S recenzemi se roztrhl pytel: F&F TD
Moderátor: Eiffel
- Eiffel
- Moderátor
- Příspěvky: 5541
- Registrován: 13 říj 2004 10:14
- Bydliště: Hodně nestálé Anamnéza: Magor
- Kontaktovat uživatele:
S recenzemi se roztrhl pytel: F&F TD
A je tady další recenze. Nejedná se o Fobii & F TurboDýzlu, ale o již delší dobu natočený počin Rychle & Zběsile, Tokio Drift (někde uváděná Tokijská Jízda).
Až nyní jsem se odhodlal tento film shlédnout a překvapivě jsem byl potěšen. Dílko určitě není čekatelem na oskara, ale i tak si troufám tvrdit, že je i v celku povedené.
Jednoduché rozebrání příběhu, pokud jste viděli, přeskočte: Tuner toho času ještě nepřekročivší 18 narozeniny se nechá vyprovokovat k nelegálnímu závodu na uzavřeném staveništi, od namachrovaného blbce v drahým bouráku co se mu asi nepostaví, tudíž si svou mužnost dokazuje agresivní jízdou ve svém autě s cudnou blondýnkou, která dá jen tomu, kdo si slušně řekne.
Náš hlavní hrdina který na autě nechal svoje ruce závod vyhraje, ale oba závodníci svá auta rozsekají. Ne o sebe.
Na policejní stanici se dozvíme, že náš milý tuner je vcelku průserář a už mu hrozí dvě věci. Buď lapák a nebo vypadnout, bo matinka se už nechce stěhovat do jinýho státu ameriky.
Ještě pořád je to celkem reálný, takže pokračujeme dál. Synek, jelikož je z klasické americké rozvrácené rodiny, jede ke svému otci (matinka asi sbalila policajta na služebně a tak poslala syna samotného, ani ho nedoprovodila).
Dozvíme se, že v Japonsku je o den míň než v americe, protože otec musel svojí šikmookou štětku ze svojí garsonky vyhodit dřív než jí stačil udělat svoje Bukkake, z čehož teda není vůbec odvázanej (ten otec, ne vyhoštěnec).
Kluk se hned druhý den ztratí v metru a přijde pozdě do školy, kde nosí na přezutí něco jako jarmilky, ale v šílených barvách.
Při obědě se dá dohromady s černochem s šátkem na hlavě, kčeftmanem jako prase. Spolu vykoumají, že půjdou na tuning party. Černoch má nádherný zelený krabicový auto, plný hudby a fialovýho chlupatýho koberce.
Na tuning party se dá do sporu s Yakuzáckým synovcem D.K. (čti Drift Kink). Společně si dají závod, D.K. vyhraje a D.L. (čti Drift Lůzr) rozseká káru, která ani nebyla jeho. Jak se k ní dostal? Nějakej japonec Hahn nebo tak nějak mu hodil klíčky a ochotně mu svojí silvii s14 půjčil (nechce mi taky někdo půjčit auto na rozsekání?). A aby to nebylo dost, zapletla se do toho tmavovlasá australanka kolem který jsou pro osoby mužskýho pohlaví samý problémy.
Auto je rozsekáno, tím je D.L. zavázán Hahnovi a musí mu dělat holku pro všechno (jen ho vozí autem a vybírá výpalný, Tommy si tady moc neužije, káj jeden)
Aby nejezdil jen tak nějakou mrdkou, jezdí mrdkou Evo 8, nebo 9 , vypadají hodně podobně. Ničí převodovky a spojky, sem tam tři sady pneu za den. Na to v přístavu dohlíží real drift kink, zakladatel tohodle sportu...
Mezitím se stane pár žárloivých scén, zjistíme že Hahn D.K. okrádá o prachy, australanka se rozejde s D.K. aby jezdila po silničkách bokem s D.L., který se ovšem vozí na sedadle spolujezdce.
D.K. Rupne v kouli, po honičce v ulicích Tokia (málem jsem napsal Nokia), jak jinak než bokem, uhoří Hahn v autě.
D.K. Pronásleduje D.L. a australanku, (o které se dozvídáme že její máma byla šlápota v nějakým bordelu) až k D.L. domů, kde naněj namíří pistoli a v tom vyleze otec D.L. a vyžene s bouchačkou v ruce yakuzáka D.K. ze svý ulice.
Otec chce D.L. poslat domů a ten mu poví něco jako že on chce konečně řešit svý problémy přímo a že tentokrát neuteče.
Dojede za černochem, řekne mu svůj plán a černoch mu bez keců dá balík peněz pro oškubanýho strejdu D.K., kterej je zástupce yakuzy pro danou čtvrť.
