
Plastove lemy ..jak ?
Plastove lemy ..jak ?
Chtel bych dat plastove lemy blatniku , ale kazdy rika ze ne pac se tam pry drzi voda a hnije to . jde to udelat tak aby se tam voda nedostala ? popripade neco na rez ? 

1. Voklswagen Passat 1.6D kultkár
2. Audi 100 2.3E 136k/180Nm ( Treser parts )
3. Audi V8 (4,2) 285k/400Nm (S6 wheels)
4.Audi 90 2,3 20v netahne ale presto 125kw/220Nm
5. Audi Coupe 2.8 V6 Quattro
2. Audi 100 2.3E 136k/180Nm ( Treser parts )
3. Audi V8 (4,2) 285k/400Nm (S6 wheels)
4.Audi 90 2,3 20v netahne ale presto 125kw/220Nm
5. Audi Coupe 2.8 V6 Quattro
- DaveS
- Příspěvky: 1277
- Registrován: 18 črc 2005 20:54
- Bydliště: Praha - Český Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Plastove lemy ..jak ?
no tohle je tezky.... to vidim u kamose na G III tyhle plastovy lemy sundal a celej lem plechovej zhnilej....
to tak to tam mozna to tam necim prilepit a vyplnit to trosku montazni penou.... ale to fakt nevim... asi by to bylo moc pracny to tam uchytit a jakoby to tam zakytovat.... a pak striknout barvou. nevim no.
Proc to tam chces davat vubec? nerikej ze se ti to libi.

Proc to tam chces davat vubec? nerikej ze se ti to libi.
Honda prelude 2.0i 16V - minulost .....BMW e46 320D - pritomnost..... KTM exc 200-2001-35KW....
na felde se mi to libi ...ale premyslel sem ja by to vypadalo cerny na moji kare no..ale vim ze neni lehky to udelat(jako nalepi to tam kde kdo..) ale udelat to tak aby to vydrzelo... proto s ptam jak na to... 

1. Voklswagen Passat 1.6D kultkár
2. Audi 100 2.3E 136k/180Nm ( Treser parts )
3. Audi V8 (4,2) 285k/400Nm (S6 wheels)
4.Audi 90 2,3 20v netahne ale presto 125kw/220Nm
5. Audi Coupe 2.8 V6 Quattro
2. Audi 100 2.3E 136k/180Nm ( Treser parts )
3. Audi V8 (4,2) 285k/400Nm (S6 wheels)
4.Audi 90 2,3 20v netahne ale presto 125kw/220Nm
5. Audi Coupe 2.8 V6 Quattro
nalepil bych to lepidlem na autoskla, dal bych ho víc, aby mezi plastovym a plechovym lemem nemohla nikde zustat žádná mezírka do ktery by se dostala vlhkost. Po přiložení sesvorkovat nebo jinak stahnout a odstranit přebytečný lepidlo. Než vytvrdne se dá umejt acetonem nebo nitrem takze přebitečny lepidlo ktery vyleze při přitlačení pak setřít...
když to uděláš pořádně pude to dolu leda i s lakem
když to uděláš pořádně pude to dolu leda i s lakem

jen přinejtovat.. nic víc... estli když to přilepíš tak nenávratně poškodíš lak, vycpávat to pěnou taky nemá smysl.... stejně se tam bude držet vlhkost.. pod těma nejtama to má aspoň jak odtýct .....
já sem je sundaval z auta po 8-mi letech, byli tam origo, jen přinejtovaný a plech pod tim totálně zdravej
já sem je sundaval z auta po 8-mi letech, byli tam origo, jen přinejtovaný a plech pod tim totálně zdravej

vidiis to je napad udelat tam otvory aby to vytekalo ven....
to jooo . A jak myslite znitovat ? zespoda ?

1. Voklswagen Passat 1.6D kultkár
2. Audi 100 2.3E 136k/180Nm ( Treser parts )
3. Audi V8 (4,2) 285k/400Nm (S6 wheels)
4.Audi 90 2,3 20v netahne ale presto 125kw/220Nm
5. Audi Coupe 2.8 V6 Quattro
2. Audi 100 2.3E 136k/180Nm ( Treser parts )
3. Audi V8 (4,2) 285k/400Nm (S6 wheels)
4.Audi 90 2,3 20v netahne ale presto 125kw/220Nm
5. Audi Coupe 2.8 V6 Quattro
HANYSx píše:nalepil bych to lepidlem na autoskla, dal bych ho víc, aby mezi plastovym a plechovym lemem nemohla nikde zustat žádná mezírka do ktery by se dostala vlhkost. Po přiložení sesvorkovat nebo jinak stahnout a odstranit přebytečný lepidlo. Než vytvrdne se dá umejt acetonem nebo nitrem takze přebitečny lepidlo ktery vyleze při přitlačení pak setřít...
když to uděláš pořádně pude to dolu leda i s lakem
