Sportovní úpravy

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Cuba
Příspěvky: 3
Registrován: 12 bře 2007 21:20
Bydliště: Kostelec nad Orlicí

Sportovní úpravy

Příspěvek od Cuba »

Zdar, sháním nějaké info. o úpravě motoru v seat ibiza 1,2i 52kw. :lol: :evil:

MiTMaN
Příspěvky: 603
Registrován: 13 úno 2007 20:56
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Sportovní úpravy

Příspěvek od MiTMaN »

hm.. asi dostanes to sami jako ja... nema to cenu :D kup jiny auto ;) .. teda ja se nevzdal.. a upravuju :)
Toyota Corolla RR ... still in progress :o)
Powered by: 4A-GE 20V Silvertop

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

Ty máš corolu na tom se stavět dá ale ten seat :( No pokud ti vyhovoju jak jede tak mu dej sání, véfuk , kabeli , svíčky. nebude to moc stát ani koně to nepřidá la enechá se lépe vytočit a bude mít kultivovanější chod a pokud to nepřeženš s tím véfukem tak to nebude ani moc hlučný. Pokud však chceš aby to jelo tak ji prodej akup s větším motorem a nebo kup něco jiného to tě vynde nejlevněji :wink:

Uživatelský avatar
krulis
Příspěvky: 1279
Registrován: 09 kvě 2005 13:32
Bydliště: 82°12'N 23°59'E
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od krulis »

presne tak filtr, svicky, vejfuk vic bych to nehrotil a i tohle je celkem zbytecny... ale je to minimum investic a muzes mit klidny svedom, ze si udelal co si mohl.. :wink:
| http://krulis.net | dneska jsem vyskočil z auta, padl přímo na hlavu a odrazil se deset metrů vysoko, osedlal létajícího koně a proletěl jsem se pod karlovým mostem, nevím o ničem vyjímečným co by se dnes stalo....

Uživatelský avatar
Lukaash
Příspěvky: 843
Registrován: 21 dub 2005 13:05
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Re: Sportovní úpravy

Příspěvek od Lukaash »

swap :-)

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Auto nechat jak je a pouzivat na normalni jezdeni s malou spotrebou. Na upravy koupit uplne jiny co ma opravdovej dospelej motor :D
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Re: Sportovní úpravy

Příspěvek od elviiis »

Lukaash píše:swap :-)
do swapu bych se nehrnul pokud nejsi fakt machr a nevíš co s prachama a nechceš spesialitu jako třeba seata s motorem ze supry tak raději kup to samé s lepším motorem. Pokud chceš jen aby to trochu lépe jelo a a málo žralo tak kup to samé v 1.4 nebo v 1.6 :twisted:

Uživatelský avatar
Lukaash
Příspěvky: 843
Registrován: 21 dub 2005 13:05
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Re: Sportovní úpravy

Příspěvek od Lukaash »

ptal se co udelat s motorem v Ibize, ne jaky koupit jiny auto ... pokud je to uz ta kulata, neni az takovy problem tam zastavit temer jakykoliv motor z produkce VW...pokud mu nesmrdi ropa, sel bych do mechanickeho tdi (zajimave hodnoty vykonu a hlavne Mk za nizke provozni naklady)...

nerikam ze je to spravna cesta...ale je to jedna z moznosti...

jinak samo souhlasim, ze s origo stavem je vetsinou min problemu a ve finale je to nejlevnejsi :-)

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

No jde o to že musíš překopat take elektriku coš nejni levný a nejni to prdel :wink:

Uživatelský avatar
Lukaash
Příspěvky: 843
Registrován: 21 dub 2005 13:05
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Re: Sportovní úpravy

Příspěvek od Lukaash »

proto pisu, ze bych to resil mechanikou :-) usetri to pulku prace...

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

sem si nevšim :oops: ALe stejně by pak i répali fízli a blbe by se to prodávalo :?:

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od honza 2.0 16v »

jde o to co od toho očekáváš a jaký tomu uděláš ústupky ..
znám dost lidí co chtělo větší výkon a místo swapu investovali nemalý openíz do úpravy stávajícího motoru, kterej dle ostatních nemělo cenu ani upravovat

např. uno 1.1 l , který ted pojede seriový turbo atd
mnoho kámošů s favoritama a šáde 100 , kterým to teď jede hodně dobře (jako moje civilní, lehc eupravený tip 2.0 8v..)

Příkladem jsme i já s nejslabším motorem co se do coupe dával v podobě podobně nekompromisní úpravy motoru, jako na tom UNU, takže teď coupe 20VT v serii občas má problém..

nevím co to je za motor - tuším 1.2Hovno To Pojede ..osobně nemám rád úpravy motorů s lichým počtem válců , kd eje hodně problematický udělat sání a výfuk- i když např. ondras , zde na foru měl na matizovi svody

šel bych cestou zprůchodnění výfuku - svody, sporotvní katalizátor, a zřejmě bych na konec dal tlumič renomovanýho úpravce přímo na auto.. tj supersprint ..průmer potrubí bych zachoval seriovej

pak kuželovej filtr - taky přímej kit na danej motor.. s uni dílama bych v tomhle ohledu moc nelaškoval...nemuselo by se to výkonově vyplatit

dál bych řešil svíce - o stupeň studenější než dává výrobce se správnou vzdáleností elektrod a zřejmě Bosch Platinum - mě se velmi osvědčili.. jedinej problém s nima je že neradi startujou v uchcaným motoru , což ale nebude tenhle..

o dalších parametrech tohodle motoru nevím , nezajímá mě - dalo by se zde uvažovat o kompletním rozebrání, a kompletním vyvážení a případným odlehčení klikovýho mechanismu, ale to ja asi nesmysl- i když to přidá na ochotě motoru vytáčet se a klidu chodu..problém je že to je práce pro profíka..
pak avčka a kompletní úprava hlavy

jestli máš zbytečnejch 100 dej to profíkovi, kterej z tebe bude mít zřejmě srandu, i když budeš jeho zákazník.. nebo za 30 si většinu věcí , pokud víš, co kde a jak uděláš doma..)

pak bych to doladil chipem na míru... a nechal bych to bejt..