D.L. si to našlápne rovnou do podsvětí, najde tam jak strejdu, tak i jeho synovce D.K. a i australanku.. Jako velkej drsňák co nedělá ústupky ani mafii, navrhne, že vyzve D.K. na souboj a kdo prohraje, vypadne z města a už nikdy nikdy nikdy se neukáže
Elegantní mafián souhlasí.
Teď je problém, všechno v jejich dílnách zabavili policajti a zbylo jim jen to jedno rozsekaný auto co ho opískoval D.L. v driftovacím závodě.
Ale spásná myšlenka není daleko. Otec D.L. je nejenom voják americký armády, ale i tuner, co v japonsku má Mustanga bez motoru. Vezmou teda mustanga, motor z nissana, velký turbo a framtadadá, ono to jede bokem taky.
Teď už to dlouho trvat nebude. Horská cesta, samá zatáčka, jízda bokem, všichni mají 3G telefony a na mustangu je asi mobil s konferenčním hovorem, protože všichni koukají na malý displaye a moc moc fandí D:L..
Po pár strkanicích Nissan 350Z končí na boudě a mustan vyhrává. Nyní se role vyměňují a D.K. je teď D.L. a obráceně. Nový drift kink dostává povolení odejít a Yakuzák má osud nejistý.
Happy end je tady, australanka se dává dohromady s D.K., D.L. zmizel neznámo kam a za novým D.K. přijel Diesel až z emeriky a dá si s ním driftovací závod s překoňovanou mrchou.
ENDE
Tak a teď když víme o co šlo, podíváme se na zoubek tomuto příběhu. Pointa vychází z toho, že problémy se musí řešit a nemá se před nimi utíkat.
Příběh je celkem jednoduchý, ale to u tohoto žánru není nic vyjímečného. Je celkem s podivem, že se tvůrci vyhnuli umělému natahování času a natočili dějově průměrný film.
Honičky a vůbecježdění auty je kapitola sama pro sebe. Ve filmu se nevyskytovaly žádné přehnané počítačové efekty, jak tomu bylo u minulých dílů. Všechno ježdění bylo reálné a celkem povedené. Jediné co asi vytknu je honička ulicemi Tokia. Proč auta jezdila bokem, i když vlastně jela rovně? Nebo ten kdo se naučí driftovat, zapomene jezdit normálně? Kdyby jeli rovně, dávno by protivníkovi ujeli.
Další věcí je, že tokio je vylíčeno jako oblast, kde jsou dva světy, ten pro normální lidi, kteří se baví ukníkaným popem je hnusný, šedivý a zahulený... Stačí však projít skladištěm a ejhle, veselé barvičky, samý tuner, holt, normální lidi nemají možnost mít hezké kluby...
Na pořadu dne je úprava mustanga pro motor ze silvie. Určitě to půjde, ale ne tak lehce jak bylo ukázáno ve filmu. Někomu, třeba mě, to přijde jako svatokrádež, do auta kam patří velkoobjemový motor, dát oturbenýho japonce
Ale budiž. Když si vzpomenu na anabázi s Cecilem, přijde mi úsměvné, za jak krátkou dobu měli postavené auto, které fungovalo.
Nějaké chyby se přeci jen najdou, například když se podíváte pozorně, EVO protáčí pouze zadní kola, pohon předních je odpojený. Ale je možné že tuneři to tak chtějí.
Souhrnem je to film, který stojí za to vidět, je zábavný a v určité míře realistický. Je tam ukázáno, že není jednoduché stát se pilotem takového vozu a umět ho ovládat ve smyku. Stojí to plechy a různé jiné náhradní díly. Tvůrci se vyvarovali většiny blbostí co byly v předchozích dvou dílech a je to jen ku prospěchu.
Přeju dobrou zábavu.
PS: DVD obsahuje dobré bonusy, kde je ukázáno jak se takový drift dělá, kolik bylo za film spotřebováno aut a tak podobně. Zbývá odkaz na oficiální stránky filmu: www.thefastandthefurious.com/
Cadillac seville V8 4.6
zatím ještě žiju...
zatím ještě žiju...
heh, sem se pobavil poránu
jen poznámky k technice:
vono s tou stavbou oturbenejch aut je to tam trošku jinak než u nás - maj tam v tom trošku praxi, zato tady se to řeší na bázi pokus-omyl
ad2 - na drifty se používaj i čtyřkolky s odpojeným předkem - jak Eva, Prezy, Skyline a podobný bestie - rozhodně bych to nepovažoval za chybu filmu, to je realita
jen poznámky k technice:
vono s tou stavbou oturbenejch aut je to tam trošku jinak než u nás - maj tam v tom trošku praxi, zato tady se to řeší na bázi pokus-omyl
ad2 - na drifty se používaj i čtyřkolky s odpojeným předkem - jak Eva, Prezy, Skyline a podobný bestie - rozhodně bych to nepovažoval za chybu filmu, to je realita
Shark Racing team
- Eiffel
- Moderátor
- Příspěvky: 5541
- Registrován: 13 říj 2004 10:14
- Bydliště: Hodně nestálé Anamnéza: Magor
- Kontaktovat uživatele:
Re: S recenzemi se roztrhl pytel: F&F TD
to jsem nevěděl, ale tak je to logický, by musel jezdit ohromnou rychlostí, aby se to sunulo hezky bokem, ale jak jsem koukal, někdy docela jezdí i relaxově, jen prostě u toho pískaj pneu
Cadillac seville V8 4.6
zatím ještě žiju...
zatím ještě žiju...
