Kterou HONDU??

Moderátor: Zemi

Bordel
Moderátor
Příspěvky: 3887
Registrován: 20 čer 2004 16:07
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bordel »

infinity píše:1.5 VTEC-E neni zadny delo...rekl bych, ze jede jako hondackej 1.5 SOHC. Ten vtec-e je ladeny spis na spotrebu, nez na vykon. Jinak si myslim ze i ty 1.5ky bez vtecu (D15B7/B2) nejsou zas tak spatny...sam mam D15B7 se 101 koniky a stovka do 9s maximalka 200+, bezporuchovy a v kombinaci s cca 1010kg to neni zas takovy pomaly. Ber to tak, ze 1.5 v hodne neni to co 1.5 v pekaci nebo necym podobnym...
Jinak CRX je tak trochu hrob.
Jo a btw VTEC-E jsem v 5g (92-95) moc nevidel. Jsou spis v 6G, ty uz jsou drazsi a vzhledem k vyssi vaze vozidla jsou pomalejsi nez obyc 1.5 v 5G...
a to jsou hodnovy mereny minutkou ne? :smich: :wink: mych 125ps tech 1030kg na 100 dostane za 9.2s podle papiru a pochbuju, ze by i upravena 1.5 mela pod 9...
pridam moje dojmy, kdyz jsem vybiral auto ja, tak se mi povedlo v jeden den sedet v 1.6 83kw noVTEC 6.gen / 1.5VTEC-E 84kw 6.gen/1.6 192kw VTEC 5.gen vsechny meli zapnutou klimu (abych zjistil jestli fuguje, pri pripadny koupi)
1.6 83kw vubec nejela, rekl bych ze huz nez nas Escort 1.6 16v 90k se skoro 300t km a lekhym unikem oleje, malej naznak ze uz by chtela jet bylo kolem 5tis a v 6ti zacala razantne umirat
1.5 84kw vtec-e sla celkem plynule a ochotne do otacek (i kdyz celkem pomalu), az do omezovace coz me prekvapilo, ale takvy nemasny-neslany, sepnuti VTECu cejtit nebylo, ale uvazoval jsem o ni, pac byla relativne v dobrym stavu, se serviskou, s vybavou a za dobrou cenu
1.6 92kw vtec, auto ktery jsem chtel nejvic, a taky se to potvrdilo, z techle to bylo prvni, ktery po seslapnuti plynu neco delalo, VTEC byl pri sepnuti centit i slyset
kdyz vezmeme spotrebu tak se pohybuje ve smes nastejno, i kdyz ten VTEC-E bude mit zrejme o neco nizsi spotrebu nez ty 1.6ky, ale na ukor zadnyho zavodeni a predjizdeni se smrti pred ocima :lol:

pak je bylo jeste VTi, ale bylo jich malo (i kdyz ESicek v tu dobu bylo jeste min) stav vetsinou nic moc, meli tunacky upravy :( a staly celkem repu, takze kdyz jsem se v 18ti rozhodoval co si koupi, ESi pro me byla jasna volba :smich2:
http://www.odtahnito.cz <<< Půjčovna odtahového speciálu, stačí řidičák sk. B. Nejlevnější způsob převozu vozu svépomocí. Praha, ČR i zahraničí.

Uživatelský avatar
infinity
Příspěvky: 246
Registrován: 11 bře 2007 20:55
Bydliště: Sev. Morava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od infinity »

hm...nevim jak tvych 125 dostane 1030kg na 100km/h za 9.2s kdyz mych 101 jich dostane do 9 (vyfuk,sani) a papirove to je pak 9.2 a ktomu uz ma najeto hodne km....
http://www.youtube.com/watch?v=AEDqY4GZJyY - mereno podle vrstev ve videu...jasne +/- par desetinek
http://www.youtube.com/watch?v=5WdVqsGbWjk -trochu jinak
http://youtube.com/watch?v=y_WkAuFQ9kw - toto neni moje, ale mereno gtechem, 8.47
a 205 tacho na 205/55/R15 mam vyzkouseno uz nekolikrat
Jo vti je vti...ale to uz je DOHC cili trochu jina kategorie :) Ale dneska se daji koupit 5G vti za 120k +/-
Kdybych dneska kupoval aut, tak je to bud 5Gvti, pokud bych mel 250-300k, tak jednoznacne ITR :)
2.0 Integra Type-R DC2 powered @ http://www.breker.cz - EBC brakes, Buddy Club, Hard Race, Blox, Energy Susp., Megan Racing, Hawk,...
http://www.bc-racing.cz - sportovní a závodní podvozky

CAD
Příspěvky: 313
Registrován: 14 pro 2005 18:33
Bydliště: JZ Cechy - doma na kopecku u lesa

Příspěvek od CAD »

[quote="infinity"] Ber to tak, ze 1.5 v hodne neni to co 1.5 v pekaci nebo necym podobnym...
Jinak CRX je tak trochu hrob.


