Mam mensi problem s motorem D16Z6. Minuly tyden jsem slozil motor po generalce a dal ho do auta. Nahodil a motor krasne sel. Po nejake dobe pri popojizdeni mi samovolne motor zhasnul. Opet jsem ho nahodil a pak to prislo. Zacala poskakovat rucicka otackomeru (ten dela to vzdy, pri volnobehu i jizde, ale nekdy se ustali- vetsinou pri pridani vic plynu). Pri konstantni jizde a lehkeho pridani plynu, se motoru vubec nechce za plynem a zacne lehce skubat, kdyz pridam vic plynu zaskubne si a pak zacne normalne tahnout, kdyz pridam hned vic plynu jede normalne. Dela to pri ruznych otackach,(zkousel jsem teda 1500-4000, protoze motor se zajizdi) a pri ruznych rychlostech. Myslel jsem, ze by mohli byt nejak zanesene vstiky (treba, jak byly dele venku na vzduchu), nebo kabely ke svickam (jak se stale ohybaji...) nebo rozdelovac. Vse jsem dnes vyzkousel diky Vagimu a potize pokracovaly. Zkusil jsem motor vytocit vic a pri cca 5500 otackach se zacne chovat, jakoby zasahl omezovac (jak kdyz se proste odpoji privod paliva) a pri skubani mi problikne kontrolka elektroniky motoru.

Cetl jsem neco o spatnem potenciometru u klapky (tusim, ze primo nekde tady) a to skubani by napr. odpovidalo, ze v nejakych mistech je draha poskrabana, zaspinena a dava spatne udaje o poloze te klapky...
Ten "omezovac" v 5500 otackach by mohlo delat spatne cidlo otacek motoru - tomu i nasvedcuje "tancovani" rucicky otackomeru, diky kteremu by omezovac zasahoval drive.
Mel jste nekdo podobny problem? Mate tuseni co by to mohlo byt?
icq: 295354991
Diky za rady a odpovedi
