Snizeni - zmena odklonu kola?
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma
Snizeni - zmena odklonu kola?
mam snizeni o 6cm na predni naprave a hrozne se zmenil odklon kola a mozna i zbihavost. potrebuju poradit jestli to pujde nejak upravit - brutalne by se sjizdely kola - je to Opel corsa B
Re: Snizeni - zmena odklonu kola?
nastvaitelné odklonyVtomas píše:mam snizeni o 6cm na predni naprave a hrozne se zmenil odklon kola a mozna i zbihavost. potrebuju poradit jestli to pujde nejak upravit - brutalne by se sjizdely kola - je to Opel corsa B
btw cos čekla s takovým kurevským snížením??


Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: Snizeni - zmena odklonu kola?
no nevím jestli je standart dokurvit podvozek tak že síly v nem pusibí jinýmy smerz a to natolik že dochází k extremnimu namáhání součástek které na to nejsou stavené.. tak akorát možná opticky z hlediska techniky je bez předchozí přípravy ( stavitelné odklony, posílené čepy, změna geiometrie atd.. ) prasárna....
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: Snizeni - zmena odklonu kola?
proč sE zmení odklon kola při snížení, uvažovals? asi proto že jedna strana zavěšení je delší nebo naopak kratší než druhá. výslednice pusbení sil bude někde uplne jinde,.. a že budou odcházet kuláky, to je to o čemmluvím ( taky uložení ramen, silentbloky... nevím jak to je u corsy beru obecne 99% aut a mylsím že lowend -sociální auto nebud emít špeš l řešenej podvozek..
neco jiného je poropožení na zlomek sekundy aneco jiného je travlé zatížení a propružování ješte hloubeji...
neco jiného je poropožení na zlomek sekundy aneco jiného je travlé zatížení a propružování ješte hloubeji...
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Protože někteří lidé jsou hloupý a myslí si, čím více tím lépe.Vtomas píše:mam stavitelnej od V-maxx tak nebude zadnej problem to upravit jen me zajimalo jestli jdou nejak upravit odklony - zejtra razim na geometrii tak jsem se chtel jen informovat. Hele a proc delaj takovy brutalni snizeni kdyz je to potom k hovnu?

Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
čiste od boku bych řek že kvůli konzumentům série F&FVtomas píše:mam stavitelnej od V-maxx tak nebude zadnej problem to upravit jen me zajimalo jestli jdou nejak upravit odklony - zejtra razim na geometrii tak jsem se chtel jen informovat. Hele a proc delaj takovy brutalni snizeni kdyz je to potom k hovnu?
ono když se něco někde prodává, tak to ještě neznamená že je to fajn, výhodné, moudré, dobré..
Mégane III SkyFox, Dynamique 1.6 110
-
- Příspěvky: 2531
- Registrován: 27 črc 2006 16:26
- Bydliště: V krabicce od T16
- Kontaktovat uživatele:
Re: Snizeni - zmena odklonu kola?
cos cekal s lichobeznikovym ulozenim predni napravy a naslednym snizenim?
A proc se vyrabi ta odporna MHC rabodycarbon kridla, kdyz je to k hovnu? Protoze se najde clovek, co si to koupi...
Stejne tak jako se vyrabi imitace kotoucu, brzdicu brembo a nalepovaci vyfuk... holt se najdou exoti, co to kupuji
A proc se vyrabi ta odporna MHC rabodycarbon kridla, kdyz je to k hovnu? Protoze se najde clovek, co si to koupi...
Stejne tak jako se vyrabi imitace kotoucu, brzdicu brembo a nalepovaci vyfuk... holt se najdou exoti, co to kupuji

