Cim mazat klasicky pistovy BOV?
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
no myslím že ho maji na www.autodoplnky.cz
-
D3mon3k-CZ
- Příspěvky: 27
- Registrován: 23 bře 2007 17:00
Re: Cim mazat klasicky pistovy BOV?
Když bys měl ESP, tak by byl jakýkoliv otevřený BOV problém. Pokud objednáš MkII TP, nebudeš spokojenej se zvukem a nepoškodíš ji, tak ti ji klidně vyměním za MkIII stejné barvy + nějakou hovadinu navíc za přeplatek.[/quote]
OK to by bylo super, jj dal bych si bacha, abych tam neco neskrabnul nebo tak,
jeste kdyztak sem si vzpomnel ze sem daal kdysi jedno videjko na net, je to trapny pac mi tam vjelo strasne lidi a a tak , ale rikal sme si ze sem dam odkaz jak mi funi ta MK IV , ale nedaval sem uplne plnej kotel, spis sem radil aby to bylo slyset,
http://www.youtube.com/watch?v=JNFlzM89RQA
OK to by bylo super, jj dal bych si bacha, abych tam neco neskrabnul nebo tak,
jeste kdyztak sem si vzpomnel ze sem daal kdysi jedno videjko na net, je to trapny pac mi tam vjelo strasne lidi a a tak , ale rikal sme si ze sem dam odkaz jak mi funi ta MK IV , ale nedaval sem uplne plnej kotel, spis sem radil aby to bylo slyset,
http://www.youtube.com/watch?v=JNFlzM89RQA
-
D3mon3k-CZ
- Příspěvky: 27
- Registrován: 23 bře 2007 17:00
Re: Cim mazat klasicky pistovy BOV?
jo kdyby ste mel nekdo videjko MK II TP , nebo MK III tak se o nej podelte budu moc rad
- Bidrin
- Příspěvky: 314
- Registrován: 28 dub 2004 17:21
- Bydliště: Polná (okres Jihlava)
- Kontaktovat uživatele:
Pokud je to ten čínský leštěný FPR s manometrem, tak ho prvně rozmontuj a vyčisti nános leštící pasty v přípojkách, kudy teče benzín. Kluci šikmooký na to totiž kašlou - mám to nafocený, jak vypadá zevnitř fungl novej...Krosmen píše:Už sem ho sehnal přes Máru za trojku ss regulací i podtlakovou.....
samo s manometrem.To co ste mi hodily tak je sice fajn jenže nikde skladem nemaj.....
Pak si dej bacha na ty 2 "membrány" z reklamní PVC desky - špína bývá i mězi nima. Kromě toho pozor na regulační šroub - nemá na konci kužel, takže nedosedá správně na terč, který tlačí na pružinu...
Naše budou k dispozici do 2 týdnů za 2500 Kč včetně DPH...
Nový e-shop - www.bidrinperformance.com/shop
Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.
Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.
-
D3mon3k-CZ
- Příspěvky: 27
- Registrován: 23 bře 2007 17:00
Re: Cim mazat klasicky pistovy BOV?
OK to by bylo super, jj dal bych si bacha, abych tam neco neskrabnul nebo tak,
jeste kdyztak sem si vzpomnel ze sem daal kdysi jedno videjko na net, je to trapny pac mi tam vjelo strasne lidi a a tak , ale rikal sme si ze sem dam odkaz jak mi funi ta MK IV , ale nedaval sem uplne plnej kotel, spis sem radil aby to bylo slyset,
http://www.youtube.com/watch?v=JNFlzM89RQA
jeste kdyztak sem si vzpomnel ze sem daal kdysi jedno videjko na net, je to trapny pac mi tam vjelo strasne lidi a a tak , ale rikal sme si ze sem dam odkaz jak mi funi ta MK IV , ale nedaval sem uplne plnej kotel, spis sem radil aby to bylo slyset,
http://www.youtube.com/watch?v=JNFlzM89RQA
Kdybych ho nepotřeboval hned tak bych si milerád počkal!No ale aspoň vim kam se obrátiot až bude potřeba na mitsubishi.......Bidrin píše:Pokud je to ten čínský leštěný FPR s manometrem, tak ho prvně rozmontuj a vyčisti nános leštící pasty v přípojkách, kudy teče benzín. Kluci šikmooký na to totiž kašlou - mám to nafocený, jak vypadá zevnitř fungl novej...Krosmen píše:Už sem ho sehnal přes Máru za trojku ss regulací i podtlakovou.....
samo s manometrem.To co ste mi hodily tak je sice fajn jenže nikde skladem nemaj.....
