
MGF alebo ine cabrio?
Moderátoři: Berry, Tommy1978, Rudi
MGF alebo ine cabrio?
chcel by som na leto nejake cabrio do oka mi padlo mgf je to dobra volba alebo by bolo nieco lepsie napr mazda mx5 ? 

Re: MGF alebo ine cabrio?
co třeba Z3 ?
Re: MGF alebo ine cabrio?
cabrií je hodně, záleží kolik máš fufníků...
VW - Very Wonderful
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK
jí se taky rozhodoval mezi MGF a mx5, vybral sem si MGF s svetlama a naraznikama v TF
má to skvělej zvuk, skvěle to sedí chová se neutrálné, málokdy nedotáčivě když na to jó šlapeš tak přetáčivě-táleží na tvém jízdním stylu, obecně to má lepší jízdní vlastnosti(u mazdy při stejný rychlosti ustřelovala prdel), je v něm víc místa(mam 190 a 90 kilo a nemam problem ), přijde mi že je o třídu výš než MX5, ten zvuk-do 2000ticho,do 3500 brumlání, a pak řev(omezovač v 7500)
, motor mam 1.8VTI 145k, 0-60mil 7s, do necelejch 2000 je mrtvej, do 3500 to je na pohodovou jízdu, a nad 4000to pořádně táhne
díly také nejsou problém !!!!!!ALE!!!! třeba origo nárazník 17litrů(TF) 12(F) druhovýroba není a slepit nejde,na vrakáči se dá sehnat za 8 ale měsíc sem čekal(na F to bude lepší),hysragasovej měch 9litrů, "nafouknutí" 2 litry, brilantní odpružení hydragas, ovšem pumpu maj jen na 3 místech v čr vo kterejch vim, motor uprostřed pod deklem, když chceš k němu musíš vyndat tapec voddělat střechu a vodšroubovat kryt(celé cca 10 min) když je potřeba motor vvyndar tak se musí vyndat i s převodovkou a zadní nápravou jelikož je na "subframe"(jak se tomu říká česky?) tím pádem vypustit hydragas...
občas blbne spojka(zrovna mě teď)-"rezne táhlo od pomocnýho válce a musí se mazat, občas praskaj těsnění ve spojkovejch válcích
za studena(T oleje<80C) se nesmí točit víc jak 3000ot/min
motory občas trpí praskáním těsnění pod hlavou
časem by s dílama neměl bejt problém jelikož MG začli vyrábět číňani...
prostě MGF je lepší, je to rarita ale náročnější
mx5 je praktičtější , seženeš na něí víc doplňků ale jízdní vlastnosti zaostávaj
má to skvělej zvuk, skvěle to sedí chová se neutrálné, málokdy nedotáčivě když na to jó šlapeš tak přetáčivě-táleží na tvém jízdním stylu, obecně to má lepší jízdní vlastnosti(u mazdy při stejný rychlosti ustřelovala prdel), je v něm víc místa(mam 190 a 90 kilo a nemam problem ), přijde mi že je o třídu výš než MX5, ten zvuk-do 2000ticho,do 3500 brumlání, a pak řev(omezovač v 7500)

díly také nejsou problém !!!!!!ALE!!!! třeba origo nárazník 17litrů(TF) 12(F) druhovýroba není a slepit nejde,na vrakáči se dá sehnat za 8 ale měsíc sem čekal(na F to bude lepší),hysragasovej měch 9litrů, "nafouknutí" 2 litry, brilantní odpružení hydragas, ovšem pumpu maj jen na 3 místech v čr vo kterejch vim, motor uprostřed pod deklem, když chceš k němu musíš vyndat tapec voddělat střechu a vodšroubovat kryt(celé cca 10 min) když je potřeba motor vvyndar tak se musí vyndat i s převodovkou a zadní nápravou jelikož je na "subframe"(jak se tomu říká česky?) tím pádem vypustit hydragas...
občas blbne spojka(zrovna mě teď)-"rezne táhlo od pomocnýho válce a musí se mazat, občas praskaj těsnění ve spojkovejch válcích
za studena(T oleje<80C) se nesmí točit víc jak 3000ot/min
motory občas trpí praskáním těsnění pod hlavou
časem by s dílama neměl bejt problém jelikož MG začli vyrábět číňani...
prostě MGF je lepší, je to rarita ale náročnější
mx5 je praktičtější , seženeš na něí víc doplňků ale jízdní vlastnosti zaostávaj