I'm a bitch, I'm a lover
I'm a child, I'm a mother
I'm a sinner, I'm a saint
I do not feel ashamed
I'm your hell, I'm your dream
I'm nothing in between
I'm a child, I'm a mother
I'm a sinner, I'm a saint
I do not feel ashamed
I'm your hell, I'm your dream
I'm nothing in between
- Mike Mad
- Moderátor
- Příspěvky: 2347
- Registrován: 11 kvě 2004 10:59
- Bydliště: Sleepy Hollow - Dux
- Kontaktovat uživatele:
uz jsem to tu resil a vyresil ... strana 4 a 5
viewtopic.php?t=42427&start=64&postdays ... highlight=
mods> lock please
viewtopic.php?t=42427&start=64&postdays ... highlight=

mods> lock please

Volkswagen Jetta Mk2 Coupe US&A 2.0 16V ABF ... reconstruction
Volkswagen Bora Variant 1.9TDI ARL ... daily
Volkswagen Bora Variant 1.9TDI ARL ... daily
-
- Příspěvky: 80
- Registrován: 16 pro 2004 12:51
- Bydliště: Praha
Hehe, koukam, že jste tady všichni specialisti
Ale nic proti svobodě slova 


BMW M3, 1110kg, 320koní. http://racing.mordpower.cz
Co z toho plyne ? Že 6cm snížením nerozdrbe dynamickou geometrii ?speedy_bmw píše:Hehe, koukam, že jste tady všichni specialistiAle nic proti svobodě slova

Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
-
- Příspěvky: 80
- Registrován: 16 pro 2004 12:51
- Bydliště: Praha
Pokud se nedostane do mezních hodnot výkyvu čepů a sb a geometrii nastaví správnou, tak se v podstatě nic nestane, naopak, pokud sniíží i zadní nápravu, tak bude mít nižší těžiště auta a tím pádem lepší stabilitu. Pokud ovšem se zadkem nic neudělá, tak se to auto stane těžko ovladatelným, kvůli výrazně horšímu poměru váhy předek/zadek.Beaver píše:Co z toho plyne ? Že 6cm snížením nerozdrbe dynamickou geometrii ?speedy_bmw píše:Hehe, koukam, že jste tady všichni specialistiAle nic proti svobodě slova
čepy začnou odcházet ve chvíli, kdy budou mimo svoji možnou pracovní hodnotu a také tužším pérováním, které je třeba u takového snížení nastavit.
BMW M3, 1110kg, 320koní. http://racing.mordpower.cz
No hezky jsi to napsal. Ale moc ti to nepomůže jelikož nevěřím tomu že když čapnu podvozek o 6cm že se nedostanu za hranici užitného natavení délky ramen tudíž změnim trajektorii působení il a změnim jejich poměrové rozložení
=
Pokud nedáš stavitelné uložení a stavitelná ramenas pevnějšími čepy. Tak ta náprava půjde za chvíli do pikaču a vzhledemk tomu žejsi absolutně zmněnil progresivitu tak bude sice tvrdší ale rpůběh bude horší takže je otázka jak moc lépe to bude držet. Pokud jsi nezchovla ani poměry snížení tak změníš i vektor síli působíci na kolo tzn bude to ůplně na hovno
Při takovémto snížení je potřeba koupit stavitelná ramena a uložení a pak si vše nechat seštelovat podle daného snížení aby to bylo opravdu ůčiné. snížení o pár cm neí drastické ale 6je opravdu hodně. A co se jestli je ten podvozek tak radikálně tvrdej jak je nízkej tak ti tu už bude tlumit jen na silentblocích.
Někdy se koukni na relly auta nastavená na dráhy podobající se našim cestám a čuměl bys jak jsou vysoko a jak jsou měkká a zdá se ti snad že jezdí do zatáček pomalu
=
Pokud nedáš stavitelné uložení a stavitelná ramenas pevnějšími čepy. Tak ta náprava půjde za chvíli do pikaču a vzhledemk tomu žejsi absolutně zmněnil progresivitu tak bude sice tvrdší ale rpůběh bude horší takže je otázka jak moc lépe to bude držet. Pokud jsi nezchovla ani poměry snížení tak změníš i vektor síli působíci na kolo tzn bude to ůplně na hovno

Při takovémto snížení je potřeba koupit stavitelná ramena a uložení a pak si vše nechat seštelovat podle daného snížení aby to bylo opravdu ůčiné. snížení o pár cm neí drastické ale 6je opravdu hodně. A co se jestli je ten podvozek tak radikálně tvrdej jak je nízkej tak ti tu už bude tlumit jen na silentblocích.
Někdy se koukni na relly auta nastavená na dráhy podobající se našim cestám a čuměl bys jak jsou vysoko a jak jsou měkká a zdá se ti snad že jezdí do zatáček pomalu

TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
-
- Příspěvky: 80
- Registrován: 16 pro 2004 12:51
- Bydliště: Praha
2 elviis: pleteš jabka s hruškama a hazíš tady od boku vektorama. By mě zajímalo, kolik toho víš o náprave zrovna třeba na Corse. Je jasný, že že čep na konci ramene se pohybuje po kružnici kolem prostředního sb v nápravnici, ale úhel o kolik se rameno zvedne oproti serii jsi nespočítal a ani nevíš, jaká je mezní hodnota vektoru, kdy rameno dosáhne neunosného radiální přetížení.
A to že maj rally auta nastavenou jinou světlou vejšku(nemluvě o tuhosti pérování a stabilizátorů) je snad jasný proč a ramena s unibalama se tam dávaj proto, aby se nastavila správná a naprosto přesná geometrie a ne primárně proto , co píšeš ty, protože je to v principu kravina. Zamysli se nad tim. Asi těžko budou posouvat uložení nápravnice nebo uložení ramene v nápravnici podle svetlé výšky auta tak, aby rameno bylo vždy pod stejným úhlem.
Jo a když už jsem zmínil unibaly, tak ty na běžný silnice zdaleka nevydrží tolik, co seriový čep.
A to že maj rally auta nastavenou jinou světlou vejšku(nemluvě o tuhosti pérování a stabilizátorů) je snad jasný proč a ramena s unibalama se tam dávaj proto, aby se nastavila správná a naprosto přesná geometrie a ne primárně proto , co píšeš ty, protože je to v principu kravina. Zamysli se nad tim. Asi těžko budou posouvat uložení nápravnice nebo uložení ramene v nápravnici podle svetlé výšky auta tak, aby rameno bylo vždy pod stejným úhlem.
Jo a když už jsem zmínil unibaly, tak ty na běžný silnice zdaleka nevydrží tolik, co seriový čep.
BMW M3, 1110kg, 320koní. http://racing.mordpower.cz
-
- Příspěvky: 80
- Registrován: 16 pro 2004 12:51
- Bydliště: Praha
A ještě jedna věc z praxe, mám auto snížené o 7cm v předu a 6cm vzadu a auto se chová daleko lépe. NEbo že by to bylo těma přetíženýma čepama?
A charakteristiku změniš vždy, když dáš jinak progresivní tlumičes pružinama. No, koneckonců, staší naložit tchyni a nákup a je to taky někde jinde a pořád to auto bude fungovat.
A charakteristiku změniš vždy, když dáš jinak progresivní tlumičes pružinama. No, koneckonců, staší naložit tchyni a nákup a je to taky někde jinde a pořád to auto bude fungovat.
BMW M3, 1110kg, 320koní. http://racing.mordpower.cz
já s tchýní závody nejezdím
jinak když na to půjdeš alespoň trochu vědecky a ne jako provozovatelé českého tunignshopu tak pokud změníš směr působení síl na nápravu změniš ůpně vlastnosti auta tzn že pokud rameno poootočíš (což se stane když snížíš předek i zadek jinak) tak se bude náprava křížit. Nebude se zvedat sílanebude působit přímo nahoru ale třeba směrem zepřeu nebo zezadu na ramonu. Pak již zmíněnej odklon pad pad. V podstatě bez nákresu a bez toho aby byl zdatnej v technice je to téměř nemožné vysvětlit.
To že se ti zdá že tvoje BMW ma lepší jízdní vlastnoti může být ovlivněno íce věcma
před tím jsi měl podvozek v pič..
trefil jsem do vhodného nastavení
BMW má přeci jenom stavitelnější nápravy než kozaposlední a nejpravděpodobnější důvod je ten že nejsi schopen zvládnout své BMW na 100% jeho vlastností a tím že jsi jej stvrdil se ti zdá že ukrutně sedí i když sedí hůř