Pak si dej bacha na ty 2 "membrány" z reklamní PVC desky - špína bývá i mězi nima. Kromě toho pozor na regulační šroub - nemá na konci kužel, takže nedosedá správně na terč, který tlačí na pružinu...
Naše budou k dispozici do 2 týdnů za 2500 Kč včetně DPH...
- Bidrin
- Příspěvky: 314
- Registrován: 28 dub 2004 17:21
- Bydliště: Polná (okres Jihlava)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cim mazat klasicky pistovy BOV?
Teďka bude cca 10 ks FPR a většina je už zamluvená, ale jestli chceš, tak ti jeden ks podržím.
Ty rady ohledně čínskýho FPR ber vážně - po rozdělání je to fakt humus! Sám jsem se divil....
Ty rady ohledně čínskýho FPR ber vážně - po rozdělání je to fakt humus! Sám jsem se divil....
Nový e-shop - www.bidrinperformance.com/shop
Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.
Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.
Re: Cim mazat klasicky pistovy BOV?
Než se dostanu na GSX tak to chvíli potrvá ale doufám že toho z Vašeho sortimentu využiju co nejvíc,se stávajícím BOV od Vás sem maximálně spokojen!!!!!o MBC který je už ve třetim autě ani nemluvě......Bidrin píše:Teďka bude cca 10 ks FPR a většina je už zamluvená, ale jestli chceš, tak ti jeden ks podržím.
Ty rady ohledně čínskýho FPR ber vážně - po rozdělání je to fakt humus! Sám jsem se divil....
Re: Cim mazat klasicky pistovy BOV?
na 1.8T 225PS verzi pouzit jedine uzavreny bypass ventil, zadny otevreny nebo twin port, nejlepe je osvedceny FORGE, vsechny otervene ventily hazi auto do nouzaku
a 270PS z tohohle motoru je nesmysl, zajed na brzdu, myslim, ze budes celkem zklamanej
a 270PS z tohohle motoru je nesmysl, zajed na brzdu, myslim, ze budes celkem zklamanej
Honda S2K 240PS GPW W/ turbocharger T3/T4
www.highperformanceparts.cz
Oficiální dealer firem Thermotec, Forge Motorsport, Powerflex, Milltek Sport, JapSpeed, Depo Racing, Mishimoto, Dbilas Dynamic, Snow Performance... do České republiky.
www.highperformanceparts.cz
Oficiální dealer firem Thermotec, Forge Motorsport, Powerflex, Milltek Sport, JapSpeed, Depo Racing, Mishimoto, Dbilas Dynamic, Snow Performance... do České republiky.
- Bidrin
- Příspěvky: 314
- Registrován: 28 dub 2004 17:21
- Bydliště: Polná (okres Jihlava)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cim mazat klasicky pistovy BOV?
Sám jsem si několikrát vyzkoušel, že to není pravda a troufám si tvrdit, že BOVů z naší výroby je na 1.8T včetně 225 PS verze namontováno možná už 200 ks v ČR i na SK a z toho bude tak 80 ks BOV MkII TP.Rajdlos píše:na 1.8T 225PS verzi pouzit jedine uzavreny bypass ventil, zadny otevreny nebo twin port, nejlepe je osvedceny FORGE, vsechny otervene ventily hazi auto do nouzaku
Tak se divím, že mě nikdo nevolá a po cca 5 instalacích na TT s 225 PS v minulosti s plně otevřenými i s MkII TP BOVy, které jsem dělal já zákazníci odjížděli spokojeni.
Tím netvrdím, že s některými našimi BOV v minulosti nebyly problémy - to víme oba, že první verze MkII, nebyli ideální pro všechno a právě díky tomu šel vývoj kupředu.
Nouzový režim jsem poprvé zažil na Octavia RS, která je na open BOV opravdu háklivá, stejně jako třeba S2, nebo EVO 8 v sérii. Díky tomu vznikl MkII TP, přičemž poslední jsem montoval na RS v pátek, důkladně jsme to protáhli a ještě jsem v sobotu se zákazníkem mluvil na Octavia srazu. Podle mých zkušeností považuju Octavia RS nad r.v. 2000 za nejcitlivější verzi tohodle motoru.
Nový e-shop - www.bidrinperformance.com/shop
Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.
Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.
Re: Cim mazat klasicky pistovy BOV?
na chipovane 225PS verzi fungoval otevreny?