- Eiffel
- Moderátor
- Příspěvky: 5541
- Registrován: 13 říj 2004 10:14
- Bydliště: Hodně nestálé Anamnéza: Magor
- Kontaktovat uživatele:
Re: S recenzemi se roztrhl pytel: F&F TD
ale jak jeli těmi ulicemi, vysvětlí mi někdo proč se i když jeli rovně pořád smykovali?
Cadillac seville V8 4.6
zatím ještě žiju...
zatím ještě žiju...
- Mike Mad
- Moderátor
- Příspěvky: 2347
- Registrován: 11 kvě 2004 10:59
- Bydliště: Sleepy Hollow - Dux
- Kontaktovat uživatele:
Re: S recenzemi se roztrhl pytel: F&F TD
masirka dostEiffel píše:ale jak jeli těmi ulicemi, vysvětlí mi někdo proč se i když jeli rovně pořád smykovali?
Volkswagen Jetta Mk2 Coupe US&A 2.0 16V ABF ... reconstruction
Volkswagen Bora Variant 1.9TDI ARL ... daily
Volkswagen Bora Variant 1.9TDI ARL ... daily
- Eiffel
- Moderátor
- Příspěvky: 5541
- Registrován: 13 říj 2004 10:14
- Bydliště: Hodně nestálé Anamnéza: Magor
- Kontaktovat uživatele:
Re: S recenzemi se roztrhl pytel: F&F TD
to jo, ale fakt jsem to nepobral. A dobrá hláška byla na konci
Tento film byl natočen na uzavřených silnicích a ulicích profesionálními kaskadéry, doporučujeme nezkoušet amatéry v provozu
Tento film byl natočen na uzavřených silnicích a ulicích profesionálními kaskadéry, doporučujeme nezkoušet amatéry v provozu
Cadillac seville V8 4.6
zatím ještě žiju...
zatím ještě žiju...
Re: S recenzemi se roztrhl pytel: F&F TD
když máš výkon pojedeš i na rovině bokemEiffel píše:ale jak jeli těmi ulicemi, vysvětlí mi někdo proč se i když jeli rovně pořád smykovali?
a jinak až na pár "nepřesností" ... no ujde noo
- Eiffel
- Moderátor
- Příspěvky: 5541
- Registrován: 13 říj 2004 10:14
- Bydliště: Hodně nestálé Anamnéza: Magor
- Kontaktovat uživatele:
Re: S recenzemi se roztrhl pytel: F&F TD
ale tak mě dostalo že tam lítali sem a tam místo aby to srovnal a jel rovně mnohem rychleji
Cadillac seville V8 4.6
zatím ještě žiju...
zatím ještě žiju...
- krulis
- Příspěvky: 1279
- Registrován: 09 kvě 2005 13:32
- Bydliště: 82°12'N 23°59'E
- Kontaktovat uživatele:
hoho nekdo na TF uz psal, ze je celkem zajimavej bonus na origo dvd.. pry v tokiu moc filmarum nepreji a tak se vetsina scen tocila za provozu coz neodpovida ty posledni vete z filmu
| http://krulis.net | dneska jsem vyskočil z auta, padl přímo na hlavu a odrazil se deset metrů vysoko, osedlal létajícího koně a proletěl jsem se pod karlovým mostem, nevím o ničem vyjímečným co by se dnes stalo....
- Eiffel
- Moderátor
- Příspěvky: 5541
- Registrován: 13 říj 2004 10:14
- Bydliště: Hodně nestálé Anamnéza: Magor
- Kontaktovat uživatele:
Re: S recenzemi se roztrhl pytel: F&F TD
hehe, to byl kec, sice se točily sceny v provozu, ale tam kde fakt o něco šlo se točilo v americe. Ale to se dozvíš na DVD
Cadillac seville V8 4.6
zatím ještě žiju...
zatím ještě žiju...
