mcsow píše:pořád tu čtu o turbech garrett, jak je na tom turbo ze škodovácký 1.9 tdi pd oproti těm garetťáckým a de to dát na benzínovej motor?? popřípadě na jaký obsahy
benzinacke turbodmychadlo se toci cca 2-3 xrychleji nez dizlacke ... ma proto podstatne konstrukcni rozdily oproti mene namahanym dizlackym turbinam ....
řidiči jsou vystaveni šikaně ze strany policie za jednání, které ve skutečnosti není ohrožující, ale je v rozporu se zákonem
tomoking píše:benzinacke turbodmychadlo se toci cca 2-3 xrychleji nez dizlacke ... ma proto podstatne konstrukcni rozdily oproti mene namahanym dizlackym turbinam ....
neni pravda.
(male) turbo na malych diesloch (konkretne PSA 1.4HDi) toci 180'000rpm
v benzinoch sa pouzivaju obvykle vacsie turba a co viem (ale samozrejme mozem sa mylit) tocia cca 80-150 tisic...
Krosmen píše:ještě k tomu coupe-zjišťoval sem si pro jistotu všechny velikosti vnitřku motoru a sou identický!!!!!turbo i neturbo......
Tomu se řiká ušetřit náklady,mám jeden motor a hle jiný písty a je tu turbo,jinej tlak turba a už mám dvě výkonový varianty......
s tim bych si tak jisty nebyl...urcite nebude mit stejne minimalne vacky (jine casovani), rekl bych ze i ventily (chlazene u turba), chlazni spodku pistu olejem, saci a vyfukove kanaly (jiny tvar a prumer) snad i ojnice a nejsem si jist ale rekl bych, ze neturbo verze nema kovanou kilku...
ale mozna se v necem pletu..
Chlazené ventily ? jak prosímtě? supra nic takového nemá, jen upravím jednu věc - blok NA a turba s emude mimo jiné lišit také tím že turbínovej bude mít vývody an olej k turbu,které 90% na motoru mít nebude..
Co se týče kliky u spurpy - shodná, ojnice shodné , písty shopdné - ale nejsou snižované, je v nuch udelané vybrání ( písty jsou stejně vysoké ale jsou jak misky..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
raddy píše:chladene vyfukove ventily-ventily plnene sodikom, ktory pri zmene skupenstva odobera teplo z materialu ventilu. asi myslel toto...
sorry už taky vím sem ješte v háji z toho jak se mi jeden človek snažil vnutit že má v corolle gti ostřik ventilu olejem kvuli chlazení ( sem mu řekl že jestli má ostřik ventilu olejem tak bych s tím autem asi nejezdil a opravil ho ) - zajímavé jak tvrdošíjne trval na tom že to nesjou písty ale ventily - pán byl asi znalec :D
sem se lekl že se to tak rozmáhá
u starších vozu ten sodík nebývá, a i tak je to zlomeček vozu co ho má - snad jeden z deseti.. když beru do roku 98 ) není to podmínka aby to měl..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Krosmen píše:ještě k tomu coupe-zjišťoval sem si pro jistotu všechny velikosti vnitřku motoru a sou identický!!!!!turbo i neturbo......
Tomu se řiká ušetřit náklady,mám jeden motor a hle jiný písty a je tu turbo,jinej tlak turba a už mám dvě výkonový varianty......
s tim bych si tak jisty nebyl...urcite nebude mit stejne minimalne vacky (jine casovani), rekl bych ze i ventily (chlazene u turba), chlazni spodku pistu olejem, saci a vyfukove kanaly (jiny tvar a prumer) snad i ojnice a nejsem si jist ale rekl bych, ze neturbo verze nema kovanou kilku...
ale mozna se v necem pletu..
Chlazené ventily ? jak prosímtě? supra nic takového nemá, jen upravím jednu věc - blok NA a turba s emude mimo jiné lišit také tím že turbínovej bude mít vývody an olej k turbu,které 90% na motoru mít nebude..
Co se týče kliky u spurpy - shodná, ojnice shodné , písty shopdné - ale nejsou snižované, je v nuch udelané vybrání ( písty jsou stejně vysoké ale jsou jak misky..
čoveče ventily plněný sodíkem má už skoro 20let starej dědeček v integrale, nebo coupe a ostřik pístů NA i turbo verze..... 20VT motory v coupe je neměly, ale 16VT jova přestavba 16v-16vt není moc big problem- písty a turbo +elektronika a je hotovo -klika kovaná je..je přeci kokotina bouchta motory na chlup stejný a vyrábět 2 různý kliky a ojnice.....