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

Hmm. Na lichý počty mi nesahej taky mám válce jen 3 :lol: Vše co píšeš zní zajímavě ale já bych řekl že on myslel nějaký ůpravy který by šli udělat jednodušeji a levněji.

I když jeden nikdy neví :?:

Uživatelský avatar
Lukaash
Příspěvky: 843
Registrován: 21 dub 2005 13:05
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Re: Sportovní úpravy

Příspěvek od Lukaash »

prodej ja samo problem, ale to si musi rozmyslet predem, jestli si to necha a nasype do toho nesmysl, nebo radsi prodat / koupit :-)

ja sel cestou swapu (G2 tdi 6°) ale stejne jsem koupil jeste jiny auto (FC3S) :-D

AdieuD
Příspěvky: 2531
Registrován: 27 črc 2006 16:26
Bydliště: V krabicce od T16
Kontaktovat uživatele:

Re: Sportovní úpravy

Příspěvek od AdieuD »

bud si kupuju auto, co ma potencial nebo auto na normalni jezdeni s mini spotrebou... Prijde mi to jako krizit civavu s dogou :D
I'm a bitch, I'm a lover
I'm a child, I'm a mother
I'm a sinner, I'm a saint
I do not feel ashamed
I'm your hell, I'm your dream
I'm nothing in between

Uživatelský avatar
semysak
Příspěvky: 733
Registrován: 10 led 2005 12:43
Kontaktovat uživatele:

Re: Sportovní úpravy

Příspěvek od semysak »

nejsem sice odbornik na seat ibiza 1.2 52KW "porsche system" s analogovou ridici jednotkou ale jed noho sem mel je to normalne 4valec 8mi ventil, existuje este verze 1.5 a 1.7 (vzacna) urcite clen PJ ho ma/mel a neco stim kmochal a je tu i jejich klub na foru

jeto docela fine kaslik, urcite bych poeditoval rucni brzdu a dal motor do ok stavu, event bych ho predelal na tu 1.5 i 1.7 myslimze se nemeni blok ale jen pisty ojnice a klika aspon na tu 1.5

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

Ja tak to autiko si trochu vybavuju. To byl ten porsceh sastem co se sral co? Jinak je to obyc vstrikovani. Je fakt že by ta 1,5 (měla tuším 66KW) by neměla jít špatně sehnat a navíc by mohla být levná. Navíc by tam mělo být stejné vstřikováni , stejný blok atd tudíž by tam ten motor padl jak kunda na péro a stačilo by jen přehodit ŘJ 8)

Ale to by hctělo trochu to okouknout v seatech se vůbec neorijentuju.

Cuba
Příspěvky: 3
Registrován: 12 bře 2007 21:20
Bydliště: Kostelec nad Orlicí

Re: Sportovní úpravy

Příspěvek od Cuba »

Cuba píše:Zdar, sháním nějaké info. o úpravě motoru v seat ibiza 1,2i 52kw. :lol: :evil:
:oops:

Cuba
Příspěvky: 3
Registrován: 12 bře 2007 21:20
Bydliště: Kostelec nad Orlicí

Re: Sportovní úpravy

Příspěvek od Cuba »

Já nesháním iný auto jen ifo. chci zkusit co z toho vymáčknu. Uvidím, chci se jen lišit a nemít to tak jednoduchý..

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: Sportovní úpravy

Příspěvek od Beaver »

Cuba píše:Já nesháním iný auto jen ifo. chci zkusit co z toho vymáčknu. Uvidím, chci se jen lišit a nemít to tak jednoduchý..
To je prave ten problem - neco z toho vymacknout :D Zkus alespon zakladni upravy - sundej saci potrubi a zkontroluj slicovani s hlavou. Presahy a nerovnosti odstran. Vacky bud zkus sehnat ostrejsi, nebo nech nabrousit podle potreb. Muzes i zkusit nechat vyrobit nejake pozitivneji smotane svody. Vysledek bych videl ale tak jako tak celkem nizko, zlepseni +- kolem 5ti kW.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

Podotýmál že pokud se dostane s tímto motorem na cc60Kw nebude to tak marný stará ibiza je prcek a nebude moc těžká. Pokud tam nevozíš lidi jal bych se ještě směrem odlehčování :wink:

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

elviiis píše:Podotýmál že pokud se dostane s tímto motorem na cc60Kw nebude to tak marný stará ibiza je prcek a nebude moc těžká. Pokud tam nevozíš lidi jal bych se ještě směrem odlehčování :wink:
60 kW mozna udela, ale nebude to mit kroutak. Jakmile do toho nalozi tasku s nakupem nebo par lidi, bude muset tocit motor jak motorovou pilu aby mu to jelo. Jinak souhlasim.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

Právě proto jsem psal že pokud tam nebude vozit lidi a odlehčí to :smich2:

To máš jako swišť 1.3gti taky jede jako svině tak je to hlavně pro jeho nízkou váhu protože nemá krou'ták i když na 1.3dobrý.

Můj litřík má v serii krouťák 130NM :lol: turbo dělá divi :alien:

Ale jinak s malích obsahů celkem nic moc bez turba nevyšpelíš jak psal beaver nebude to mít krouťák takžetomu budeš muset hodně šlapat pokud se nedáš směrem lehkého auta.

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“