To že se ti zdá že tvoje BMW ma lepší jízdní vlastnoti může být ovlivněno íce věcma
před tím jsi měl podvozek v pič..
trefil jsem do vhodného nastavení
BMW má přeci jenom stavitelnější nápravy než kozaposlední a nejpravděpodobnější důvod je ten že nejsi schopen zvládnout své BMW na 100% jeho vlastností a tím že jsi jej stvrdil se ti zdá že ukrutně sedí i když sedí hůř

TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
-
- Příspěvky: 80
- Registrován: 16 pro 2004 12:51
- Bydliště: Praha
LOL
Hele, nebudu se hádat ani tvrdit, že mám káru v ruce jako nějaký mistr světa, ale máš málo argumentů, jak to v praxi funguje 


BMW M3, 1110kg, 320koní. http://racing.mordpower.cz
Re: Snizeni - zmena odklonu kola?
mám taky docela dost šíleně sníženo sice na obou nápravách ale mám možnost už od výrobce si nastavit oklon, a když ho postavim kola do áčka tak to sedí v zatáčce o mnoho líp než když jsou souběžná (a taky míň pískaj)sice nevim co na to řiká zbytek komponentů na nápravě, mám to odkolněný chvíly ale zatim fpoho
vw golf II 1.6 carb.
výškově stavitelnej podvozek
ATS CUP 195/50 R15
<a href="http://pomalu-a-vklidu.wz.cz"> pomalu-a-vklidu </a>
výškově stavitelnej podvozek
ATS CUP 195/50 R15
<a href="http://pomalu-a-vklidu.wz.cz"> pomalu-a-vklidu </a>
Kecat ti do toho nebudu. Mně jedno kdo chce tuzit tak si udělá co hce tzn. něco koupí a nacpe to tam bez jakých koli předběžných řešení laborací poptávka skušenějších atd.
Ti co chcou tunit přijedou za mnou do dílny nebo za idahem , beaverem pad
Jinak to že používaj drifteří super tvrdé a nízké podvozky a nápravy maj na unibalech ještě nezanmená že je to prave protože na drift by bylo nejlepší mít místo pružin a tlumičů navařený trubky. Takže pokud to auto nemáš na jěždění na okruhu tyk jsi jízdním vlastnostem moc neprospěl. Vzhledem k nerovnostem na naších silnicích je potřeba mít tak vysokej podvozek abys při maximálním propružení nedrhl podvozke a ani o podběh a aby jsi měl co možná nejdelší dráhu pružení. Zárove%n pokud budeš mít podvozek moc tvrdej tak kola nebudou v dotatečném kontaktu s vozovkou a tudíž auto nebude tak držet i když se ti zdá že drží jako přikovaný. Ato že se dají recingové podvozky tuhostně nastavovat nemá nic společného s jízdním komfortem ale s nastavením tuhosti podle nerovnosti povrchu.
Pokud chceš zjisti jak funguje náprava tak si kup lego technik (nedělám si prdel) nějaký model autíčka s propracovanýma nápravama. A skus mu různě mněnit výšku uchycení tlumiču a nastavovat sklon náprav tak že budeš zvedat předek a uvydíš co to bude dělat
Ti co chcou tunit přijedou za mnou do dílny nebo za idahem , beaverem pad

Jinak to že používaj drifteří super tvrdé a nízké podvozky a nápravy maj na unibalech ještě nezanmená že je to prave protože na drift by bylo nejlepší mít místo pružin a tlumičů navařený trubky. Takže pokud to auto nemáš na jěždění na okruhu tyk jsi jízdním vlastnostem moc neprospěl. Vzhledem k nerovnostem na naších silnicích je potřeba mít tak vysokej podvozek abys při maximálním propružení nedrhl podvozke a ani o podběh a aby jsi měl co možná nejdelší dráhu pružení. Zárove%n pokud budeš mít podvozek moc tvrdej tak kola nebudou v dotatečném kontaktu s vozovkou a tudíž auto nebude tak držet i když se ti zdá že drží jako přikovaný. Ato že se dají recingové podvozky tuhostně nastavovat nemá nic společného s jízdním komfortem ale s nastavením tuhosti podle nerovnosti povrchu.
Pokud chceš zjisti jak funguje náprava tak si kup lego technik (nedělám si prdel) nějaký model autíčka s propracovanýma nápravama. A skus mu různě mněnit výšku uchycení tlumiču a nastavovat sklon náprav tak že budeš zvedat předek a uvydíš co to bude dělat

TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Re: Snizeni - zmena odklonu kola?
Mno pokud nastavíš kola do áčka tak to většinou sedí lépe (charade má od serie přední kola do A jako prase) ale nápravy jsou více namáhane a pokud na to nejsou stavěné budou tí více odcházet ale u golfu bych se třeba kouknu l po ramenech kulačích čepech atd s dieselu nebo VR6 (ty by mněli bejt podstatně pevnější)mcsow píše:mám taky docela dost šíleně sníženo sice na obou nápravách ale mám možnost už od výrobce si nastavit oklon, a když ho postavim kola do áčka tak to sedí v zatáčce o mnoho líp než když jsou souběžná (a taky míň pískaj)sice nevim co na to řiká zbytek komponentů na nápravě, mám to odkolněný chvíly ale zatim fpoho
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
-
- Příspěvky: 80
- Registrován: 16 pro 2004 12:51
- Bydliště: Praha
Okej, začínáš mě přesvědčovat, že o tom něco přece jen víš
O světlé výšce auta, komfortním pérování a poměru odpružených a neodpružených hmot však asi diskutovat nemusíme.
Co se týká nastavení tuhosti podvozku na driftování, tak to je velký omyl tvrdit, že je nejlépší to zavařit. Skoro mě překvapuje, že jsi něco takovýho napsal.
Docela by mne zajímalo, co těm tunerům radíš a měníš na jejich autech, když chtěj auto snížit a přitvrdit. Jsou 3 možnosti, který mě napadaj: 1) rozmulvíš jim to uplně, 2) povolíš jim maximálně 3cm, aby jim to náhodou neškrtlo o hrboly na našem tankodromu 3) namontuješ jim tam unibaly a ramena ze závoďáku, který se ohnou při prvním nárazu do patníku a unibaly po 10kkm odejdou do věčných lovišť.
Jako fakt nic osobního a neber to jako narážky na tebe i když to tak vypadá, ale zatím jsi argumentoval v podstatě tak, že nejlepší je nechat serii, protože vše ostatní je nepohodlný, hůř to sedí, protože to blbě kopíruje povrch atd atd.
Měni jsi někdy v ruce třeba podovzek od KW? Třeba variantu 2 nebo bilsteiny? Nebo relativně laciný D2 racing, který se dá nastavovat i tak, že nedochází ke zkrácení dráhy pohybu pístníce v tlumiči?
Jinak přiznávám se, auto mám naladěné na drifty a moc dobře podle mě nefunguje, je hodné přetáčivý. A bohužel nemám tolik času, abych testoval týden v kuse a hledal správné nastavení geometrie zadní nápravy, ale je to jen otázkou nalezení správného nastavení

Co se týká nastavení tuhosti podvozku na driftování, tak to je velký omyl tvrdit, že je nejlépší to zavařit. Skoro mě překvapuje, že jsi něco takovýho napsal.
Docela by mne zajímalo, co těm tunerům radíš a měníš na jejich autech, když chtěj auto snížit a přitvrdit. Jsou 3 možnosti, který mě napadaj: 1) rozmulvíš jim to uplně, 2) povolíš jim maximálně 3cm, aby jim to náhodou neškrtlo o hrboly na našem tankodromu 3) namontuješ jim tam unibaly a ramena ze závoďáku, který se ohnou při prvním nárazu do patníku a unibaly po 10kkm odejdou do věčných lovišť.
Jako fakt nic osobního a neber to jako narážky na tebe i když to tak vypadá, ale zatím jsi argumentoval v podstatě tak, že nejlepší je nechat serii, protože vše ostatní je nepohodlný, hůř to sedí, protože to blbě kopíruje povrch atd atd.
Měni jsi někdy v ruce třeba podovzek od KW? Třeba variantu 2 nebo bilsteiny? Nebo relativně laciný D2 racing, který se dá nastavovat i tak, že nedochází ke zkrácení dráhy pohybu pístníce v tlumiči?
Jinak přiznávám se, auto mám naladěné na drifty a moc dobře podle mě nefunguje, je hodné přetáčivý. A bohužel nemám tolik času, abych testoval týden v kuse a hledal správné nastavení geometrie zadní nápravy, ale je to jen otázkou nalezení správného nastavení

