Opel Calibra

Pokud sháníte auto nebo chcete poradit co vše je potřeba při dovozu ze zahraničí či při koupi nového auta, pak jste zde správně.

Moderátoři: Berry, Tommy1978, Rudi

Odpovědět
Uživatelský avatar
Kingmichal
Příspěvky: 299
Registrován: 15 čer 2005 16:41
Bydliště: Praha-Horní Měcholupy
Kontaktovat uživatele:

Opel Calibra

Příspěvek od Kingmichal »

Zdravim
Poohlizim se po nejakem novem aute a chci se vas zeptat na nazory, rady a postrehy co se tyce tohoto auta. Mam na nej cirka 40 000Kc a rok vyroby bych videl tak 91-94. Budu vam vdecny za vsechny rady a nazory. A pokud by nekdo o nejake vedel tak at da vedet.
Dekuji

Uživatelský avatar
Ivan
Administrátor
Příspěvky: 3794
Registrován: 04 úno 2004 09:41
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »

Máš de facto 3 možnosti. Buď koupíš Calibru s motorem c20ne, tedy 2.0 8V s výkonem kolem cca 120 koní, nebo s motorem c20xe, tedy 2.0 16V s výkonem cca 150 koní nebo se Ti podaří sehnat c20let, tedy 2.0 16V turbo s pohonem 4x4 a o výkonu kolem 190 koní.

Ta třetí varianta je samozřejmě nejlukrativnější, ale v ČR v dobrém stavu prakticky nesehnatelná a pokud ano, tak obvykle vlivem špatné údržby nefunguje 4x4.

Už kolem 50.000 se dá sehnat slušný kousek, pozor si dávej na korozi. Nejspolehlivější motory jsou ty c20ne. Calibra váží kolem 1,5 tuny, takže žádný drobeček, ale má sportovní a pořád moderní vzhled...

Stačí takto?

Uživatelský avatar
DaveS
Příspěvky: 1277
Registrován: 18 črc 2005 20:54
Bydliště: Praha - Český Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Opel Calibra

Příspěvek od DaveS »

Ten 2.0 8V je prej co se tyce spolehlivosti nej.... neco jako u hondy F20A4, Myslim ze se to davalo uz do starejch kadetu GSI, ale zase kdyz Cali tak bych si dosetril a z nemecka skusil sehnat tu naturbenou 4x4..... protoze si brzo zvyknes a ten vykon ti zachvili nebude dostacujici. Jinak za 40tis sezenes slusnej 2.0 8V a budes na nejakou dobu spokojenej clovek.....
Honda prelude 2.0i 16V - minulost .....BMW e46 320D - pritomnost..... KTM exc 200-2001-35KW....

Dave-TuningClubOstrava
Příspěvky: 397
Registrován: 10 lis 2005 19:32
Bydliště: OV
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dave-TuningClubOstrava »

naturbená 4x4 v dobrém funkčním stavu stojí majlant...
8ventila seženeš za své peníze i u nás v super stavu a 20xe(16v) asi jen něco horšího co se tváří jako super kára...
Jestli nejseš náročnej na výkon a jezdíš denně a po městě 8ventil dobrá volba a spolehlivej.
16ventil- sportovec a spíš jako druhé autko/mazel
turbina - nedostupná

toť mé zkušenosti/názor

:wink:

Roménius
Příspěvky: 55
Registrován: 18 říj 2006 22:55
Bydliště: Velké Bílovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Roménius »

Ještě se dělala s motorem 2,5

Dave-TuningClubOstrava
Příspěvky: 397
Registrován: 10 lis 2005 19:32
Bydliště: OV
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dave-TuningClubOstrava »

ano má 170Ps je to V6, ale cena je nad 50tis za ucházející stav.

