Turbo dotaz ...

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Uživatelský avatar
tomoking
Příspěvky: 2895
Registrován: 10 črc 2004 13:59
Bydliště: okr. Kurvina.... tedy Karvina
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo dotaz ...

Příspěvek od tomoking »

mcsow píše:pořád tu čtu o turbech garrett, jak je na tom turbo ze škodovácký 1.9 tdi pd oproti těm garetťáckým a de to dát na benzínovej motor?? popřípadě na jaký obsahy

benzinacke turbodmychadlo se toci cca 2-3 xrychleji nez dizlacke ... ma proto podstatne konstrukcni rozdily oproti mene namahanym dizlackym turbinam ....
řidiči jsou vystaveni šikaně ze strany policie za jednání, které ve skutečnosti není ohrožující, ale je v rozporu se zákonem

mcsow
Příspěvky: 190
Registrován: 29 kvě 2006 20:20
Bydliště: žatec
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo dotaz ...

Příspěvek od mcsow »

takže na benzínu by to dízlový turbo nebylo efektivní
vw golf II 1.6 carb.
výškově stavitelnej podvozek
ATS CUP 195/50 R15
<a href="http://pomalu-a-vklidu.wz.cz"> pomalu-a-vklidu </a>

Uživatelský avatar
tomoking
Příspěvky: 2895
Registrován: 10 črc 2004 13:59
Bydliště: okr. Kurvina.... tedy Karvina
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo dotaz ...

Příspěvek od tomoking »

mcsow píše:takže na benzínu by to dízlový turbo nebylo efektivní
po par kilometrech by se rozpadlo na kusy :wink:
řidiči jsou vystaveni šikaně ze strany policie za jednání, které ve skutečnosti není ohrožující, ale je v rozporu se zákonem

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Re: Turbo dotaz ...

Příspěvek od JonnY »

tomoking píše:benzinacke turbodmychadlo se toci cca 2-3 xrychleji nez dizlacke ... ma proto podstatne konstrukcni rozdily oproti mene namahanym dizlackym turbinam ....
neni pravda.
(male) turbo na malych diesloch (konkretne PSA 1.4HDi) toci 180'000rpm
v benzinoch sa pouzivaju obvykle vacsie turba a co viem (ale samozrejme mozem sa mylit) tocia cca 80-150 tisic...

iluzia
Příspěvky: 7
Registrován: 02 srp 2006 19:01

Re: Turbo dotaz ...

Příspěvek od iluzia »

ja v calibre mam nastavene turbo na 1,5baru a motor to v pohode zvlada a nemam nic upravene len som dal velky IC blow off :lol:

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Idaho »

GTRunner píše:
Krosmen píše:ještě k tomu coupe-zjišťoval sem si pro jistotu všechny velikosti vnitřku motoru a sou identický!!!!!turbo i neturbo...... :lol:
Tomu se řiká ušetřit náklady,mám jeden motor a hle jiný písty a je tu turbo,jinej tlak turba a už mám dvě výkonový varianty...... :lol:
s tim bych si tak jisty nebyl...urcite nebude mit stejne minimalne vacky (jine casovani), rekl bych ze i ventily (chlazene u turba), chlazni spodku pistu olejem, saci a vyfukove kanaly (jiny tvar a prumer) snad i ojnice a nejsem si jist ale rekl bych, ze neturbo verze nema kovanou kilku...
ale mozna se v necem pletu.. :wink:
Chlazené ventily ? jak prosímtě? supra nic takového nemá, jen upravím jednu věc - blok NA a turba s emude mimo jiné lišit také tím že turbínovej bude mít vývody an olej k turbu,které 90% na motoru mít nebude..

Co se týče kliky u spurpy - shodná, ojnice shodné , písty shopdné - ale nejsou snižované, je v nuch udelané vybrání ( písty jsou stejně vysoké ale jsou jak misky..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

raddy
Příspěvky: 270
Registrován: 12 led 2006 11:57

Příspěvek od raddy »

chladene vyfukove ventily-ventily plnene sodikom, ktory pri zmene skupenstva odobera teplo z materialu ventilu. asi myslel toto...

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Idaho »

raddy píše:chladene vyfukove ventily-ventily plnene sodikom, ktory pri zmene skupenstva odobera teplo z materialu ventilu. asi myslel toto...

sorry :) už taky vím :) sem ješte v háji z toho jak se mi jeden človek snažil vnutit že má v corolle gti ostřik ventilu olejem kvuli chlazení :D ( sem mu řekl že jestli má ostřik ventilu olejem tak bych s tím autem asi nejezdil a opravil ho :D ) - zajímavé jak tvrdošíjne trval na tom že to nesjou písty ale ventily - pán byl asi znalec :D:D

sem se lekl že se to tak rozmáhá :D

u starších vozu ten sodík nebývá, a i tak je to zlomeček vozu co ho má - snad jeden z deseti.. když beru do roku 98 ) není to podmínka aby to měl..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od honza 2.0 16v »

Idaho píše:
GTRunner píše:
Krosmen píše:ještě k tomu coupe-zjišťoval sem si pro jistotu všechny velikosti vnitřku motoru a sou identický!!!!!turbo i neturbo...... :lol:
Tomu se řiká ušetřit náklady,mám jeden motor a hle jiný písty a je tu turbo,jinej tlak turba a už mám dvě výkonový varianty...... :lol:
s tim bych si tak jisty nebyl...urcite nebude mit stejne minimalne vacky (jine casovani), rekl bych ze i ventily (chlazene u turba), chlazni spodku pistu olejem, saci a vyfukove kanaly (jiny tvar a prumer) snad i ojnice a nejsem si jist ale rekl bych, ze neturbo verze nema kovanou kilku...
ale mozna se v necem pletu.. :wink:
Chlazené ventily ? jak prosímtě? supra nic takového nemá, jen upravím jednu věc - blok NA a turba s emude mimo jiné lišit také tím že turbínovej bude mít vývody an olej k turbu,které 90% na motoru mít nebude..

Co se týče kliky u spurpy - shodná, ojnice shodné , písty shopdné - ale nejsou snižované, je v nuch udelané vybrání ( písty jsou stejně vysoké ale jsou jak misky..
čoveče ventily plněný sodíkem má už skoro 20let starej dědeček v integrale, nebo coupe a ostřik pístů NA i turbo verze..... 20VT motory v coupe je neměly, ale 16VT jova přestavba 16v-16vt není moc big problem- písty a turbo +elektronika a je hotovo -klika kovaná je..je přeci kokotina bouchta motory na chlup stejný a vyrábět 2 různý kliky a ojnice.....

ji

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“