Instalace přímého sání na Seat Toledo 1L
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Instalace přímého sání na Seat Toledo 1L
Zdarec
Buď bych si chtěl koupit kit http://www.tuningshop.cz/kit-primeho-sa ... int-91.htm ale nejsem si jistej zda pujde hodit o do mého Toleda 1L s motorem 1F (1.6ka monostřik) a jak je vyřešený zapojení těch všelijakejch hadiček a čidel? :-O
nebo
Bych šel do nějakýho univerzálního ale tam taky vůbec netušim, jak je to s těma všelijakejma hadičkama a čidlama Confused
A ještě by mě zajímalo jak se řeší přívod studenýho vzduch na filtr u toleda.
Nejlepší by bylo když by měl někdo rovnou nějakej foto návod
Předem díky za kadou radu!!!!
Buď bych si chtěl koupit kit http://www.tuningshop.cz/kit-primeho-sa ... int-91.htm ale nejsem si jistej zda pujde hodit o do mého Toleda 1L s motorem 1F (1.6ka monostřik) a jak je vyřešený zapojení těch všelijakejch hadiček a čidel? :-O
nebo
Bych šel do nějakýho univerzálního ale tam taky vůbec netušim, jak je to s těma všelijakejma hadičkama a čidlama Confused
A ještě by mě zajímalo jak se řeší přívod studenýho vzduch na filtr u toleda.
Nejlepší by bylo když by měl někdo rovnou nějakej foto návod
Předem díky za kadou radu!!!!
Kurně vždyť toledo nemá žádný čidla. Akorát asi máš mechanickou stříkačku a myslíš ten bazmek co řící vstřikovač? ten tam musíš nechat. Ser ně nějaký kity. Kup si filtr udělej si přechodku mezi aby jsi jej mohl nasadit místo airboxu a příveď k němu chladný vzduch z nárázníku a od motru jej odstiň plechem nebo plastem.
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
přesně tak, tyhle basic kity jsou stejne jen filtr a kus trubky což pořídíš do 800kč a zbytek bude jen tvoje práce = zábava..elviiis píše:Kurně vždyť toledo nemá žádný čidla. Akorát asi máš mechanickou stříkačku a myslíš ten bazmek co řící vstřikovač? ten tam musíš nechat. Ser ně nějaký kity. Kup si filtr udělej si přechodku mezi aby jsi jej mohl nasadit místo airboxu a příveď k němu chladný vzduch z nárázníku a od motru jej odstiň plechem nebo plastem.
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Bohužel mechanickou stříkačku nemám, mám normálně řídící jednotku, do airboxu vede čidlo na měření "váhy vzduchu" a ještě nějáka mrdka., a proto si nevím rady...
A i kdybych měl mechanickou, kam ty čidla dáve?? To jako uděláte díru do potrubí co neblíž za kónusem a tam je píchnete, bo jak? :-O
čekujte fotky hýr -> http://0mica0.rajce.idnes.cz/Motor/
A raďte

A i kdybych měl mechanickou, kam ty čidla dáve?? To jako uděláte díru do potrubí co neblíž za kónusem a tam je píchnete, bo jak? :-O
čekujte fotky hýr -> http://0mica0.rajce.idnes.cz/Motor/
A raďte

Nomálně uděláš přechodku mezi maf a filtr. Jestli nejsi manuálně zručný jde na to koupit přechodky za cca 4stovky. ta hadička bude nějakej podtlak tak buď na ní můžeš udělat výstup v přechodce a nebo prostup do filtru v te plechové části.
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Až teĎ jse si všiml toho bazmeku dole to chce zjistit co to je. Maf to má nahoře a tydy to dole nevím co je. Vede k tomu jakoby lanko a pak se to vrací asi zpět do sání. Chce zjistit co to je ale asi to bude na nic 

TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
elviiis: Takže MAF to je ta taková ta kulatá krabička, že?
Ale na tvym vobrázku není připojení tý druhý trubky připojená ta druhá trubka.
Ale na tvym vobrázku není připojení tý druhý trubky připojená ta druhá trubka.
Ze Seat-klub fóra: U tvého motoru vidím problém v konusu v tom, že Ti to bude přisávat teplý vzduch od motoru(nutnost dát přepážku mezi motor a filtr)a ještě vetší problém vidím v tom, že v airboxu máš ventyl, který se otevírá při studeném okolním vzduchu(vše řízeno elektronicky) a ten dovoluje přisávání teplého vzduchu od výfukového potrubí.
Jaha už to chápu to je taková ta sračka co se dával na stodváci ale tam to bylo tím procházel zduch furt to je jednoduch. Prostě se ti to v zimě otevře aby mnělo auto teplej vzduch a mělo by se pak i rychleji zahřát ale tenhle nesmysl považuji za zbytečnost. I když nejni problém je aktivovat. Udělej to následovně. Dej tam přechodku jak jsem ti nakreslil. Kolem to odstiň plastovým nebo plechovým štítem který si vyrobýš. Pokud si s tím chceš vyhrát tak jej udělalj z lamina a pak jej vykituj a nalakuj. Přiveď do toho boxíku studený vzduch z nárazníku pružným topenářským kolenem a pokud chceš zachovat teplený ventyl. Tak dej hadici od svodů směrem k filtru a na ten box na tu hadici , stejně jak to bylo v originálu , umísti ten ventyl a bude to fungovat ůpně stejně jako teď ale sané množství vzduchu bude chladnější a větší.
Já osobně bych tam ten ventyl nedával
Ale chce zjistit jestli na to není ta jednotka citlivá.
Jinak MAF (váha vzduchu) je to na hoře do čeho vedou káblíky.
Já osobně bych tam ten ventyl nedával