Uživatelský avatar
Ivan
Administrátor
Příspěvky: 3794
Registrován: 04 úno 2004 09:41
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »

Roménius píše:Ještě se dělala s motorem 2,5
Jo, no vidíš, na tuto verzi jsem zapomněl. Je v ní komfortní svezení, měl jsem ji pár dní půjčenou... Obrázek

Uživatelský avatar
Ozzy
Příspěvky: 30
Registrován: 04 dub 2005 22:04
Bydliště: Morava

Calibra

Příspěvek od Ozzy »

Já mám cali 8ventilek a jsem nad vísost spokojenej. Mám ji už skoro tři roky a co se motoru týče tak jsem neměl žádný problém. Je to i levný vůz na provoz - dá se jet krásně na 8,5 L a když tomu víc osolíš tak kolem 10L. Jasně není to turbo - to jsme někde jinde - ale to bysme byli i někde jinde s cenou (a myslím i ceny dílů - výfuk atd). Problém je ovšem s korozí. Já si nechal všechny kousíčky, kde už začínaly bubliny vyvařit a nalakovat, ale po těch třech letech už objevuju další. A to jsem koupil podle mě jednu z těch zachovalejších cali. Takovou ale podle mě za 40tis neseženeš. Šel bych od 50tis výš.

Uživatelský avatar
Berry
Moderátor
Příspěvky: 8395
Registrován: 30 kvě 2005 20:05
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Berry »

Ja jsem mel Kadetta GSI 16V s motorem C20XE 2.0 16V a supr motor, kamarad mel kadetta GSI s motorem C20NE 2.0 8V 85Kw jezdi to fakt supr a ten motor je neznicitelny kdyz to vezmu s nadsazkou, kdyz do Cali v teto cenove relaci, tak ybchsel do tohoto motoru jako ma tady Ozzy, protoze to fakt slusne jede a spotreba uplne supr.

jinak motory v Cali C20NE (2.0 8v 85Kw), C20XE (2.0 16V 110Kw), X20XE (2.0 16V 100Kw), C20LET (2.0 16V T 204koní) a X25XE (2.5 V6 125Kw)

jinak jeste se delala jeste verze 2.0 8V 95Kw, ale myslim ze pouze do akdetat gsi
Seat Ibiza 6L1 1.4 16V Reference
Skoda Octavia II FL 1.2 TSI Elegance
Skoda Rapid 1.2 TSI StylePlus
Skoda Octavia RS III 2.0 TDI RS Challange

Mr_nick
Příspěvky: 66
Registrován: 15 pro 2006 11:12

Příspěvek od Mr_nick »

ten 2.0 8v je na calirbu slabej. an to jak je to auto těžky tak minimálně ten 16v, jinak Tě to za chvilku přestane bavit. Už jenom ten sportovní vzhled toho auta když se na něho podíváš, tak bys čekal že to i pojede, ale ten 8v ani náhodou..

Uživatelský avatar
Ozzy
Příspěvky: 30
Registrován: 04 dub 2005 22:04
Bydliště: Morava

Calibra

Příspěvek od Ozzy »

Já bych neřekl, že je to až tak moc slabé. Záleží i na tom, jak člověk jezdí a na co to auto vlastně bude mít. Kámoš měl 16v a na dálnici mě měl pořád za zadkem. Akorát, že po 250tis km mu ten motor začal rachtat jak diesel a žrat olej osto6. Ale samozřejmě ten rozdíl tam nějaký je. Hlavně v rozjezdech. Ale nemůžu říct, že 8ventilek je líný. Když tomu dá člověk kotel, tak aj gumy piští, na 180 km/h to jde vytáhnout krásně a když si člověk chvíli počká, tak tam dostane i 200 km/h. Chtěl jsem ale říct, že za 40tis (jak tu píše kolega) slušný 16ventil určitě nesežene. Jedině toho "diesla" :o)

Mr_nick
Příspěvky: 66
Registrován: 15 pro 2006 11:12

Re: Calibra

Příspěvek od Mr_nick »

