a tak poslala syna samotného, ani ho nedoprovodila).
Dozvíme se, že v Japonsku je o den míň než v americe, protože otec musel svojí šikmookou štětku ze svojí garsonky vyhodit dřív než jí stačil udělat svoje Bukkake, z čehož teda není vůbec odvázanej (ten otec, ne vyhoštěnec).
Kluk se hned druhý den ztratí v metru a přijde pozdě do školy, kde nosí na přezutí něco jako jarmilky, ale v šílených barvách.
Při obědě se dá dohromady s černochem s šátkem na hlavě, kčeftmanem jako prase. Spolu vykoumají, že půjdou na tuning party. Černoch má nádherný zelený krabicový auto, plný hudby a fialovýho chlupatýho koberce.
Na tuning party se dá do sporu s Yakuzáckým synovcem D.K. (čti Drift Kink). Společně si dají závod, D.K. vyhraje a D.L. (čti Drift Lůzr) rozseká káru, která ani nebyla jeho. Jak se k ní dostal? Nějakej japonec Hahn nebo tak nějak mu hodil klíčky a ochotně mu svojí silvii s14 půjčil (nechce mi taky někdo půjčit auto na rozsekání?). A aby to nebylo dost, zapletla se do toho tmavovlasá australanka kolem který jsou pro osoby mužskýho pohlaví samý problémy.
Auto je rozsekáno, tím je D.L. zavázán Hahnovi a musí mu dělat holku pro všechno (jen ho vozí autem a vybírá výpalný, Tommy si tady moc neužije, káj jeden)
Aby nejezdil jen tak nějakou mrdkou, jezdí mrdkou Evo 8, nebo 9 :lol:, vypadají hodně podobně. Ničí převodovky a spojky, sem tam tři sady pneu za den. Na to v přístavu dohlíží real drift kink, zakladatel tohodle sportu...
Mezitím se stane pár žárloivých scén, zjistíme že Hahn D.K. okrádá o prachy, australanka se rozejde s D.K. aby jezdila po silničkách bokem s D.L., který se ovšem vozí na sedadle spolujezdce.
D.K. Rupne v kouli, po honičce v ulicích Tokia (málem jsem napsal Nokia), jak jinak než bokem, uhoří Hahn v autě.
D.K. Pronásleduje D.L. a australanku, (o které se dozvídáme že její máma byla šlápota v nějakým bordelu) až k D.L. domů, kde naněj namíří pistoli a v tom vyleze otec D.L. a vyžene s bouchačkou v ruce yakuzáka D.K. ze svý ulice.
Otec chce D.L. poslat domů a ten mu poví něco jako že on chce konečně řešit svý problémy přímo a že tentokrát neuteče.
Dojede za černochem, řekne mu svůj plán a černoch mu bez keců dá balík peněz pro oškubanýho strejdu D.K., kterej je zástupce yakuzy pro danou čtvrť.
D.L. si to našlápne rovnou do podsvětí, najde tam jak strejdu, tak i jeho synovce D.K. a i australanku.. Jako velkej drsňák co nedělá ústupky ani mafii, navrhne, že vyzve D.K. na souboj a kdo prohraje, vypadne z města a už nikdy nikdy nikdy se neukáže :lol:
Elegantní mafián souhlasí.
Teď je problém, všechno v jejich dílnách zabavili policajti a zbylo jim jen to jedno rozsekaný auto co ho opískoval D.L. v driftovacím závodě.
Ale spásná myšlenka není daleko. Otec D.L. je nejenom voják americký armády, ale i tuner, co v japonsku má Mustanga bez motoru. Vezmou teda mustanga, motor z nissana, velký turbo a framtadadá, ono to jede bokem taky.
Teď už to dlouho trvat nebude. Horská cesta, samá zatáčka, jízda bokem, všichni mají 3G telefony a na mustangu je asi mobil s konferenčním hovorem, protože všichni koukají na malý displaye a moc moc fandí D:L..
Po pár strkanicích Nissan 350Z končí na boudě a mustan vyhrává. Nyní se role vyměňují a D.K. je teď D.L. a obráceně. Nový drift kink dostává povolení odejít a Yakuzák má osud nejistý.
Happy end je tady, australanka se dává dohromady s D.K., D.L. zmizel neznámo kam a za novým D.K. přijel Diesel až z emeriky a dá si s ním driftovací závod s překoňovanou mrchou.
ENDE

Tak a teď když víme o co šlo, podíváme se na zoubek tomuto příběhu. Pointa vychází z toho, že problémy se musí řešit a nemá se před nimi utíkat.
Příběh je celkem jednoduchý, ale to u tohoto žánru není nic vyjímečného. Je celkem s podivem, že se tvůrci vyhnuli umělému natahování času a natočili dějově průměrný film.
Honičky a vůbecježdění auty je kapitola sama pro sebe. Ve filmu se nevyskytovaly žádné přehnané počítačové efekty, jak tomu bylo u minulých dílů. Všechno ježdění bylo reálné a celkem povedené. Jediné co asi vytknu je honička ulicemi Tokia. Proč auta jezdila bokem, i když vlastně jela rovně? Nebo ten kdo se naučí driftovat, zapomene jezdit normálně? Kdyby jeli rovně, dávno by protivníkovi ujeli.

