
Obrázek je trochu nadnesený ... když je ta pneu zatížená tak dosedá na silnici téměř celou plochou, uprostřed je to pouze vyklenuté (tlak ok 2,1), ale když kolo sundám vypadá tak jak je nakreslené. Vzorek je na všech místech shodný
Pneu č.1 letní Dunlop SP9 175/65 82T R14, pneu č.2 starší letní Semperit 175/65 82T R14. (rychlostní index T=190km/h max)
Jak se auto projevuje za jízdy s ješte ok gumou ... poměrně dost plave, je poměrně dost náchylné na boční vítr, občas mám pocit jako by každé kolo jelo svým směrem. Okolo 150-160km/h se mi auto rozdrnčí, po překročení této rychlosti to přestává(ne ještě se to nevznáší). S vadnou gumou ... drnčí v podstatě od rozjetí, plave pořád, při rozjezdu to vypadá jako bych měl obě přední kola do osmičky
... no a faktory co by to mohly ovlivnit ... jízda vysokou rychlostí (stálá rychlost 180 - 190km/h po dobu cca 15 minut), přibržďuje mi právě to levé přední kolo - lehounce. Geometrie (na technický po změření ok), unavené silentbloky? Tlumiče mám monroe reflex - najeto cca 35000km, při rozhoupání auta dál v houpání nepokračují, ani netečou. Nedávno byl venku motor, při vracení je možné, že se na chvíli opřel o pravou poloosu (vadné kolo je na levé straně)
vozidlo .. Opel Astra F rv. 1993