Honda S2K 240PS GPW W/ turbocharger T3/T4
www.highperformanceparts.cz
Oficiální dealer firem Thermotec, Forge Motorsport, Powerflex, Milltek Sport, JapSpeed, Depo Racing, Mishimoto, Dbilas Dynamic, Snow Performance... do České republiky.
www.highperformanceparts.cz
Oficiální dealer firem Thermotec, Forge Motorsport, Powerflex, Milltek Sport, JapSpeed, Depo Racing, Mishimoto, Dbilas Dynamic, Snow Performance... do České republiky.
- Bidrin
- Příspěvky: 314
- Registrován: 28 dub 2004 17:21
- Bydliště: Polná (okres Jihlava)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cim mazat klasicky pistovy BOV?
Fakt nekecám, a byla to dokonce MkII v původní verzi. Určitě jsem to montoval po neúspěchu s MkII u Aldy na RS a ještě jsem se ho ptal na původ čipu, jestli to není stejná firma jako u Aldy.Rajdlos píše:na chipovane 225PS verzi fungoval otevreny?
Taky si ale pamatuju, že mě to dynamikou moc nenadchlo a jediná 1.8T která fakt jela brutálně (v té tvojí jsem nejel
Nový e-shop - www.bidrinperformance.com/shop
Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.
Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.
- Bidrin
- Příspěvky: 314
- Registrován: 28 dub 2004 17:21
- Bydliště: Polná (okres Jihlava)
- Kontaktovat uživatele:
MkII TP jsem montoval loni v Hradci na TT 180 PS s ESP +nějakěj čip, dělal jsem to u stánku, párkrát jsme zafučeli a pak zákazník odjel. Po cca 1/2 hodině přišel a hnedka první co mě napadlo, že je nějaký problém. Borec se usmíval a přišel se zeptat, jestli nemáme nějaký samolepky, že si to hnedka dá na auto.




Nový e-shop - www.bidrinperformance.com/shop
Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.
Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.
Hehe samolepky. Tak me napadlo nemel by jsi taky nějaký pro mne. S prcekm se ukážu na nějakých sprintech a podle času i na nějakých vrchách tak ať se můžu pochlubit co mi to píská
stačí jedna malá na kapotu. Jinak už je jasný jakej BOV půjde do 200sx
MK III Torchu jsem předělal. hadičky a píská hezky a je poznat podstaně menší turbo lag. Ještě nemám ani downpipe a ni výfuk a už teď když si nepohlídám spojku tak na dvojku solidně progumuju před tím si kola jen zahvízdali. A navíc je v tom motoru fakt hefkej
na testovací trati asi 500m do kopce (dost prudkého) se mi zvedla rychlost ze 135 na 140km/h 
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
-
D3mon3k-CZ
- Příspěvky: 27
- Registrován: 23 bře 2007 17:00
Re: Cim mazat klasicky pistovy BOV?
to bidrin: zravim jeste bych se teda chtel zeptat, kdyz jste montovali ty MK III do 1.8t tak taky zadny problemy ? u MK II TP predpokladam ze urco ne, stale sem na vazkach kterej vzit.
to elviiis: no hele ja mam MK IV s chipovanym motorem a v podstate bez problemu , jen to ze se nestihne vcas zavrit a pak to jako by skitne popripade chcipne ale to uztady bylo vysvetleno, jo a k tomu ze te to hazi do nouzaku, zkus se kouknout jestli mas dotazenou matku na BOV , pac me se to takhle stalo , myslel se ze zase vaha vzduchu a ona se cca po 3mesicich malilinko povolila tak sme dotahnul a uz to neudelalo dlasi mesic,
ty BOVy sou super, jen ja kkt si nenechal poradit a mel veliky oci a koupil ten nejvetsi, nejhlasitejsi a nejdrazsi
to elviiis: no hele ja mam MK IV s chipovanym motorem a v podstate bez problemu , jen to ze se nestihne vcas zavrit a pak to jako by skitne popripade chcipne ale to uztady bylo vysvetleno, jo a k tomu ze te to hazi do nouzaku, zkus se kouknout jestli mas dotazenou matku na BOV , pac me se to takhle stalo , myslel se ze zase vaha vzduchu a ona se cca po 3mesicich malilinko povolila tak sme dotahnul a uz to neudelalo dlasi mesic,
ty BOVy sou super, jen ja kkt si nenechal poradit a mel veliky oci a koupil ten nejvetsi, nejhlasitejsi a nejdrazsi
- Bidrin
- Příspěvky: 314
- Registrován: 28 dub 2004 17:21
- Bydliště: Polná (okres Jihlava)
- Kontaktovat uživatele:
Dodnes si pamatuju na první projžďku ve 200 SX s úplně prvním BOV, který z nás vypadl - byla to MkIV. Zorro tam hodil dvojku, dal plnej a byl jsem rád (a on taky), že jsme vjeli na 4 proudovku a nic nejezdilo - lítal ze strany na stranu, než mu došlo, že musí ubrat...elviiis píše:Hehe samolepky. Tak me napadlo nemel by jsi taky nějaký pro mne. S prcekm se ukážu na nějakých sprintech a podle času i na nějakých vrchách tak ať se můžu pochlubit co mi to pískástačí jedna malá na kapotu. Jinak už je jasný jakej BOV půjde do 200sx
MK III Torchu jsem předělal. hadičky a píská hezky a je poznat podstaně menší turbo lag. Ještě nemám ani downpipe a ni výfuk a už teď když si nepohlídám spojku tak na dvojku solidně progumuju před tím si kola jen zahvízdali. A navíc je v tom motoru fakt hefkej
na testovací trati asi 500m do kopce (dost prudkého) se mi zvedla rychlost ze 135 na 140km/h
Tahle MkIV se pak ke mě vrátila po cca 2,5 roku a po 3 majiteli, který si ji kopupil na S2 a tam samozřejmě nefungovala - vyřešila to až MkII TP, takže mám první BOV doma, jako historický kousek
Nový e-shop - www.bidrinperformance.com/shop
Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.
Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.
- Bidrin
- Příspěvky: 314
- Registrován: 28 dub 2004 17:21
- Bydliště: Polná (okres Jihlava)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cim mazat klasicky pistovy BOV?
Jo a samolepky nejsou problém, pošli mě mailem adresu.
Nový e-shop - www.bidrinperformance.com/shop
Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.
Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.
-
D3mon3k-CZ
- Příspěvky: 27
- Registrován: 23 bře 2007 17:00
Re: Cim mazat klasicky pistovy BOV?
k tem samolepkam mohl bys poslat nejakou i me ?
dennis.m@centrum.cz
diky
)
jinak k tomu ze mas s vuj prvni BOV to je hezky jak je svet malej
)
dennis.m@centrum.cz
diky
jinak k tomu ze mas s vuj prvni BOV to je hezky jak je svet malej
-
D3mon3k-CZ
- Příspěvky: 27
- Registrován: 23 bře 2007 17:00
Re: Cim mazat klasicky pistovy BOV?
jezis nojo D:D:D:D:D:D:D
hehe sem si nevsimnul
)
hehe sem si nevsimnul
- ..::kostey::..
- Příspěvky: 33
- Registrován: 13 říj 2006 23:36
- Bydliště: občas Praha, většinou Skotsko
- Kontaktovat uživatele:
tak jsem si procetl celou vasi diskuzi a i kdyz to (zase) neni uplne aktualni tak se chci zeptat na BOV do Coswortha.
Jakej byste doporucili?
pokud chcete tak trocha info o motoru:
...no jedna se o escortackej motor YB Cosworth 2.0 16V Turbo, ma tu vetsi turbinu z prvnich escortu przdivanech Big Turbo (Garrett T34), model bez katalyzatoru a lambda sondy. Je tam ridici jednotka je od Wolfu-Weber, 3 barovej Map, vetsi vstriky, preladeny regulator tlaku paliva. A vic me ted nenapada...
edit: jo a pujde tam obrovskej Intercooler, ale nevim jestli to ma na vyber BOVu nejakej vliv, ale spis ne...
Jakej byste doporucili?
pokud chcete tak trocha info o motoru:
...no jedna se o escortackej motor YB Cosworth 2.0 16V Turbo, ma tu vetsi turbinu z prvnich escortu przdivanech Big Turbo (Garrett T34), model bez katalyzatoru a lambda sondy. Je tam ridici jednotka je od Wolfu-Weber, 3 barovej Map, vetsi vstriky, preladeny regulator tlaku paliva. A vic me ted nenapada...
edit: jo a pujde tam obrovskej Intercooler, ale nevim jestli to ma na vyber BOVu nejakej vliv, ale spis ne...
- Bidrin
- Příspěvky: 314
- Registrován: 28 dub 2004 17:21
- Bydliště: Polná (okres Jihlava)
- Kontaktovat uživatele:
Přiznám se, že s Cossie zatím osobní zkušenosti nemám a první u které budu o něco blíž bude ta Krejčířova a oni mají pro jejich kategorii BOV zakázaný
(. Jen jsme se bavili o tom, že by si ho mohl hodit do tréningáče.
