
prosim bez OTecek a kecu, kdo maze ten jede, na to mate pokec

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
s vyfukem se toho moc neda delat, je ladeny uz v serii, a delat vyfuk na atmosferu je alchymie... On je 8-2-1.. leda udelat 8-4-2-1 ale na to nemam uz misto na brise.elviiis píše:No ja měním olej max po pěti ale já mám turbo. No s tím olejem orčo syntetický ale nějaký který je dělaný na vysoké otáčky (na teplo) TZN aby mně vysoké to druhé čislo za W. Pokud máš možnost hyder tak bych šel možná i do nich , protože je otázka jestli se nebudou ty mechaniky často rozlaďovat ale pokud se nemojíš spároměrky tak no problema.Jěště když trochu světšíš kompres dobře uděláš sání a vejfuk (k těm vačkám i směs) tak už by se zvýšení výkonu dalo počítat v desítkách procent.
kvalitní olej pro mě znamená jediný: Mobil 1 5W 50 rally formula.... docela dlouho jsem vybíral co nalejt do motoru v coupe, a ted to liju i do všech civilních aut.. prostě se mi ten olej velmi osvědčil..navíc když je od zajímavýho zdroje za dobrou cenu...AdieuD píše:Co znamena kvalitni olej? Tuhle jsem to resila s klukama a ti me malem sezrali za ziva, kdyz jsem rekla, ze paramo pro me neni kvalitni olej (tzn. existuji lepsi a lepsi oleje)
Oni tvrdi, ze je fuk na znacce, aj tvrdim, ze na ni zalezi. Co vy na to?