Dotaz na upravu motoru na Favorita

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Uživatelský avatar
ladis.biker
Příspěvky: 119
Registrován: 23 bře 2007 22:11
Bydliště: Nový Bydžov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ladis.biker »

elviiis píše:Mno nevím jestli je to nějaká výhra dát tam OHVčko s fabie. Když bych tam dával motor tak spíš s auta a né ze šrotu. Jinak předjed golfa 1.6není problém jelikož to tak trošku nejede má to 75koní. Takový keci o tom jak to jede a koho poděláš mne fascinují předjed sieru 2.0 115PS která má 1500Kg a velminešikovné řazení taky nejni moc výhra. Jako že někomu ujíždíš tak taky ještě je otázka jestli ten někdo jede rychle nebo na spotřebu a nebo se ti směje co nacvičuješ (to většinou dělám já když mně někdo předjede v obci 100kou a nebo když vezu přítelkyni. Navíc i když dáš na fávo sportovní podvozek tak pořád to není jen o tvrdosti auta ale i o vyvážení konstrukci náprav atd. Myslim že když pojedeš na hraně možností tak tě TDi kotak do zatáčky v klidu udělá. Pokud nemáš favo kitmkár na což určo jen tak nenašetříš tak nemá cenu se chlubit tím jak si předjel ďedka v porsche který zrovna zastavoval kvůli močení :lol:
1. Sierra nemá 1500 kg, ale moje kombiková má 1155 kg / 119 PS
2. Oba jely na plno na cca 400 metrech.

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

Mno to zajímavé. Právě jsem dělal lemi jedné shnilé a ta měl v TP 1380Kg combi 1.8. A jinak jak jsem psal siera má špatné řazení spojku atd tad je těžká ma slabý 2.0 motor a nebudu psát co ještě. Prostě předjed 20let starou rodinou kraksnu nejni výhra. A jestli se ti zdá že mu to fávo jede tak si může dát sprint semnou :lol: a nebo si zajet nějakej vršík :?:
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Ritchma
Moderátor
Příspěvky: 9432
Registrován: 11 úno 2004 21:38

Příspěvek od Ritchma »

Já sem původně slyšel že byly tři převodovky, jedna dlouhá co měli LS, pak jedna normál a pak krátká pro pickup, jenže mi to bylo rozmluveno že to tak vůbec nebylo a že LS můžou mít i tu normál a že pickup nic extra nemá prej, tak já fakt nevim :roll:
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form

midiborec
Příspěvky: 74
Registrován: 23 lis 2006 18:50
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midiborec »

elviiis píše:Mno nevím jestli je to nějaká výhra dát tam OHVčko s fabie. Když bych tam dával motor tak spíš s auta a né ze šrotu. Jinak předjed golfa 1.6není problém jelikož to tak trošku nejede má to 75koní. Takový keci o tom jak to jede a koho poděláš mne fascinují předjed sieru 2.0 115PS která má 1500Kg a velminešikovné řazení taky nejni moc výhra. Jako že někomu ujíždíš tak taky ještě je otázka jestli ten někdo jede rychle nebo na spotřebu a nebo se ti směje co nacvičuješ (to většinou dělám já když mně někdo předjede v obci 100kou a nebo když vezu přítelkyni. Navíc i když dáš na fávo sportovní podvozek tak pořád to není jen o tvrdosti auta ale i o vyvážení konstrukci náprav atd. Myslim že když pojedeš na hraně možností tak tě TDi kotak do zatáčky v klidu udělá. Pokud nemáš favo kitmkár na což určo jen tak nenašetříš tak nemá cenu se chlubit tím jak si předjel ďedka v porsche který zrovna zastavoval kvůli močení :lol:
Mno jo ale ty srovnavas 1.3 43kw s 2.0 l coz je jeste obrovskej rozdil a taky sem nerikal ze sem nekoho predjel sem psal ze me predjizdelo nejaky TDI a ze se sneho hulilo jako s trambusa a ze me predjizdel nejakej citron a mel co delat aby me ujel ale predjel.A chtel jsem vedet jestli ma cenu vrazet do upravu motoru nebo radeji nasetrit na nove auto byl mi doporuceno radeji nasetrit tak ja budu setrit :)
Moje auto:
Peugeot 307 kombi 1.6 80kw 2005

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

ja se nebavil o tvém fávu ale ale o tom jak psal ladis že s fávem s motorem s fábky předjel sieru. Jinak to že tebe předjížděl nějakej citrón dlouho může znamenat buď to že to prostě lechtal na 5ku a přišlo mu zbytečné podřazovat anebo tam měl taky slabej motor. To neznamená že když je nějaký auto novší že má nutně výkonej motor viz fábie ibizi atd. Prostě nejde o to porovnávat svůj výkon s jinýma ale jde o to aby ten výkon stačil tobě. Abys mohl bezpečně předjíždět do kopce nebo tam kde máš máločasu aby jsi to uměl uřídit. Šlapat po plynu na sprintu umí každej kokot ale poslat to zatáčky srovnat smyk mít dobrou metodiku brždění atd to je věc druhá.

