
Kompletní zahlazení nárazníku
Kompletní zahlazení nárazníku
Chtěl jsem se zeptat... Když je kompletně zahlazenej nárazník např. na oktávce nebo kdekoliv jinde... jak se pak oddělává a přidělává? ty uchyty a šrouby jsou zevnitř nebo se to jednou utahne zakituje a pak už to nejde dolů...diky 

- Ivan
- Administrátor
- Příspěvky: 3794
- Registrován: 04 úno 2004 09:41
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kompletní zahlazení nárazníku
Tak buď předěláš úchyty nebo nárazník nepřiděláváš na všechny šrouby, ale jen na ty, na které to jde. Mě by spíše zajímalo chlazení ???
<rejpnuti> u fabie to je stejne jedno, kdyz to ma 1.2HTP </rejpnuti>DAWBLACK píše:nebo maji dole pod nárazníkm nějakou lištu která směruje vzduch za nárazník ale nechápu ty nový nárazníky na fábie komplet zakitovaný..
Mitsubishi Eclipse 92 - 2.0 16V - Denso Iridium Power - už jen motor
Mitsubishi Eclipse 93 - bez motoru
Mitsubishi Eclipse 93 - 2.0 16V Turbo - jenom motor
Uvidíme co z toho poskládám
Mitsubishi Eclipse 93 - bez motoru
Mitsubishi Eclipse 93 - 2.0 16V Turbo - jenom motor
Uvidíme co z toho poskládám

-
- Příspěvky: 2531
- Registrován: 27 črc 2006 16:26
- Bydliště: V krabicce od T16
- Kontaktovat uživatele:
<rejp> A nektere motory potrebuji jeste jeden valec.DAWBLACK píše:noo tak jako ano ale tak každej motor potřebuje AIR:-)
Kdyz vis, ze to potrebuje vzduch, proc ho chces zredukovat? </rejp>





I'm a bitch, I'm a lover
I'm a child, I'm a mother
I'm a sinner, I'm a saint
I do not feel ashamed
I'm your hell, I'm your dream
I'm nothing in between
I'm a child, I'm a mother
I'm a sinner, I'm a saint
I do not feel ashamed
I'm your hell, I'm your dream
I'm nothing in between