Par mm?? Tyjo to cumim,ja co jse delal v Subaru tak teda takove vule to nemelo,ale nechci nic rikat,nerozumim tomu,ale kdyz rikas vule nekolik mm,tak cumim.
směrem dopředu dozadu 0mm jak se hne jev pi. Nahoru dolu jak které ale max 0.6mm jinak optrně na to může se ti zdát že je to pár mm a při tom je to jeněkolik desítek. Vem spárovky zjisti kolíkatka se vleze mezi hausing a vrchol loptaky v klidu akolik se vleze když zvednš osičku a podle toho zjistíš vůli.
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Anděl píše:Když jsem říkal pár, tak jsem myslel na konci tak 3-5mm. Jinak dozadu a dopředu nic.Takže je asi určitě KO. Stejně jsem chtěl větší, takže bude nové.
Pokud jsi měl takové vůle tak se nedivým že to netlačilo. Divýmse že nemá vůle dopředu dozadu když je tak vyjebaný. Jinak to si cooleru musel vylejt tak litr oleje
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
elviiis píše:Pokud jsi měl takové vůle tak se nedivým že to netlačilo. Divýmse že nemá vůle dopředu dozadu když je tak vyjebaný. Jinak to si cooleru musel vylejt tak litr oleje
Olej nikde není. Je to všude krásně čisté. Jinak předchozí majitel si s těsněním hlavu nelámal. Od turba je všude kov na kov.
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
Určitě jde proto v těchto případech repass nejni na nic bo bys musel koupit o nové vrtulky a to už můžeš rovnou koupit new turbo.
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
elviiis píše:Pokud jsi měl takové vůle tak se nedivým že to netlačilo. Divýmse že nemá vůle dopředu dozadu když je tak vyjebaný. Jinak to si cooleru musel vylejt tak litr oleje
Olej nikde není. Je to všude krásně čisté. Jinak předchozí majitel si s těsněním hlavu nelámal. Od turba je všude kov na kov.
Kuwa to je čudný turbem v takovýmhle satvu by mněl olej vyloženě chcát.
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
elviiis píše:Pokud jsi měl takové vůle tak se nedivým že to netlačilo. Divýmse že nemá vůle dopředu dozadu když je tak vyjebaný. Jinak to si cooleru musel vylejt tak litr oleje
Olej nikde není. Je to všude krásně čisté. Jinak předchozí majitel si s těsněním hlavu nelámal. Od turba je všude kov na kov.
Ja myslim ze s tou vuli 3-5mm to trochu prehnal...Urcite to jsou zkreslene hodnoty...Az to zmeri sparovyma merkama tak to bude urcite jina hodnota...Mensi!
Camel píše:Ja myslim ze s tou vuli 3-5mm to trochu prehnal...Urcite to jsou zkreslene hodnoty...Az to zmeri sparovyma merkama tak to bude urcite jina hodnota...Mensi!
OK. Změřím to šuplerou.
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
A máš ho vyhozené ůplně? Můžeš se podívat i jestli nemáš kolem klapky WG nějaké větší praskliny to může být příčina nízkého tlaku , pak také netěsnost na cestě spalin mezi turbem a motorem (svody , fouklé těsnění mezi turbem a svody) a nebo poškození cooler atd. Protože předpokládám že jsi skoušel přenastavovat MBC? Jelikož když má auto solenoid na hlídání ltaku a otvýání WS tak má samotný WS větší citlivost u daihatsu otvírá samotný WS při 0.4bar při serii ze solenoidem 0.75bar.
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
elviiis píše:A máš ho vyhozené ůplně? Můžeš se podívat i jestli nemáš kolem klapky WG nějaké větší praskliny to může být příčina nízkého tlaku , pak také netěsnost na cestě spalin mezi turbem a motorem (svody , fouklé těsnění mezi turbem a svody) a nebo poškození cooler atd. Protože předpokládám že jsi skoušel přenastavovat MBC? Jelikož když má auto solenoid na hlídání ltaku a otvýání WS tak má samotný WS větší citlivost u daihatsu otvírá samotný WS při 0.4bar při serii ze solenoidem 0.75bar.
Ještě to nemám venku. Dnes večer ho ale sundám a budu vědět více.
Každou hodinou zjištuji nový problém, takže jak už jsem psal, tohle auto je horší než se oženit. Ale s tím jsem do toho šel. Takhle mě to nutí prostě z toho motoru dostat 300 a více PS. Kdyby všechno okolo turba šlapalo jak má, tak bych s tím otálel.
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
Camel píše:Ja myslim ze s tou vuli 3-5mm to trochu prehnal...Urcite to jsou zkreslene hodnoty...Az to zmeri sparovyma merkama tak to bude urcite jina hodnota...Mensi!
elviiis píše:A máš ho vyhozené ůplně? Můžeš se podívat i jestli nemáš kolem klapky WG nějaké větší praskliny to může být příčina nízkého tlaku , pak také netěsnost na cestě spalin mezi turbem a motorem (svody , fouklé těsnění mezi turbem a svody) a nebo poškození cooler atd. Protože předpokládám že jsi skoušel přenastavovat MBC? Jelikož když má auto solenoid na hlídání ltaku a otvýání WS tak má samotný WS větší citlivost u daihatsu otvírá samotný WS při 0.4bar při serii ze solenoidem 0.75bar.
Ještě to nemám venku. Dnes večer ho ale sundám a budu vědět více.