A jinak nevím jestli sis toho všilm ale VW diesseli čoudí i když to moc nehrotí prostě je to vlastnost jejich motorů kterou se jim nedáří odstranit. Ale řekl bych že i66KW TDI kotka by ti vklidu ulítla a nemusel by to hrotit.
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
Kury
Příspěvky: 70
Registrován: 14 srp 2006 23:57
Bydliště: Jindřichův Hradec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kury »

elviiis píše:Mno nevím jestli je to nějaká výhra dát tam OHVčko s fabie. Když bych tam dával motor tak spíš s auta a né ze šrotu. Jinak předjed golfa 1.6není problém jelikož to tak trošku nejede má to 75koní. Takový keci o tom jak to jede a koho poděláš mne fascinují předjed sieru 2.0 115PS která má 1500Kg a velminešikovné řazení taky nejni moc výhra. Jako že někomu ujíždíš tak taky ještě je otázka jestli ten někdo jede rychle nebo na spotřebu a nebo se ti směje co nacvičuješ (to většinou dělám já když mně někdo předjede v obci 100kou a nebo když vezu přítelkyni. Navíc i když dáš na fávo sportovní podvozek tak pořád to není jen o tvrdosti auta ale i o vyvážení konstrukci náprav atd. Myslim že když pojedeš na hraně možností tak tě TDi kotak do zatáčky v klidu udělá. Pokud nemáš favo kitmkár na což určo jen tak nenašetříš tak nemá cenu se chlubit tím jak si předjel ďedka v porsche který zrovna zastavoval kvůli močení :lol:
U toho motoru z fabky, jde hlavne o to, ze je skoro stejnej jako motor favo apod. Takze padne na prevodovku atd. Je tam podstatne min uprav nez, kdyby se tam daval nakej jinej motor. Muzes na to hodit zapalovani, rozdelovac a karb z fava a kdo tomu nerozumi, tak ty motory nepozna. Jinak v serii je to fakt vykonove křáp, ale ma to vetsi potencial na upravy nez favorit. Lepsi hlavu, vetsi obsah, pevnejsi kliku ... Ta moje s 90konema uz celkem jede oproti serii se 44kW.

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

To je možné ale nejni lepší fávo buchnout za 20jestli to má takovou cenu. A za 30koupit civica 1.6 81Kw. Který je pohodlny, výkonný a drží na cestě a zy ty peníze bude i zachovalí a určo žere tak o litr o dva méně než fazol. A je levný na opravy.
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
Kury
Příspěvky: 70
Registrován: 14 srp 2006 23:57
Bydliště: Jindřichův Hradec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kury »

elviiis píše:To je možné ale nejni lepší fávo buchnout za 20jestli to má takovou cenu. A za 30koupit civica 1.6 81Kw. Který je pohodlny, výkonný a drží na cestě a zy ty peníze bude i zachovalí a určo žere tak o litr o dva méně než fazol. A je levný na opravy.
JJ. Uz me taky hodnekrat napadlo, proc jsem si nekoupil neco lepsiho(treba swifta nebo toho civica). A snad jednou ten civic nebo CRX bude po skodovence nasledovat. Kdyz uz tak VTEC :D

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

Jo jedno CRX V-TEC leží kámošovi na zahradě. S torchu udělaným motorem. Ale neví se kolik má koní. Jelikož hondy maji opačný směr rotace klikovky (na brzdu šel jen motor) tak se dělal mazi kus aten se rozletěl při 194koních takže odhad je asi 205koní 1.6 N/A s turbem by to aji mohla bejt sranda. Má to 4bodové šoupátkové vstřikování přenastavené vačky atd atd atd. Motor je teď v jedničkovem céru na rodecross. Ale už se s ním nejezdí bo nejni čas.
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
ladis.biker
Příspěvky: 119
Registrován: 23 bře 2007 22:11
Bydliště: Nový Bydžov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ladis.biker »

elviiis píše:Mno to zajímavé. Právě jsem dělal lemi jedné shnilé a ta měl v TP 1380Kg combi 1.8. A jinak jak jsem psal siera má špatné řazení spojku atd tad je těžká ma slabý 2.0 motor a nebudu psát co ještě. Prostě předjed 20let starou rodinou kraksnu nejni výhra. A jestli se ti zdá že mu to fávo jede tak si může dát sprint semnou :lol: a nebo si zajet nějakej vršík :?:
Moje 2,0 DOHC má v TP 1155kg, každopádně je to starej pelech, ale za ty prachy co stojí je to dobrý svežení. Sprint? to není špatnej nápad, musím se ho zeptat, ale proti Charade nemá 100% šanci.

