Clio - problem s posilovacem
Moderátor: Idaho
ale na upravy svýho motoru ted musim chvíli počkat, budu shánět asi nový alternátor a nevim jestli je to tím dobíjením ,ale po nastartování mi vypne posilovač a nijak mi nikdo nedokáže poradit
Škoda Favorit 1.3 karbec -> Peugeot 205 1.4 -> Renault Clio 1.9D -> Renault Clio 1.8 16V 101Kw(černá vdova) -> Škoda Fabia RS 1.9Tdi 96kw ( ukradena ) - Renault Clio 1.5dci čmelák
A pred nastartovanim jako funguje ?Larry píše:po nastartování mi vypne posilovač a nijak mi nikdo nedokáže poradit

Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
no jasně že neBeaver píše:A pred nastartovanim jako funguje ?Larry píše:po nastartování mi vypne posilovač a nijak mi nikdo nedokáže poradit

Škoda Favorit 1.3 karbec -> Peugeot 205 1.4 -> Renault Clio 1.9D -> Renault Clio 1.8 16V 101Kw(černá vdova) -> Škoda Fabia RS 1.9Tdi 96kw ( ukradena ) - Renault Clio 1.5dci čmelák
No nevim jestli nemas nejakej exotickej posilovac, ale jak v Mazde, tak v Toyote je mam hnany remenem a elektrika se jim obloukem vyhyba...Larry píše:no jasně že neBeaver píše:A pred nastartovanim jako funguje ?Larry píše:po nastartování mi vypne posilovač a nijak mi nikdo nedokáže poradit,ale jako že nastartuješ,když máš dobitou baterku ,nejde dobíjení a po pár sekundách už vypne posilovač. nevim jestli to má souvislost,hlavně nevim jestli to dobíjení nejde jen kvůli alternátoru
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
jo právě tak to všude je a netušim jestli je to stejný i u tohohle Clia,přijde mi divný že by měl něco společného s elektrikou. Ale taky mi přijde divný že by se tyhle dvě závady oběvily najednou, prostě jedu najedou z ničeho nic mi začne svítit dobíjení a po chviličce jsem skoro nezatočil ,docela nebezpečný. Tak jsem kontroloval baterku kvůli tomu dobíjení ,kabely k alternátoru a řemen,jestli není třeba povolený a všechno v pohodě, ale za boha nedává těch 14Voltů co má. POslední možnost co mě napadla že řpestřihnu kabel k buzení jestli do něj jde budící proud a pokud by šel tak je v hajzlu. Ale to pak nechápu tu spojitost s tim posilovačem. takovouhle kravinu jsem ještě na žádnym autě nezažil , navíc nikdo nemá zkušenosti s takovýmhle Cliem to je pech.Beaver píše:No nevim jestli nemas nejakej exotickej posilovac, ale jak v Mazde, tak v Toyote je mam hnany remenem a elektrika se jim obloukem vyhyba...Larry píše:no jasně že neBeaver píše: A pred nastartovanim jako funguje ?,ale jako že nastartuješ,když máš dobitou baterku ,nejde dobíjení a po pár sekundách už vypne posilovač. nevim jestli to má souvislost,hlavně nevim jestli to dobíjení nejde jen kvůli alternátoru
Škoda Favorit 1.3 karbec -> Peugeot 205 1.4 -> Renault Clio 1.9D -> Renault Clio 1.8 16V 101Kw(černá vdova) -> Škoda Fabia RS 1.9Tdi 96kw ( ukradena ) - Renault Clio 1.5dci čmelák