Obecně ale pokud máš MAP sensor a jak je vodět tak se slušným rozsahem a pokud je před klapkou, tak můžeš foukat vzduch odkudkoliv a klidně všechen do atmosféry.
Co takhle úplně novou MkIV s redukcí na přivaření s průměrem větve pro BOV 36 mm za výhodných podmínek?? - pro mě by to byla zajímavá reference.
Jinak řazení už mám hotový, takže 17. května dostane pořádně zahulit...
Obecně ale pokud máš MAP sensor a jak je vodět tak se slušným rozsahem a pokud je před klapkou, tak můžeš foukat vzduch odkudkoliv a klidně všechen do atmosféry.
Co takhle úplně novou MkIV s redukcí na přivaření s průměrem větve pro BOV 36 mm za výhodných podmínek?? - pro mě by to byla zajímavá reference.
Jinak řazení už mám hotový, takže 17. května dostane pořádně zahulit...
Nový e-shop - www.bidrinperformance.com/shop
Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.
Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
- ..::kostey::..
- Příspěvky: 33
- Registrován: 13 říj 2006 23:36
- Bydliště: občas Praha, většinou Skotsko
- Kontaktovat uživatele:
Klidne se domluvme, ze az auto bude "hotovy" tak ho odvezu k tobe a necham te at s BOVem neco vymyslis... Otazka je ale kdy auto bude hotovy... (mozna o prazdinach, ale spis myslim ze az nejaky zari, rijen) a pak taky nevim kdy se dostanu do CR... Na nejake blizsi domlouvani se je jeste moc brzo. Ale pokud bys vyslovene chtel to auto dostat pod ruku tak si myslim ze neni problem. Ja budu jen rad kdyz to bude delat nekdo kdo tomu rozumi...Bidrin píše:Přiznám se, že s Cossie zatím osobní zkušenosti nemám a první u které budu o něco blíž bude ta Krejčířova a oni mají pro jejich kategorii BOV zakázaný(. Jen jsme se bavili o tom, že by si ho mohl hodit do tréningáče.
Obecně ale pokud máš MAP sensor a jak je vodět tak se slušným rozsahem a pokud je před klapkou, tak můžeš foukat vzduch odkudkoliv a klidně všechen do atmosféry.
Co takhle úplně novou MkIV s redukcí na přivaření s průměrem větve pro BOV 36 mm za výhodných podmínek?? - pro mě by to byla zajímavá reference.
Jinak řazení už mám hotový, takže 17. května dostane pořádně zahulit...
+ hele fakt tomu moc nerozumim, to jste uz asi poznali, ale jen dotaz: Nebejva Map nahodou vzdy ZA klapkou?
Naposledy upravil(a) ..::kostey::.. dne 18 dub 2007 19:38, celkem upraveno 1 x.
- ..::kostey::..
- Příspěvky: 33
- Registrován: 13 říj 2006 23:36
- Bydliště: občas Praha, většinou Skotsko
- Kontaktovat uživatele:
Jo, to jsem uz taky nekde slysel... Ale kdyz pouzijes RJ z nekteryho z tehle aut tak ma kosi motor tendence se uchlastavat...honza 2.0 16v píše:pokud vím tak cossie (mylsím siera cosworth) tak nějaký motorizace běžej na velmi podobnou ŘJ jako je ve fiatu coupe 2.0 16v turbo, nebo delta integrale.. neboli MPI IAW od magneti mareli + weber...
takže tam je "jedno" jakej BOV
No, a popravde jsem ted docela zmatenej jak to vubec u Cosworthu s tema ridicima jednotkama je, protoze ruzne zdroje uvadej ruzne informace. Primo v materialech od forda jsou informace ze cosworth motory v sierrach pracujou s EEC IV ale na netu vsude vidim ze maji Weber/Marelli. Pak do prvnich Escortu Cosw (T34) se davaly urcite Weber/Marelli (to vim, to mam) a pak jen co se do Escortu zacalo davat mensi turbo (T25) tak se tam zacala davat snad zas Fordovska EEC IV. Ruku do ohne za to ale nedam, zkusim si to nastudovat, at tady neplacam moc velky kraviny...
tady kdyztak par fotek meho milaška...

-
D3mon3k-CZ
- Příspěvky: 27
- Registrován: 23 bře 2007 17:00
Re: Cim mazat klasicky pistovy BOV?
mam trapnej dotaz, vzhledem k tomu ze krom MK II TP, u vsech BOV musim zacpat diru na cirkulaci(airbox) tak pokud ji mam zacpanou ma to vliv na spotrebu ? nebo celkove BOV vliv na spotrebu ? dikes