CRX neni hrob, jen s ni nekteri drevaci neumi jezdit a mysli si ze jsou polobozi (nic proti tobe).

CAD
Příspěvky: 313
Registrován: 14 pro 2005 18:33
Bydliště: JZ Cechy - doma na kopecku u lesa

Re: Kterou HONDU??

Příspěvek od CAD »

Ja kdybych nemel nektery financni zavazky tak si pockam na 1.6 ESI nebo VTI 5g. a nebo nejakej swap do my soucasny hondy. (ja vim plno prace bla bla bla...:-)

Uživatelský avatar
infinity
Příspěvky: 246
Registrován: 11 bře 2007 20:55
Bydliště: Sev. Morava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od infinity »

CAD píše:
infinity píše: Ber to tak, ze 1.5 v hodne neni to co 1.5 v pekaci nebo necym podobnym...
Jinak CRX je tak trochu hrob.


CRX neni hrob, jen s ni nekteri drevaci neumi jezdit a mysli si ze jsou polobozi (nic proti tobe).
Myslel jsem bezpecnost, videl jsi treba nejaky bouracky crx?
(nic proti tobe)
crx jsem nikdy neridil :D a jako polobuh bych si pripadal minimalne v NSX :wink:
2.0 Integra Type-R DC2 powered @ http://www.breker.cz - EBC brakes, Buddy Club, Hard Race, Blox, Energy Susp., Megan Racing, Hawk,...
http://www.bc-racing.cz - sportovní a závodní podvozky

Uživatelský avatar
Robik
Příspěvky: 830
Registrován: 06 kvě 2006 07:28
Bydliště: Karviná - Prague

Příspěvek od Robik »

No ted jsem našel na mobile.de ESi jen za 999 euro, najeto 268.000, píše stav ok....no akorát propouští vodní pumpa a špatná baterka, jinak vypadá obstojně, jak se pohybuje životnost?? Pokud je dobrý majitel tak si myslím že by měla vydržet tak 400.000?? Otázka je jak bylo o ní postaráno... takže vy byste spíše než ten ekonomický VTEC 5.generace brali klasickou 1.5 5.generace?
SR20DE - ukradeno
D15B2 - prodáno
D16Z7 - živých 127 koníků

http://www.pneuheli.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
infinity
Příspěvky: 246
Registrován: 11 bře 2007 20:55
Bydliště: Sev. Morava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od infinity »

Zalezi co chces a taky zalezi na tom jake mas pozadavky a co od auta ocekavas. Kdyz chces co nejzivejsi auto, tak si je porovnej podle 0-100 a mas to.
vtec-e u 5g jsou jen motory D15Z1 ...90 koniku a davali se do 3D i do 4D. vykonove stejne jako treba D15B2(davali se do 3d/4d) kde jeste neni PGMFI akorat maji(z1) nejvyssi vykon o 500rpm niz a maji o 10nm vetsi kroutak, spotreba nevim, ale ty D15Z1 VTEC-E u 5g jeste nebyly tak dobre nastaveny jako ty D15Z3 a D15Z6 v pozdejsich generacich, kde ta spotreba se mohla pohybovat i 5l/100km a Z6 uz navic mela vykon 115 kobyl ale to uz trochu odbocuju od 5g :o . D15B7 cili taky sohc 1.5 uz ma 101 koni a 132nm. Rozdil mezi B7 a B2 je ve vstrikovani paliva,B7 se davaly jen do coupe , ale B2 se da pomerne lehce prestavit na B7 prave zmenou vstrikovani.
Na tvem miste bych sel spis do D16Z6 cili 1.6 SOHC Esi vtec 125 ps nebo pak do b16 ovsem to uz stoji trochu vice penez :)
Naposledy upravil(a) infinity dne 31 led 2008 15:59, celkem upraveno 1 x.
2.0 Integra Type-R DC2 powered @ http://www.breker.cz - EBC brakes, Buddy Club, Hard Race, Blox, Energy Susp., Megan Racing, Hawk,...
http://www.bc-racing.cz - sportovní a závodní podvozky

