Opel Calibra
Moderátoři: Berry, Tommy1978, Rudi
- Kingmichal
- Příspěvky: 299
- Registrován: 15 čer 2005 16:41
- Bydliště: Praha-Horní Měcholupy
- Kontaktovat uživatele:
Opel Calibra
Zdravim
Poohlizim se po nejakem novem aute a chci se vas zeptat na nazory, rady a postrehy co se tyce tohoto auta. Mam na nej cirka 40 000Kc a rok vyroby bych videl tak 91-94. Budu vam vdecny za vsechny rady a nazory. A pokud by nekdo o nejake vedel tak at da vedet.
Dekuji
Poohlizim se po nejakem novem aute a chci se vas zeptat na nazory, rady a postrehy co se tyce tohoto auta. Mam na nej cirka 40 000Kc a rok vyroby bych videl tak 91-94. Budu vam vdecny za vsechny rady a nazory. A pokud by nekdo o nejake vedel tak at da vedet.
Dekuji
- Ivan
- Administrátor
- Příspěvky: 3794
- Registrován: 04 úno 2004 09:41
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Máš de facto 3 možnosti. Buď koupíš Calibru s motorem c20ne, tedy 2.0 8V s výkonem kolem cca 120 koní, nebo s motorem c20xe, tedy 2.0 16V s výkonem cca 150 koní nebo se Ti podaří sehnat c20let, tedy 2.0 16V turbo s pohonem 4x4 a o výkonu kolem 190 koní.
Ta třetí varianta je samozřejmě nejlukrativnější, ale v ČR v dobrém stavu prakticky nesehnatelná a pokud ano, tak obvykle vlivem špatné údržby nefunguje 4x4.
Už kolem 50.000 se dá sehnat slušný kousek, pozor si dávej na korozi. Nejspolehlivější motory jsou ty c20ne. Calibra váží kolem 1,5 tuny, takže žádný drobeček, ale má sportovní a pořád moderní vzhled...
Stačí takto?
Ta třetí varianta je samozřejmě nejlukrativnější, ale v ČR v dobrém stavu prakticky nesehnatelná a pokud ano, tak obvykle vlivem špatné údržby nefunguje 4x4.
Už kolem 50.000 se dá sehnat slušný kousek, pozor si dávej na korozi. Nejspolehlivější motory jsou ty c20ne. Calibra váží kolem 1,5 tuny, takže žádný drobeček, ale má sportovní a pořád moderní vzhled...
Stačí takto?
- DaveS
- Příspěvky: 1277
- Registrován: 18 črc 2005 20:54
- Bydliště: Praha - Český Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Opel Calibra
Ten 2.0 8V je prej co se tyce spolehlivosti nej.... neco jako u hondy F20A4, Myslim ze se to davalo uz do starejch kadetu GSI, ale zase kdyz Cali tak bych si dosetril a z nemecka skusil sehnat tu naturbenou 4x4..... protoze si brzo zvyknes a ten vykon ti zachvili nebude dostacujici. Jinak za 40tis sezenes slusnej 2.0 8V a budes na nejakou dobu spokojenej clovek.....
Honda prelude 2.0i 16V - minulost .....BMW e46 320D - pritomnost..... KTM exc 200-2001-35KW....
-
- Příspěvky: 397
- Registrován: 10 lis 2005 19:32
- Bydliště: OV
- Kontaktovat uživatele:
naturbená 4x4 v dobrém funkčním stavu stojí majlant...
8ventila seženeš za své peníze i u nás v super stavu a 20xe(16v) asi jen něco horšího co se tváří jako super kára...
Jestli nejseš náročnej na výkon a jezdíš denně a po městě 8ventil dobrá volba a spolehlivej.
16ventil- sportovec a spíš jako druhé autko/mazel
turbina - nedostupná
toť mé zkušenosti/názor

8ventila seženeš za své peníze i u nás v super stavu a 20xe(16v) asi jen něco horšího co se tváří jako super kára...
Jestli nejseš náročnej na výkon a jezdíš denně a po městě 8ventil dobrá volba a spolehlivej.
16ventil- sportovec a spíš jako druhé autko/mazel
turbina - nedostupná
toť mé zkušenosti/názor