BMW M3, 1110kg, 320koní. http://racing.mordpower.cz
-
- Příspěvky: 80
- Registrován: 16 pro 2004 12:51
- Bydliště: Praha
Re: Snizeni - zmena odklonu kola?
Stačí, když dáš širší gumy, který víc lepí a taky Ti bude vše odcházet rychleji. Jak jsem psal, nejlepší je nechat aut ov serii, žádné sportovnějíš úpravy, protože jinak ti vše na podovzku odejde a budeš to muset vyměnitelviiis píše:Mno pokud nastavíš kola do áčka tak to většinou sedí lépe (charade má od serie přední kola do A jako prase) ale nápravy jsou více namáhane a pokud na to nejsou stavěné budou tí více odcházet ale u golfu bych se třeba kouknu l po ramenech kulačích čepech atd s dieselu nebo VR6 (ty by mněli bejt podstatně pevnější)mcsow píše:mám taky docela dost šíleně sníženo sice na obou nápravách ale mám možnost už od výrobce si nastavit oklon, a když ho postavim kola do áčka tak to sedí v zatáčce o mnoho líp než když jsou souběžná (a taky míň pískaj)sice nevim co na to řiká zbytek komponentů na nápravě, mám to odkolněný chvíly ale zatim fpoho

BMW M3, 1110kg, 320koní. http://racing.mordpower.cz
Já mám tlumiče kayaba a levné pružiny HR auto mám dole o těch cca 3cm a může se do zatáček opravdu opřít.
Jinak odpružené a neodpružené hmoty zde nemá cenu řešit leda že by sis dal nápravi s caterhamu.
S tímto celkem nic neuděláš.
Řekl bych že pokud snížíš auto o cca 3cm (pokud už nejni hodně nízko v serii) jen jen přitvrdíš podle stylu užívání a míst kde jezdíš tak je optymální. Co se kol týče tak tak já třeba na daihatsu jezdím malinke 14/185 R14 chtěl jsem jezdit 175/50 r13 ale jsou moc drahé gumi. Na 200sx jsem měl 205 r16" (možná na zadek by se bodli 225ky). Takže pokud někdo přijede se slaboučkým 2.0 golfem že tam chce 17ky 225ky takmu to samozřejmně rozmluvím a řeknu mu ať si dá 195/50 r 15 a nebo alternativu 195/45 r16 pokud chce bejt fešnej. Jinak samozřejmně hodně toho ovlivníš ETčkem ale hodně záleží na tom jak cheš auto používat. Pokuds BAfem jezdíš drifty tak je jasne že to budeš mít níž a tvrdý ale pokud chce někdo kdo jen rád polechtá plyn na okresce podvozek tak je nesmysl to výrazně snižovat a dělat s toho tvrdou kundu. Protože to bude na te cestě sedět hůř (nejde o pohodlí) prostě kola nebudou mít potřebnou přilnavost bo jak jsi napsal máme tu autodrom. Např jsem byl na tuningu v bludově přijel frajer s golfem 4 tak nízkým že se s tama nemohl dostat pod spojlery by se mu nevešli ani sirky , nejde o praktyčnost ale o to že když mně bude chtít dojet tak tak mu ujedu i kdybych jel ve 120ce jelikož na v první zatáčce nechá spojler. Takže pokud chceš show car tak klidně jdi dolu i 10cm pokud chceš street auto jdi tak tak nízko a stvrď to tak aby bylo schopno jezdit na našich cestách a pokud chceš okruh tak ho stvrď pořádně a niž o 6 cm jelikož se počítá že si koupíš stavitelné ramena....
Jinak odpružené a neodpružené hmoty zde nemá cenu řešit leda že by sis dal nápravi s caterhamu.