Další věcí je, že tokio je vylíčeno jako oblast, kde jsou dva světy, ten pro normální lidi, kteří se baví ukníkaným popem je hnusný, šedivý a zahulený... Stačí však projít skladištěm a ejhle, veselé barvičky, samý tuner, holt, normální lidi nemají možnost mít hezké kluby...

Na pořadu dne je úprava mustanga pro motor ze silvie. Určitě to půjde, ale ne tak lehce jak bylo ukázáno ve filmu. Někomu, třeba mě, to přijde jako svatokrádež, do auta kam patří velkoobjemový motor, dát oturbenýho japonce ;-)
Ale budiž. Když si vzpomenu na anabázi s Cecilem, přijde mi úsměvné, za jak krátkou dobu měli postavené auto, které fungovalo.

Nějaké chyby se přeci jen najdou, například když se podíváte pozorně, EVO protáčí pouze zadní kola, pohon předních je odpojený. Ale je možné že tuneři to tak chtějí.

Souhrnem je to film, který stojí za to vidět, je zábavný a v určité míře realistický. Je tam ukázáno, že není jednoduché stát se pilotem takového vozu a umět ho ovládat ve smyku. Stojí to plechy a různé jiné náhradní díly. Tvůrci se vyvarovali většiny blbostí co byly v předchozích dvou dílech a je to jen ku prospěchu.

Přeju dobrou zábavu.

PS: DVD obsahuje dobré bonusy, kde je ukázáno jak se takový drift dělá, kolik bylo za film spotřebováno aut a tak podobně. Zbývá odkaz na oficiální stránky filmu: www.thefastandthefurious.com/
Cadillac seville V8 4.6 :D
zatím ještě žiju...

DC
Příspěvky: 659
Registrován: 10 říj 2004 10:03
Bydliště: Praha 9-Vinoř
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DC »

heh, sem se pobavil poránu :-)

jen poznámky k technice:
vono s tou stavbou oturbenejch aut je to tam trošku jinak než u nás - maj tam v tom trošku praxi, zato tady se to řeší na bázi pokus-omyl

ad2 - na drifty se používaj i čtyřkolky s odpojeným předkem - jak Eva, Prezy, Skyline a podobný bestie - rozhodně bych to nepovažoval za chybu filmu, to je realita :-)
Shark Racing team

Uživatelský avatar
Eiffel
Moderátor
Příspěvky: 5541
Registrován: 13 říj 2004 10:14
Bydliště: Hodně nestálé Anamnéza: Magor
Kontaktovat uživatele:

Re: S recenzemi se roztrhl pytel: F&F TD

Příspěvek od Eiffel »

to jsem nevěděl, ale tak je to logický, by musel jezdit ohromnou rychlostí, aby se to sunulo hezky bokem, ale jak jsem koukal, někdy docela jezdí i relaxově, jen prostě u toho pískaj pneu :lol:
Cadillac seville V8 4.6 :D
zatím ještě žiju...

Uživatelský avatar
Eiffel
Moderátor
Příspěvky: 5541
Registrován: 13 říj 2004 10:14
Bydliště: Hodně nestálé Anamnéza: Magor
Kontaktovat uživatele:

Re: S recenzemi se roztrhl pytel: F&F TD

Příspěvek od Eiffel »

ale jak jeli těmi ulicemi, vysvětlí mi někdo proč se i když jeli rovně pořád smykovali?
Cadillac seville V8 4.6 :D
zatím ještě žiju...

Uživatelský avatar
Mike Mad
Moderátor
Příspěvky: 2347
Registrován: 11 kvě 2004 10:59
Bydliště: Sleepy Hollow - Dux
Kontaktovat uživatele:

Re: S recenzemi se roztrhl pytel: F&F TD

Příspěvek od Mike Mad »

Eiffel píše:ale jak jeli těmi ulicemi, vysvětlí mi někdo proč se i když jeli rovně pořád smykovali?
masirka dost :lol:
Volkswagen Jetta Mk2 Coupe US&A 2.0 16V ABF ... reconstruction
Volkswagen Bora Variant 1.9TDI ARL ... daily

Uživatelský avatar
Eiffel
Moderátor
Příspěvky: 5541
Registrován: 13 říj 2004 10:14
Bydliště: Hodně nestálé Anamnéza: Magor
Kontaktovat uživatele:

Re: S recenzemi se roztrhl pytel: F&F TD

Příspěvek od Eiffel »

to jo, ale fakt jsem to nepobral. A dobrá hláška byla na konci :lol:
Tento film byl natočen na uzavřených silnicích a ulicích profesionálními kaskadéry, doporučujeme nezkoušet amatéry v provozu :lol:
Cadillac seville V8 4.6 :D
zatím ještě žiju...

Uživatelský avatar
jim.vw
Příspěvky: 1402
Registrován: 28 lis 2004 20:13
Bydliště: libervwec
Kontaktovat uživatele:

Re: S recenzemi se roztrhl pytel: F&F TD

Příspěvek od jim.vw »

Eiffel píše:ale jak jeli těmi ulicemi, vysvětlí mi někdo proč se i když jeli rovně pořád smykovali?
když máš výkon pojedeš i na rovině bokem Obrázek

a jinak až na pár "nepřesností" ... no ujde noo :lol:
.slow Obrázek
head&shoulders power...

Uživatelský avatar
Eiffel
Moderátor
Příspěvky: 5541
Registrován: 13 říj 2004 10:14
Bydliště: Hodně nestálé Anamnéza: Magor
Kontaktovat uživatele:

Re: S recenzemi se roztrhl pytel: F&F TD

Příspěvek od Eiffel »

ale tak mě dostalo že tam lítali sem a tam místo aby to srovnal a jel rovně mnohem rychleji ;-)
Cadillac seville V8 4.6 :D
zatím ještě žiju...

Uživatelský avatar
krulis
Příspěvky: 1279
Registrován: 09 kvě 2005 13:32
Bydliště: 82°12'N 23°59'E
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od krulis »

hoho nekdo na TF uz psal, ze je celkem zajimavej bonus na origo dvd.. pry v tokiu moc filmarum nepreji a tak se vetsina scen tocila za provozu coz neodpovida ty posledni vete z filmu :?
| http://krulis.net | dneska jsem vyskočil z auta, padl přímo na hlavu a odrazil se deset metrů vysoko, osedlal létajícího koně a proletěl jsem se pod karlovým mostem, nevím o ničem vyjímečným co by se dnes stalo....

Uživatelský avatar
Eiffel
Moderátor
Příspěvky: 5541
Registrován: 13 říj 2004 10:14
Bydliště: Hodně nestálé Anamnéza: Magor
Kontaktovat uživatele:

Re: S recenzemi se roztrhl pytel: F&F TD

Příspěvek od Eiffel »

hehe, to byl kec, sice se točily sceny v provozu, ale tam kde fakt o něco šlo se točilo v americe. Ale to se dozvíš na DVD
Cadillac seville V8 4.6 :D
zatím ještě žiju...

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: S recenzemi se roztrhl pytel: F&F TD

Příspěvek od Beaver »

Eiffel píše:to jo, ale fakt jsem to nepobral. A dobrá hláška byla na konci :lol:
Tento film byl natočen na uzavřených silnicích a ulicích profesionálními kaskadéry, doporučujeme nezkoušet amatéry v provozu :lol:
To uz ale majitele Skodovek, Ziguliku a Bramboraku za 10 tisic davno vypnuli svuj prehravac a jeli to zkusit... :D
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
mobyz
Příspěvky: 225
Registrován: 04 úno 2006 19:55
Kontaktovat uživatele:

Re: S recenzemi se roztrhl pytel: F&F TD

Příspěvek od mobyz »

Eiffel píše: Na pořadu dne je úprava mustanga pro motor ze silvie. Určitě to půjde, ale ne tak lehce jak bylo ukázáno ve filmu. Někomu, třeba mě, to přijde jako svatokrádež, do auta kam patří velkoobjemový motor, dát oturbenýho japonce ;-)
/
jo to je zneucteni, to samy sem si rikal taky..

jeste me ale napadla jedna vec, netyka se to jenom filmu ale i driftu celkove, dokonce sem se i neshodl s kamosem :)
Kdyz si davaly ten finalovej zavod, proc by s tim mustangem musel driftovat, neni snad rychlejsi sjet kopec normalne?
mel sem za to ze auta na drift maj specialni nastaveni podvozku a kol aby jim ta prdel lip ustrelovala a na druhou stranu auta na okruh maji zase co nejvic sedet..
no jen tak me to napadlo jestli je rychlejsi projet driftem nebo prilepenym autem na silnici :lol:
156 f benzinu na letnich drifto dost