Uživatelský avatar
ladis.biker
Příspěvky: 119
Registrován: 23 bře 2007 22:11
Bydliště: Nový Bydžov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ladis.biker »

Kury píše:
elviiis píše:Mno nevím jestli je to nějaká výhra dát tam OHVčko s fabie. Když bych tam dával motor tak spíš s auta a né ze šrotu. Jinak předjed golfa 1.6není problém jelikož to tak trošku nejede má to 75koní. Takový keci o tom jak to jede a koho poděláš mne fascinují předjed sieru 2.0 115PS která má 1500Kg a velminešikovné řazení taky nejni moc výhra. Jako že někomu ujíždíš tak taky ještě je otázka jestli ten někdo jede rychle nebo na spotřebu a nebo se ti směje co nacvičuješ (to většinou dělám já když mně někdo předjede v obci 100kou a nebo když vezu přítelkyni. Navíc i když dáš na fávo sportovní podvozek tak pořád to není jen o tvrdosti auta ale i o vyvážení konstrukci náprav atd. Myslim že když pojedeš na hraně možností tak tě TDi kotak do zatáčky v klidu udělá. Pokud nemáš favo kitmkár na což určo jen tak nenašetříš tak nemá cenu se chlubit tím jak si předjel ďedka v porsche který zrovna zastavoval kvůli močení :lol:
U toho motoru z fabky, jde hlavne o to, ze je skoro stejnej jako motor favo apod. Takze padne na prevodovku atd. Je tam podstatne min uprav nez, kdyby se tam daval nakej jinej motor. Muzes na to hodit zapalovani, rozdelovac a karb z fava a kdo tomu nerozumi, tak ty motory nepozna. Jinak v serii je to fakt vykonove křáp, ale ma to vetsi potencial na upravy nez favorit. Lepsi hlavu, vetsi obsah, pevnejsi kliku ... Ta moje s 90konema uz celkem jede oproti serii se 44kW.
Přesně tak. Jediný co se musí upravovat je setrvák, páč Fábka má 6 děr. Jinak na tom má klasickej karbec Pierburg.

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

ja vím :lol:

Jinak co se týče siery tak je to poslední ford co měl nějakej význam. Sice už ta kámošova siérka trošku hnije ale za stále slouží. Trošku více řere ale stále je schopna odvást vlek i s loděma. Jako pracant je to good stroj. Něco jako transit. Hulí to hnije to ale věci to vozí stále :lol:
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
ladis.biker
Příspěvky: 119
Registrován: 23 bře 2007 22:11
Bydliště: Nový Bydžov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ladis.biker »

elviiis píše:ja vím :lol:

Jinak co se týče siery tak je to poslední ford co měl nějakej význam. Sice už ta kámošova siérka trošku hnije ale za stále slouží. Trošku více řere ale stále je schopna odvást vlek i s loděma. Jako pracant je to good stroj. Něco jako transit. Hulí to hnije to ale věci to vozí stále :lol:
Přesně tak poslední vyvedenej ford. Říkal jsi že má 1,8 ? Mě to žere 8-9 ltr. Jinak je neuvěřitelný co se do toho kombíka nacpe ... když sklopíš zadní sedčky. :lol:

Uživatelský avatar
ladis.biker
Příspěvky: 119
Registrován: 23 bře 2007 22:11
Bydliště: Nový Bydžov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ladis.biker »

a celý auto jsem pořídil za 5500,- a slouží už 10000 km bez jediný investice. Akorát budu muset povařit trošku prahy (hlavně před zadníma kolama) a lemy.