Řekl bych že pokud snížíš auto o cca 3cm (pokud už nejni hodně nízko v serii) jen jen přitvrdíš podle stylu užívání a míst kde jezdíš tak je optymální. Co se kol týče tak tak já třeba na daihatsu jezdím malinke 14/185 R14 chtěl jsem jezdit 175/50 r13 ale jsou moc drahé gumi. Na 200sx jsem měl 205 r16" (možná na zadek by se bodli 225ky). Takže pokud někdo přijede se slaboučkým 2.0 golfem že tam chce 17ky 225ky takmu to samozřejmně rozmluvím a řeknu mu ať si dá 195/50 r 15 a nebo alternativu 195/45 r16 pokud chce bejt fešnej. Jinak samozřejmně hodně toho ovlivníš ETčkem ale hodně záleží na tom jak cheš auto používat. Pokuds BAfem jezdíš drifty tak je jasne že to budeš mít níž a tvrdý ale pokud chce někdo kdo jen rád polechtá plyn na okresce podvozek tak je nesmysl to výrazně snižovat a dělat s toho tvrdou kundu. Protože to bude na te cestě sedět hůř (nejde o pohodlí) prostě kola nebudou mít potřebnou přilnavost bo jak jsi napsal máme tu autodrom. Např jsem byl na tuningu v bludově přijel frajer s golfem 4 tak nízkým že se s tama nemohl dostat pod spojlery by se mu nevešli ani sirky , nejde o praktyčnost ale o to že když mně bude chtít dojet tak tak mu ujedu i kdybych jel ve 120ce jelikož na v první zatáčce nechá spojler. Takže pokud chceš show car tak klidně jdi dolu i 10cm pokud chceš street auto jdi tak tak nízko a stvrď to tak aby bylo schopno jezdit na našich cestách a pokud chceš okruh tak ho stvrď pořádně a niž o 6 cm jelikož se počítá že si koupíš stavitelné ramena....
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
-
- Příspěvky: 80
- Registrován: 16 pro 2004 12:51
- Bydliště: Praha
Proč je třeba kupovat stavitelný ramena? Pokud potřebnou geometrii nastavím se stávájícíma ramenama a neřeším váhu, tak je to naprosto zbytečné, protože délku a boh umísnění uchycení ramene tejne nezmeníš. TO by jis musel vyměnit nápravnici....elviiis píše:... pokud chceš okruh tak ho stvrď pořádně a niž o 6 cm jelikož se počítá že si koupíš stavitelné ramena....
BMW M3, 1110kg, 320koní. http://racing.mordpower.cz
Né všechyn auta mají tak nastavitelné nápravy aby se dala pořádně nastavit při takovém snížení navíc je k tomu potřeba i stavitelé ůložení aby nebyli tlumící jednotky moc ze šikma...speedy_bmw píše:Proč je třeba kupovat stavitelný ramena? Pokud potřebnou geometrii nastavím se stávájícíma ramenama a neřeším váhu, tak je to naprosto zbytečné, protože délku a boh umísnění uchycení ramene tejne nezmeníš. TO by jis musel vyměnit nápravnici....elviiis píše:... pokud chceš okruh tak ho stvrď pořádně a niž o 6 cm jelikož se počítá že si koupíš stavitelné ramena....
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
-
- Příspěvky: 80
- Registrován: 16 pro 2004 12:51
- Bydliště: Praha
Mas na myslis tohle?
- Přílohy
-
- D2.JPG (39.62 KiB) Zobrazeno 4038 x
BMW M3, 1110kg, 320koní. http://racing.mordpower.cz
- Tweety_Road Punisher
- Příspěvky: 529
- Registrován: 30 dub 2007 12:02
- Kontaktovat uživatele:
Když jste byly u těch velikostí kol. Mám otázku: Mám Suzuki Swift cabrio (kdo byl v bludově tak mě tam možná viděl) Mám na tom 175/60 R13 a chtěl bych tam větší. Asi tak R15. Co vy na to? Vím že Swifty jezdí i se 14 a já mám v techničáku napsané dokonce ty R15 o šířce 6. Co si o tom myslíte? jak to s 15 pojede?
Head of Road Punisher
http://www.roadpunisher.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Suzuki Swift cabrio
http://tuningforum.cz/viewtopic.php?f=116&t=73961
http://www.roadpunisher.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Suzuki Swift cabrio
http://tuningforum.cz/viewtopic.php?f=116&t=73961