-
- Příspěvky: 397
- Registrován: 10 lis 2005 19:32
- Bydliště: OV
- Kontaktovat uživatele:
Calibra
Já mám cali 8ventilek a jsem nad vísost spokojenej. Mám ji už skoro tři roky a co se motoru týče tak jsem neměl žádný problém. Je to i levný vůz na provoz - dá se jet krásně na 8,5 L a když tomu víc osolíš tak kolem 10L. Jasně není to turbo - to jsme někde jinde - ale to bysme byli i někde jinde s cenou (a myslím i ceny dílů - výfuk atd). Problém je ovšem s korozí. Já si nechal všechny kousíčky, kde už začínaly bubliny vyvařit a nalakovat, ale po těch třech letech už objevuju další. A to jsem koupil podle mě jednu z těch zachovalejších cali. Takovou ale podle mě za 40tis neseženeš. Šel bych od 50tis výš.
- Berry
- Moderátor
- Příspěvky: 8395
- Registrován: 30 kvě 2005 20:05
- Bydliště: Prague
- Kontaktovat uživatele:
Ja jsem mel Kadetta GSI 16V s motorem C20XE 2.0 16V a supr motor, kamarad mel kadetta GSI s motorem C20NE 2.0 8V 85Kw jezdi to fakt supr a ten motor je neznicitelny kdyz to vezmu s nadsazkou, kdyz do Cali v teto cenove relaci, tak ybchsel do tohoto motoru jako ma tady Ozzy, protoze to fakt slusne jede a spotreba uplne supr.
jinak motory v Cali C20NE (2.0 8v 85Kw), C20XE (2.0 16V 110Kw), X20XE (2.0 16V 100Kw), C20LET (2.0 16V T 204koní) a X25XE (2.5 V6 125Kw)
jinak jeste se delala jeste verze 2.0 8V 95Kw, ale myslim ze pouze do akdetat gsi
jinak motory v Cali C20NE (2.0 8v 85Kw), C20XE (2.0 16V 110Kw), X20XE (2.0 16V 100Kw), C20LET (2.0 16V T 204koní) a X25XE (2.5 V6 125Kw)
jinak jeste se delala jeste verze 2.0 8V 95Kw, ale myslim ze pouze do akdetat gsi
Seat Ibiza 6L1 1.4 16V Reference
Skoda Octavia II FL 1.2 TSI Elegance
Skoda Rapid 1.2 TSI StylePlus
Skoda Octavia RS III 2.0 TDI RS Challange
Skoda Octavia II FL 1.2 TSI Elegance
Skoda Rapid 1.2 TSI StylePlus
Skoda Octavia RS III 2.0 TDI RS Challange
Calibra
Já bych neřekl, že je to až tak moc slabé. Záleží i na tom, jak člověk jezdí a na co to auto vlastně bude mít. Kámoš měl 16v a na dálnici mě měl pořád za zadkem. Akorát, že po 250tis km mu ten motor začal rachtat jak diesel a žrat olej osto6. Ale samozřejmě ten rozdíl tam nějaký je. Hlavně v rozjezdech. Ale nemůžu říct, že 8ventilek je líný. Když tomu dá člověk kotel, tak aj gumy piští, na 180 km/h to jde vytáhnout krásně a když si člověk chvíli počká, tak tam dostane i 200 km/h. Chtěl jsem ale říct, že za 40tis (jak tu píše kolega) slušný 16ventil určitě nesežene. Jedině toho "diesla" 

Re: Calibra
je to jenom můj názorOzzy píše:Já bych neřekl, že je to až tak moc slabé. Záleží i na tom, jak člověk jezdí a na co to auto vlastně bude mít. Kámoš měl 16v a na dálnici mě měl pořád za zadkem. Akorát, že po 250tis km mu ten motor začal rachtat jak diesel a žrat olej osto6. Ale samozřejmě ten rozdíl tam nějaký je. Hlavně v rozjezdech. Ale nemůžu říct, že 8ventilek je líný. Když tomu dá člověk kotel, tak aj gumy piští, na 180 km/h to jde vytáhnout krásně a když si člověk chvíli počká, tak tam dostane i 200 km/h. Chtěl jsem ale říct, že za 40tis (jak tu píše kolega) slušný 16ventil určitě nesežene. Jedině toho "diesla"



- F.l.a.n.e.l.
- Příspěvky: 14358
- Registrován: 05 lis 2004 19:03
- Bydliště: Split, Croatia
Re: Opel Calibra
Autoservis, diagnostika, geometrie, zprostředkování STK, přihlášení, evidenční kontroly,...
Škoda Rapid 130 (2,0i 16v) Budíž ti země lehká. Děkuju ti za vše
Škoda Rapid 130 (2,0i 16v) Budíž ti země lehká. Děkuju ti za vše

- Michelin
- Příspěvky: 705
- Registrován: 24 říj 2004 18:43
- Bydliště: Prague, North Moravia
- Kontaktovat uživatele:
za 40k fakt jedine ten 8v C20NE, 16v by byl vyrachtanej a o turbine vubec nepremyslej, ta by byla po smrti nehlede na to ze 4x4 u toho auta neni vubec vychytany a odchazi brzo a hlavne casto, jinak jak tady nekdo psal to auto nema 1,5 tuny ani nahodou, ma lehce prez 1200kg v zakladu(ted z hlavy nevim presne). Ten 8v je fakt nesmrtelnej motor... a vsechno na nej stoji par kacek(napr.rozvody) s cali to i docela jede, ono taky zalezi na co si zvyklej... na 180 se dostanes v klidu a pak uz dost pomalu dostoupas i na 220... zrychleni to ma lehce pod 10... no a na trojku to jezdi 160
)
ve meste kolem 9l, mimo kdyz ses fakt klidnej muzes jezdit za 7l, kdyz si dopravas tak kolem 10-11l
)
F.l.a.n.e.l. nevim proc by se nemohl zeptat i tady

ve meste kolem 9l, mimo kdyz ses fakt klidnej muzes jezdit za 7l, kdyz si dopravas tak kolem 10-11l

F.l.a.n.e.l. nevim proc by se nemohl zeptat i tady

Re: Opel Calibra
jak to tak ctu tak to lita lip nez petivalec 2.3 od audi tak to poteš košte...jak to kurwa



1. Voklswagen Passat 1.6D kultkár
2. Audi 100 2.3E 136k/180Nm ( Treser parts )
3. Audi V8 (4,2) 285k/400Nm (S6 wheels)
4.Audi 90 2,3 20v netahne ale presto 125kw/220Nm
5. Audi Coupe 2.8 V6 Quattro
2. Audi 100 2.3E 136k/180Nm ( Treser parts )
3. Audi V8 (4,2) 285k/400Nm (S6 wheels)
4.Audi 90 2,3 20v netahne ale presto 125kw/220Nm
5. Audi Coupe 2.8 V6 Quattro