Uživatelský avatar
Fiesta
Příspěvky: 2576
Registrován: 27 bře 2004 18:16
Bydliště: Olomouc-Mohelnice
Kontaktovat uživatele:

Re: Dotaz na upravu motoru na Favorita

Příspěvek od Fiesta »

ohleně toho motoru do fava...dívej, jde to, jako vše ostatní...ale nikdy to nebude mít ten tíženej efekt jakej si určitě představuje...dáš do toho kolem 10tis a stejně to bude chctít min. ještě dalších 20 do všeho ostního...to je lepší podvozek, nápravy atd atd....tady bych šel spíš cestou kde vynecháš motor a pak možná časem až bude hotovej podvozek a brzdy vrazil nějaký papíry do motoru popřípadě do upgarde motoru...
VW PASSAT B5

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

Mno to auto má složitej život většinou se u něj mněnil olej rovnou s motorem atd. Původně to byl 1.8 ten umřel tak se tam měl dát 2.0 ale ten nepasoval tak tam byl 1.6 ten taky umřel a teď je tam 1.4 karburátor ze starého forudu escort zadohrabu. El přemýšlí že na ty papíry postaví 2.0 4x4 jezdí na vodu a šplhat pohorách a potřebuje něco do čeho se něco vejde a co se někam dostane a honda shutl je na něj drahá. Je to vysokoškolskej student a nemůže si dovolit drahší auto.
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

speedy_bmw
Příspěvky: 80
Registrován: 16 pro 2004 12:51
Bydliště: Praha

Příspěvek od speedy_bmw »

Ritchma píše:Já sem původně slyšel že byly tři převodovky, jedna dlouhá co měli LS, pak jedna normál a pak krátká pro pickup, jenže mi to bylo rozmluveno že to tak vůbec nebylo a že LS můžou mít i tu normál a že pickup nic extra nemá prej, tak já fakt nevim :roll:
L a LS je výbava. Převod byl 3,9 nebo 4,1 bo tak nejak, uz si to fakt nepamatuju, ale ty prevody byly podle typu motoru (135/136) a kastle(FAvo obyc/pickup). Kazdopadne vice info na skoda.panda.cz Jo a i kratsim prevodem to jezdilo pres 200km/h :-)
BMW M3, 1110kg, 320koní. http://racing.mordpower.cz

Uživatelský avatar
ladis.biker
Příspěvky: 119
Registrován: 23 bře 2007 22:11
Bydliště: Nový Bydžov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ladis.biker »

midiborec píše:
ladis.biker píše:Já můžu doporučit výměnu vačky za vačku z 110R. Strýc jí má ve fávu po go a lítá to solidně, hlavně ve vyšších otáčkách. Přehodit vačku je práce na odpoleedne. To je asi vše co bych na seriovým motoru dělal. Nebo vyměň celý motor za fábii 1,4, kámoš to má ve fáčku a jede to jak urvaný a trhá s tím na sprinty Sierry 2,0 :cry: i Golfy 1,6. Kdyby jsi měl zájem o motor z fábie 1,4 tak kámošovi se jeden válí doma.
a kolik zaneho chce ? kolik to ma tak kw ten motor ? a jak je to s technickou...

Nejlepsi je ale to ze kdyz nejakej machr by me chtel predjet a ja pak nato dupl bych mu ujel by pak cumel jak vyorana myš :) :lol:
Tak ten motor z fábky nechá za 3000,-

Uživatelský avatar
Chaindler
Příspěvky: 895
Registrován: 22 úno 2006 09:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Chaindler »

ladis.biker píše:
midiborec píše:
ladis.biker píše:Já můžu doporučit výměnu vačky za vačku z 110R. Strýc jí má ve fávu po go a lítá to solidně, hlavně ve vyšších otáčkách. Přehodit vačku je práce na odpoleedne. To je asi vše co bych na seriovým motoru dělal. Nebo vyměň celý motor za fábii 1,4, kámoš to má ve fáčku a jede to jak urvaný a trhá s tím na sprinty Sierry 2,0 :cry: i Golfy 1,6. Kdyby jsi měl zájem o motor z fábie 1,4 tak kámošovi se jeden válí doma.
a kolik zaneho chce ? kolik to ma tak kw ten motor ? a jak je to s technickou...

Nejlepsi je ale to ze kdyz nejakej machr by me chtel predjet a ja pak nato dupl bych mu ujel by pak cumel jak vyorana myš :) :lol:
Tak ten motor z fábky nechá za 3000,-
odkad, ze je kamos?
Mitsubishi Eclipse 92 - 2.0 16V - Denso Iridium Power - už jen motor
Mitsubishi Eclipse 93 - bez motoru
Mitsubishi Eclipse 93 - 2.0 16V Turbo - jenom motor

Uvidíme co z toho poskládám :)

Uživatelský avatar
ladis.biker
Příspěvky: 119
Registrován: 23 bře 2007 22:11
Bydliště: Nový Bydžov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ladis.biker »

je z Novýho Bydžova u HK

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“