kde sehnat ceník nd na e36
Moderátor: T-O-M
kde sehnat ceník nd na e36
Rozhodl sem se že vyměním auto a vybýrám mezi bmw e36,alfou 145,a golfem 3,láká mě to bmw ale hledám ceník nd abych věděl jestli to nejni moc drahý,ale nějak to nikde nemůžu najít,jestli o něčem víte tak sem prosím hodte odkaz,předem moc díky.zatim budu hledat dál
BMW E34 520i 110kw
Re: kde sehnat ceník nd na e36
tak se treba ptej na nejaky spotrebni veci ktery se u toho menej a tady ti urcite reknem co kolik stoji.Cely auto z nahradnich dilu prece stavet nebudesjurnec píše:Rozhodl sem se že vyměním auto a vybýrám mezi bmw e36,alfou 145,a golfem 3,láká mě to bmw ale hledám ceník nd abych věděl jestli to nejni moc drahý,ale nějak to nikde nemůžu najít,jestli o něčem víte tak sem prosím hodte odkaz,předem moc díky.zatim budu hledat dál

Tak treba cepik je standartni cena kolem 500, ted sem kupovaj jedno komplet spodni rameno s dvema cepama a stalo me 1500......
Wrangler YJ + BMW M3 E92 + BMW E34 525i + BMW E30 340V8 M3look
- Venca Brody
- Příspěvky: 3338
- Registrován: 09 črc 2006 18:04
- Bydliště: jižní čechy
- Kontaktovat uživatele:
- Venca Brody
- Příspěvky: 3338
- Registrován: 09 črc 2006 18:04
- Bydliště: jižní čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: kde sehnat ceník nd na e36
Tak pro zacatek ti tady dam odkazy na etk
http://www.realoem.com/bmw/select.do
A tady kdyz tam das cislo dilu tak ti vypadne cena originalnich dilu z BMW
http://od.bmw.cz/servis/servisinfo/cenik_novy_new.asp
Nevim jak ten "kazdej" mel jaky bawory ale co ja vim tak sou na to veci levnejsi nez na octafku(nemluvim ted o e90, e60.....) Ale at si kazdej rika co chce
http://www.realoem.com/bmw/select.do
A tady kdyz tam das cislo dilu tak ti vypadne cena originalnich dilu z BMW
http://od.bmw.cz/servis/servisinfo/cenik_novy_new.asp
Nevim jak ten "kazdej" mel jaky bawory ale co ja vim tak sou na to veci levnejsi nez na octafku(nemluvim ted o e90, e60.....) Ale at si kazdej rika co chce
Wrangler YJ + BMW M3 E92 + BMW E34 525i + BMW E30 340V8 M3look
Re: kde sehnat ceník nd na e36
Jo a kdyz sme u ty spolehlivosti, tak moje E34ka o kterou se staral tata jako o vlastni dite, ma treba nalitano neco pres 205tkm a nejsou tam meneny zady cepy ani silentblocky a nikde neni zadna vule, jen na prevodce rizeni, coz me stve ale celou kvuli tomu kupovat nebudu.
Wrangler YJ + BMW M3 E92 + BMW E34 525i + BMW E30 340V8 M3look
Pravě že ty co to řikaj ani bmw neměli,asi to každej bere tak že je to němec,luxusní značka tak to musí bejt drahý.Narazil sem v inzerátech na ceny e36 1,6-1,8 r.v.92 za 50 000-65 000kč tak se chci zeptat jestli ty auta za tu cenu budou solidní,ptám se protože nemám pomětí v jaké cenové kategorii se pohybujou
BMW E34 520i 110kw
Re: kde sehnat ceník nd na e36
ohledne cen dilu se podivej treba na autokelly nebo stangla atd. a obecne nemuzes od aut ze spodni hranice ceny cekat zazraky, ale obcas se muze i zadarit....
R6 twin turbo + V10 + V12
- Venca Brody
- Příspěvky: 3338
- Registrován: 09 črc 2006 18:04
- Bydliště: jižní čechy
- Kontaktovat uživatele:
ceny dílů bmw jsóu celkem dobré (myslím tím origo bmw), před montáží TD jsem dělal motor a ceny byly:
Pístní kroužky cca 20tis kč (12 sad)
šály všechny kolem cca 6000kč
gufera na kliku kolem 500kč
těsnění prsou ks cca od 20-200kč
těsnění pod vanu cca 500kč
což si myslím je velice rozumné na to že to bylo přímo bmw, mám ještě renaulta espace (kdysy jsem byl prostě renaultí, a teď mě zbyl jen bakeliťák) a od renalta bych si to origo dovolit nemohl tam jsou ty ceny vskutku přemrštěný.
Na bmw jsem také dělal nápravy, všechny silentbloky, ramena,čepy ,tyče řízení, kotouče, desky,pakny, lobra,atd a díly byly replikový a tam je to sravnatelný se všema ostatníma autama.
Pístní kroužky cca 20tis kč (12 sad)
šály všechny kolem cca 6000kč
gufera na kliku kolem 500kč
těsnění prsou ks cca od 20-200kč
těsnění pod vanu cca 500kč
což si myslím je velice rozumné na to že to bylo přímo bmw, mám ještě renaulta espace (kdysy jsem byl prostě renaultí, a teď mě zbyl jen bakeliťák) a od renalta bych si to origo dovolit nemohl tam jsou ty ceny vskutku přemrštěný.
Na bmw jsem také dělal nápravy, všechny silentbloky, ramena,čepy ,tyče řízení, kotouče, desky,pakny, lobra,atd a díly byly replikový a tam je to sravnatelný se všema ostatníma autama.
BMW 750iAL BiTurbo PRODÁNO, nyní KAWASAKI ZX10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity
Ja koupil z 92 e36 za 70. Kuze, klima.....na ty leta je interier supr nic neulamanyho neposkrabany atd. Jinak kdyz jsem ho koupil, delal jsem predni brzdy a myslim, ze to nebylo tak drahy, desticky a cidla. Jeste jsem menil pal. a vzduch filtr, myslim ze vse bylo radove ve stovkach. Cen bych se nebal 