Ozzy píše:Já bych neřekl, že je to až tak moc slabé. Záleží i na tom, jak člověk jezdí a na co to auto vlastně bude mít. Kámoš měl 16v a na dálnici mě měl pořád za zadkem. Akorát, že po 250tis km mu ten motor začal rachtat jak diesel a žrat olej osto6. Ale samozřejmě ten rozdíl tam nějaký je. Hlavně v rozjezdech. Ale nemůžu říct, že 8ventilek je líný. Když tomu dá člověk kotel, tak aj gumy piští, na 180 km/h to jde vytáhnout krásně a když si člověk chvíli počká, tak tam dostane i 200 km/h. Chtěl jsem ale říct, že za 40tis (jak tu píše kolega) slušný 16ventil určitě nesežene. Jedině toho "diesla" :o)
je to jenom můj názor :oops: 8v bych si nekoupil, kamoš to má a i s 1,6 tigrou mu ujedu :) a ta spotřeba když s tím popojíždíš po měste je taky někde jinde .. když už tak 16v :wink:

Uživatelský avatar
F.l.a.n.e.l.
Příspěvky: 14358
Registrován: 05 lis 2004 19:03
Bydliště: Split, Croatia

Re: Opel Calibra

Příspěvek od F.l.a.n.e.l. »

www.calibra.cz/phorum

prosím poptej se tam a ne tady ;-)
Autoservis, diagnostika, geometrie, zprostředkování STK, přihlášení, evidenční kontroly,...


Škoda Rapid 130 (2,0i 16v) Budíž ti země lehká. Děkuju ti za vše :poklona:

Uživatelský avatar
Michelin
Příspěvky: 705
Registrován: 24 říj 2004 18:43
Bydliště: Prague, North Moravia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Michelin »

za 40k fakt jedine ten 8v C20NE, 16v by byl vyrachtanej a o turbine vubec nepremyslej, ta by byla po smrti nehlede na to ze 4x4 u toho auta neni vubec vychytany a odchazi brzo a hlavne casto, jinak jak tady nekdo psal to auto nema 1,5 tuny ani nahodou, ma lehce prez 1200kg v zakladu(ted z hlavy nevim presne). Ten 8v je fakt nesmrtelnej motor... a vsechno na nej stoji par kacek(napr.rozvody) s cali to i docela jede, ono taky zalezi na co si zvyklej... na 180 se dostanes v klidu a pak uz dost pomalu dostoupas i na 220... zrychleni to ma lehce pod 10... no a na trojku to jezdi 160 :-))
ve meste kolem 9l, mimo kdyz ses fakt klidnej muzes jezdit za 7l, kdyz si dopravas tak kolem 10-11l :-))

F.l.a.n.e.l. nevim proc by se nemohl zeptat i tady :wink:

Uživatelský avatar
piknik18
Příspěvky: 251
Registrován: 30 črc 2006 22:23
Kontaktovat uživatele:

Re: Opel Calibra

Příspěvek od piknik18 »

jak to tak ctu tak to lita lip nez petivalec 2.3 od audi tak to poteš košte...jak to kurwa :lol: ;)
1. Voklswagen Passat 1.6D kultkár
2. Audi 100 2.3E 136k/180Nm ( Treser parts )
3. Audi V8 (4,2) 285k/400Nm (S6 wheels)
4.Audi 90 2,3 20v netahne ale presto 125kw/220Nm
5. Audi Coupe 2.8 V6 Quattro

Uživatelský avatar
Michelin
Příspěvky: 705
Registrován: 24 říj 2004 18:43
Bydliště: Prague, North Moravia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Michelin »

No tak ty mas v aute 2.3 100 kw ne? tady mas 85 kw ale taky o dost lehčí auto. . .
jinak test 1. 70 km/h, 2. 110 km/h, 3. 160 km/h posem to jede pekne :) , 4. 200 km/h tady uz je to horsi ale ke 180 vpoho, no a 5. je na zbytek do tachometru . . . a tady uz to leze jak šnek

Odpovědět

Zpět na „Ojetá auta / Nová auta“