Uživatelský avatar
Robik
Příspěvky: 830
Registrován: 06 kvě 2006 07:28
Bydliště: Karviná - Prague

Příspěvek od Robik »

No jak říkám chtěl bych něco živějšího...ale jediný limit jsou pro mě bohužel jen peníze :( Nejraději VT nebo VTi ale do toho se opravdu nevlezu...no tak to ESi už je taky pryč..no člověk jak chvilku zaváhá to je hnus no :( Budu čekat dál snad do 1500 euro nějaké solidní ESi seženu.. :(
SR20DE - ukradeno
D15B2 - prodáno
D16Z7 - živých 127 koníků

http://www.pneuheli.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Bordel
Moderátor
Příspěvky: 3887
Registrován: 20 čer 2004 16:07
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bordel »

infinity píše:hm...nevim jak tvych 125 dostane 1030kg na 100km/h za 9.2s kdyz mych 101 jich dostane do 9 (vyfuk,sani) a papirove to je pak 9.2 a ktomu uz ma najeto hodne km....
http://www.youtube.com/watch?v=AEDqY4GZJyY - mereno podle vrstev ve videu...jasne +/- par desetinek
http://www.youtube.com/watch?v=5WdVqsGbWjk -trochu jinak
http://youtube.com/watch?v=y_WkAuFQ9kw - toto neni moje, ale mereno gtechem, 8.47
a 205 tacho na 205/55/R15 mam vyzkouseno uz nekolikrat
Jo vti je vti...ale to uz je DOHC cili trochu jina kategorie :) Ale dneska se daji koupit 5G vti za 120k +/-
Kdybych dneska kupoval aut, tak je to bud 5Gvti, pokud bych mel 250-300k, tak jednoznacne ITR :)
M3 :lol: :lol: :lol:

Osobne bych setril na ESi
a jestli je v 268t km ve vybornym stavu se da tezko rict, ja delal krouzky po 150tkm, ale je mozny ze to je stoceny...
http://www.odtahnito.cz <<< Půjčovna odtahového speciálu, stačí řidičák sk. B. Nejlevnější způsob převozu vozu svépomocí. Praha, ČR i zahraničí.

Uživatelský avatar
Robik
Příspěvky: 830
Registrován: 06 kvě 2006 07:28
Bydliště: Karviná - Prague

Příspěvek od Robik »

Tak nakonec to vypadá že budu mít co jsem chtěl ze všeho nejméně :lol: Asi to bude 1.3 75koní :) Dám přednost nízké spotřebě a pojistce, s tím že pokud budou penízky, tak pak to budu řešit swapem... :)
Rozhodl jsem se proto že Civic má být v dobrém stavu bez nutných investic, což se o tom esi v sedanu co jsem ted mohl mít z Brna nedá říci, prasklé čelní sklo, nefukční stahování u řidiče, trošku chytlý práh u řidiče...a pár dalších věci..a to nepočítám že to bylo na zimákách :)
SR20DE - ukradeno
D15B2 - prodáno
D16Z7 - živých 127 koníků

http://www.pneuheli.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

CAD
Příspěvky: 313
Registrován: 14 pro 2005 18:33
Bydliště: JZ Cechy - doma na kopecku u lesa

Příspěvek od CAD »

Robik píše:Tak nakonec to vypadá že budu mít co jsem chtěl ze všeho nejméně :lol: Asi to bude 1.3 75koní :) Dám přednost nízké spotřebě a pojistce, s tím že pokud budou penízky, tak pak to budu řešit swapem... :)
Rozhodl jsem se proto že Civic má být v dobrém stavu bez nutných investic, což se o tom esi v sedanu co jsem ted mohl mít z Brna nedá říci, prasklé čelní sklo, nefukční stahování u řidiče, trošku chytlý práh u řidiče...a pár dalších věci..a to nepočítám že to bylo na zimákách :)
tak to budes mit EG3 jako jaaa. Beres to z praktickeho hlediska, ale uvidis jak te to za chvili bude sr*t jako me :-)

CAD
Příspěvky: 313
Registrován: 14 pro 2005 18:33
Bydliště: JZ Cechy - doma na kopecku u lesa

Příspěvek od CAD »

to Robik: Tak co, uz si neco sehnal?