Každou hodinou zjištuji nový problém, takže jak už jsem psal, tohle auto je horší než se oženit. Ale s tím jsem do toho šel. Takhle mě to nutí prostě z toho motoru dostat 300 a více PS. Kdyby všechno okolo turba šlapalo jak má, tak bych s tím otálel.
ale pak to nepretesnis u nas nesezes tesneni na turbo na 4g63T
Flinta píše:3-5 mm tak to je husty:-D pro me jako strojare nezkutecna a nepripustna vule
hlavně vzhledem ke konstrukci turba nemožná protože tou vrtulkou tolik ani hnout nemužeš - tak velká mezera ezi housingem a vrtulí není - jedině že je vrtule očesaná a to bych potom neřešil vule , že?
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Flinta píše:3-5 mm tak to je husty:-D pro me jako strojare nezkutecna a nepripustna vule
hlavně vzhledem ke konstrukci turba nemožná protože tou vrtulkou tolik ani hnout nemužeš - tak velká mezera ezi housingem a vrtulí není - jedině že je vrtule očesaná a to bych potom neřešil vule , že?
jo zkousel sem tesneni a gufera sedi tak parad jeste jednou dekuju a pak se ozvu na tu vodni pumpu
elviiis píše:A máš ho vyhozené ůplně? Můžeš se podívat i jestli nemáš kolem klapky WG nějaké větší praskliny to může být příčina nízkého tlaku , pak také netěsnost na cestě spalin mezi turbem a motorem (svody , fouklé těsnění mezi turbem a svody) a nebo poškození cooler atd. Protože předpokládám že jsi skoušel přenastavovat MBC? Jelikož když má auto solenoid na hlídání ltaku a otvýání WS tak má samotný WS větší citlivost u daihatsu otvírá samotný WS při 0.4bar při serii ze solenoidem 0.75bar.
Ještě to nemám venku. Dnes večer ho ale sundám a budu vědět více.
Každou hodinou zjištuji nový problém, takže jak už jsem psal, tohle auto je horší než se oženit. Ale s tím jsem do toho šel. Takhle mě to nutí prostě z toho motoru dostat 300 a více PS. Kdyby všechno okolo turba šlapalo jak má, tak bych s tím otálel.
ale pak to nepretesnis u nas nesezes tesneni na turbo na 4g63T
pokud sežen firmu co provede práci + vyvážení, já tesnění dodám
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Flinta píše:3-5 mm tak to je husty:-D pro me jako strojare nezkutecna a nepripustna vule
hlavně vzhledem ke konstrukci turba nemožná protože tou vrtulkou tolik ani hnout nemužeš - tak velká mezera ezi housingem a vrtulí není - jedině že je vrtule očesaná a to bych potom neřešil vule , že?
jo zkousel sem tesneni a gufera sedi tak parad jeste jednou dekuju a pak se ozvu na tu vodni pumpu
jasan počítám s tebou
set tedy pasoval celý?? ( alespon vím do budoucna )
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Idaho píše:
hlavně vzhledem ke konstrukci turba nemožná protože tou vrtulkou tolik ani hnout nemužeš - tak velká mezera ezi housingem a vrtulí není - jedině že je vrtule očesaná a to bych potom neřešil vule , že?
jo zkousel sem tesneni a gufera sedi tak parad jeste jednou dekuju a pak se ozvu na tu vodni pumpu
jasan počítám s tebou
set tedy pasoval celý?? ( alespon vím do budoucna )
zatim sem zkousel gufera az na to velky a jeste sem zkousel tesneni pod hlavu ..pak dam vedet jestli sedelo vsechno
ok, jinak tesnění pod makovici bych příšte doporučil trošku jiné ale to proberem poSZ - pokdu budeš mít zájem.
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
seriové 14BB není dobré turbo neb materiál v něm použitej neni dostatečně kvalitní asi jako na svodech k němu...moje vypadaj jak panennská blána sněhurky......
Na již zmíněných 300PS stačí TD05 16G small a nebo BIG s potenciálem 360PS......
Již sem to s Idahem řešil neni problém sehnat ze států nové a cena je zajímavá a pokud vemem dvě tak se určitě dostanem na dobrou cenu....
Krosmen píše:seriové 14BB není dobré turbo neb materiál v něm použitej neni dostatečně kvalitní asi jako na svodech k němu...moje vypadaj jak panennská blána sněhurky......
Na již zmíněných 300PS stačí TD05 16G small a nebo BIG s potenciálem 360PS......
Již sem to s Idahem řešil neni problém sehnat ze států nové a cena je zajímavá a pokud vemem dvě tak se určitě dostanem na dobrou cenu....
No mám přesně toto originál turbo 14BB.
Takže pro začátek vezmu turbo. Napiš cenu třeba přes SZ výše zmíněných turb.
Budu potřebovat i nové svody. nebo to pásne na straré.
Tak už jsem koupil turbo.
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
..myslím že to bereš ze špatného konce... ale je to tvoje volba..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Záleží na typu turba,ale zdravé by mělo mít vůli cca do 0.35mm, do 0.5-0.6mm to většinou vyřeší jen repasní sada (nová ložiska) 2-3tis,větší vůle už většinou znamená novej uzel,osičku,nebo dokonce vrtulky a cena opravy začne převyšovat cenu turba. Proto doporučuji nenechat turbo do tohoto stavu dojít a raději ho levně zrepasovat již dříve. Znatelná axiální vůle znamená poškození téměř vždy.
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz