Stavitelný tlumič přední, zadní tlumič + stavitelný pružiny,přední 30 - 60,zadní 30 - 60mm,super kvalita, bezkonkurenční podvozek poměrem cena / výkon, homologace TUV, cena za sadu 12 434 Kč
Weitec-60/60 12842 Kč
Sportovní podvozky Weitec Ultra GT jsou vysoce kvalitní produkty s velmi dobrou rovnováhou mezi kvalitou a pořizovací cenou. V sadě je kombinace snížených pružin Weitec Sport F se zkrácenými sportovními tlumiči GT.
Ať tak či tak to nebude nic super extra ale co je to první za značku? Jinak nevím o někom kdo by si na weitwc stěžoval.
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
ales> cece ani nevim co ti poradit. Vmaxx stelovak je dobrej, ale kvalitka je spis prumer, vyhoda je stelovani. ten weitec je podle mne kvalitnejsi, ale jen lehce zadna bomba. spis bych dosetril a poridil H&R stelovak nebo KW2 ... mam na corse Vmaxx -6/-4 tlumice a s charakteristikou jsem spokojen, mam na nich najeto jeden rok/30000km a tlumi to porad jak novy, tak snad ten stelovak na tom bude kvalitou obdobne.
Volkswagen Jetta Mk2 Coupe US&A 2.0 16V ABF ... reconstruction Volkswagen Bora Variant 1.9TDI ARL ... daily
mě zrovna napadá jeden, co si na weitec stěžoval.. Sádlo!
za 12t nebude bomba ani jeden, ač se to snaží prodejce tak podat.
já mám za 13 KW1 což tak nějak cenově odpovídá dobrýmu neštelováku..
spíš bych taky šel do KW2 být tebou. klidně i na splátky.. měnim podvozek po roce jezdění na lacinym, takže už bych na tom nikdy nešetřil..
ještě mě tak napadlo, že TUV není kontrola kvality jako spíš bezpečnosti, nehledě na to, že ji česká byrokracie neuznává, tudíž je tenhle údaj vyzdvihovaný výrobcem prakticky bezcenný
Dle mého názoru u těchto městckých autíček bude trochu kvalitní podvozek někde okolo 20tis
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Mike Mad píše:ales> cece ani nevim co ti poradit. Vmaxx stelovak je dobrej, ale kvalitka je spis prumer, vyhoda je stelovani. ten weitec je podle mne kvalitnejsi, ale jen lehce zadna bomba. spis bych dosetril a poridil H&R stelovak nebo KW2 ... mam na corse Vmaxx -6/-4 tlumice a s charakteristikou jsem spokojen, mam na nich najeto jeden rok/30000km a tlumi to porad jak novy, tak snad ten stelovak na tom bude kvalitou obdobne.
no máš pravdu kemo,ale já si zase myslim ze KW2 je dost zbytecna na Tigru,jezdim dost malo,obcas ne nejakej sraz a na nakupy do Olynpuje jinak sedim v dodavce,KW2 bych si dal kdyz bych mel silne auto ale to tygra není,tak ja nevim,ten Weitec je me zda bejt taky vic kvalitnejsi no ale vic me laa ten stelovat teda
Mno jetli moc nejezdíš tak kup jen kratší pružiny a je to. A nebo kterýkoliv s těch podvozků.
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
tak pokud jezdis malo tak kup ten Vmaxx stelovak. pokud by ti nestacilo snizeni na max, tak se daji nechat u zamecnika prdlouzit zavity
ja si bohuzel takovy snizeni nemuzu dovolit. najedu s corsou denne 150km ...tedka to mam predek 10cm nad zemi bez lizatka...a klickuju mezi dirama jak idiot.
Volkswagen Jetta Mk2 Coupe US&A 2.0 16V ABF ... reconstruction Volkswagen Bora Variant 1.9TDI ARL ... daily
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
převaříš ty bonbóny v karoserii kde jsou tlumiče uchyceny a navaříš si je tak vysoko jak potřebuješ tím můžeš auto snížit jak potřebuješ. Pak si navaříš dorazi abys nepropružil až na asfalt (nebo lemam na kolo) a je to buď navaříš dorazi a nebo navineš gumi do pružin. Ale je potřeba si uvědomit že toto je styling a né tuning. Pokud takhle auto snížíš a skrátíš akční pružící dráhu auto postrádá potřebné vlastnosti ale pokud máš auto ospojlerované tak to vypadá dobře. Tyto ůpravy se používají jen na okruhy.
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
elviiis píše:...Pokud takhle auto snížíš a skrátíš akční pružící dráhu auto postrádá potřebné vlastnosti ...
a právě proto bych to nikdy nedělal.. zasahuješ do nosnejch prvků řízení a všeho.. přecijen ty soudruzi s NDR to předtím než to pustili na linku chvíli počítali a vymýšleli.... můžeš s tím zkurvit víc než dosáhnout...
Corsa B Sport 1.4 16V (X14XE) - Hyundai Getz 1.5 16V CRDI VGT Champion
elviiis píše:převaříš ty bonbóny v karoserii kde jsou tlumiče uchyceny a navaříš si je tak vysoko jak potřebuješ tím můžeš auto snížit jak potřebuješ. Pak si navaříš dorazi abys nepropružil až na asfalt (nebo lemam na kolo) a je to buď navaříš dorazi a nebo navineš gumi do pružin. Ale je potřeba si uvědomit že toto je styling a né tuning. Pokud takhle auto snížíš a skrátíš akční pružící dráhu auto postrádá potřebné vlastnosti ale pokud máš auto ospojlerované tak to vypadá dobře. Tyto ůpravy se používají jen na okruhy.
Jojo to me je jasny ze by to bylo jen na okrasu a na jizdu vo hubu ale tohle se me zda uz moc velkej zasach,ale i tak díky