Uživatelský avatar
Robik
Příspěvky: 830
Registrován: 06 kvě 2006 07:28
Bydliště: Karviná - Prague

Příspěvek od Robik »

Jj...sehnal.... :) POsílám foto z dnu koupě - jinak momentálně už je bez stickers a s 15 elektrony :) Bohužel každá koupě má své + i - :cry:
Kastle po celolaku v superstavu a bez koroze, vyvařené lemy, nová spojka aele bohužel žere to hodně olej a při točení nad 5000 to čudí modře, čili asi je třeba vyměnit pístní kroužky.. doufám že jen tyto :(
Obrázek
Obrázek

EDIT: je to 1.5 LSI a koupil jsem ji za 52.000,- rok 1994
SR20DE - ukradeno
D15B2 - prodáno
D16Z7 - živých 127 koníků

http://www.pneuheli.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Robik
Příspěvky: 830
Registrován: 06 kvě 2006 07:28
Bydliště: Karviná - Prague

Příspěvek od Robik »

Tady posílám foto, už no stickers a letní gumy :)
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
SR20DE - ukradeno
D15B2 - prodáno
D16Z7 - živých 127 koníků

http://www.pneuheli.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Jord
Příspěvky: 2108
Registrován: 17 čer 2004 22:52
Bydliště: Panelový dům
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jord »

super 8)
...

Uživatelský avatar
Robik
Příspěvky: 830
Registrován: 06 kvě 2006 07:28
Bydliště: Karviná - Prague

Příspěvek od Robik »

Díky, až se opraví motor budou další úpravy..ale spíše decent :)
SR20DE - ukradeno
D15B2 - prodáno
D16Z7 - živých 127 koníků

http://www.pneuheli.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Jord
Příspěvky: 2108
Registrován: 17 čer 2004 22:52
Bydliště: Panelový dům
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jord »

to je na origo podvozku?
...

Uživatelský avatar
Robik
Příspěvky: 830
Registrován: 06 kvě 2006 07:28
Bydliště: Karviná - Prague

Příspěvek od Robik »

Bohužel jo, jen tam jsou pružiny HR 60/40 :( takže v předu půjdou ty tlumiče asi brzy do háje :(
SR20DE - ukradeno
D15B2 - prodáno
D16Z7 - živých 127 koníků

http://www.pneuheli.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

CAD
Příspěvky: 313
Registrován: 14 pro 2005 18:33
Bydliště: JZ Cechy - doma na kopecku u lesa

Příspěvek od CAD »

Robik píše:Bohužel jo, jen tam jsou pružiny HR 60/40 :( takže v předu půjdou ty tlumiče asi brzy do háje :(
Tak jsem videl foto a vypada z venku fakt pekne. Jen "polad" ten motor.

Uživatelský avatar
Robik
Příspěvky: 830
Registrován: 06 kvě 2006 07:28
Bydliště: Karviná - Prague

Příspěvek od Robik »

Už se na tom pracuje, zítra půjde trochu rozebrat a vyměnit pár dílů 8) Hlavně je třeba dát jiné svíčky (byly tam obyč BERU), dát nový střední díl výfuku a něco udělat s tím sáním, protože tyhle 3 věci to auto neuvěřitelně brzdí..
SR20DE - ukradeno
D15B2 - prodáno
D16Z7 - živých 127 koníků

http://www.pneuheli.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Ondras
Moderátor
Příspěvky: 2146
Registrován: 15 dub 2004 13:41
Bydliště: !!!
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondras »

Danecek píše:a to jsou hodnovy mereny minutkou ne? :smich: :wink: mych 125ps tech 1030kg na 100 dostane za 9.2s...
Zajímavé. Moje 110HP 1.6 s 1200kg má stovku papírově za 9.9s. Gtechem mám naměřeno 0-60mph 9.066s (průměr z 10 měření), což interpolováno na 0-100km/h je 9.44s. Na 215/40R17. Ale GPSkových 200 z toho třeba nedostanu. Stejně to odpovídá 6300ot. na V, což je přesně začátek redline (omezovač je na cca 6600).
|\/| /\ '|' | '/. ~ < | \/ | < ~ \/ | |< <> |\|

Odpovědět

Zpět na „Honda Club & Japan Cars“