Díky za odkazy,díval sem se v auto kelly a ty ceny sou dobrý,koukal sem že alfa je taky levná.Jak moc sou ty e36 náchylný ke korozy?Zatim víc uvažuju o alfě 145 je to pozink,levnější pořiz.cena,novější rok a větší výkon se stejnym obsahem.Ale pořád mě láká bmw ale obávám se tý koroze.Samozřejmě že to závisí na tom jak se kdo o to auto stará.
BMW E34 520i 110kw
taky mě strašili... vyprdni se na ně. Díly jsou drahý akorát na sedmičky a možná pětky od E39. Jinak E36 je s cenama uplně zlatá. Myslim že stojí stejně jako na Octavia I. Něco dražší, něco levnější. Spoustu věcí seženeš v druhovýrobě (na konkrétní díly se nedoporučuje).jurnec píše:Ta alfa bude taky drahá na díly,byl mě doporučenej golf 3,ale láká mě to bmw ale každej mě straší z cenama dílů.
nenech se zastrašit spotřebou a kecama o nd. To je mýtus kterej si lidi zaryli do hlavy koncem 80, začátkem 90let když tady frčeli Favoriti....
Myslim že E30, E36 je ideální řešení pro člověka co nedisponuje zrovna moc vysokejma financema. Musíš ale koupit dobrej kousek a ne nic po nějakym tuzerovi co tunil co šlo a na údržbu kašlal...
Š Felicia 1.3i & BMW 328i coupe
no já koupil 316 compacta...dal jsem za něj sice skoro 90...a nic moc extra výbava (bez klimy)...no, ale jezdí krásně, bez jedinýho problému, kastle je taky jak nová...teda krom laku, kterej mi nějaký kre*eni už stačili za ty dva měsíce, co ho mám, pěkně objet....jsem max. spokojenej...teda uplně max ne...bo jsem "čichnul" k lepšímu BMW a tak mi tohle už "nestačí":)))
ale prostě šupa auto...už nikdy nic jinýho krom bmw:)

ale prostě šupa auto...už nikdy nic jinýho krom bmw:)


Provedu ti srovnání na autech která živíme:
Přední ložisko kola:
E21 - 640
E30 - 2510
E34 - 3450
405 - 1170
Přední světlo - u BMW pár i s držákem,u 405 komplet lampa:
E21 - 3310 bez držáku
E30 - 1660 pouze potkávačka
E34 - 2500
405 - 2170 druhovýroba (Klokkerholm), originál stojí 5000
Přední blatník:
E21 - 910
E30 - 870
E34 - 680
405 - 730
Sada spojky:
E21 - průměrně 5300
E30 - průměrně 4500
E34 - průměrně 5000
405 - průměrně 5000
Zadní tlumič:
E21 - 2760
E30 - 1620
E34 - 1950
405 - 1660
Mohl bych pokračovat,pro srovnání si dej www.mjauto.cz mají super sortiment na kdeco a cenově jsou velmi příjemní. A co neseženeš tam,má www.ecat.cz nebo www.autokelly.cz
Rozhodně se vyhni starým typům BMW jako je moje E21 - levný pořízení a extrémně drahý díly pokud je seženeš. Francouzská a italská auta taky žádná láce a už vůbec ne kvalita,to zase u BMW ty díly alespoň vydržej.
Určitě tvůj záměr s E36 není špatná volba,je to dnes poměrně slušné auto. E30 neber,je to starej pekáč,navíc najít třicítku za rozum v dobrém stavu je dost na palici.
Přední ložisko kola:
E21 - 640
E30 - 2510
E34 - 3450
405 - 1170
Přední světlo - u BMW pár i s držákem,u 405 komplet lampa:
E21 - 3310 bez držáku
E30 - 1660 pouze potkávačka
E34 - 2500
405 - 2170 druhovýroba (Klokkerholm), originál stojí 5000
Přední blatník:
E21 - 910
E30 - 870
E34 - 680
405 - 730
Sada spojky:
E21 - průměrně 5300
E30 - průměrně 4500
E34 - průměrně 5000
405 - průměrně 5000
Zadní tlumič:
E21 - 2760
E30 - 1620
E34 - 1950
405 - 1660
Mohl bych pokračovat,pro srovnání si dej www.mjauto.cz mají super sortiment na kdeco a cenově jsou velmi příjemní. A co neseženeš tam,má www.ecat.cz nebo www.autokelly.cz
Rozhodně se vyhni starým typům BMW jako je moje E21 - levný pořízení a extrémně drahý díly pokud je seženeš. Francouzská a italská auta taky žádná láce a už vůbec ne kvalita,to zase u BMW ty díly alespoň vydržej.

BMW E21 318i M10B18 77KW '81, E36 Compact 316i M43B16 75KW '94, E65 735i N62B36A 200KW '01