Jinak MAF (váha vzduchu) je to na hoře do čeho vedou káblíky.
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Re: Instalace přímého sání na Seat Toledo 1L
elviiis: Uffff něják moc zatrubkováno
budu si to muset nakreslit 


Jo takle nějak jsem to myslel. Trochu jsem se zadrhl s tím s kama vede ta hadice od vejfuckovejch svodů než jsem si vzpoměl že to kluci maj navopak 

TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
- Pipotuning
- Moderátor
- Příspěvky: 4495
- Registrován: 13 lis 2005 13:04
- Bydliště: Ostrava-Hlučín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Instalace přímého sání na Seat Toledo 1L
Jo kááámo takhle to mám i já ne svém!

SEAT TOLEDO-1.6i-74kw+.....
www.pipotuning.estranky.cz
ex MethanCityClub-pohřben
ex Xclusivecars-............
www.pipotuning.estranky.cz
ex MethanCityClub-pohřben

ex Xclusivecars-............

Re: Instalace přímého sání na Seat Toledo 1L
Takže ten ventil vod toho vejfuku by mohl vypadat tak jak jsem to nakreslil??? jsem ho totiž nikdy nevindaval....
já jenom až pojedu za rok a půl na technickou tak, aby tam šel dát origošh airbox zpět. (a nebo tohle jim na technický vadit nebude?)
já jenom až pojedu za rok a půl na technickou tak, aby tam šel dát origošh airbox zpět. (a nebo tohle jim na technický vadit nebude?)
- Pipotuning
- Moderátor
- Příspěvky: 4495
- Registrován: 13 lis 2005 13:04
- Bydliště: Ostrava-Hlučín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Instalace přímého sání na Seat Toledo 1L
Na technické ti na to kašlou!!Klidně ho tam nech na pořád!Mica píše:Takže ten ventil vod toho vejfuku by mohl vypadat tak jak jsem to nakreslil??? jsem ho totiž nikdy nevindaval....
já jenom až pojedu za rok a půl na technickou tak, aby tam šel dát origošh airbox zpět. (a nebo tohle jim na technický vadit nebude?)
SEAT TOLEDO-1.6i-74kw+.....
www.pipotuning.estranky.cz
ex MethanCityClub-pohřben
ex Xclusivecars-............
www.pipotuning.estranky.cz
ex MethanCityClub-pohřben

ex Xclusivecars-............

Re: Instalace přímého sání na Seat Toledo 1L
Pipotuning: Takže technická by byla vyřešená 
a máš i ten ventil na ten teplej vzduch vod vejfucku jako já?

a máš i ten ventil na ten teplej vzduch vod vejfucku jako já?
- Pipotuning
- Moderátor
- Příspěvky: 4495
- Registrován: 13 lis 2005 13:04
- Bydliště: Ostrava-Hlučín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Instalace přímého sání na Seat Toledo 1L
Nemám mám to trochu jinak-zitra vyfotím a nahodim tu fotos!Mica píše:Pipotuning: Takže technická by byla vyřešená
a máš i ten ventil na ten teplej vzduch vod vejfucku jako já?

SEAT TOLEDO-1.6i-74kw+.....
www.pipotuning.estranky.cz
ex MethanCityClub-pohřben
ex Xclusivecars-............
www.pipotuning.estranky.cz
ex MethanCityClub-pohřben

ex Xclusivecars-............

Re: Instalace přímého sání na Seat Toledo 1L
To by bylo čupr!!!Pipotuning píše:Nemám mám to trochu jinak-zitra vyfotím a nahodim tu fotos!Mica píše:Pipotuning: Takže technická by byla vyřešená
a máš i ten ventil na ten teplej vzduch vod vejfucku jako já?

- Pipotuning
- Moderátor
- Příspěvky: 4495
- Registrován: 13 lis 2005 13:04
- Bydliště: Ostrava-Hlučín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Instalace přímého sání na Seat Toledo 1L
Ok domluveno-zitra to nahodím!Mica píše:To by bylo čupr!!!Pipotuning píše:Nemám mám to trochu jinak-zitra vyfotím a nahodim tu fotos!Mica píše:Pipotuning: Takže technická by byla vyřešená
a máš i ten ventil na ten teplej vzduch vod vejfucku jako já?