Uživatelský avatar
Chaindler
Příspěvky: 895
Registrován: 22 úno 2006 09:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Chaindler »

peknej popis deje, ale recenze to teda moc nejni :D
Mitsubishi Eclipse 92 - 2.0 16V - Denso Iridium Power - už jen motor
Mitsubishi Eclipse 93 - bez motoru
Mitsubishi Eclipse 93 - 2.0 16V Turbo - jenom motor

Uvidíme co z toho poskládám :)

Uživatelský avatar
Neluška
Příspěvky: 1359
Registrován: 03 bře 2005 16:19
Kontaktovat uživatele:

Re: S recenzemi se roztrhl pytel: F&F TD

Příspěvek od Neluška »

ale je, napsal jsem co jsem cítil 8)
Audi 80 cabrio

Uživatelský avatar
Madish
Příspěvky: 33
Registrován: 09 led 2007 07:15
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Madish »

Tahle recenze mluví jasně, plně souhlasím :D
http://www.moviezone.cz/movies/fastf3-t ... da/reviews
Neni to nic, než okopčený Initial D, tomíci udělali z Japonců jen šikmooký umaštěný američany, co driftujou, protože to je cool.
Mobyz: To máš jako v závodění, lehký powerslidy ti udrží na výjezdu ze zatáčky otáčky vysoko a neni to tak strašný, jako kdybys musel dobržďovat, protože máš nedotáčivej předek :mrgreen:
Pravda bude někde uprostřed, nejezdit beze smyků či s velkejma show off driftama, to je pomalá jízda :mrgreen:
www.kedlubna.com

Zakázkové kreslení na A4
Kontakt do zpráv. Cena domluvou :)

YANEK
Moderátor
Příspěvky: 4134
Registrován: 12 úno 2004 21:09
Bydliště: Mindžapůr
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od YANEK »

:twisted: no přišlo mi to lepší než dvojka to zase jo :?:
:silly:Obrázek
www.astra-g.cz BAD TOYS FOR FAT BOYS
www.cartechgroup.cz Vše pro vaší káru
www.autovit.cz Servis vozidel opel

Uživatelský avatar
stenlis
Příspěvky: 470
Registrován: 14 dub 2005 22:02
Bydliště: chodov

Re: S recenzemi se roztrhl pytel: F&F TD

Příspěvek od stenlis »

je jasný že příběh je vo ničem.ale to bylo jak u jedničky tak i u dvojky,ale vzpomeťe nato když jste viděli jedničku poprvý a byly tam takový káry. a dvojka to samí. je to jen o autech a trochu oslazený nějakym dějem f&f . mě se líbí všechny tři a trojka ať už jsem četl že je to takový či makový tak v ve velkym kině to byla bomba,ostatně kino je kino. dvojku jsem vyděl třikrát zasebou v kině.jsem zvědav jestli bude čtyřka.a kde to bude,mohla by bejt evropa. zatim tam byl jen golf 5 z německa a ječtě to byla vynechaná scéna,a aby toho nebylo málo tak ho nabořily.
:respect:

Uživatelský avatar
Eiffel
Moderátor
Příspěvky: 5541
Registrován: 13 říj 2004 10:14
Bydliště: Hodně nestálé Anamnéza: Magor
Kontaktovat uživatele:

Re: S recenzemi se roztrhl pytel: F&F TD

Příspěvek od Eiffel »

mě se z těch tří nejvíc líbil poslední
Cadillac seville V8 4.6 :D
zatím ještě žiju...

Uživatelský avatar
Full.Eclipse
Příspěvky: 503
Registrován: 04 lis 2006 11:58
Bydliště: Jihlava-Ghetto
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Full.Eclipse »

No každý mělo něco do sebe V jedničce se mi líbil děj,herci, Ve dvojce pochopitelně Mitsubishi Evo i Spider, A trojec mi přišel dost ujetej dějem ale EVO je EVO a to tam bylo takže 8) jináč to jak zkur**li mustanga to mě fakt hodně moc nas**lo ale věc názoru.Nejlepší u mě 2! :lol:
Audi A4 Avant 1,9 FTDI
!MoNA Se zAčíNáME F-STeklE KlONoVAt ZačNěTE sI nA NáS DavAT PoZor!

Uživatelský avatar
Falcon
Příspěvky: 24
Registrován: 19 srp 2005 09:52
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Falcon »

Vždyť je to jasný:

FnF 1: Drag race
FnF 2: Sprint race
FnF 3: Drift race

Co nás čeká dál? Okruhy? :D
Jinak na posledních dvou dílech oceňuju povšimnutí si Muscle scény; Amerika před ropnou krizí, to byl svět...
Škoda 110R coupé - Sportovní vůz pro náročné

Odpovědět

Zpět na „News Room“