akorát u stříkaček je problém,že když se něco vysere,tak nevíš kde to hledat...většinou hodně problémů s elektrikou... na tohle je zase lepší ten karbec,kde si vše uděláš sám doma před panelákem
Berry:ten motor tu prodávam já
VW Touran '08 DSG BMW E10 '02 Seat Cordoba SDI NÁHRADNÍ DÍLY, DIAGNOSTIKA, PNEUSERVIS, AUTOSERVIS. STK, DOVOZ AUT - MOST 777525325
Larry píše:pokud chceš na postřebu tak bych ten karbec opravdu nedoporučoval,pod 8 jsem se s nim nedostal ... a ségře stříkačka jezdí kolem 6,5 když s tmi jezdíš normálně
Za 7 v pohode se 136kou motorem, ale musi byt ten karbec taky v poradku a serizenej, ne ze mas deravej plovak, saje falesnej vzduch a vsechno je zatuhly.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm) "Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
red.bull píše:no uvidíme co na co narazim a pro co se rozhodnu...chtěl bych pak rpovést nějaký tuning motoru... kdo by co poradil abych to trošku jelo ??
Karbec ze Skodovky stotricitky (vetsi trysky), vacky z Felicie 50 kW a hlavu nejlip taky z Felicie (ma lepsi saci kanaly) + ji rovnou snizit cca o 0.5 az 1 mm. Da se to poshanet ruzne po vrakovistich za lidske ceny a autu to pomuze aniz by zacalo nejak neprimerene zrat. K tomu neni od veci prihodit nejakej ten filtr a vyfuk skupiny A
Druha cesta (kdy to pojede lip, ale zrat to bude jako tank) jako dat ostrou vacku (nad 270 stupnu), dvojitej karburator Deloroto, Solex nebo Weber, T pisty, odlehcit ojnice, klikovku, setrvak apod. Pro studenta silne nerentabilni.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm) "Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
no chtěl bych ten motor pak trošku poladit... ale nevim co je lepší vyladit... jestli karbec nebo stříkačku.. ale s těma Weberama by to jelo mrtě ale nevim kde bych na to vzal
red.bull píše:no chtěl bych ten motor pak trošku poladit... ale nevim co je lepší vyladit... jestli karbec nebo stříkačku.. ale s těma Weberama by to jelo mrtě ale nevim kde bych na to vzal
U toho jednobodovyho vstriku neni co ladit, to je proste system uplne na hovno a jediny co s nim pak muzes udelat je to, ze ho vytrhnes ven a stejne tam das karbec. Takze je lepsi koupit karbec rovnou S dvoukomorovyma Weberama (Solexama,...) to sice dostane kroutak, ale spotreba jde nahoru velice vyrazne a v neposledni rade je obcas problem najit nekoho, kdo to bude umet sparvne seridit, abys nejezdil na zbytecne bohatou nebo chudou smes. Pokud neplanujes hnedka stavet motor a budes chtit jen trochu zvednout vykon a zachovat spotrebu, je rozhodne lepsi seriovej karbec a ostrejsi vacka.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm) "Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
no myslel jsem si že bude asi lepší karbec... zatim plánuju jen nějakou lehkou úpravu.... nemám momentálně na webera nebo solexa ale časem třeba uvidíme... zatim moc díky .... a o kolik by se měla líznout hlava ??
Oncek píše:Ritchma: ja bych dal spis 270, a maximalne o 1 mm , 2mm snizeni uz je trochu risk.
No ani ne tak trochu jako hodne - 2mm mely zavodni auta a bez tvrdych ventilovych pruzin ten motor do otacek posles jen jednou a pak pujdes kupovat na vrakec novy pisty a hlavu.
Pro auto urceny na bezny jezdeni bych s vackou nechodil nad hodnotu 270, jinak jsou s tim problemy - uz tak to chce zvedat volnobeh, upravovat predstih a mit motor v OK stavu. Kazdopadne seriove Favoritacke tesneni pod hlavou za par korun taky neni zadnej zazrak a tak je dobry obcas sledovat emulzi na vicku, protoze zvysena komprese v kombinaci s nasavanim vice smesi mu dava zabrat a prdne driv.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm) "Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
no s tim tesnenim to je dobre kontrolovat. ja uz jsem ho menil.
jinak jeden tady od nas prodava facko (strikacka) pokud mas zajem tak mu napis.myslim ze je v poho:
Prodám škoda favorit, r.v 93 bez koroze, motor po GO, karoserie má pár úprav. Cena 15 tis. Tel. 774948282
jo tak dík za tip ... jedem se podívat s tátou taky na nějaký fáčko co někde sehnal od nějakýho kámoše ... tak uvidim když to nedopadne tak napíšu tomu tvýmu kámošoj... ale moc dík
red.bull píše:Zdravim tuneři chtěl bych si sehnat nějaký fáčko.. mám na něj cca tak 12- 13 tis.. není to hodně já vim ale chci se optat jestli lze sehnat už nějaký aby nebylo na kaši shnilý a bylo přihlášený a mělo technickou .. chci na něm udělat menší úpravy ale hlavně aby nebylo už po smrti a taky aby to hlavně nebylo pod rok 1989 to bych taky nechtěl ... jsem ještě student a tak na nic jinýho nemám a 120 nechci ... zatim dík
Čus... hey za 13 bych ti nehal svoje....
V cervnu ma jit na technickou...ale ne rovinu rikam ze v tommhle stavu to neudela.... Jsem ho pred mesicem trosku boural....jsou tam posunuty svetla vsemoznyma smerama...sviti akorat po veverkach..mam pohnutou celou kastli... hey ale hlavni je, ze se to da dat do kupy... jenze ja ta to nemam cas ani prachy.... jinak motor je ok..ted jsem menil olejove cerpadlo, vodni pumpu, klinak, olej + filtr, atd.... kastle je min rok vysvarena bez koroze....prahy ok... jen jsou chyceny paty dvere a pravy predni blatnik... tak na kit... jo nemam 2 letni a 2 zimni pneu ... motor celkem tahne, ale nepatri k tem nejzivejsim.... kdyz budes chti poslu fota.... ale dam ho az tak za mesic...
ja nevim ja mel doma cest s fackem paradnim da se rict prepichovym podvozek vsechno jak ma bejt, ale me se s tim divne jezdilo posledni karbec ...........nemuzu si pomoct technickym stavem to nebylo ten jako na 1-,ale proste se me v tom dobre nejezdilo, to uz pro me bylo lepsi 120 (a to nemluvim o nahonu aby zas nekdo nerekl)