SEAT TOLEDO-1.6i-74kw+.....
www.pipotuning.estranky.cz
ex MethanCityClub-pohřben
ex Xclusivecars-............
www.pipotuning.estranky.cz
ex MethanCityClub-pohřben

ex Xclusivecars-............

Teda, když tak člověk pozoruje to úchylné zapojené airboxu a různýho bordelu u Seatu, tak je rád, že má Japonskej motor. Každopádně, přisávání teplého vzduchu při studených startech je víceméně na prd.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Re: Instalace přímého sání na Seat Toledo 1L
Hmmm hmm hmm to bude čupr, ještě přečipování, lepšejší vačka a sportovní vejfuck a hned z 55kW bude 70kW bo možná ještě víc 
I když s tim vejfuckem už na technický čočku dostanu
ještě mě napadlo jestli se dělaj sportovní vejfucky bez těch koncovek (prostě s vobičejnou trubkou) ? Že bych jako před technickou akorát sundal zvlášť koupenou koncovku a na STK by mi nic něřekli. Teda pokuď nebude řvát jak šílenej a nezhorší emise.
Kurňa tuning v mezích zákona je dost složitej
Pipotuning: mimochodem nemálo moc hezký tolídečko máš, ze předu nejde skoro poznat
Ty asi děláš technickou na auto bez přítomnosti auta bych řekl 

I když s tim vejfuckem už na technický čočku dostanu

ještě mě napadlo jestli se dělaj sportovní vejfucky bez těch koncovek (prostě s vobičejnou trubkou) ? Že bych jako před technickou akorát sundal zvlášť koupenou koncovku a na STK by mi nic něřekli. Teda pokuď nebude řvát jak šílenej a nezhorší emise.
Kurňa tuning v mezích zákona je dost složitej

Pipotuning: mimochodem nemálo moc hezký tolídečko máš, ze předu nejde skoro poznat


Naposledy upravil(a) Mica dne 25 kvě 2007 13:48, celkem upraveno 1 x.
Re: Instalace přímého sání na Seat Toledo 1L
No pozor na to moc bych si nefandil. Taky je otázka jestli tvoje jednotka půjde přečipovat? A je to vůbec vícebod? Navíc vačka způsobuje to že ten motor bude mít více výkonu ale ve vyšších točkách takže mu budeš muset více dávat a výfuk který udělá koně mnohdy i zvýši dost výrazně hlučnost.Mica píše:Hmmm hmm hmm to bude čupr, ještě přečipování, lepšejší vačka a sportovní vejfuck a hned z 55kW bude 70kW bo možná ještě víc
A nezpomeň na mnohdy propíranou problematiku čipování.
Dej tam sání pokud chceš zvuk tak nějaký výfuck a smíř se ze svými 55KW těch 70KW by bylo dost práce a taky peněz přibližně 50procent hodnoty auta.
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Re: Instalace přímého sání na Seat Toledo 1L
elviiiis: Mno těch 69kW je reálnejch tady http://www.sportmotor.cz/ nabízej přečipování a výměnu vačky jednobodu, ale cena je 13500 Kč 
přesněji hýr -> http://www.sportmotor.cz/motor/b16.htm
bo jenom přečip na 60kW ale jenom za 3500kč hýr http://www.sportmotor.cz/motor/b162.htm

přesněji hýr -> http://www.sportmotor.cz/motor/b16.htm
bo jenom přečip na 60kW ale jenom za 3500kč hýr http://www.sportmotor.cz/motor/b162.htm
Mno firmu neznám nemoho posoudit ale nyvýšení výkonu se mi zdá dost vysoké i když možná by to šlo ale ten krouťák nějak narost. Mno ale trošku tě asi sklamu. Ten graf je s 1.6 MPi mno což znamená Multi Point ijection tzn. Více bodový vstřik což ty nemáš. Ale asi bych si napřed pořádně prolustroval smlouvu a jel před tím i po tom na brzdu a podle toho pak postupoval.
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Re: Instalace přímého sání na Seat Toledo 1L
Fáboš: Sampzřejmě, že třeba snížit hlavu, hodit tam vykovanou ojnici, dát jenom vostrou vačku, vyleštit kanálky a buchví co ještě by bylo lepšejší, ale né každej na to má nářádí, mašiny a prostory...
elviiis: Aaaaa je to tady, já celou dobu doufal že MPI znamená monopoint
I když tyhle motory jsou prý údajně velice předimenzovaný......
Mno ale je pravda že jednobod je docela vyliž prdel
elviiis: Aaaaa je to tady, já celou dobu doufal že MPI znamená monopoint

I když tyhle motory jsou prý údajně velice předimenzovaný......
Mno ale je pravda že jednobod je docela vyliž prdel