Re: S recenzemi se roztrhl pytel: F&F TD
To uz ale majitele Skodovek, Ziguliku a Bramboraku za 10 tisic davno vypnuli svuj prehravac a jeli to zkusit...Eiffel píše:to jo, ale fakt jsem to nepobral. A dobrá hláška byla na konci
Tento film byl natočen na uzavřených silnicích a ulicích profesionálními kaskadéry, doporučujeme nezkoušet amatéry v provozu
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Re: S recenzemi se roztrhl pytel: F&F TD
jo to je zneucteni, to samy sem si rikal taky..Eiffel píše: Na pořadu dne je úprava mustanga pro motor ze silvie. Určitě to půjde, ale ne tak lehce jak bylo ukázáno ve filmu. Někomu, třeba mě, to přijde jako svatokrádež, do auta kam patří velkoobjemový motor, dát oturbenýho japonce
/
jeste me ale napadla jedna vec, netyka se to jenom filmu ale i driftu celkove, dokonce sem se i neshodl s kamosem
Kdyz si davaly ten finalovej zavod, proc by s tim mustangem musel driftovat, neni snad rychlejsi sjet kopec normalne?
mel sem za to ze auta na drift maj specialni nastaveni podvozku a kol aby jim ta prdel lip ustrelovala a na druhou stranu auta na okruh maji zase co nejvic sedet..
no jen tak me to napadlo jestli je rychlejsi projet driftem nebo prilepenym autem na silnici
156 f benzinu na letnich drifto dost
Tahle recenze mluví jasně, plně souhlasím
http://www.moviezone.cz/movies/fastf3-t ... da/reviews
Neni to nic, než okopčený Initial D, tomíci udělali z Japonců jen šikmooký umaštěný američany, co driftujou, protože to je cool.
Mobyz: To máš jako v závodění, lehký powerslidy ti udrží na výjezdu ze zatáčky otáčky vysoko a neni to tak strašný, jako kdybys musel dobržďovat, protože máš nedotáčivej předek
Pravda bude někde uprostřed, nejezdit beze smyků či s velkejma show off driftama, to je pomalá jízda
http://www.moviezone.cz/movies/fastf3-t ... da/reviews
Neni to nic, než okopčený Initial D, tomíci udělali z Japonců jen šikmooký umaštěný američany, co driftujou, protože to je cool.
Mobyz: To máš jako v závodění, lehký powerslidy ti udrží na výjezdu ze zatáčky otáčky vysoko a neni to tak strašný, jako kdybys musel dobržďovat, protože máš nedotáčivej předek
Pravda bude někde uprostřed, nejezdit beze smyků či s velkejma show off driftama, to je pomalá jízda
-
- Moderátor
- Příspěvky: 4134
- Registrován: 12 úno 2004 21:09
- Bydliště: Mindžapůr
- Kontaktovat uživatele:
no přišlo mi to lepší než dvojka to zase jo
www.astra-g.cz BAD TOYS FOR FAT BOYS
www.cartechgroup.cz Vše pro vaší káru
www.autovit.cz Servis vozidel opel
Re: S recenzemi se roztrhl pytel: F&F TD
je jasný že příběh je vo ničem.ale to bylo jak u jedničky tak i u dvojky,ale vzpomeťe nato když jste viděli jedničku poprvý a byly tam takový káry. a dvojka to samí. je to jen o autech a trochu oslazený nějakym dějem f&f . mě se líbí všechny tři a trojka ať už jsem četl že je to takový či makový tak v ve velkym kině to byla bomba,ostatně kino je kino. dvojku jsem vyděl třikrát zasebou v kině.jsem zvědav jestli bude čtyřka.a kde to bude,mohla by bejt evropa. zatim tam byl jen golf 5 z německa a ječtě to byla vynechaná scéna,a aby toho nebylo málo tak ho nabořily.
- Eiffel
- Moderátor
- Příspěvky: 5541
- Registrován: 13 říj 2004 10:14
- Bydliště: Hodně nestálé Anamnéza: Magor
- Kontaktovat uživatele:
Re: S recenzemi se roztrhl pytel: F&F TD
mě se z těch tří nejvíc líbil poslední
Cadillac seville V8 4.6
zatím ještě žiju...
zatím ještě žiju...
- Full.Eclipse
- Příspěvky: 503
- Registrován: 04 lis 2006 11:58
- Bydliště: Jihlava-Ghetto
- Kontaktovat uživatele:
No každý mělo něco do sebe V jedničce se mi líbil děj,herci, Ve dvojce pochopitelně Mitsubishi Evo i Spider, A trojec mi přišel dost ujetej dějem ale EVO je EVO a to tam bylo takže jináč to jak zkur**li mustanga to mě fakt hodně moc nas**lo ale věc názoru.Nejlepší u mě 2!
Audi A4 Avant 1,9 FTDI
!MoNA Se zAčíNáME F-STeklE KlONoVAt ZačNěTE sI nA NáS DavAT PoZor!
!MoNA Se zAčíNáME F-STeklE KlONoVAt ZačNěTE sI nA NáS DavAT PoZor!